Ja het liefst bij het raam want dan hoef ik zelf niet heel de tijd op te staan. Ik heb 1x in het midden gezeten op een vlucht van 9uur.. ellende man. Was zo blij toen we eindelijk geland waren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Groen is beter voor een limoen
Altijd raam of gangpad kiezentussen mensen inzitten is echt een ramp ja. Sowieso mensen op vliegvelden
veranderen in een soort roofdieren om maar hun rolkoffertje in dat bagagerek te kunnen proppen enzo
@:Already_in_use vergeef me
dat je dat onthouden hebt van dat briefje
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of ik ga wel in maart voor de winst
Ja als je in de keuken staat moet je wel tegen stress kunnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja meestal gaat het uiteindelijk wel goed op zo'n drukke avond.
Pas afgelopen zomer voor het eerst echt gehad dat het gewoon helemaal fout ging en mensen wegliepen. Kok die erg goed kan koken maar totaal niet stressbestendig is, ik dan als sous chef maar eigenlijk nog iets te onervaren voor zo'n avond en verder alleen leerlingen of afwassers.
Tussendoor frituur die uitviel, een lading mossels met slijk erin, bak saus die over de hele vloer viel
Die avond koste me een jaar van mn leven haha
Heey chikiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houden
Ik vind het altijd leuk om te posten met mensen die ook voor de winst gaan. ELkaar puntjes afsnoepen, elkaar puntjes gunnen.
Maar ik baal altijd als er mensen komen die niet mee doen met het spel en dan toch de meeste punten pakken. Dat hoort ook weer bij het spel
Het is niet erg het mag maar ggggrrrrrr
Je klinkt wel erg als Marioquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houden
Ik vind het altijd leuk om te posten met mensen die ook voor de winst gaan. ELkaar puntjes afsnoepen, elkaar puntjes gunnen.
Maar ik baal altijd als er mensen komen die niet mee doen met het spel en dan toch de meeste punten pakken. Dat hoort ook weer bij het spel
Hey knulletjequote:
Maar dat hoort ook bij het spel zal Mario nooit zeggenquote:
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.
Laat jij nu de enige zijn die dat hier zegtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweest
O dan kan ik me goed voorstellen dat je baaltquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:22 schreef mario390 het volgende:
de downtime was ik 1 sekonde te langzam,ik denn k daar word zich jedereen ärgeren
Ja klopt. Maar als niemand puntjes pakt is het ergens ook goed, want dat betekent dat ze jou ook niet in kunnen halen tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat hoort ook bij het spel zal Mario nooit zeggen
Mario baalt van iedereen die punten pakt, ik niet gun het mensen ook
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweest
Heb jij bediening gedaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je in de keuken staat moet je wel tegen stress kunnenOok de bediening krijgt het soms zwaar te verduren met sommige klanten. En dan maar proberen je hoofd koel te houden
Als de dag er dan eindelijk op zit, opgelucht adem halen dat je het hebt overleefd.
Moemoe heb ik hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaal4
Ik heb echt drukker meegemaakt hierquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij nu de enige zijn die dat hier zegt
Ik herinner me weer even hoeveel stress en hoe weinig plezier ik haalde uit mijn overwinning en zie gelijk af van het idee om in maart te winnen x)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @Limoentjuh )quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moemoe heb ik hier nog niet gezien
IK wel heb in een Egyptisch restaurant gewerkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij bediening gedaan?
Eind vd dag is leuk, altijd met iedereen een paar biertjes nadoen en soms een lading partysnacks in de frituur gooien
plymobilquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan ik me goed voorstellen dat je baalt
Wie heeft hem gepakt Mario
Bediening idd en beetje geholpen met voorbereidingen in de keuken (broodjes maken en groentes etc snijden)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij bediening gedaan?
Eind vd dag is leuk, altijd met iedereen een paar biertjes nadoen en soms een lading partysnacks in de frituur gooien
Ja, ik ga ook niet meer na deze keerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik herinner me weer even hoeveel stress en hoe weinig plezier ik haalde uit mijn overwinning en zie gelijk af van het idee om in maart te winnen x)
Oke, leuk dat ze er ffkes was. Ik heb haar nog nooit gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fok
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:15 schreef aKboR het volgende:
Zou wel een stunt zijn..
Iedereen geband om te scoren
FB zal vollopen zeg..
Oké, geen Mikey dus, die heeft hem geloof ik twee keer achter elkaar gepakt.quote:
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
poezeligding was ook niet misquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaal4
Ook goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de ovenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:27 schreef aKboR het volgende:
Sky moet jij niet wat gaan doen of had ik het verkeerd begrepen..
Ja daar heb ik toen een heel hevige strijd mee geleverd pffffffquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
poezeligding was ook niet mis![]()
Tegen die 3 hoef ik het niet op te nemen.
Ik dacht al wat ruikt het hier lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de oven
Ja gemis die hagenaar wel dan héquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel rustig in het weekend zonder Haags
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruikt het hier lekker
Ow dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fok
Ja die is er de hele dag niet te missenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja gemis die hagenaar wel dan hé
@:haags_kwartiertje
Ik combi van alle drie en ik moet je zeggen.........................quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?
Eet smakelijk zo. Warme broodjes zijn heerlijk, met kaas, roomboter of chocopasta .. allemaal goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de oven
Hij FOKt meestal tijdens werk dus dat scheelt. In zijn eigen vrije tijd zit hij hier amperquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is er de hele dag niet te missen
Hoe die het voorelkaar krijgt
En dan een heel weekend wegblijven
Heb liever dat je niks tiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |