SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik kan veel op een forum posten; ook knapquote:
Ja, lekker stabiele mensen daar wel!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:43 schreef Strani het volgende:
Ik zoek vast in R&P, daar valt vast genoeg op te rapen.
Ik heb anders zeker tien nummers gescoord hoor vandaagquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Alsof jij weet hoe dat werkt StraniMet je zonnebrand-fail
Ja, ik ben de oudste hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kan ik wel direct instemmend reageren maar ben je wel de oudste? Want als je niet bent, dan ben ik natuurlijk enorm de klos.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ben de oudste haha
Mijn jongste broertje en ik hebben allebei een andere lezing over waarom mijn ouders vier kinderen wilden, de middelste twee komen er nooit goed vanaf
In Amerika in 2017 was er ook zo'n hotel met een hottub waar een of ander chemisch goedje in dreef.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef I het volgende:
[..]
Ja precies.Gelukkig wel.
Er zit soms ook vast hotelpersoneel bij dat het wat minder boeit allemaal, maar dit viel ons reuze mee.
Oeh niceWel tof om dan te doen inderdaad. Ik ben zelf totaal niet bijgelovig ofzo, maar ben wel heel schrikkerig.
Dus dat is best kut dan op zulke locaties.
Ja, maar daar moet ik tijd voor vrijmaken in de drukke ESF-agendaquote:
Dit stelt me teleurquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef I het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelde dat ESF logo? Die heb ik gegenereerd.
Nee, ik heb mijn portie wel gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ook bijna niet als je jaarlijks vrijwillig naar het Nederlandse NSF keek.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:37 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet het eerste kind dan.
Niet bepaaldquote:
*breidt de zoektocht voor I uit naar VIVA.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet bepaaldAl is VIVA nog erger, maar dat is dan ook gewoon gelijk leedvermaak
Er werd in ieder geval aan je gedachtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jullie gaan weer lekker. Ik heb quote alerts uit twee topics, beide al vol.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Er werd in ieder geval aan je gedacht
Nummers gescoordquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb anders zeker tien nummers gescoord hoor vandaag
Maar ik denk dat de dames wat in de war waren door de zon want tot zover lijken die nummers niet helemaal te kloppen...
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ben de oudste haha
Mijn jongste broertje en ik hebben allebei een andere lezing over waarom mijn ouders vier kinderen wilden, de middelste twee komen er nooit goed vanaf
Wat doe je met I johquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*breidt de zoektocht voor I uit naar VIVA.
Je bent nog slomer dan een San Remo-Italiaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jullie gaan weer lekker. Ik heb quote alerts uit twee topics, beide al vol.
Ja, je moet érgens beginnen toch!?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doe je met I johVIVA is een hellhole van vrouwen die je het leven zuur maken. Zelfs dat van mij, en ik lurk maar gewoon mee
Begin bij jezelf. Deze I-queeste is gewoon projectie van jezelf na de eerder genoemde zonnebrand-failquote:
Ik was al begonnen met mezelf, maar nu ga ik tussendoor even aan de slag met I.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Begin bij jezelf. Deze I-queeste is gewoon projectie van jezelf na de eerder genoemde zonnebrand-fail
Zijn jullie al bij act 5?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent nog slomer dan een San Remo-Italiaan
Of ik heb gewoon af en toe dingen te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent nog slomer dan een San Remo-Italiaan
Je hebt het er maar druk mee meid!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met mezelf, maar nu ga ik tussendoor even aan de slag met I.
Trustenquote:
Nee inmiddels verder!quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee meid!
Dat zeggen de San Remo-Italianen ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon af en toe dingen te doen.
Je kunt ook even rustenquote:
Maar ik ben geen Italiaan, mij kan je vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeggen de San Remo-Italianen ook
Jij hebt wel een vampier aan je klevenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Italiaan, mij kan je vertrouwen.
Arme jongenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dat beter
*valt uitgeput en in tranen op de grond
Maar die eet/drinkt geen mensen, dat heb ik hem afgeleerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een vampier aan je kleven
Ik sta nog steeds achter mijn besluit om naar het café te gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee inmiddels verder!
Maar er kwam nog een interval-duo die 20 minuten bezig waren en de presentatoren doen nu ook al veel te lang semi-lollig.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dat beter
*valt uitgeput en in tranen op de grond
Ik zal er aan denkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arme jongenOok om jezelf denken hoor!
Ik ben geen mens. Ik ben een ESF'erquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die eet/drinkt geen mensen, dat heb ik hem afgeleerd.![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier dan daar!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter mijn besluit om naar het café te gaan
Je doet teveel voor anderenquote:
Same difference.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben geen mens. Ik ben een ESF'er
Ah, zo. Ik begin die Epiales steeds leuker te vindenquote:
Inmiddels weer thuis, maar desondanks bedanktquote:
Ohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inmiddels weer thuis, maar desondanks bedankt
Ik ben nog steeds niet van plan alsnog San Remo aan te zetten overigens
Vorig jaar heb ik alleen een deel van de laatste avond gezien, dat vond ik al lang zatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
Nah, nu is een of ander mens al een kwartier aan het woord. San Remo heeft veel goede muziek, maar je moet er het geduld voor hebben
Morgen is de helft die vanavond niet is geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik alleen een deel van de laatste avond gezien, dat vond ik al lang zatMisschien dat ik het morgenavond wel aan zet, want dan heb ik nog niets op het programma
Mijn reviews blijven hoogst onregelmatigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen is de helft die vanavond niet is geweest.
Zaterdag is de hele mikmak![]()
Verheug me wel op je reviews
Ik had heel veel over Eesti Laul geschreven, maar had het toen niet meteen gepubliceerd en nu geloof ik het welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn reviews blijven hoogst onregelmatig
Zaterdag ga ik in elk geval een deel missen. Morgen geef ik het nog wel een kansSchrijf jij nog reviews van het een of ander dit seizoen?
Als 'ie kleiner is, is hij niet meer te lezenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Als 'ie niet zo breed was verdiende hij wel een plekje in de OP![]()
Da's waarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan veel op een forum posten; ook knapDie dedication is niet aan te leren!
Jij en I zin gewoon terug van de hosseltocht, want die is er ineens ook weerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja totaal mentaal ingestort natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In Amerika in 2017 was er ook zo'n hotel met een hottub waar een of ander chemisch goedje in dreef.Wij continu het personeel erbij halen en zij maar vol blijven houden dat het alleen waterbubbels waren
Soms boeit personeel het echt totaal niet nee.
Oh ik ben niet echt schrikkerig juistIk vind zo'n spooky sfeertje echt heerlijk
Ik probeer hier ene Daveje van te maken, maar ik ben te murw gebeukt door Italiaanse tv en geef het opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:42 schreef I het volgende:
[..]
Als 'ie kleiner is, is hij niet meer te lezen
Gewoon tegelijk joh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ik tijd voor vrijmaken in de drukke ESF-agenda
Wel op jezelf passen hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja totaal mentaal ingestort natuurlijk!
Zoveel NSF-uitzendingen helpen welquote:
Ja, biedt dan geen hottub aanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:43 schreef I het volgende:
[..]Wat een klootzakken.
Ik vind het sfeertje ook wel tof, maar ik schrik alleen veel te snel![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en I zin gewoon terug van de hosseltocht, want die is er ineens ook weerDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
|quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:47 schreef I het volgende:
[..]
___ ___ ___
|___ |___ |__
|___ ___| |
Zo dan, wél zelf gemaakt.
Oh god.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*breidt de zoektocht voor I uit naar VIVA.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en I zin gewoon terug van de hosseltocht, want die is er ineens ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ik zal u zinkzalf geven', zei de dokterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 zou waarschijnlijk zeggen dat ik weer eens overdrijf
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Ik zal u zinkzalf geven', zei de dokter
Mooi Kloten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.
Ik weet niet of je de agenda voor ESF komende zaterdag hebt gezien, maar ik moet dus tegelijkertijd in Zweden, Noorwegen, Litouwen, Italië en weet-ik-veel-wat-ik-vergeet zijn, terwijl ik ook nog moet overkomen van een ochtendje in Australiëquote:
Ik zal zo even terug lezen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze zelf bewust laten schrikken zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Halloween-spookhuizen in pretparken heb ik meer dan eens de groep die ruim voor mij is vertrokken ingehaald
Ik was even bezig de diepe dalen van mijn dramatische kant te verkennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal zo even terug lezen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.
Ja hoe krijg je het voor elkaar, zo toepasselijkquote:
Heldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:47 schreef I het volgende:
[..]
___ ___ ___
|___ |___ |__
|___ ___| |
Zo dan, wél zelf gemaakt.
Dan kan je wel lekker doortypen idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel NSF-uitzendingen helpen wel
Ja je nieuwe dm-vriendin he? Het was bij mij al zo stil de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Neenee, gewoon genieten van de paniek die er bij hun heerstquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ze zelf bewust laten schrikken zeker?
Dat doe ik bij die Dungeon dingen altijd![]()
Dit zijn boze pogingen mijn reputatie te beschadigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je nieuwe dm-vriendin he? Het was bij mij al zo stil de laatste tijd
Ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
|
|
|
|
|
Je username, ook zelfgemaakt
I doet alles zo economisch mogelijk de saaierdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
|
|
|
|
|
Je username, ook zelfgemaakt
Joh, die nummers zingen ze tijdens de liveshows toch gewoon weer, als je nou een nummer mist, zie je ze tegen die tijd wel weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de agenda voor ESF komende zaterdag hebt gezien, maar ik moet dus tegelijkertijd in Zweden, Noorwegen, Litouwen, Italië en weet-ik-veel-wat-ik-vergeet zijn, terwijl ik ook nog moet overkomen van een ochtendje in Australië![]()
Ik ben al blij als ik na dat hele gedoe alsnog succesvol op Enter weet te drukken
Hou op, Strani. Dit is niet je vakgebiedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.
Je lijkt Anja welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was even bezig de diepe dalen van mijn dramatische kant te verkennen.
Hoe denk je dat ik aan zoveel postcounts kom? Kan nooit van deze SC zijn natuurlijkquote:
Oh, dan ben ik stiekem gewoon gemener dan gemiddeld denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neenee, gewoon genieten van de paniek die er bij hun heerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |