quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat worden
Koekoekquote:
Het lijkt wel een aula!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:50 schreef Deisyy het volgende:
Is er inmiddels al bekend wat er achter de paarse gordijnen zat?
[ afbeelding ]
Wat slecht zeg!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aula!!![]()
Dit is trouwens de foto waar hij zo mee door de mand viel. Grijze grond, behalve in de spiegel![]()
[ afbeelding ]
Trek je waadpak naar alvast aan!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanmiddag is het weer feest lees ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Mogelijk derde storm op komst: Dennis
DE BILT - Nederland krijgt mogelijk te maken met de derde storm in een week. Dat meldt Weeronline. Zaterdagavond en in de nacht naar zondag gaat het flink waaien en aan de kust wordt het dan stormachtig. In het noordwesten wordt windkracht 9 verwacht met windstoten tot 100 kilometer per uur.
De storm met de naam Dennis ontstaat vrijdag voor de kust van Canada en trekt dan richting Europa. Groot-Brittannië en Ierland kunnen zich opmaken voor heftig weer in het weekend. Vooral de kustgebieden van Ierland en het westen van Schotland, Wales en Engeland krijgen te maken met windkracht 10 en dat betekent een zware storm.
Of het in Nederland ook tot een officiële storm komt, is nog afwachten. Daarvoor moet een uur lang gemiddeld windkracht 9 worden gemeten. Die kans is aanwezig, maar met 20 tot 30 procent niet heel erg groot. Drie stormen in een week tijd is bijzonder. Twee stormen in een week komen vaker voor, maar zeker niet elk jaar.
Maandag rustiger
Zondag neemt de wind iets af, maar is er nog wel sprake van een harde tot stormachtige wind. In de nacht naar maandag kan de wind weer iets aantrekken. Maandag overdag wordt het dan een stuk rustiger en dat blijft ook zo.
Ik denk dat ik maar lekker thuis blijfquote:
Ik snap dat, ik wacht wel foto's afquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar lekker thuis blijf
nou.... het is meer .... het zijn geen trouwringen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Vogels worden wel eens geringd en daaraan kan een vogel geïdentificeerd worden zo weten ze of een paartje bijvoorbeeld bij elkaar blijft.
Er zijn ook wat stopcontacten verdwenen...er is flink geshoptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel een aula!!![]()
Dit is trouwens de foto waar hij zo mee door de mand viel. Grijze grond, behalve in de spiegel![]()
[ afbeelding ]
de krant lezen?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een oud interview van je tegen uit de Volkskrant
quote:
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me opquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
De organisatie is nu al aan het piepenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je roeit zelf niet eens tis daar niet echt breed valt me op
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]Daar gaat mijn wedstrijd waarschijnlijk
Dat is wel een heel langzaam spinliedjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
JaAlhoewel de schok minder groot is dan ik dacht, gisteren zat ik nog in mijn t-shirtje op het plein daar
Toch ga ik zo maar weer even zelf wat spinnen, merk dat ik niet heel veel gedaan heb de laatste week![]()
Nee officieel niet, vroeger wel, de luchtkasten moeten groot genoeg zijn gemaakt. Die dingen steken alleen zo'n miniem beetje boven de waterlijn uit dat het niet erg comfortabel is om op te zitten als hij vol looptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
Aan de overkant zit de Scouting, die komen dan de boot redden ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zinkt zo'n roeiboot eigenlijk als er teveel water inkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |