quote:Op dinsdag 11 februari 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Meer een soort van spirituele verbinding
Ja, dat is dan even afkicken he?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhinnie ik heb je gemist hoor, zo zonder internet!
Tja, wat gaan we daar aan doen dan?quote:
Zorgen dat iedereen weer wakker wordt en nog een uurtje hier komt posten en dan weer naar bed gaat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, wat gaan we daar aan doen dan?
Nachtbraken is niet af te dwingen!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zorgen dat iedereen weer wakker wordt en nog een uurtje hier komt posten en dan weer naar bed gaat?
Oh nou ja, dan ga ik zelf maar naar bed denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nachtbraken is niet af te dwingen!
Trusten!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nou ja, dan ga ik zelf maar naar bed denk ik
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.quote:
Zo dat is vroeg, maar dan hoef je niet de hele dag te wachten!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:00 schreef I het volgende:
[..]
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.
Ik wist dat ik op Coolblue kon rekenen.
Wel dan heb je geluk wmb.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:00 schreef I het volgende:
[..]
Heb zojuist een mailtje gekregen van Coolblue, m'n hometrainer wordt over een uurtje afgeleverd.
Ik wist dat ik op Coolblue kon rekenen.
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:01 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jeetje wat een wind nog, in het park hoorde je de bomen aardig kraken. Gelukkig was Senna snel klaar. Nu lekker met een ontbijtje bij de warme kachel (CV), genieten van een ontbijtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |