Mooi zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou dat vind ik lief om te horen
Hiermee begin ik iig de dag met een glimlach
☺️☺️☺️☺️☺️
Meestal doe ik overdag de hoofdgerechten bereiden, dan doen andere de sauzen maken visklaarmaken etc en s'avonds de voorgerechten of aan het luik staan om alles van garnering en saus te voorzien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa foto’s![]()
Sous-chef toch ? Dat ben ik ook altijd als dev en ik samen kokenIk kan er zelf helemaal niks van dus ik mag dan alle groente wassen en snijden
Ik ging altijd een heel goed restaurant in Lochem. Kon geen ander aan tippen zo goed . Hadden ook hun eigen koeien, de ladysteak daar was zo lekker, en wat ze er bij serveerde ook. De sfeer, leuk personeel. Toen werd zijn vrouw ziek, zaak verkocht. Het smaakt niet meer na 2 maanden nog kijken weer een ander, wat een zwijn van een vent die eigenaar zeg, die had in no time de hele zaak naar de verdommenis gewerkt. Nu is die failliet, zo jammerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
En natuurlijk onderweg veel restaurantjes aandoen...
genieten van het culinaire dat Nederland mij biedt
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:47 schreef aKboR het volgende:
Waar werk je Sky of is dat niet deelbaar..
Geen FOK! schorriemorrie over de vloer
Das nou jammer maar begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.
Nee ook nooit geverfd, wilde het vroeger wel blauw of paars hebben maar durfde dat nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb m'n haar nog nooit geverfd. Jij wel?
Ja dat vliegen ben je zo moemerk vooral dat ik heel snel geïrriteerd raak op vliegvelden. Echt nergens geduld voor
Carnavalblij dat ik weg ben
al is één van m'n maten prins carnaval in het dorp... Dat is wel grappig
Werken vandaag. Vanavond de kroeg in zal wel het hoogtepunt worden.
Zo jammer hé.. veel van dat soort dingen meegemaakt dat zaken na overname slechter werden..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging altijd een heel goed restaurant in Lochem. Kon geen ander aan tippen zo goed . Hadden ook hun eigen koeien, de ladysteak daar was zo lekker, en wat ze er bij serveerde ook. De sfeer, leuk personeel. Toen werd zijn vrouw ziek, zaak verkocht. Het smaakt niet meer na 2 maanden nog kijken weer een ander, wat een zwijn van een vent die eigenaar zeg, die had in no time de hele zaak naar de verdommenis gewerkt. Nu is die failliet, zo jammer
quote:
Ik heb ooit de beschrijving van de werkapp gezet naar 'Beste snackbar van het dorp'quote:
Ja, dat is inderdaad heel erg jammerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo jammer hé.. veel van dat soort dingen meegemaakt dat zaken na overname slechter werden..
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer maar begrijpelijk
Dan heb je best veel taken. Zwaar werk horeca, is eventjes leuk maar ik zou dat niet volhouden denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meestal doe ik overdag de hoofdgerechten bereiden, dan doen andere de sauzen maken visklaarmaken etc en s'avonds de voorgerechten of aan het luik staan om alles van garnering en saus te voorzien.
Sous-chef haha ja precies
Ohhhh dat is wel een prima taakje. En afwassen ook? 😬
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.
Ik doe het alleen nog puur vanwege de collegas die ik erg mag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je best veel taken. Zwaar werk horeca, is eventjes leuk maar ik zou dat niet volhouden denk ik.
Afwassen vind ik niet erg om te doen. Het liefst doe ik dat altijd gelijk na het eten wat anderen soms irritant vinden. Zijn ze net klaar en begin ik gelijk met opruimen. Moet me soms inhouden
Het helpt wel als je leuke collega’s hebt. Maar vind je het zelf dan niet leuk?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik doe het alleen nog puur vanwege de collegas die ik erg mag.
Het is niet mijn plan na mn studie er te blijven werken
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ooit de beschrijving van de werkapp gezet naar 'Beste snackbar van het dorp'
De baas heeft het nog steeds niet door
Ik kan wel dm ontvangen hequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)
Joh meen je niet, gaat het echt zo verquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)
Hmmmm, in de zomer is het werk wel echt heel zwaar soms hoor. Van 10.00 sochtends tot 23.00 savonds geregeld met 15 minuutjes pauze in totaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het helpt wel als je leuke collega’s hebt. Maar vind je het zelf dan niet leuk?
Je zal er vast ook een hoop leren. Kan je later de dames imponeren met je kookkunsten
Jawel.. Je hoeft maar een keer keihard BOLK te roepen er zal er een zijn die opkijkt en wegduiktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh meen je niet, gaat het echt zo ver
Voordeel is dan wel dat ze niet weten hoe je er uit ziet en niemand in het restaurant weet wie Sky is
Troost je Mario, ik krijg ze ook bijna niet meerquote:
Eerste zomeraankoop van ajax is binnen x)twitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:14:47Ajax set to sign Antony from São Paulo as replacement of Hakim Ziyech. The agreement is almost ready between the two clubs for ¤20M + ¤5M add ons (and part to the agents).Good talent, 2000, Brazilian youngstar. 🇧🇷⚪️🔴 #Ajax #transfers reageer retweet
Ha ha ha, ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jawel.. Je hoeft maar een keer keihard BOLK te roepen er zal er een zijn die opkijkt en wegduikt
Ja ik weet hoe het kan zijn als het druk in de horeca is. Niet te doen somsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, in de zomer is het werk wel echt heel zwaar soms hoor. Van 10.00 sochtends tot 23.00 savonds geregeld met 15 minuutjes pauze in totaal.
In de winter is het een stuk leuker, dan is het rustiger dus kan je ook veel meer tijd en 'passie' in het eten stoppen.
Groen is beter voor een limoenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ook nooit geverfd, wilde het vroeger wel blauw of paars hebben maar durfde dat niet
Wachten op vliegvelden vind ik nog wel meevallen, kan ik in ieder geval lopen, frisse lucht halen. Maar uren in het vliegtuig tussen 2 passagiersAls ik alleen zit dan is het nog wel te doen
Een Brabander die geen carnaval viert@:already_in_use zeg er eens wat van.
Pas op dat je niet weer een briefje in je zakken krijgt toegestopt tijdens het drinken
Dank uquote:
Ja meestal gaat het uiteindelijk wel goed op zo'n drukke avond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het kan zijn als het druk in de horeca is. Niet te doen somsHet helpt wel als alles goed is geregeld, genoeg personeel en onderling al wordt afgesproken wie wat doet.
Als het te rustig is lijkt het me ook weer saai, sta je er maar een beetje bij en wachten op de bestellingen
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Normaal was hier op de zaterdag morgen nog wel wat te halen, maar ook dat schijnt voorbij te zijn
kreeg je iemands nummer op een briefje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Groen is beter voor een limoen
Altijd raam of gangpad kiezentussen mensen inzitten is echt een ramp ja. Sowieso mensen op vliegvelden
veranderen in een soort roofdieren om maar hun rolkoffertje in dat bagagerek te kunnen proppen enzo
@:Already_in_use vergeef me
dat je dat onthouden hebt van dat briefje
Ah jawel gewoon alles wat onder 3 staat een tijdelijke ban aansmerenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.
Post dan ook niet zoveelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.
En de drie ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ah jawel gewoon alles wat onder 3 staat een tijdelijke ban aansmeren
Of ik ga wel in maart voor de winstquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post dan ook niet zoveel![]()
Ik wilde boven Mario uit komen, meer dan 2800 halen
Ik mag blij zijn als ik de 1500 haal
Ga voor de winst zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |