Ja, ik ga ook niet meer na deze keerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik herinner me weer even hoeveel stress en hoe weinig plezier ik haalde uit mijn overwinning en zie gelijk af van het idee om in maart te winnen x)
Oke, leuk dat ze er ffkes was. Ik heb haar nog nooit gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fok
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:15 schreef aKboR het volgende:
Zou wel een stunt zijn..
Iedereen geband om te scoren
FB zal vollopen zeg..
Oké, geen Mikey dus, die heeft hem geloof ik twee keer achter elkaar gepakt.quote:
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
poezeligding was ook niet misquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaal4
Ook goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de ovenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:27 schreef aKboR het volgende:
Sky moet jij niet wat gaan doen of had ik het verkeerd begrepen..
Ja daar heb ik toen een heel hevige strijd mee geleverd pffffffquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
poezeligding was ook niet mis![]()
Tegen die 3 hoef ik het niet op te nemen.
Ik dacht al wat ruikt het hier lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de oven
Ja gemis die hagenaar wel dan héquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel rustig in het weekend zonder Haags
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruikt het hier lekker
Ow dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fok
Ja die is er de hele dag niet te missenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja gemis die hagenaar wel dan hé
@:haags_kwartiertje
Ik combi van alle drie en ik moet je zeggen.........................quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?
Eet smakelijk zo. Warme broodjes zijn heerlijk, met kaas, roomboter of chocopasta .. allemaal goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de oven
Hij FOKt meestal tijdens werk dus dat scheelt. In zijn eigen vrije tijd zit hij hier amperquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is er de hele dag niet te missen
Hoe die het voorelkaar krijgt
En dan een heel weekend wegblijven
Heb liever dat je niks tiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |