Oh god.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
*breidt de zoektocht voor I uit naar VIVA.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en I zin gewoon terug van de hosseltocht, want die is er ineens ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ik zal u zinkzalf geven', zei de dokterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 zou waarschijnlijk zeggen dat ik weer eens overdrijf
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Ik zal u zinkzalf geven', zei de dokter
Mooi Kloten?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.
Ik weet niet of je de agenda voor ESF komende zaterdag hebt gezien, maar ik moet dus tegelijkertijd in Zweden, Noorwegen, Litouwen, Italië en weet-ik-veel-wat-ik-vergeet zijn, terwijl ik ook nog moet overkomen van een ochtendje in Australiëquote:
Ik zal zo even terug lezen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze zelf bewust laten schrikken zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Halloween-spookhuizen in pretparken heb ik meer dan eens de groep die ruim voor mij is vertrokken ingehaald
Ik was even bezig de diepe dalen van mijn dramatische kant te verkennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal zo even terug lezen, maar ik kan het me bijna niet voorstellen.
Ja hoe krijg je het voor elkaar, zo toepasselijkquote:
Heldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:47 schreef I het volgende:
[..]
___ ___ ___
|___ |___ |__
|___ ___| |
Zo dan, wél zelf gemaakt.
Dan kan je wel lekker doortypen idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel NSF-uitzendingen helpen wel
Ja je nieuwe dm-vriendin he? Het was bij mij al zo stil de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Neenee, gewoon genieten van de paniek die er bij hun heerstquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ze zelf bewust laten schrikken zeker?
Dat doe ik bij die Dungeon dingen altijd![]()
Dit zijn boze pogingen mijn reputatie te beschadigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je nieuwe dm-vriendin he? Het was bij mij al zo stil de laatste tijd
Ik ben onder de indrukquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
|
|
|
|
|
Je username, ook zelfgemaakt
I doet alles zo economisch mogelijk de saaierdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
|
|
|
|
|
Je username, ook zelfgemaakt
Joh, die nummers zingen ze tijdens de liveshows toch gewoon weer, als je nou een nummer mist, zie je ze tegen die tijd wel weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de agenda voor ESF komende zaterdag hebt gezien, maar ik moet dus tegelijkertijd in Zweden, Noorwegen, Litouwen, Italië en weet-ik-veel-wat-ik-vergeet zijn, terwijl ik ook nog moet overkomen van een ochtendje in Australië![]()
Ik ben al blij als ik na dat hele gedoe alsnog succesvol op Enter weet te drukken
Hou op, Strani. Dit is niet je vakgebiedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou er direct mee naar het dorp lopen om te zien of de vrouwen daar beter op reageren.
Je lijkt Anja welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was even bezig de diepe dalen van mijn dramatische kant te verkennen.
Hoe denk je dat ik aan zoveel postcounts kom? Kan nooit van deze SC zijn natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |