SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zeker, de films die ik leuk vind, vind ik de filmpjes ook leuk van, maar de rotfilms zijn nog veel leuker.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
CinemaSins filmpjes van films die je zelf kut vond, zijn dan ook vaak het leukst om te kijken
Met nog 2 posts te gaan kreeg ik het idee dat iedereen op een post zat te wachten om snel de lapo te pakken, dus dacht ik expres niet te posten en een puzzel te gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn jullie allemaal appelknagers en voelen jullie je aangesproken?
Ah de LotR filmpjes heb ik al een tijd niet meer gezien. Waar was je het zoal niet mee eens dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, de films die ik leuk vind, vind ik de filmpjes ook leuk van, maar de rotfilms zijn nog veel leuker.![]()
(al had ik bij zijn LotR filmpjes wel een aantal dingen waar ik het echt niet met hem eens was)
Oh ik had hem per ongelukquote:Op maandag 10 februari 2020 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met nog 2 posts te gaan kreeg ik het idee dat iedereen op een post zat te wachten om snel de lapo te pakken, dus dacht ik expres niet te posten en een puzzel te gaan doen.
Voor mij ook alweer een tijd geleden. Ik weet wel dat ze bij CS nogal fan zijn van de "ze hadden door de adelaars gebracht moeten worden" theorie en ik niet. Ik weet ook niet zeker of de dingen waarmee ik het oneens was niet deels dingen waren die in de boeken zaten.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah de LotR filmpjes heb ik al een tijd niet meer gezien. Waar was je het zoal niet mee eens dan?
Ik snap het ook wel van hem dat hij een 'the books don't matter'-principe aanhoudt, want de films moeten op zichzelf staan. Maar soms als ik dan het boek gelezen heb denk ik 'hm, dat wordt daar wél uitgelegd'.
Ah nee ik ben ook geen fan van die theorie. Maa heb dat boek dan weer niet gelezen, dus zal het ook niet wetenquote:Op maandag 10 februari 2020 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer een tijd geleden. Ik weet wel dat ze bij CS nogal fan zijn van de "ze hadden door de adelaars gebracht moeten worden" theorie en ik niet. Ik weet ook niet zeker of de dingen waarmee ik het oneens was niet deels dingen waren die in de boeken zaten.
Misschien weer eens tijd om die filmpjes te gaan kijken.
Ik had alle boeken incl de silmarilion al drie keer gelezen voor die films uitkwamen, dus ik had het hele verhaal (plus alle nodige achtergrondinformatie) al redelijk in mijn hoofd zitten. Tegen de tijd dat CS met die filmpjes kwam was het voor mij al lang niet meer duidelijk welke informatie nu precies wel/niet in die films zat.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah nee ik ben ook geen fan van die theorie. Maa heb dat boek dan weer niet gelezen, dus zal het ook niet weten
Ah op die manier! Ja dan snap ik wel dat het soms niet helemaal duidelijk is waar de informatie nou wel en niet is genoemdquote:Op maandag 10 februari 2020 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had alle boeken incl de silmarilion al drie keer gelezen voor die films uitkwamen, dus ik had het hele verhaal (plus alle nodige achtergrondinformatie) al redelijk in mijn hoofd zitten. Tegen de tijd dat CS met die filmpjes kwam was het voor mij al lang niet meer duidelijk welke informatie nu precies wel/niet in die films zat.
Het wordt wel steeds lastiger idd, naarmate je een film langer niet gezien hebt.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manier! Ja dan snap ik wel dat het soms niet helemaal duidelijk is waar de informatie nou wel en niet is genoemd![]()
Sowieso zijn er dan wel eens films die CS behandeld en die ik zelf echt al lang niet meer gezien heb. Dan is het ook wat lastiger volgen soms.
Welke Nikkie?quote:
Jazeker, Jokequote:
Die is nu toch allang weer overgewaaid?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo toch maar eens even Ciara trotseren
Hier waait het nog steeds wel hoor!quote:Op maandag 10 februari 2020 18:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Die is nu toch allang weer overgewaaid?
Hier is de otto omgevallenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier waait het nog steeds wel hoor!
Maar sowieso vond ik die hele storm wel meevallen hier in Utrecht. Maar ik woon ook in een dichtbebouwde wijk met veel bomen, dus misschien dat ik er daarom binnen niet veel van merkte verder
Het spannendste wat hier is gebeurd is een omgevallen tuinstoelquote:Op maandag 10 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is de otto omgevallenEn de tuintafel en een ladder
Maar geen dingen kapot oid
Maar volgens mij waait het hier inderdaad nog, maar niet echt storm meer
Zeker! Ik vind het een slimme keuze, daarnaast is ze zeker een rolmodel op vele manierenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:24 schreef Arizona het volgende:
Zo leuk dat Nikkie online presentator wordt
Hier is vanmiddag de otto nog omgewaaidquote:Op maandag 10 februari 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier is de otto omgevallenEn de tuintafel en een ladder
Maar geen dingen kapot oid
Maar volgens mij waait het hier inderdaad nog, maar niet echt storm meer
Ik las trouwens dat de volgende storm Dennis gaat hetenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spannendste wat hier is gebeurd is een omgevallen tuinstoel![]()
![]()
Ik herinner me nog die storm van begin 2018; dat ging er hier in Utrecht wel een stuk heftiger aantoe
Oh ik weet niet wanneer die van ons, in ieder geval vanochtend was het alquote:Op maandag 10 februari 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is vanmiddag de otto nog omgewaaiden vannacht 2 planten.
Hahahahaha serieus?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat de volgende storm Dennis gaat heten
quote:
Tukkers confirmedquote:Op maandag 10 februari 2020 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is vanmiddag de otto nog omgewaaid![]()
Ik wilde nog heel Hollands "kliko" gaan zeggen maar ik wilde Meke niet corrigeren en ik ben trots op mijn Tukkerschapquote:
Ja, preciesquote:Op maandag 10 februari 2020 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha serieus?Nu worden die namen natuurlijk niet door Nederlanders bedacht, maar toch; grappig toeval
![]()
Absoluutquote:
Soort van. Tussen de optredens en de uitslag zit een intervalact. Opzet en kwaliteit daarvan verschilt enormquote:Op maandag 10 februari 2020 18:41 schreef TjjWester het volgende:
Heeft de esf finale een half time show??![]()
![]()
Ja, ik vind kliko echt héél raar klinkenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde nog heel Hollands "kliko" gaan zeggen maar ik wilde Meke niet corrigeren en ik ben trots op mijn Tukkerschap
Geen tuk in de boks voor jou?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Eén van de weinige Twentse woorden in mijn vocabulaire
Na de helft van de optredens is er geen pauze?? Heb al te lang niet meer gekeken.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soort van. Tussen de optredens en de uitslag zit een intervalact. Opzet en kwaliteit daarvan verschilt enorm
Nee, ik doe de ramen ook gewoon openquote:
Nee, het gaat gewoon DOOORRRquote:Op maandag 10 februari 2020 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Na de helft van de optredens is er geen pauze?? Heb al te lang niet meer gekeken.
Oh, vanavond maar even naar Jinek kijken, die zullen daar wel een item over hebbenquote:
Ik kan er niet tegen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
Er zit een optionele commercial break in tussen de optredens door. Commerciële omroepen starten dan reclame in (nogal wiedes), voor de rest is er meestal een serie gesprekjes in de green room te zien met artiesten die al geweest zijn. Dat duurt niet zo lang en stelt niet zo veel voor. De intervalact na alle optredens is een flink stuk uitgebreider.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Na de helft van de optredens is er geen pauze?? Heb al te lang niet meer gekeken.
Kloptquote:Op maandag 10 februari 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het spannendste wat hier is gebeurd is een omgevallen tuinstoel![]()
![]()
Ik herinner me nog die storm van begin 2018; dat ging er hier in Utrecht wel een stuk heftiger aantoe
Kats van 't rabatquote:Op maandag 10 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik doe de ramen ook gewoon open
Ik ook, maar ik zeg wel coolaaaaquote:Op maandag 10 februari 2020 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik doe de ramen ook gewoon open
Hoeveel ideeën zou Sietse al van ons hebben?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:41 schreef Arizona het volgende:
Sietse Bakker, de producent van het Songfestival, is blij dat Nikkie de Jager mee wil doen. ,,Ze is ónze internationale internetster en daar zijn we trots op! Daarnaast is Nikkie een songfestivalfan van het eerste uur en wordt ze door de trouwe songfestivalfans gezien als iemand die niet mag ontbreken tijdens deze editie van het Eurovisie Songfestival.”
Bedankt Sietse
Ik weet niet eens wat dat betekent. Kats wel, rabat nietquote:
Ik ook niet volgens mijquote:
Denk dat best veel ook wel parallel gaat, die credit wil ik Sietse ook wel gevenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoeveel ideeën zou Sietse al van ons hebben?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 10 februari 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat betekent. Kats wel, rabat niet
Helemaal in de war/ontdaan. Voor de zekerheid nog even opgezocht om te zien of het inderdaad betekende wat ik dacht dat het betekendequote:Op maandag 10 februari 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat betekent. Kats wel, rabat niet
Ik heb niet een ellenlange aaaa maar in het westen zeggen ze meer "kowla" en mij mij klinkt het toch écht meer als koolàà. Mijn a is echt langer en platter en mijn o ronderquote:
Ja, zoiets verwachtte ik alquote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helemaal in de war/ontdaan. Voor de zekerheid nog even opgezocht om te zien of het inderdaad betekende wat ik dacht dat het betekende
Oja, ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet een ellenlange aaaa maar in het westen zeggen ze meer "kowla" en mij mij klinkt het toch écht meer als koolàà. Mijn a is echt langer en platter en mijn o ronder
Britt zegt zowat kauwlaquote:Op maandag 10 februari 2020 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, ik snap wat je bedoeltIk doe niet echt cowla (maar dat is ook meer zo'n Britt Dekker-accent, niet echt een ABN-accentje
)
Als iemand uit het westen komt dit me niet bekend voor.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet een ellenlange aaaa maar in het westen zeggen ze meer "kowla" en mij mij klinkt het toch écht meer als koolàà. Mijn a is echt langer en platter en mijn o ronder
Zo klinkt het in mijn Twentse oortjesquote:Op maandag 10 februari 2020 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als iemand uit het westen komt dit me niet bekend voor.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:09 schreef Dave het volgende:
Het is weer rustig-in-en-uitademen-en-tot-tien-tellen-tijd.
Goedemiddag! Wats met de adem?quote:
Ja da's ook weer zoquote:
Altijd vervelend om je kleine teen te stoten idd.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:09 schreef Dave het volgende:
Het is weer rustig-in-en-uitademen-en-tot-tien-tellen-tijd.
(Aannemend dat jet het over het Amerikaanse drankje hebt)quote:Op maandag 10 februari 2020 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo klinkt het in mijn Twentse oortjes
omgquote:Op maandag 10 februari 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Een meisje uit groep 3 deed haar spreekbeurt over haar favoriete zanger![]()
![]()
(Via Meester Mark, niet van mijzelf)
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Aandoenlijk ditquote:Op maandag 10 februari 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En wortelknagers dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, wat was dan precies die horror? Letland?
Alles wat geluid maakt, vanmiddag hoorde ik ook iemand slurpen, kan ik ook slecht tegen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:53 schreef ato het volgende:
[..]
Alles wat geluid maakt, vanmiddag hoorde ik ook iemand slurpen, kan ik ook slecht tegen.
Ging met name over de ontvangst en dergelijke achter de schermen, niet specifiek over Ellen persoonlijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef ato het volgende:
[..]
Ja.
Nikki is wel leuk en lekker enthousiast. Maar vind zij in het algemeen de Amerikaanse hosts anders overkomen dan de Nederlandse hosts? Of ook specifiek Ellen? Want dat kan ik mij niet voorstellen omdat ik Ellen wel redelijk hoog heb zitten.
*high five*quote:Op maandag 10 februari 2020 19:53 schreef ato het volgende:
[..]
Alles wat geluid maakt, vanmiddag hoorde ik ook iemand slurpen, kan ik ook slecht tegen.
Oh gelukkig.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ging met name over de ontvangst en dergelijke achter de schermen, niet specifiek over Ellen persoonlijk.
Dit is wat de Ellen show anders maakt dan andere Amerikaanse talk shows (Duurt 10 min):quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef ato het volgende:
[..]
Ja.
Nikki is wel leuk en lekker enthousiast. Maar vind zij in het algemeen de Amerikaanse hosts anders overkomen dan de Nederlandse hosts? Of ook specifiek Ellen? Want dat kan ik mij niet voorstellen omdat ik Ellen wel redelijk hoog heb zitten.
Volgens mij bedoelde ze dat ze Ellen zelf pas in de show voor het eerst zag, kwam niet even hallo zeggen of zoiets.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef ato het volgende:
[..]
Ja.
Die vond ik er vrij slecht uitzienquote:
Ik heb toch heel wat online kunnen doen vandaag, ondanks een blijkbaar niet werkend internet.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
Internet doet het de hele dag al niet, saai
Raar. Dan zit je waarschijnlijk op het dark web.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toch heel wat online kunnen doen vandaag, ondanks een blijkbaar niet werkend internet.
Dat zou misschien best een boel dingen verklaren.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Raar. Dan zit je waarschijnlijk op het dark web.
Waar?quote:
Net bij de bushalte. Ik moest 6 minuten wachten volgens het bord, maar toen hij bij de 1 stond bleef hij daar nog eens 6 minuten op staanquote:
quote:
Mensen die met teveel geluid een appel etenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Echt he!
Ennehm, wat zijn appelknagers?
Echnie!quote:
De horror!!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen die met teveel geluid een appel eten
Ok, deze dan. Start bij -18°Cquote:
Je weet dat je die tijd zelf in kunt stellen?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:11 schreef MMF93 het volgende:
Kort bezoek hier: de wekker gaat alweer om 5.45. Welterusten mensen
!
Gelukkig maar eigenlijk, ik zag het anders niet zo heel erg zitten met haar.quote:
In een warm huis zelfs!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:10 schreef MMF93 het volgende:
[..]
De horror!!
Zit je al in een warme bus intussen?
Trusten!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:11 schreef MMF93 het volgende:
Kort bezoek hier: de wekker gaat alweer om 5.45. Welterusten mensen
!
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, deze dan. Start bij -18°C![]()
[ afbeelding ]
Ook handig dat ze op verkoopfoto's blijkbaar aangeven hoe groot een mens is vergeleken met de vrieskist. Vermoedelijk zodat je kan zien of hij groot genoeg is om een lijk in te bewaren voor dat onvermijdelijke moment in je toekomst dat je iemand vermoord hebt of zo.![]()
![]()
Veel wind ook?quote:Op maandag 10 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net bij de bushalte. Ik moest 6 minuten wachten volgens het bord, maar toen hij bij de 1 stond bleef hij daar nog eens 6 minuten op staanals ik dat geweten had was ik wat langer binnen gebleven.
Nee dat niet echt! Maar gewoon heel koud. Ik dacht alleen 'joh 6 minuutjes, dat valt wel mee'. Maar dat werden er dus 12quote:
Nee en dan ‘t ding voor je neus weg te zien rijdenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat niet echt! Maar gewoon heel koud. Ik dacht alleen 'joh 6 minuutjes, dat valt wel mee'. Maar dat werden er dus 12En de tijd op het bord bleef de hele tijd steken op 'nog 1 minuut' dus ik kon het er ook niet op wagen om weer even alsnog naar binnen te gaan
Klinkt intussen of bijna alles veranderd wordt. Blijft het nog wel een toneelstuk verder, of kan het zijn dat je daar de volgende keer aankomt, ze je een zweep in je handen drukken en je een leeuwenkooi in duwen terwijl ze je veel succes wensen?quote:Op maandag 10 februari 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Net weer naar toneel geweest. Het stuk gaat echt wel heel anders worden dan de try-out. Ik ga ook nu definitief andere karakters spelen (welke is nog niet bepaald).
Ik vond hem wel aardigquote:Op maandag 10 februari 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Die vond ik er vrij slecht uitzienHeb de film zelf nooit gezien
En toch... post je hierquote:Op maandag 10 februari 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
Internet doet het de hele dag al niet, saai
Zeker!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee en dan ‘t ding voor je neus weg te zien rijden![]()
Nu weer lekker warm thuis?
Het concept blijft hetzelfde, maar de manier van vertellen wordt anders en de personages zijn anders. We krijgen ook een geheel nieuw script.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt intussen of bijna alles veranderd wordt. Blijft het nog wel een toneelstuk verder, of kan het zijn dat je daar de volgende keer aankomt, ze je een zweep in je handen drukken en je een leeuwenkooi in duwen terwijl ze je veel succes wensen?
Ik zit te wachten tot iemand iets leuks postquote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand iets leuks post
Ok en nu?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot iemand iets leuks post
ENIG!quote:
Ik had meer op een zoete dinsdag gehoopt.quote:
Mag ook van mij hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had meer op een zoete dinsdag gehoopt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het koekje voor deze zoete dinsdag... is geworden...
[ afbeelding ]
Sprits! Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Meer een soort van spirituele verbinding
Ja, dat is dan even afkicken he?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhinnie ik heb je gemist hoor, zo zonder internet!
Tja, wat gaan we daar aan doen dan?quote:
Zorgen dat iedereen weer wakker wordt en nog een uurtje hier komt posten en dan weer naar bed gaat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, wat gaan we daar aan doen dan?
Nachtbraken is niet af te dwingen!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zorgen dat iedereen weer wakker wordt en nog een uurtje hier komt posten en dan weer naar bed gaat?
Oh nou ja, dan ga ik zelf maar naar bed denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nachtbraken is niet af te dwingen!
Trusten!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja, dan ga ik zelf maar naar bed denk ik
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.quote:
Zo dat is vroeg, maar dan hoef je niet de hele dag te wachten!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:00 schreef I het volgende:
[..]
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.
Ik wist dat ik op Coolblue kon rekenen.
Wel dan heb je geluk wmb.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:00 schreef I het volgende:
[..]
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:01 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje wat een wind nog, in het park hoorde je de bomen aardig kraken. Gelukkig was Senna snel klaar. Nu lekker met een ontbijtje bij de warme kachel (CV), genieten van een ontbijtje!
Hey men, al wat meer ritme haha?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:38 schreef I het volgende:
[..]
Behoorlijk jaIk heb m'n raam net even open gezet, en toen waaide de deur keihard dicht
Ja precies, vind dat altijd zo irritant, verplicht thuisblijven omdat je wacht op je bezorging.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:03 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zo dat is vroeg, maar dan hoef je niet de hele dag te wachten!
Mogguhhquote:
Beetjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey men, al wat meer ritme haha?
Coolblue houdt de boel gewoon goed in de gaten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel dan heb je geluk wmb.![]()
Nu was dit ook maar 1 ding natuurlijk, dat pak je al wat sneller ff mee.
Zo is datquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:27 schreef ato het volgende:
Inderdaad vroeg, maar lekker dat je het in huis heb, goedemorgen allemaal.
Dat is zo fijn dat ze laten weten dat ze er over een uurtje zijn! Ik haat die tijdsblokken van 'we komen ergens tussen 12 en 6'quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:00 schreef I het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:38 schreef I het volgende:
[..]
Behoorlijk jaIk heb m'n raam net even open gezet, en toen waaide de deur keihard dicht
Oooh dat klinkt heerlijk! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:01 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje wat een wind nog, in het park hoorde je de bomen aardig kraken. Gelukkig was Senna snel klaar. Nu lekker met een ontbijtje bij de warme kachel (CV), genieten van een ontbijtje!
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat is zo fijn dat ze laten weten dat ze er over een uurtje zijn! Ik haat die tijdsblokken van 'we komen ergens tussen 12 en 6'
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:39 schreef I het volgende:
[..]
Mogguhh
[..]
BeetjeGister heel vroeg op bed gegaan, en er net om 6:00 pas weer uit. Dus ik hoop dat dit de boel weer een beetje rechttrekt.
Hou ze maar goed in de gatenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:44 schreef I het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Dat was het in eerste instantie wel, maar nu kreeg ik vanochtend al een mailtje dat ze tussen 7:30 en 8:30 zouden komen, en net iets voo half 8 kreeg ik een mailtje dat ze er binnen een uurtje zouden zijn, mét trackingslinkje.
Dus ik kan ze nu goed in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:18 schreef MMF93 het volgende:
Oeh dat tentamen van vorige week met die instinkers waarvan ik achteraf bang was dat ik te paranoide was en het misschien geen instinkers waren??
HET WAREN INSTINKERS, ik heb een 10.
Ja dan doe je zo je best om je haar te stylenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oooh dat klinkt heerlijk! Geniet ervan!
Ik waai hier bijna weg op het station en zie eruit als een horrorfilm-personage met mn haar steeds voor mn gezicht.
Hoe komt dat dan joh? Zo kut lijkt me dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:43 schreef Guanabana het volgende:
Weer kut geslapen, ik haat mijn leven, joe.
Zeer hardnekkig mentaal probleem.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan joh? Zo kut lijkt me dat.
He bahquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:43 schreef Guanabana het volgende:
Da's kut.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeer hardnekkig mentaal probleem.
Haha ja dat kan ik me voorstellen! Vooral meerdere vervoersmiddelen is echt stressen. Ik pak wel eens eerst de tram, dan de metro, dan een trein, dan een andere trein en dan de bus. En bij iedere overstap moeten rennenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:20 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja dan doe je zo je best om je haar te stylen![]()
Oh het is (soms) zo heerlijk om gepensioneerd te zijn, want ik herinner mij dat OV of de lange files maar al te goed! Horror waren vooral de laatste jaren voor mijn pensioen vanaf mijn huidige woonplaats, elke dag bus, trein en tram en dan aan het eind van de middag tram, trein en bus. Elk blaadje, sneeuwvlokje, zuchtje wind veroorzaakte vertragingen.
Dat is balenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:28 schreef I het volgende:
Pff, er staat "monteren met minstens twee personen"
Há, dacht het niet.Dit varkentje ga ik lekker in m'n eentje wassen.
Even kijken, als ik dit nou zo vasthoud:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:28 schreef I het volgende:
JAAAAA toetertjes!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:18 schreef MMF93 het volgende:
Oeh dat tentamen van vorige week met die instinkers waarvan ik achteraf bang was dat ik te paranoide was en het misschien geen instinkers waren??
Kijk je wel uit?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:28 schreef I het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Ja dit bedoel ik!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even kijken, als ik dit nou zo vasthoud:
[ afbeelding ]
Ik bedoel ook HIER!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Valt mee, ik zit lui op de bank met een bak koffie te wachten op een pakketje met visvoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dus nu maar even douchen.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:42 schreef I het volgende:
Gelukt!Jaaaaa goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dus nu maar even douchen.Minimaal 2 personen in elkaar zetten, yeah right
En meteen erop getraind!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gelukt!Dat ziet er wel stevig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dankjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAAA toetertjes!![]()
Wat goed van je!
Gelukt!Dat ziet er uit als een degelijke hometrainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dus nu maar even douchen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Gelukt!Lekker fanatiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dus nu maar even douchen.!! Ziet er uit als een goede fiets
![]()
Gelukt!En bevalt hij goed, ook ivm lengte en zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Dus nu maar even douchen.
Zo ja, welke is het?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Snap wel dat als je wat ouder en minder mobiel bent, en dit als revalidatiefiets zou gebruiken, je wel degelijk twee man nodig hebtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa goed zo!Minimaal 2 personen in elkaar zetten, yeah right
En meteen erop getraind!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ziet er wel stevig uit
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een degelijke hometrainer.
Zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Lekker fanatiek!! Ziet er uit als een goede fiets
Ah zo fijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:51 schreef I het volgende:
[..]
[..]
[..]
ZekerHij is erg stabiel en er rammelt/tikt/wiebelt niks, degelijk spul.
Fijn hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:51 schreef I het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukt!Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik pas er op, en ik ben nu helemaal kapot, omdat ik er even 5km op heb gefietst als test op niveautje 5.
Zelf zat ik er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Deze ziet er hetzelfde uit als die ik op het oog heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe bevalt hij erg goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En bevalt hij goed, ook ivm lengte en zo?
Zo ja, welke is het?
Met de TV aan idd, zoals hij nu staat, staat ie mooi op de TV gericht.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah zo fijn.
Ga je nu fietsen met de tv aan of met een podcast aan oid? Lijkt me wel lekker om dat zo te combineren.
Ben er ook heel blij meequote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zelf zat ik er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen. Deze ziet er hetzelfde uit als die ik op het oog heb
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kwam er door een beetje filteren toch wel als beste optie uit. Zwaar vliegwiel ook (20kg), en elektromagnetische remmen voor weerstand, dat merk je ook wel echt goed als je het niveau hoger zet.
![]()
Dan moet het wel héél erg zijn, als jij zo hoog in de lucht de rest van je lichaam nog ruiktquote:
Klinkt goed. De plek waar ik een paar jaar terug voor fysio heen moest had ook trainers die "heel goed in hoogte verstelbaar" waren en "ook zeer geschikt voor langere mensen". Ik zat daar op als op een kinderfietsje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:57 schreef I het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt hij erg goed.Ik zit er goed op. Zadel kan flink hoog. enige jammere is dat de stuurstang niet echt in hoogte te verstellen is. Het stuur zelf kan je wel omhoog draaien (staat in de foto hierboven ook al aardig omhoog), maar als je je handen echt per se horizontaal wil houden, kan het wel vrij laag zijn. Ik vind het zelf wel prettig om me aan de verticale delen (waar ook de hartslagsensoren zitten) vast te houden.
Ik kan m'n benen bijna volledig strekken, wat ik niet gewend ben van hometrainers, meestal blijft het bij flink gebogen knieën, waardoor het kracht zetten nooit echt optimaal is.
Al met al; 8.5 voor nu.
Dit is 'm: https://www.coolblue.nl/p(...)r-2-1-ergometer.html
Ja deze had best veel pros voor een relatief klein bedrag. Maar hij is dus goed in elkaar te zetten in je eentje? Alleen een schroevendraaier nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:00 schreef I het volgende:
[..]
Ben er ook heel blij mee
[..]
JaDeze kwam er door een beetje filteren toch wel als beste optie uit. Zwaar vliegwiel ook (20kg), en elektromagnetische remmen voor weerstand, dat merk je ook wel echt goed als je het niveau hoger zet.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan moet het wel héél erg zijn, als jij zo hoog in de lucht de rest van je lichaam nog ruikt
Ohja, dat is waardeloos inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed. De plek waar ik een paar jaar terug voor fysio heen moest had ook trainers die "heel goed in hoogte verstelbaar" waren en "ook zeer geschikt voor langere mensen". Ik zat daar op als op een kinderfietsje.![]()
Maar als jij hier je benen op kunt strekken moet dat voor mij helemaal wel te doen zijn.![]()
Iets om over na te denken dus, thnx.
Zeker goed te doen. Alleen soms wat onhandig, bijvoorbeeld bij het monteren van de poten, dat onderste gedeelte is nogal zwaar en lomp, dus lastig om daar die poten onder te zetten én de schroefjes goed van onderen in te draaien.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja deze had best veel pros voor een relatief klein bedrag. Maar hij is dus goed in elkaar te zetten in je eentje? Alleen een schroevendraaier nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:40 schreef I het volgende:
[..]
Zeker goed te doen. Alleen soms wat onhandig, bijvoorbeeld bij het monteren van de poten, dat onderste gedeelte is nogal zwaar en lomp, dus lastig om daar die poten onder te zetten én de schroefjes goed van onderen in te draaien.Maar het is gelukt.
Je krijgt er twee tooltjes bij voor het aandraaien van schroefjes en boutjes, handleiding spreekt verder wel voor zich.Bedankt voor de tips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik dan maar gewoon ga bestellen, moet weer echt aan mijn conditie werken. En fietsen buiten kan natuurlijk ook maar daar is het weer niet eens mijn grootste bezwaar, het is hier 1 groot verkeersinfarct in de wijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips.Denk dat ik dan maar gewoon ga bestellen, moet weer echt aan mijn conditie werken. En fietsen buiten kan natuurlijk ook maar daar is het weer niet eens mijn grootste bezwaar, het is hier 1 groot verkeersinfarct in de wijk.
Ik wil je best komende maanden hierover aan je kop zeuren hoor. Hoef je alleen maar nu ja tegen te zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:01 schreef I het volgende:
[..]
Sowieso geen slecht plan dan inderdaad. Nu is het voor mij nog een kwestie om het wel echt te blijven doen.
Ik heb hem besteld, laat hem vrijdag bezorgen. Herinder mij vooral regelmatig dat ik erop moet trainenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil je best komende maanden hierover aan je kop zeuren hoor. Hoef je alleen maar nu ja tegen te zeggen.
Ik weet niet of ik dit wel aankan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil je best komende maanden hierover aan je kop zeuren hoor. Hoef je alleen maar nu ja tegen te zeggen.
*is geintimideerd door mensen die 10en halen en houdt enige afstandquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:18 schreef MMF93 het volgende:
Da's minderquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:49 schreef Guanabana het volgende:
En soms niet mentaal, dan snap ik er niks van.
Oke.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld, laat hem vrijdag bezorgen. Herinder mij vooral regelmatig dat ik erop moet trainen
Je moest eens weten, voel me vandaag net zo'n jongleur.quote:
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je moest eens weten, voel me vandaag net zo'n jongleur.Dus rustig is relatief.
Ik heb nog wel een paar gratis veren voor je om wat meer het gevoel van een echte fiets op te wekken!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:51 schreef I het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lijkt me enigszins sterk met een filmpje wat vandaag geüpload is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:47 schreef Em31 het volgende:
Ik had dat tulpeneiland dus laatst blijkbaar bij wiwi gezien![]()
Zeg jij nou dat Em31 een leugenaar is?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me enigszins sterk met een filmpje wat vandaag geüpload is.
Hooguit een tikje buiten de tijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Em31 een leugenaar is?
Het stond een hele tijd geleden al op hun Instagram storyquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me enigszins sterk met een filmpje wat vandaag geüpload is.
Echt hequote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Em31 een leugenaar is?
Ja ja. Nou, volgens mij hebben die Wiwi's heul geen instagram, lijken me nu niet bepaald moderne jongens.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het stond een hele tijd geleden al op hun Instagram story
Da's waar. Ik had deze reactie namelijk morgen al verwacht en niet nu pas.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hooguit een tikje buiten de tijd.![]()
Geeft niks, hebben we allemaal wel eens, ik zeker.
Dit strookt niet met mijn zorgvuldig opgebouwde wereldbeeld, maar ipv het plaatje te laten verdwijnen wordt het alleen maar groter als ik op dat kruisje klik. Wat is dit voor duistere magie?quote:
Wat ik toch zonder jou moest!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel tegen dit soort ongefundeerde aantijgingen.
De wiwi’s staan inderdaad bekend om hun duistere magie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit strookt niet met mijn zorgvuldig opgebouwde wereldbeeld, maar ipv het plaatje te laten verdwijnen wordt het alleen maar groter als ik op dat kruisje klik. Wat is dit voor duistere magie?
Hocus pocus wiwilatus pas...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
De wiwi’s staan inderdaad bekend om hun duistere magie.
idd, ik had vorig jaar al begrepen dat de zus van die ene een heks is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
De wiwi’s staan inderdaad bekend om hun duistere magie.
Gefeliciteerd, goed hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:18 schreef MMF93 het volgende:
Ben ik ook nieuwsgierig naar en hoe gaat het met werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:58 schreef Momo het volgende:
@:guanabana slaap je slechter sinds dat je die baan hebt?
Dennis.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:38 schreef Greys het volgende:
Is dit buiten nog steeds Ciara of is het inmiddels al Dirk of Doortje.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:38 schreef Greys het volgende:
quote:De storm met de naam Dennis ontstaat vrijdag voor de kust van Canada en trekt dan richting Europa. Groot-Brittannië en Ierland kunnen zich opmaken voor heftig weer in het weekend. Vooral de kustgebieden van Ierland en het westen van Schotland, Wales en Engeland krijgen te maken met windkracht 10 en dat betekent een zware storm.
Toch nog wat sneeuw deze winter
Of het in Nederland ook tot een officiële storm komt, is nog afwachten. Daarvoor moet een uur lang gemiddeld windkracht 9 worden gemeten. Die kans is aanwezig, maar met 20 tot 30 procent niet heel erg groot. Drie stormen in een week tijd is bijzonder. Twee stormen in een week komen vaker voor, maar zeker niet elk jaar.
Doutzenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
De volgende storm zou Douwe moeten heten. Echt een mooie Friese stormnaam.
Gewoon direct ontslag genomen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:58 schreef Guanabana het volgende:
Er is as we speak sprake van een appelknager maar gelukkig ga ik nu naar huis.
Zal Vader Abraham dan wel weer achter hebben gezeten. 'Doe dan maar Gerda'.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:03 schreef Em31 het volgende:
Ik las net nog ergens dat Nederland Francis en Gerda heeft gekozen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:38 schreef Greys het volgende:
Als Gerda alles wegblaast.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal Vader Abraham dan wel weer achter hebben gezeten. 'Doe dan maar Gerda'.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Gerda alles wegblaast.
'Alles is weg!'
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Gerda alles wegblaast.
'Alles is weg!'
Zal je zien dat ie ook nog rond Sinterklaastijd komtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef Em31 het volgende:
Storm Piet komt ook
https://www.ad.nl/buitenl(...)s-en-gerda~ab487786/
Terecht hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, want zo kan ik natuurlijk niet werken
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Help! Mijn Jan is stormchaser"
quote:
Oei, begint het verslonzen nu alweer?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de sportschool vandaag, maar was in slaap gevallen![]()
En nu vind ik het te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |