Zijn ze gewend daarquote:
Was in 1 keer goedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog steeds veel wind, ik hoor het langs komen.
De landing was super soepel overigens. Ik had blijkbaar een goede piloot
Geen gewiebel, geen gebounce, geen geslinger. 95% van mijn landingen gaan slechter dan die van gisteren.quote:
Je zal er tussen zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
Allerlei kotsverhalen in de media oa over 2 vluchten die we hier hadden gepost
Niet gelezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
En een vrouw die alleen maar vreselijk hard aan het gillen was.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
Het is ook lekker bijkomweer!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:33 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)n-hem-weer-kalmeren/![]()
Even bijkomen vanochtendVoelt toch een beetje alsof ik door een bus ben aangereden na het kampje. Veel ploegen gehad
Jaquote:
Yes!!! Want Ienie is er!!quote:
Dit weekeindequote:
Roei jij zelf nog? Of alleen als coach actief?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit weekeinde![]()
Eerste wedstrijd in Delft, toepasselijk de Winterwedstrijden genoemd.
Dan over een paar weken de Heineken Vierkamp en de Head of the River in Amsterdam.
Dan is het vervolgens richting 2 km seizoen toewerken zo half april, eerst de Varsity en vervolgens de NK.
Alle buitenlandse wedstrijden zijn op wat andere data dan normaal omdat de nationale equipes richting spelen aan het trainen zijn
Ga je ook mee naar de Spelen ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit weekeinde![]()
Eerste wedstrijd in Delft, toepasselijk de Winterwedstrijden genoemd.
Dan over een paar weken de Heineken Vierkamp en de Head of the River in Amsterdam.
Dan is het vervolgens richting 2 km seizoen toewerken zo half april, eerst de Varsity en vervolgens de NK.
Alle buitenlandse wedstrijden zijn op wat andere data dan normaal omdat de nationale equipes richting spelen aan het trainen zijn
Ik roei zo ongeveer 1 keer per jaar nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Roei jij zelf nog? Of alleen als coach actief?
Alles zit wel te vol qua coaching tegenwoordig, ik ben in 2008 eens door de damesacht roeiers gevraagd om te helpen toen naar Peking. Dat is wel uiteindelijk gelukt maar nu staan er echt minimaal 6 coaches op de bondsloonlijst die ook al zeker niet kunnen niet gaan omdat er echt een beperkt aantal accreditaties verstrekt worden.quote:
OK tis niet anders ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles zit wel te vol qua coaching tegenwoordig, ik ben in 2008 eens door de damesacht roeiers gevraagd om te helpen toen naar Peking. Dat is wel uiteindelijk gelukt maar nu staan er echt minimaal 6 coaches op de bondsloonlijst die ook al zeker niet kunnen niet gaan omdat er echt een beperkt aantal accreditaties verstrekt worden.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik roei zo ongeveer 1 keer per jaar nog.
Midden in de zomer pakken we met wat vrienden een lekker brede bak, roeien de grachten op naar het pannenkoekenrestaurant op de Prinsengracht, vreten pannenkoeken met veel bier en zwalken wat terug
Ik heb nog wat jaren een prachtige eigen houten skiff gehad maar die moest ik steeds afstoffen dus die is de deur uit gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als je het zo bekijkt, roei ik ook nog wel eens
Heb je zelf op hoog niveau geroeield?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog wat jaren een prachtige eigen houten skiff gehad maar die moest ik steeds afstoffen dus die is de deur uit gegaan
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je zelf op hoog niveau geroeield?
Beste stuurlui staan aan wal.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaar
Ik kwam laatst nog een oud interview van je tegen uit de Volkskrantquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet hoog nee. Nationaal subtop niveau, verder kwam ik niet. Beter in het uitleggen hoe het wel moet blijkbaar
Het omlaagbrengen van de wereldbevolking met 2 heft de milieubelasting van dat autoritje wel op....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een moord gaat plegen doe het dan wel milieuvriendelijk
Dat offer moet je dan ook maar brengen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vogelhuisje wordt steeds vaker bezichtigd. Allemaal leuk en aardig, maar ik bedacht me net dat als er genesteld wordt ik mijn balkon voor maanden niet kan gebruiken...
Zit niets anders op he?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat offer moet je dan ook maar brengen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dan een moord gaat plegen doe het dan wel milieuvriendelijk
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 voor mij, 1 voor de vogels.
Al die gevoelens ook, beter doen we ze in de ban.quote:
Daar heb je een goed punt. En ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap alleen niet, waarom je niet een keer een dag iets gaat doen met hem, buiten het werk om
Kan ook gewoon vriendschappelijk zijn, toch? En dan gewoon zien hoe het loopt, niet teveel nadenken voorafquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. En ik weet het niet.
Het is maar waar je de voorkeur aan geeftquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik martel mezelf denk ik liever met gevoelens en onwetendheid.
Las ik vanmorgen nou dat Wenkie helemaal niet had willen trouwen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ik geef je op voor Married at first sight
Gewoon je hormonen chirurgisch laten verwijderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al die gevoelens ook, beter doen we ze in de ban.
Neuh. Dan word ik gekoppeld aan een verkeerde man die valt op gevoelige en lieve dames terwijl ik niet val op mannen die doorgaans voor mij gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ik geef je op voor Married at first sight
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen nou dat Wenkie helemaal niet had willen trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik zal kijken naar de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon je hormonen chirurgisch laten verwijderen.
Oh dat is de hond eh? Ewokquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
En Tom denk dat hij een papegaai is, hij ligt op mijn schouder
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Stomme Wenk, stomme HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik lees alleen de krantenkoppen, misschien straks toch ff terug kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.
Om het makkelijk te maken.
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een mallootquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die Henk is ook niet wat nee
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Fijn dat dat zo goed gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!
Awww...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef Deisyy het volgende:
De kat van mijn dochter (de broer van Tom) heeft 2 weken geleden waarschijnlijk een tia gehad, beestje liep rond alsof hij dronken was, reageerde nergens op, sliep veel en nog steeds doet hij een beetje raar.
En misschien een nieuw huis voor Bruno, wanneer komen die mensen kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.
Eigenlijk moet ze rustig doen, niet rennen, op banken springen etc.
Aww gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |