quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen nou dat Wenkie helemaal niet had willen trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik zal kijken naar de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon je hormonen chirurgisch laten verwijderen.
Oh dat is de hond eh? Ewokquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Deisyy het volgende:
En Tom denk dat hij een papegaai is, hij ligt op mijn schouder
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Stomme Wenk, stomme HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik lees alleen de krantenkoppen, misschien straks toch ff terug kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Tommie is de hond, Tom is de kat.
Om het makkelijk te maken.
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een mallootquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die Henk is ook niet wat nee
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Fijn dat dat zo goed gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Winneke is weer zo goed als nieuw. Raar dingen. Vanmorgen met wandelen ook rennen als een malloot
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo snel kan dat gaan met honden en katten. Fijn!
Awww...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef Deisyy het volgende:
De kat van mijn dochter (de broer van Tom) heeft 2 weken geleden waarschijnlijk een tia gehad, beestje liep rond alsof hij dronken was, reageerde nergens op, sliep veel en nog steeds doet hij een beetje raar.
En misschien een nieuw huis voor Bruno, wanneer komen die mensen kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt bizar is dat. Ik probeerde gisteren stiekem Bruno uit te laten. Jas al in de gang, hem voorzichtig lokken. Dat ging mooi niet door, madam kwam meteen aanracen.
Eigenlijk moet ze rustig doen, niet rennen, op banken springen etc.
Aww gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |