quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik daar niet in pas?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej hart dan wel hoofd lucht post.
Maanden geleden besloten dat bezemkastgast en ik nooit wat zou worden etc. Het flirten hield op. Kreeg van hem ook de indruk dat de "spanning" weg was. Nu is het punt dat we juist nog meer naar elkaar toetrekken. Als in dat we goede gesprekken hebben en ervoor elkaar zijn als het slecht gaat. Hij gaat ook als eerste naar mij als er gewoon iets wat hij kwijt moet, vaak werkgerelateerd maar dat boeit niet. Knuffels etc komen hier ook bij kijken. Het voelt allemaal heel vertrouwd en vriendschappelijk dat wel, maar het voelt ook wel als iets meer.
En uch ik hoef en wil geen relatie, maar de gevoelens voor hem blijven. Niet head over heels verliefd maar gewoon als een zwak voor iemand hebben.
Maargoed ik weet het even niet en voelt allemaal zo vertrouwd en vreemd tegelijkertijd.
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?quote:
Nou ja, had gekund natuurlijkquote:
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?
Ooievaars zijn behoorlijk trouw aan hun nestplaats, niet aan de partner.
Als beide vogels dat zijn, dan lijkt dat op trouw aan elkaar.
Zulke paren kunnen dus jaren achtereen bij elkaar blijven, maar de werkelijke verbindende factor is dus het nest.
Ja blijft indrukwekkend hoe snel dat gaat. Zo loop je er nog met redelijk droge voeten en een uur later loop je toch je knieën in het water. Ben jij ook nog wezen kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, had gekund natuurlijk
Dat was mooi hoog water hè gisteren, mijn zus woont in Rotterdam in een haventje maar haar steiger was compleet onder gelopen
Schijntrouw dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Blijven ooievaarsparen voor het leven bij elkaar?
Ooievaars zijn behoorlijk trouw aan hun nestplaats, niet aan de partner.
Als beide vogels dat zijn, dan lijkt dat op trouw aan elkaar.
Zulke paren kunnen dus jaren achtereen bij elkaar blijven, maar de werkelijke verbindende factor is dus het nest.
Kan wel maar jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? Je kunt toch niet aan een ooievaar vragen of hij van de moeder van zijn kinderen houdt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt zo snel hè, ik werd door foto's op de hoogte gehouden, was wel in Rotterdam aan het werk, maar ben daarna lekker naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja blijft indrukwekkend hoe snel dat gaat. Zo loop je er nog met redelijk droge voeten en een uur later loop je toch je knieën in het water. Ben jij ook nog wezen kijken?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?
Kijk! Dat snap ik dan weer wel. Ik loop ook het liefst met mijn handen in mijn zakken als het koud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Zijn deze ooievaars of een van deze jongen van het vorige nest?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je die foto's gezien van die 2 meiden die naar huis gingen op de KW haven?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt zo snel hè, ik werd door foto's op de hoogte gehouden, was wel in Rotterdam aan het werk, maar ben daarna lekker naar huis gegaan.
In waadpak, geweldig!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je die foto's gezien van die 2 meiden die naar huis gingen op de KW haven?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In waadpak, geweldig!
Daar is het altijd prijs met hoogwater hè.
Groetjes aan Adriaan ook
Adriaantje is waarschijnlijk te oud om nog achter de tap te staan, geen idee ook of ze nog wel in Vlaardingen wonen.quote:
Adriaan woont al heel lang in Spanje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Adriaantje is waarschijnlijk te oud om nog achter de tap te staan, geen idee ook of ze nog wel in Vlaardingen wonen.
Nou die foto's op Funda, ondanks het shoppen zag het er niet uit zeg! Wat een pauperige bouwvalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan woont al heel lang in Spanje.
Bassie heeft zijn huis ook verkocht volgens mij. Daar zat ook een luchtje aan met al die gefotoshopte foto's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom staan ooievaar zo graag/vaak op één poot?
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor een luttele 550.000quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou die foto's op Funda, ondanks het shoppen zag het er niet uit zeg! Wat een pauperige bouwval
Good thinkingquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Omdat, als-ie twee poten intrekt, zijn veren nat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |