quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
En geen verklaring wie het moet voorstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
gffr ik klik op 40+ en dit is t eerste wat ik zie
Kan niet missenquote:
0% vetquote:
Married at first sight (tv programma)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
Owquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Married at first sight (tv programma)
Oh ik dacht dat jij dat keekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En geen verklaring wie het moet voorstellen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wees blijwenkie en henkie gingen niet zo lekker samen
ZO boos is zequote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Deze mij ook nietsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heb je daar een Corona gedronken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug naar Sevilla![]()
https://www.facebook.com/baralfalfa/ <--- mijn favoriete tentje Chuf, staat in een of andere Aziatische reisgids tegenwoordig want er komen continu verdwaalde lui binnenvallenPas voor geen meter dus die zijn rap weer weg
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Henkie had geweest had ik in het stadhuis al gevlucht voor dat stripverhaal
Ik volg het niet, maar zag een voorstukje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja Henkie was geen man-man en te kleinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]en zij dacht dat er wel een hunk voor dr klaar stond
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffffquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Henkie was geen man-man en te klein
quote:De wereldwijde CO2-uitstoot door de productie van energie is in 2019 afgevlakt, terwijl een verdere stijging werd verwacht, meldt het internationale energieagentschap (IEA) dinsdag op basis van nieuwe data. Dit duidt er volgens de instelling op dat de energietransitie flink op weg is, wat reden voor optimisme is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, zij is er echt een om eisen te stellen pffff
en niet zo weinig ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |