Nee ik ben donkerblondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha die zwart-witte katben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Was je niet terug naar NL gekomen ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen
Dat is toch raar dat het het niet doet, heb je al eens geprobeerd je in en uit te loggen en cookies te ruimenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dm en Pm beide niet. Snap ook niet waar het aan ligt![]()
Dev komt morgenmiddag hierheen. Dan kom ik je niet meer storen (lees bolken)
Slaap lekker Sky en opstaan zonder hoofdpijn, en werkse voor straksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
Oke uurtje nog slapen en haasten of nu maar zo douchen rustig kopje koffie zetten broodje afbakken en rustig inpakken maar wel uur minder slaap
Wat doen?
Ja maar niet voor kleding of schoenenquote:
Komt goed uit, je wilde toch ff gaan slapenquote:
Ik probeer iedereen te vermijden op een dag als vandaag zie er dan echt als een zombie uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga dan douchen knapt op
En dan heb ik het niet over je uiterlijk![]()
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar dat het het niet doet, heb je al eens geprobeerd je in en uit te loggen en cookies te ruimen
Gezellig, wens jullie een hele fijne week samen
quote:
Oke dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar niet voor kleding of schoenenDat ga ik samen met jou doen!
Vandaag even wat speelgoed kopen voor de nichtjes. Komen morgen langsDie laat ik dan straks achter bij mijn ouders, mogen zij het aan hen geven
Jij speelt vals je wil me gwn laten slapen voor de puntrnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wilde toch ff gaan slapen
Heb je adblock of iets dergelijks aanstaan??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niks
Nou heel raar ff fokmailen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niks
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
Oke uurtje nog slapen en haasten of nu maar zo douchen rustig kopje koffie zetten broodje afbakken en rustig inpakken maar wel uur minder slaap
Wat doen?
Je stel zelf de vraag en ik gun je een dag zonder koppijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij speelt vals je wil me gwn laten slapen voor de puntrn
De dorpsgekquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijze woorden in die quotes van wie komen die
Misschien heb je die geverfdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben donkerblond
Was hier twee weken geleden ook ja. Tussendoor wel een week thuis geweest. Sowieso wel veel Rusland inderdaad...maar kom er graag
Leuk voor jullieheb je dan ook vakantie? Nog van plan om ergens heen te gaan?
Neem aan dat je onder de douche ook niet foktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijze woorden in die quotes van wie komen die
Eerste wat ik doe als ik zo onder de douche sta is me even heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je onder de douche ook niet fokt( eerder....fa.................) nee ga ik niet zeggen
Van die puzzels en blokken. Kijken wat ik vind ook. Dure zooi meestal dat speelgoedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
Wat een leuk idee, wat ga je voor ze kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |