Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wallusen ze is eigenlijk ook verantwoordelijk dat Biggs niet op mijn scherm rondloopt, ze had 'm kunnen kiezen maar neeeee
Maar jouw bread kan dus rekenen. Of is dat je toast?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]Nu zitten er alleen maar boring ass bitches in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jouw bread kan dus rekenen. Of is dat je toast?
Ja echt leuk, alleen dat hoofd alquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Biggs kwam uit Nederland. Grappig ventje wel.
Mij te spannendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zit altijd te wachten wat er mis gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt leuk, alleen dat hoofd alOnnnnnbegrijpelijk dat Jess voor Ched ging man3 maar ok Biggs is veel te leuk voor Jess
You know like... yeah...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Ched kan ze tenminste goede gesprekken voeren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die Eva heeft helemaal niets te melden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:06 schreef mootie het volgende:
Die van Nas vind ik ook echt niks. Demi 100 keer leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |