SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 15-02-2020 07:31:14 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vertel... Moet je naar de Tandarts??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag gaat een helse dag worden lieve dts vrienden van me![]()
Hey E10quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ook goedemorgen aKboR
[..]![]()
Zo weer weg
[..]
Morguh Mikey
[..]
Moentjeee![]()
[..]
Morguh sky![]()
![]()
![]()
Welkom terug in Nederland of ben je alweer weg? Je zou naar Oman gaan toch ?![]()
Waar zijn de zaterdagmorgens dat je nog wat kon verdienen heU mag wel jij zeggen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogguh dotteke![]()
Hoe is het met u ?
Nou ik had gister bijna de moed opgegeven hier
Heb 4 uur gezeten wilde nog 2 punten, maar niet gelukt
EN dan dat irritante gelul over voetbal de hele tijd het liep hier leeg op een paar irritante voetbal gekken naWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe komt dat ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag gaat een helse dag worden lieve dts vrienden van me![]()
![]()
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Vertel... Moet je naar de Tandarts??![]()
Nee dat niet, maar die titel, ajakkesquote:
Zal voor je duimen..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterd![]()
Na de vorige had ik weinig keusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die titel, ajakkes![]()
O, das naar, hopelijk zakt de koppijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tnxquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook voor jou dat je maar snel beter mag worden maat![]()
Houd je wel weer wakker vandaag dus dat is dan weer primaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, das naar, hopelijk zakt de koppijn![]()
Ach de winst heb je zo goed als zeker binnen. Denk niet dat iemand je gaat of wil inhalen. Maar meer punten zijn natuurlijk altijd beterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn de zaterdagmorgens dat je nog wat kon verdienen he
[..]
U mag wel jij zeggen hoor.
Nou ik had gister bijna de moed opgegeven hier
Heb 4 uur gezeten wilde nog 2 punten, maar niet gelukt
EN dan dat irritante gelul over voetbal de hele tijd het liep hier leeg op een paar irritante voetbal gekken na![]()
Er wordt hier over alles gekletst, voetbal esf eten&drinken. Moet kunnen toch, zolang je niemand met opzet gaat beledigen![]()
![]()
Je hebt altijd keusquote:
Heequote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey E10![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welkom terug in Nederland of ben je alweer weg? Je zou naar Oman gaan toch ?![]()
Ja dat is volgend weekend. Dit weekend ben ik in sint petersburg
Jij nog leuke weekend plannen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
STINKBEERquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zolang je niemand met opzet gaat beledigen![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey E10![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houd je wel weer wakker vandaag dus dat is dan weer primaMoet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach de winst heb je zo goed als zeker binnen. Denk niet dat iemand je gaat of wil inhalen. Maar meer punten zijn natuurlijk altijd beter![]()
Er wordt hier over alles gekletst, voetbal esf eten&drinken. Moet kunnen toch, zolang je niemand met opzet gaat beledigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Jij nog leuke weekend plannen?![]()
![]()
O dat is ellende, hoe kan dat dan.quote:
Je PM doet het wel?
Wanneer komt Dev?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch een voetbal forum?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha die zwart-witte katquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Jij nog leuke weekend plannen?ben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Was je niet terug naar NL gekomen ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen![]()
![]()
O nee he, ook een A fan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehm winkelen????quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha die zwart-witte katben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Was je niet terug naar NL gekomen ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen
HALLOOOOOOO![]()
![]()
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.
[..]
Moet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBL![]()
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal voor ajaxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend enzovoorts![]()
![]()
Nee dm en Pm beide niet. Snap ook niet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende, hoe kan dat dan.
Je PM doet het wel?
Wanneer komt Dev?![]()
Dev komt morgenmiddag hierheen. Dan kom ik je niet meer storen (lees bolken)![]()
![]()
Oke uurtje nog slapen en haasten of nu maar zo douchen rustig kopje koffie zetten broodje afbakken en rustig inpakken maar wel uur minder slaap
Wat doen?![]()
Wie danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fan![]()
IK ben maar over haken begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ik
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik val in slaapquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben maar over haken begonnen
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |