This didn't age wellquote:Op maandag 10 februari 2020 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat Becca wel iets meer airtime krijgt
Ja dit was de verkeerde fotoquote:
LBD little black dressquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ben fan van de small black dress.
Wat heeft ze misdaan dat je moest juichen? Avocado op toast is gewoon smerig!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet keihard in yo face te juichon🙊🙊🙊
Het is een stom horkerig bitchy kutwijf zonder humor en smaak en met a whole lotta issues en dankzij haar zijn Connagh en Jordan eruitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft ze misdaan dat je moest juichen? Avocado op toast is gewoon smerig!
OHJA EN WALLACE OOK dankzij haarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft ze misdaan dat je moest juichen? Avocado op toast is gewoon smerig!
Connagh en Jordan waren toch hartstikke saai, dus dat heeft ze goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is een stom horkerig bitchy kutwijf zonder humor en smaak en met a whole lotta issues en dankzij haar zijn Connagh en Jordan eruit
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
OHJA EN WALLACE OOK dankzij haar![]()
en het is wel lekker!!!
ALLEMAAL SPOILERS!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Connagh en Jordan waren toch hartstikke saai, dus dat heeft ze goed gedaan.En ze was gewoon goed in haar bitchiness.
KUTMUTS ZE IS LEKKER WEGGGquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Connagh en Jordan waren toch hartstikke saai, dus dat heeft ze goed gedaan.En ze was gewoon goed in haar bitchiness.
Wallusquote:
Oeps.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
ALLEMAAL SPOILERS!!!!
En had je gezien dat Bruno misschien op stand gaat wonen?
Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wallusen ze is eigenlijk ook verantwoordelijk dat Biggs niet op mijn scherm rondloopt, ze had 'm kunnen kiezen maar neeeee
Maar jouw bread kan dus rekenen. Of is dat je toast?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]Nu zitten er alleen maar boring ass bitches in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jouw bread kan dus rekenen. Of is dat je toast?
Ja echt leuk, alleen dat hoofd alquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.
Mij te spannendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zit altijd te wachten wat er mis gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt leuk, alleen dat hoofd alOnnnnnbegrijpelijk dat Jess voor Ched ging man3 maar ok Biggs is veel te leuk voor Jess
You know like... yeah...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die Eva heeft helemaal niets te melden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:06 schreef mootie het volgende:
Die van Nas vind ik ook echt niks. Demi 100 keer leuker.
Wat een feest hč?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:16 schreef mootie het volgende:
Tering, ben nu bij de enorme blijheid over het kusje.
Dan alleen bij een eerste kus, anders wordt het wel erg veel feestenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een feest hč?Eigenlijk zou het altijd zo moeten gaan als je iemand kust.
Zoveel wordt er hier niet gekust.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan alleen bij een eerste kus, anders wordt het wel erg veel feesten
Ja gelukkig dat je daar rekening mee hieldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet keihard in yo face te juichon🙊🙊🙊
Ja, Tilly en GB hadden wel wat confetti kunnen strooien.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu hebben we nog feestvierders nodig
Jij was bij de live moment supreme reactie, daar kan ik me niet inhouden 🎉quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gelukkig dat je daar rekening mee hield
Jupquote:Op dinsdag 11 februari 2020 06:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet toch voor spek en postcount mee ...
zou zomaar kunnen ....quote:Op maandag 10 februari 2020 20:28 schreef TillyB het volgende:
Dit zou gewoon het nieuwe vrijheidsbeeld moeten zijn
[ afbeelding ]
juist mooi.... alleen die lange mouw in ik dan iets minder....quote:Op maandag 10 februari 2020 20:39 schreef TillyB het volgende:
Renee zellweger echt -100 wat saaaaaaaaaaai was dit het beste wat je kon verzinnen?
[ afbeelding ]
welkom thuis ..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:35 schreef pullup het volgende:
Eens even hier weer rond schuifelen.
GM
Nog steeds veel wind, ik hoor het langs komen.quote:
Zijn ze gewend daarquote:
Was in 1 keer goedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog steeds veel wind, ik hoor het langs komen.
De landing was super soepel overigens. Ik had blijkbaar een goede piloot
Geen gewiebel, geen gebounce, geen geslinger. 95% van mijn landingen gaan slechter dan die van gisteren.quote:
Je zal er tussen zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
Allerlei kotsverhalen in de media oa over 2 vluchten die we hier hadden gepost
Niet gelezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
En een vrouw die alleen maar vreselijk hard aan het gillen was.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
Het is ook lekker bijkomweer!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:33 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)n-hem-weer-kalmeren/![]()
Even bijkomen vanochtendVoelt toch een beetje alsof ik door een bus ben aangereden na het kampje. Veel ploegen gehad
Jaquote:
Yes!!! Want Ienie is er!!quote:
Dit weekeindequote:
Roei jij zelf nog? Of alleen als coach actief?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit weekeinde![]()
Eerste wedstrijd in Delft, toepasselijk de Winterwedstrijden genoemd.
Dan over een paar weken de Heineken Vierkamp en de Head of the River in Amsterdam.
Dan is het vervolgens richting 2 km seizoen toewerken zo half april, eerst de Varsity en vervolgens de NK.
Alle buitenlandse wedstrijden zijn op wat andere data dan normaal omdat de nationale equipes richting spelen aan het trainen zijn
Ga je ook mee naar de Spelen ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit weekeinde![]()
Eerste wedstrijd in Delft, toepasselijk de Winterwedstrijden genoemd.
Dan over een paar weken de Heineken Vierkamp en de Head of the River in Amsterdam.
Dan is het vervolgens richting 2 km seizoen toewerken zo half april, eerst de Varsity en vervolgens de NK.
Alle buitenlandse wedstrijden zijn op wat andere data dan normaal omdat de nationale equipes richting spelen aan het trainen zijn
Ik roei zo ongeveer 1 keer per jaar nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Roei jij zelf nog? Of alleen als coach actief?
Alles zit wel te vol qua coaching tegenwoordig, ik ben in 2008 eens door de damesacht roeiers gevraagd om te helpen toen naar Peking. Dat is wel uiteindelijk gelukt maar nu staan er echt minimaal 6 coaches op de bondsloonlijst die ook al zeker niet kunnen niet gaan omdat er echt een beperkt aantal accreditaties verstrekt worden.quote:
OK tis niet anders ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles zit wel te vol qua coaching tegenwoordig, ik ben in 2008 eens door de damesacht roeiers gevraagd om te helpen toen naar Peking. Dat is wel uiteindelijk gelukt maar nu staan er echt minimaal 6 coaches op de bondsloonlijst die ook al zeker niet kunnen niet gaan omdat er echt een beperkt aantal accreditaties verstrekt worden.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik roei zo ongeveer 1 keer per jaar nog.
Midden in de zomer pakken we met wat vrienden een lekker brede bak, roeien de grachten op naar het pannenkoekenrestaurant op de Prinsengracht, vreten pannenkoeken met veel bier en zwalken wat terug
Ik heb nog wat jaren een prachtige eigen houten skiff gehad maar die moest ik steeds afstoffen dus die is de deur uit gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als je het zo bekijkt, roei ik ook nog wel eens
Heb je zelf op hoog niveau geroeield?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog wat jaren een prachtige eigen houten skiff gehad maar die moest ik steeds afstoffen dus die is de deur uit gegaan
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je zelf op hoog niveau geroeield?
Beste stuurlui staan aan wal.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaar
Ik kwam laatst nog een oud interview van je tegen uit de Volkskrantquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaar
Het omlaagbrengen van de wereldbevolking met 2 heft de milieubelasting van dat autoritje wel op....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een moord gaat plegen doe het dan wel milieuvriendelijk
Dat offer moet je dan ook maar brengen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vogelhuisje wordt steeds vaker bezichtigd. Allemaal leuk en aardig, maar ik bedacht me net dat als er genesteld wordt ik mijn balkon voor maanden niet kan gebruiken...
Zit niets anders op he?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat offer moet je dan ook maar brengen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een moord gaat plegen doe het dan wel milieuvriendelijk
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 voor mij, 1 voor de vogels.
Al die gevoelens ook, beter doen we ze in de ban.quote:
Daar heb je een goed punt. En ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap alleen niet, waarom je niet een keer een dag iets gaat doen met hem, buiten het werk om
Kan ook gewoon vriendschappelijk zijn, toch? En dan gewoon zien hoe het loopt, niet teveel nadenken voorafquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. En ik weet het niet.
Het is maar waar je de voorkeur aan geeftquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik martel mezelf denk ik liever met gevoelens en onwetendheid.
Las ik vanmorgen nou dat Wenkie helemaal niet had willen trouwen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ik geef je op voor Married at first sight
Gewoon je hormonen chirurgisch laten verwijderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al die gevoelens ook, beter doen we ze in de ban.
Neuh. Dan word ik gekoppeld aan een verkeerde man die valt op gevoelige en lieve dames terwijl ik niet val op mannen die doorgaans voor mij gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ik geef je op voor Married at first sight
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen nou dat Wenkie helemaal niet had willen trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik zal kijken naar de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon je hormonen chirurgisch laten verwijderen.
Oh dat is de hond eh? Ewokquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
En Tom denk dat hij een papegaai is, hij ligt op mijn schouder
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Stomme Wenk, stomme HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik lees alleen de krantenkoppen, misschien straks toch ff terug kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.
Om het makkelijk te maken.
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een mallootquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die Henk is ook niet wat nee
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Fijn dat dat zo goed gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!
Awww...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef Deisyy het volgende:
De kat van mijn dochter (de broer van Tom) heeft 2 weken geleden waarschijnlijk een tia gehad, beestje liep rond alsof hij dronken was, reageerde nergens op, sliep veel en nog steeds doet hij een beetje raar.
En misschien een nieuw huis voor Bruno, wanneer komen die mensen kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.
Eigenlijk moet ze rustig doen, niet rennen, op banken springen etc.
Aww gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik daar niet in pas?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej hart dan wel hoofd lucht post.
Maanden geleden besloten dat bezemkastgast en ik nooit wat zou worden etc. Het flirten hield op. Kreeg van hem ook de indruk dat de "spanning" weg was. Nu is het punt dat we juist nog meer naar elkaar toetrekken. Als in dat we goede gesprekken hebben en ervoor elkaar zijn als het slecht gaat. Hij gaat ook als eerste naar mij als er gewoon iets wat hij kwijt moet, vaak werkgerelateerd maar dat boeit niet. Knuffels etc komen hier ook bij kijken. Het voelt allemaal heel vertrouwd en vriendschappelijk dat wel, maar het voelt ook wel als iets meer.
En uch ik hoef en wil geen relatie, maar de gevoelens voor hem blijven. Niet head over heels verliefd maar gewoon als een zwak voor iemand hebben.
Maargoed ik weet het even niet en voelt allemaal zo vertrouwd en vreemd tegelijkertijd.
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?quote:
Nou ja, had gekund natuurlijkquote:
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?
Ooievaars zijn behoorlijk trouw aan hun nestplaats, niet aan de partner.
Als beide vogels dat zijn, dan lijkt dat op trouw aan elkaar.
Zulke paren kunnen dus jaren achtereen bij elkaar blijven, maar de werkelijke verbindende factor is dus het nest.
Ja blijft indrukwekkend hoe snel dat gaat. Zo loop je er nog met redelijk droge voeten en een uur later loop je toch je knieën in het water. Ben jij ook nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, had gekund natuurlijk
Dat was mooi hoog water hč gisteren, mijn zus woont in Rotterdam in een haventje maar haar steiger was compleet onder gelopen
Schijntrouw dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?
Ooievaars zijn behoorlijk trouw aan hun nestplaats, niet aan de partner.
Als beide vogels dat zijn, dan lijkt dat op trouw aan elkaar.
Zulke paren kunnen dus jaren achtereen bij elkaar blijven, maar de werkelijke verbindende factor is dus het nest.
Kan wel maar jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt zo snel hč, ik werd door foto's op de hoogte gehouden, was wel in Rotterdam aan het werk, maar ben daarna lekker naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja blijft indrukwekkend hoe snel dat gaat. Zo loop je er nog met redelijk droge voeten en een uur later loop je toch je knieën in het water. Ben jij ook nog wezen kijken?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?
Kijk! Dat snap ik dan weer wel. Ik loop ook het liefst met mijn handen in mijn zakken als het koud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Zijn deze ooievaars of een van deze jongen van het vorige nest?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je die foto's gezien van die 2 meiden die naar huis gingen op de KW haven?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt zo snel hč, ik werd door foto's op de hoogte gehouden, was wel in Rotterdam aan het werk, maar ben daarna lekker naar huis gegaan.
In waadpak, geweldig!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je die foto's gezien van die 2 meiden die naar huis gingen op de KW haven?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In waadpak, geweldig!
Daar is het altijd prijs met hoogwater hč.
Groetjes aan Adriaan ook
Adriaantje is waarschijnlijk te oud om nog achter de tap te staan, geen idee ook of ze nog wel in Vlaardingen wonen.quote:
Adriaan woont al heel lang in Spanje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Adriaantje is waarschijnlijk te oud om nog achter de tap te staan, geen idee ook of ze nog wel in Vlaardingen wonen.
Nou die foto's op Funda, ondanks het shoppen zag het er niet uit zeg! Wat een pauperige bouwvalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan woont al heel lang in Spanje.
Bassie heeft zijn huis ook verkocht volgens mij. Daar zat ook een luchtje aan met al die gefotoshopte foto's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor een luttele 550.000quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou die foto's op Funda, ondanks het shoppen zag het er niet uit zeg! Wat een pauperige bouwval
Good thinkingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat worden
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat worden
Koekoekquote:
Het lijkt wel een aula!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Is er inmiddels al bekend wat er achter de paarse gordijnen zat?
[ afbeelding ]
Wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aula!!![]()
Dit is trouwens de foto waar hij zo mee door de mand viel. Grijze grond, behalve in de spiegel![]()
[ afbeelding ]
Trek je waadpak naar alvast aan!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag is het weer feest lees ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Mogelijk derde storm op komst: Dennis
DE BILT - Nederland krijgt mogelijk te maken met de derde storm in een week. Dat meldt Weeronline. Zaterdagavond en in de nacht naar zondag gaat het flink waaien en aan de kust wordt het dan stormachtig. In het noordwesten wordt windkracht 9 verwacht met windstoten tot 100 kilometer per uur.
De storm met de naam Dennis ontstaat vrijdag voor de kust van Canada en trekt dan richting Europa. Groot-Brittannië en Ierland kunnen zich opmaken voor heftig weer in het weekend. Vooral de kustgebieden van Ierland en het westen van Schotland, Wales en Engeland krijgen te maken met windkracht 10 en dat betekent een zware storm.
Of het in Nederland ook tot een officiële storm komt, is nog afwachten. Daarvoor moet een uur lang gemiddeld windkracht 9 worden gemeten. Die kans is aanwezig, maar met 20 tot 30 procent niet heel erg groot. Drie stormen in een week tijd is bijzonder. Twee stormen in een week komen vaker voor, maar zeker niet elk jaar.
Maandag rustiger
Zondag neemt de wind iets af, maar is er nog wel sprake van een harde tot stormachtige wind. In de nacht naar maandag kan de wind weer iets aantrekken. Maandag overdag wordt het dan een stuk rustiger en dat blijft ook zo.
Ik denk dat ik maar lekker thuis blijfquote:
Ik snap dat, ik wacht wel foto's afquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar lekker thuis blijf
nou.... het is meer .... het zijn geen trouwringen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogels worden wel eens geringd en daaraan kan een vogel geïdentificeerd worden zo weten ze of een paartje bijvoorbeeld bij elkaar blijft.
Er zijn ook wat stopcontacten verdwenen...er is flink geshoptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aula!!![]()
Dit is trouwens de foto waar hij zo mee door de mand viel. Grijze grond, behalve in de spiegel![]()
[ afbeelding ]
de krant lezen?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een oud interview van je tegen uit de Volkskrant
quote:
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me opquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
De organisatie is nu al aan het piepenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me op
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
Dat is wel een heel langzaam spinliedjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
JaAlhoewel de schok minder groot is dan ik dacht, gisteren zat ik nog in mijn t-shirtje op het plein daar
Toch ga ik zo maar weer even zelf wat spinnen, merk dat ik niet heel veel gedaan heb de laatste week![]()
Nee officieel niet, vroeger wel, de luchtkasten moeten groot genoeg zijn gemaakt. Die dingen steken alleen zo'n miniem beetje boven de waterlijn uit dat het niet erg comfortabel is om op te zitten als hij vol looptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
Aan de overkant zit de Scouting, die komen dan de boot redden ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
Dan gewoon met wat meer weerstand.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is wel een heel langzaam spinliedje
En met dit weer loopt zo'n ding wel vol, neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee officieel niet, vroeger wel, de luchtkasten moeten groot genoeg zijn gemaakt. Die dingen steken alleen zo'n miniem beetje boven de waterlijn uit dat het niet erg comfortabel is om op te zitten als hij vol loopt
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
En met dit weer loopt zo'n ding wel vol, neem ik aan.
Dat shoppen zal best wel vaker gebeuren. Maar dit is wel heel knullig gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zijn ook wat stopcontacten verdwenen...er is flink geshopt
Wtf is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet je droomvrouw Henk![]()
[ afbeelding ]
oja, ik maak het mijzelf altijd wat gemakkelijk met die weerstandquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gewoon met wat meer weerstand.![]()
Heb mijn best weer gedaan en dat weekje rust is wel goed ook volgens mijGing best lekker
Ik ook meestal hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
oja, ik maak het mijzelf altijd wat gemakkelijk met die weerstand![]()
Je spieren konden zich eindelijk herstellen!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej hart dan wel hoofd lucht post.
Maanden geleden besloten dat bezemkastgast en ik nooit wat zou worden etc. Het flirten hield op. Kreeg van hem ook de indruk dat de "spanning" weg was. Nu is het punt dat we juist nog meer naar elkaar toetrekken. Als in dat we goede gesprekken hebben en ervoor elkaar zijn als het slecht gaat. Hij gaat ook als eerste naar mij als er gewoon iets wat hij kwijt moet, vaak werkgerelateerd maar dat boeit niet. Knuffels etc komen hier ook bij kijken. Het voelt allemaal heel vertrouwd en vriendschappelijk dat wel, maar het voelt ook wel als iets meer.
En uch ik hoef en wil geen relatie, maar de gevoelens voor hem blijven. Niet head over heels verliefd maar gewoon als een zwak voor iemand hebben.
Maargoed ik weet het even niet en voelt allemaal zo vertrouwd en vreemd tegelijkertijd.
100 klinkt best veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook meestal hoorMik meestal op net wat meer dan 100 omwentelingen per minuut
Buiten ook? Vind het best lastig om de 100 gemiddeld te halenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook meestal hoorMik meestal op net wat meer dan 100 omwentelingen per minuut
Buiten blijf ik ook op een wat lager trapritme stekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Buiten ook? Vind het best lastig om de 100 gemiddeld te halen
Crosstrainer is het rondje groter, om daar de 100 rpm te halen moet je echt best snel gaan...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
100 klinkt best veel.
Ik zou eens moeten kijken. Heb een cross trainer en let niet zo op al die cijfertjes op het scherm. ( behalve de tijd dan ).
Zo ook nog maar even de gaperigheid uit het lijf stappen
Hangt bij mij ook van de duur en het gezelschap af. Als je moe begint te worden heb je toch de neiging om wat zwaarder te trappen....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Buiten blijf ik ook op een wat lager trapritme steken
Ik let er niet enorm op op de fiets, dan wil ik een bepaald gemiddelde halen, weet wel dat ik het fijn vind om juist in de winter lekker te draaien.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Hangt bij mij ook van de duur en het gezelschap af. Als je moe begint te worden heb je toch de neiging om wat zwaarder te trappen....
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Platte kaas dessert met gestampte speculoos
Yepquote:
Om warm te worden/blijven ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik let er niet enorm op op de fiets, dan wil ik een bepaald gemiddelde halen, weet wel dat ik het fijn vind om juist in de winter lekker te draaien.
quote:
Ik wil nu alweer terug naar Sevillaquote:
Typisch klein gezellig ... hapjes zien er goed uitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug naar Sevilla![]()
https://www.facebook.com/baralfalfa/ <--- mijn favoriete tentje Chuf, staat in een of andere Aziatische reisgids tegenwoordig want er komen continu verdwaalde lui binnenvallenPas voor geen meter dus die zijn rap weer weg
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet je droomvrouw Henk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
En geen verklaring wie het moet voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
Kan niet missenquote:
0% vetquote:
Married at first sight (tv programma)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
Owquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Married at first sight (tv programma)
Oh ik dacht dat jij dat keekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wees blijwenkie en henkie gingen niet zo lekker samen
ZO boos is zequote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Deze mij ook nietsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je daar een Corona gedronken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug naar Sevilla![]()
https://www.facebook.com/baralfalfa/ <--- mijn favoriete tentje Chuf, staat in een of andere Aziatische reisgids tegenwoordig want er komen continu verdwaalde lui binnenvallenPas voor geen meter dus die zijn rap weer weg
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Henkie had geweest had ik in het stadhuis al gevlucht voor dat stripverhaal
Ik volg het niet, maar zag een voorstukje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja Henkie was geen man-man en te kleinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffffquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Henkie was geen man-man en te klein
quote:De wereldwijde CO2-uitstoot door de productie van energie is in 2019 afgevlakt, terwijl een verdere stijging werd verwacht, meldt het internationale energieagentschap (IEA) dinsdag op basis van nieuwe data. Dit duidt er volgens de instelling op dat de energietransitie flink op weg is, wat reden voor optimisme is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |