de krant lezen?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een oud interview van je tegen uit de Volkskrant
quote:
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me opquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
De organisatie is nu al aan het piepenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me op
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
Dat is wel een heel langzaam spinliedjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
JaAlhoewel de schok minder groot is dan ik dacht, gisteren zat ik nog in mijn t-shirtje op het plein daar
Toch ga ik zo maar weer even zelf wat spinnen, merk dat ik niet heel veel gedaan heb de laatste week![]()
Nee officieel niet, vroeger wel, de luchtkasten moeten groot genoeg zijn gemaakt. Die dingen steken alleen zo'n miniem beetje boven de waterlijn uit dat het niet erg comfortabel is om op te zitten als hij vol looptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
Aan de overkant zit de Scouting, die komen dan de boot redden ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
Dan gewoon met wat meer weerstand.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is wel een heel langzaam spinliedje
En met dit weer loopt zo'n ding wel vol, neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee officieel niet, vroeger wel, de luchtkasten moeten groot genoeg zijn gemaakt. Die dingen steken alleen zo'n miniem beetje boven de waterlijn uit dat het niet erg comfortabel is om op te zitten als hij vol loopt
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
En met dit weer loopt zo'n ding wel vol, neem ik aan.
Dat shoppen zal best wel vaker gebeuren. Maar dit is wel heel knullig gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zijn ook wat stopcontacten verdwenen...er is flink geshopt
Wtf is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet je droomvrouw Henk![]()
[ afbeelding ]
oja, ik maak het mijzelf altijd wat gemakkelijk met die weerstandquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gewoon met wat meer weerstand.![]()
Heb mijn best weer gedaan en dat weekje rust is wel goed ook volgens mijGing best lekker
Ik ook meestal hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
oja, ik maak het mijzelf altijd wat gemakkelijk met die weerstand![]()
Je spieren konden zich eindelijk herstellen!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej hart dan wel hoofd lucht post.
Maanden geleden besloten dat bezemkastgast en ik nooit wat zou worden etc. Het flirten hield op. Kreeg van hem ook de indruk dat de "spanning" weg was. Nu is het punt dat we juist nog meer naar elkaar toetrekken. Als in dat we goede gesprekken hebben en ervoor elkaar zijn als het slecht gaat. Hij gaat ook als eerste naar mij als er gewoon iets wat hij kwijt moet, vaak werkgerelateerd maar dat boeit niet. Knuffels etc komen hier ook bij kijken. Het voelt allemaal heel vertrouwd en vriendschappelijk dat wel, maar het voelt ook wel als iets meer.
En uch ik hoef en wil geen relatie, maar de gevoelens voor hem blijven. Niet head over heels verliefd maar gewoon als een zwak voor iemand hebben.
Maargoed ik weet het even niet en voelt allemaal zo vertrouwd en vreemd tegelijkertijd.
100 klinkt best veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook meestal hoorMik meestal op net wat meer dan 100 omwentelingen per minuut
Buiten ook? Vind het best lastig om de 100 gemiddeld te halenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook meestal hoorMik meestal op net wat meer dan 100 omwentelingen per minuut
Buiten blijf ik ook op een wat lager trapritme stekenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Buiten ook? Vind het best lastig om de 100 gemiddeld te halen
Crosstrainer is het rondje groter, om daar de 100 rpm te halen moet je echt best snel gaan...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
100 klinkt best veel.
Ik zou eens moeten kijken. Heb een cross trainer en let niet zo op al die cijfertjes op het scherm. ( behalve de tijd dan ).
Zo ook nog maar even de gaperigheid uit het lijf stappen
Hangt bij mij ook van de duur en het gezelschap af. Als je moe begint te worden heb je toch de neiging om wat zwaarder te trappen....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Buiten blijf ik ook op een wat lager trapritme steken
Ik let er niet enorm op op de fiets, dan wil ik een bepaald gemiddelde halen, weet wel dat ik het fijn vind om juist in de winter lekker te draaien.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Hangt bij mij ook van de duur en het gezelschap af. Als je moe begint te worden heb je toch de neiging om wat zwaarder te trappen....
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Platte kaas dessert met gestampte speculoos
Yepquote:
Om warm te worden/blijven ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik let er niet enorm op op de fiets, dan wil ik een bepaald gemiddelde halen, weet wel dat ik het fijn vind om juist in de winter lekker te draaien.
quote:
Ik wil nu alweer terug naar Sevillaquote:
Typisch klein gezellig ... hapjes zien er goed uitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug naar Sevilla![]()
https://www.facebook.com/baralfalfa/ <--- mijn favoriete tentje Chuf, staat in een of andere Aziatische reisgids tegenwoordig want er komen continu verdwaalde lui binnenvallenPas voor geen meter dus die zijn rap weer weg
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben niet je droomvrouw Henk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
En geen verklaring wie het moet voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
Kan niet missenquote:
0% vetquote:
Married at first sight (tv programma)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
Owquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Married at first sight (tv programma)
Oh ik dacht dat jij dat keekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wees blijwenkie en henkie gingen niet zo lekker samen
ZO boos is zequote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Deze mij ook nietsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je daar een Corona gedronken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug naar Sevilla![]()
https://www.facebook.com/baralfalfa/ <--- mijn favoriete tentje Chuf, staat in een of andere Aziatische reisgids tegenwoordig want er komen continu verdwaalde lui binnenvallenPas voor geen meter dus die zijn rap weer weg
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Henkie had geweest had ik in het stadhuis al gevlucht voor dat stripverhaal
Ik volg het niet, maar zag een voorstukje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja Henkie was geen man-man en te kleinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffffquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Henkie was geen man-man en te klein
quote:De wereldwijde CO2-uitstoot door de productie van energie is in 2019 afgevlakt, terwijl een verdere stijging werd verwacht, meldt het internationale energieagentschap (IEA) dinsdag op basis van nieuwe data. Dit duidt er volgens de instelling op dat de energietransitie flink op weg is, wat reden voor optimisme is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |