Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houd je wel weer wakker vandaag dus dat is dan weer prima
Moet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach de winst heb je zo goed als zeker binnen. Denk niet dat iemand je gaat of wil inhalen. Maar meer punten zijn natuurlijk altijd beter![]()
Er wordt hier over alles gekletst, voetbal esf eten&drinken. Moet kunnen toch, zolang je niemand met opzet gaat beledigen
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Ja dat is volgend weekend. Dit weekend ben ik in sint petersburg
Jij nog leuke weekend plannen?
O dat is ellende, hoe kan dat dan.quote:
Is toch een voetbal forum?quote:
Hahaha die zwart-witte katquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Ja dat is volgend weekend. Dit weekend ben ik in sint petersburg
Jij nog leuke weekend plannen?
O nee he, ook een A fan?quote:
Ehm winkelen????quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha die zwart-witte katben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Was je niet terug naar NL gekomen ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.
[..]
Moet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBL
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal voor ajax
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend enzovoorts
Nee dm en Pm beide niet. Snap ook niet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende, hoe kan dat dan.
Je PM doet het wel?
Wanneer komt Dev?
Wie danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fan
IK ben maar over haken begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ik
Ik val in slaapquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben maar over haken begonnen
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |