quote:
trek geen lijntjesquote:
Ze zijn het nu van jou gewend daaromquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:53 schreef aKboR het volgende:
Soms zit het mee....................
Mensen gaan te veel opletten
Lukt niet Mario tte veel gekletsquote:
En zolang ik hier zit tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
lol
[..]
Lukt niet Mario tte veel geklets
Heb ik niet gezegd zijn jou woordenquote:
Uhuquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd zijn jou woorden
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel primaquote:
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uhuik zag het wel mevrouwtje
Maar ik ben straks weg en dan de rest van de week ook niet meer aanwezig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:57 schreef aKboR het volgende:
Maaruh dames wat vinden jullie ervan??
Goed idee. Ga zo nog een kop zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:58 schreef aKboR het volgende:
N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Had je na half 5 nog geslapenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel eerlijk gezegd wel een beetjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?
Hoi Dud
Hoe laat was je dan wakker of te laat naar bed gegaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel prima
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef aKboR het volgende:
GA EENS WERKENNEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi dotquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?
Hoi Dud
Ja anders was ik hier nog wel geweest in de tussentijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je na half 5 nog geslapen
Hebben de broodjes gesmaakt ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je na half 5 nog geslapen
Ah okequote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was een mededeling voor @:Skysherrif
Half acht ongeveer maar m'n kind had hulp nodig dus die maakte me wakker. Ging rond 2300 slapen en nog even wakker geweest rond vier/half vijf ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe laat was je dan wakker of te laat naar bed gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |