SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
https://knowyourmeme.com/memes/gekoloniseerdquote:Op maandag 3 februari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie dat regelmatig op Reddit als er weer Nederlanders posten, maar ik weet nog steeds niet waar het van is
Aha! Dank! Ik voel me nu wel in touch met de jeugd en zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/gekoloniseerd
Daaromquote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter nog hou je beide ogen goed open, maar dat maakt in jouw geval toch niet zoveel uit
Inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ookHet ziet er gewoon niet uit!
Nou, ik weet wel wat het (AVRO)Tros Muziekfeest (op het plein) is, en daar heb ik een behoorlijke afkeer van.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had je nog meegekregen, uit 2011?
De ESF-week ben ik toen aardig kwaad begonnen
Jaja, ik vertrouw je niet meer, naar ventjequote:Op maandag 3 februari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
Ter verduidelijking: Ik ben niet stiekem veel ouder dan ik zeg dat ik ben maar we hadden vroeger thuis een hele stapel Donald Ducks uit de jaren 60 liggen en daar zaten veel advertenties van deze Joris Driepinter in.
*stuurt paspoortscan op als bewijsquote:Op maandag 3 februari 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja, ik vertrouw je niet meer, naar ventje
Schuldig aan dat laatste, qua taalgebruik.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha! Dank! Ik voel me nu wel in touch met de jeugd en zo.
Edit: Of zoals ze tegenwoordig zouden zeggen - een soort van in touch of zo.
Oh je rechter is juist wel goed?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]
DaaromZolang ik m'n rechteroog maar openhoud.
Toch nog smaakquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
Nou, ik weet wel wat het (AVRO)Tros Muziekfeest (op het plein) is, en daar heb ik een behoorlijke afkeer van.![]()
Hahaquote:Op maandag 3 februari 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schuldig aan dat laatste, qua taalgebruik.
Dat wil niet zeggen dat jij dat bent he?quote:
Denkend aan de winnaar dat jaar had het net zo goed Tros Muziekfeest kunnen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh je rechter is juist wel goed?Ik dacht bij de meet gezien te hebben dat juist die een beetje rood aangelopen was.
[..]
Toch nog smaak![]()
Nee, Jan Smit en Daniël Dekker deden in 2011 commentaar, en ze begonnen elke live uitzending van het Songfestival met 'Welkom bij het TROS Muziekfeest', alsof het hetzelfde wasDaar hebben we ons hier echt enorm aan gestoord toen.
Truequote:Op maandag 3 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Denkend aan de winnaar dat jaar had het net zo goed Tros Muziekfeest kunnen zijn.
M'n linkeroog (voor de kijker rechts) is de kapottequote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh je rechter is juist wel goed?Ik dacht bij de meet gezien te hebben dat juist die een beetje rood aangelopen was.
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch nog smaak![]()
Nee, Jan Smit en Daniël Dekker deden in 2011 commentaar, en ze begonnen elke live uitzending van het Songfestival met 'Welkom bij het TROS Muziekfeest', alsof het hetzelfde wasDaar hebben we ons hier echt enorm aan gestoord toen.
Die kwam ik laatst ook tegen ja, wel interessant om te zien hoe lang sommige memes al meegaan of meegingen.quote:
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwamquote:Op maandag 3 februari 2020 23:25 schreef I het volgende:
[..]
M'n linkeroog (voor de kijker rechts) is de kapotteMet m'n rechteroog is gelukkig niks mis, nouja, op een -2 brilsterkte na.
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENTquote:Op maandag 3 februari 2020 23:25 schreef I het volgende:Oh, ja, ik kan me goed voorstellen dat zoiets je gigantisch irriteert ja.
Daarvan wil je niet dat het songfestival er mee vergeleken wordt.
Maar goed, 3J's hè.
![]()
Ah, gelukkig, ik heb de quote-verneukerij verholpenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwam
[..]
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENT![]()
Oh hou oooppp over de 3JS. Dit blijft toch wel echt plaatsvervangende schaamte:
Waarschijnlijk slaapgebrek, of eh, droge ogen, of had ik net gehuild.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwam
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENT![]()
Oh hou oooppp over de 3JS. Dit blijft toch wel echt plaatsvervangende schaamte:
Huilen terwijl je ons ontmoet?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:39 schreef I het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaapgebrek, of eh, droge ogen, of had ik net gehuild.
Of all of the above.
Trust me, het kan nog erger:quote:
Welke Bond is dit ook al weer? Dalton?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moonraker is maar een matige film eigenlijk. Maar ik had hem nog nooit gezien, en nu wel
Moorequote:Op maandag 3 februari 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke Bond is dit ook al weer? Dalton?
Oh toch Moore, okay. Ik heb als kind wel al die oude films gezien volgens mij, maar ik ben heel oud dus dat is heel lang geleden.quote:
Tranen van geluk uiteraard ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huilen terwijl je ons ontmoet?Nee toch? Of waren het tranen van geluk?
quote:
Jij ook Roggie! En truste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, een hele fijne dinsdag toegewenst.
Jij ook hartelijk dinsdag!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oei, dat klinkt niet best.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
@:I je zou eens kennis moeten maken met één van m'n vaste bardames. Die heeft woensdag een operatie aan haar rechteroog. En ze is best leuk ook
Helemaal snappen doe ik het niet maar wat het ook is, haar pupil trekt wat naar de buitenkant en dat doet ook nogal pijn begrijp ik.
Het slechte nieuws is dat ik dan wel voor een week of twee één van m'n favoriete bardames kwijt ben.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:03 schreef I het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best.Klinkt als een oogspier die ietwat te strak gespannen staat.
SterkteOok voor de bardame.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.
Maar als je nog eens een leuk meisje wilt ontmoeten die ook een soort lotgenoot is, dan roep je maar. Ze houdt wel van patatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef I het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Ik vind het wel mooi dat het vooral het feit is dat ze geen kinderen hebben, waar ze zich in deze context aan stoort.quote:My (22f) boyfriend (23m) keeps referring to me as a milf. We don't have kids and it's really annoying me.
Ik haak af bij de 'Computer uitzetten'quote:Op maandag 3 februari 2020 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde dag van de week, maar verder past het leuk bij de TT
Er is heel veel fout aan die clip. Het betasten van het meisje door die gozer. Blijkbaar staat er op zijn borst in Chinese tekens iets wat Pingpong moet betekenen. Vlaggetje tegen de richting in zwaaien. Kan nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Tranen van geluk uiteraard ja.
[..]Wat een gedrocht. En die dansjes ook
!
Gelukkig!quote:
Dat je het hebt aangedurfd!quote:
Hou je niet van pintjes? Of dansen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik haak af bij de 'Computer uitzetten'
Jij ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat is niet handig nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.
Naja, een "oudere" vrouw zonder kinderen kun je ook een milf noemen, maar een 22-jarige noem je doorgaans alleen zo als ze kinderen heeft. Anders slaat het ook nergens op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie dit op Reddit in de subreddit Relationship_Advice:
[..]
Ik vind het wel mooi dat het vooral het feit is dat ze geen kinderen hebben, waar ze zich in deze context aan stoort.
Daar haak ik ook niet af neequote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hou je niet van pintjes? Of dansen?
Niet op vrijdagmiddag als het weekend isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar haak ik ook niet af nee![]()
Maar de computer moet gewoon aan blijven, ja toch?
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je nog eens een leuk meisje wilt ontmoeten die ook een soort lotgenoot is, dan roep je maar. Ze houdt wel van patat
Echt niet bestquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er is heel veel fout aan die clip. Het betasten van het meisje door die gozer. Blijkbaar staat er op zijn borst in Chinese tekens iets wat Pingpong moet betekenen. Vlaggetje tegen de richting in zwaaien. Kan nog wel even doorgaan.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat je het hebt aangedurfd!![]()
![]()
Maar dat is ook wel echt erg inderdaad. Er zijn nog veel meer ESF-inzendingen die cultstatus hebben omdat ze zo slecht zijn, maar dat bespaar ik je(liever kijk je voortaan gewoon aandachtig met ons mee
)
Snap ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:44 schreef I het volgende:
JaMet moeite hoor.
Hehe, gelukkigIk ga m'n best doen om voortaan mee te kunnen kijken
Dat heb ik helemaal gemist, maar da's ook niet zo gek als je naar m'n slechte oog staart.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig nee.
Ik heb vast ook heel veel bijzonders gemist bij de juli-meet terwijl ik naar I's rode oog zat te staren
Dat moet wel lukken, tenzij het écht te slecht wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ikIk zal je verder niet meer martelen
![]()
Jaaaaaa!![]()
Dan wel je goede oog open houden!
Ja, maar ik hoor nu van jou dat het juist de goede was!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist, maar da's ook niet zo gek als je naar m'n slechte oog staart.
Dat zit er elk jaar wel tussenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, tenzij het écht te slecht wordt.
Hmm, heel apart.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor nu van jou dat het juist de goede was!
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zit er elk jaar wel tussenMaar ook goede nummers, en een heleboel die leuk zijn op het moment zelf.
Nog maar een keer naar een meet komen dan!quote:
Met je voorstellingsvermogen is gelukkig niets mis dusquote:
Staat zeker op de planning.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog maar een keer naar een meet komen dan!Dan kunnen we erover in beraad.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met je voorstellingsvermogen is gelukkig niets mis dus
Jaaaaaaquote:
Gelukkig maar, anders was het al zo duister geweest allemaalquote:
Ik weet niet of ik daarbij aanwezig al kan zijn, ik kan nog steeds niet autorijden, en t is ruim drie uur met OV, wat 's avonds / 's nachts voor mij helemaal een opgave is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa16 februari is de volgende!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was het al zo duister geweest allemaal
Trusteen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten trouwens!Wie hier dan ook nog rond mag hangen
Oh ja, dat is nog steeds zo natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:41 schreef I het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarbij aanwezig al kan zijn, ik kan nog steeds niet autorijden, en t is ruim drie uur met OV, wat 's avonds / 's nachts voor mij helemaal een opgave is.Maar ik hoop wel snel weer een meet bij te kunnen wonen.
Je hebt het licht gezienquote:
Dat is in mei toch? Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd de operatie er wel op heb zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nog steeds zo natuurlijkEcht jammer... Maar hopelijk komt er toch gauw weer verbetering in!
![]()
Kunnen we je niet alsnog voor een familyshow weten te strikken?Dat is overdag
[..]
Je hebt het licht gezien
Ja mei!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:59 schreef I het volgende:
[..]
Dat is in mei toch? Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd de operatie er wel op heb zittenHelemaal na wachtlijstbemiddeling. Dus met een beetje geluk kan ik dan wél weer met de auto.
Zo kan je 't ook noemen ja.
Haagsquote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:51 schreef Aoibhin het volgende:
Succes vandaag @:Greys en @:Cee!
Ik ben moeEn moet zo een uur lang met mijn bek open liggen
Thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jij ook succes. Hopelijk doet het niet al teveel pijn!
Zie het als een langgerekte gaaaaaaaapquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:51 schreef Aoibhin het volgende:
Succes vandaag @:Greys en @:Cee!
Ik ben moeEn moet zo een uur lang met mijn bek open liggen
Dat is nog wel een idee ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zie het als een langgerekte gaaaaaaaap
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Ja hoor, werken en mijn slaapprobleen begint uiteraard weer.
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Ja zo'n verlamde bek is ook heel vervelend iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Nee hoop het ook niet. Ik doe meestal geen verdoving, omdat je anders weer de hele dag met zo'n verlamde bek zit.
Dat is balenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Ja, vooral als je dan iets heets aan het eten bent en dan wanneer het is weggetrokken er ineens achterkomt dat je je tong hebt verbrandquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja zo'n verlamde bek is ook heel vervelend idd. Alhoewel ik toch ook altijd wel heel erg tegen de pijn op zie. Ik mag weer over 2 weken
. Zal wel moeten, want ik heb het weer eens veel te lang uitgesteld
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Oooooh dat klinkt allemaal zo pijnlijk , en je klinkt er echt heel kalm onderquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan iets heets aan het eten bent en dan wanneer het is weggetrokken er ineens achterkomt dat je je tong hebt verbrand![]()
![]()
Bij mij gebeurt er meestal niet zoveel, heb ook nooit gaatjes, maar moet regelmatig langskomen bij de mondhygiëniste om de verkleuringen weg te slijpen. Daar voel ik eigenlijk nooit wat van (hier en daar even een pijnscheutje als ze net bij een zenuw zit), dus verdoving vind ik dan niet nodig.
Vandaag heb ik een wat langere ingreep (er wordt een extra laagje aangebracht over een stukje voortand die deels is afgebrokkeld) en wordt er ook aan de achterkant van mijn voortanden een laagje gemaakt, vanwege mijn afgesleten glazuur. Misschien dat ik vandaag toch maar aan de verdoving ga.
Heel veel succes vandaag!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Allemaal vandaagquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! Interviewdag voor @:Greys & @:cee! Kaartjes personaliseren periode gaat beginnen
.
FEEST
!
Een eerste werkdag is natuurlijk altijd spannend. Ik duim voor je dat het hierna beter wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Kutquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
14 februari? Dan mag je niet klagenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben toe aan vakantie.
Wat ik heb vanaf de 14e, maar dat is eigenlijk gewoon te laat!
Yes, ik ga een weekje naar Denemarken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kut
Maar veel plezier en succes op je eerste werkdag, het gaat goedkomen
@:aoibhin succes bij de tandarts, fijn dat je gebit straks weer nog mooier is!
[..]
14 februari? Dan mag je niet klagen. Ga je nog weg?
Goed van je! En zure matjes klinkt als een heel goed alternatief.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bezig met afbouwen met roken, normaal rook ik op mijn werk ieder uur, nu moet dat terug naar iedere 2 uur. Normaliter had ik 10 minuten geleden gaan roken maar nu moet ik dus nog heeeeel lang wachten (voor mijn gevoel) en van de stoppen-met-roken-mevrouw moet ik afleiding zoeken als ik trek heb in een sigaret.
Dus nu ben ik hier op fok en eet ik zure matjes
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! Interviewdag voor @:Greys & @:cee! Kaartjes personaliseren periode gaat beginnen
.
FEEST
!
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniek
Ja! Nee. Ja bijna. Alles is uitgebreid voorbereid, alles ligt klaar, maar ik moet nog wel douchen. Wel zo prettig voor die mensen daar.quote:
Succes, jullie gaan het zoooooo goed doenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniek
Je hebt nu wel extra slijtage veroorzaakt aan dat ding hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!! Ik ben nu bijna 2 jaar gestopt. Het begin was echt vreselijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bezig met afbouwen met roken, normaal rook ik op mijn werk ieder uur, nu moet dat terug naar iedere 2 uur. Normaliter had ik 10 minuten geleden gaan roken maar nu moet ik dus nog heeeeel lang wachten (voor mijn gevoel) en van de stoppen-met-roken-mevrouw moet ik afleiding zoeken als ik trek heb in een sigaret.
Wat leuk, Denemarken!! En je bent wel ook bij de Family Finaleshow tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, ik ga een weekje naar Denemarken.
En daarom kan ik dus niet bij de Utrecht meet zijn, en denk iedereen (@:grazz @:Aoibhin) dat ik niet meer durf.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nee. Ja bijna. Alles is uitgebreid voorbereid, alles ligt klaar, maar ik moet nog wel douchen. Wel zo prettig voor die mensen daar.
Jullie worden al echte profi persdamesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Nee. Ja bijna. Alles is uitgebreid voorbereid, alles ligt klaar, maar ik moet nog wel douchen. Wel zo prettig voor die mensen daar.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarom kan ik dus niet bij de Utrecht meet zijn, en denk iedereen (@:grazz @:Aoibhin) dat ik niet meer durf.
Succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
Maak haar nou niet extra nerveus!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt nu wel extra slijtage veroorzaakt aan dat ding he
Behandeling is achter de rug. Heb wel verdoving gedaan toch; de tandarts raadde het ook al meteen aan en had het ook al in de begroting opgenomenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oooooh dat klinkt allemaal zo pijnlijk , en je klinkt er echt heel kalm onder. Nu heb ik heel erg gevoelige tanden/tandvlees dus als ik iets heel kouds drink/eet doet het echt al pijn. Dus bij de mondhygieniste is het altijd maximaal afzien helaas. Gelukkig ook nooit gaatjes, dat scheelt wel.
Hoe kan het dan eigenlijk dat een stukje voortand deels afgebrokkeld is? Succes iig! Kunnen ze geen ESC-playlist opzetten voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eerder zaten daar dus kleine bruine groefjes en verkleuringen, en onderaan doorzichtig (vanwege gebrek aan glazuur).Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Dat gaat helemaal goed komen, die wapper-stress doet jullie altijd wel goed volgens mij. Bij EIC zijn het ook altijd heerlijke interviews
.
Die giftwitter:BabetVerstappen twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:58:55@ESF_FOK Are you ready @SietseBakker voor 1001 vragen van @ESF_FOK #openuptosongfestivalforum https://t.co/dnk77MIAHt reageer retweet
Ik dacht, ik weet daar wel een ohwahleuk antwoordje op:twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:00:00| ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| KOPIEER DIT || BORD OM || TE VRAGEN | | NAAR SERIES | | DIE WE NIET | | HEBBEN || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Netflix vond dit ook en stuurde dit terug:twitter:Mandy040986 twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:34:08@NetflixNL | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || IK HOU NIET || VAN ||BORDSPELLEN| | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Geestig natuurlijk, maar nu word ik een beetje overspoeld door mentions van mensen die mijn tweet en die van Netflix liken. Het houdt niet op.twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:00:25@Mandy040986 | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || MENS, || ERGER JE NIET|| | | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Haha geweldigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]Die giftwitter:BabetVerstappen twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:58:55@:ESF_FOK Are you ready @:SietseBakker voor 1001 vragen van @:ESF_FOK #openuptosongfestivalforum https://t.co/dnk77MIAHt reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik zag deze tweet van netflix voorbijkomen gisteren:Ik dacht, ik weet daar wel een ohwahleuk antwoordje op:twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:00:00| ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| KOPIEER DIT || BORD OM || TE VRAGEN | | NAAR SERIES | | DIE WE NIET | | HEBBEN || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Netflix vond dit ook en stuurde dit terug:twitter:Mandy040986 twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:34:08@:NetflixNL | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || IK HOU NIET || VAN ||BORDSPELLEN| | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Geestig natuurlijk, maar nu word ik een beetje overspoeld door mentions van mensen die mijn tweet en die van Netflix liken. Het houdt niet op.twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:00:25@:Mandy040986 | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || MENS, || ERGER JE NIET|| | | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
![]()
Al vrij vaak eigenlijk, is een prima vakantieland voor een weekje. De Denen zijn erg goed in luxe vakantie huisjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
@:Cyan9 Denemarken lijkt me heel leuk! Ben er nog nooit geweest, jij al wel eerder? In ieder geval vast veel plezier!
[..]
Adem in, adem uit
Ja klopt, samen met een vriendin van me.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:06 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat leuk, Denemarken!! En je bent wel ook bij de Family Finaleshow toch?
Zweden, Noorwegen, IJsland en Finland staan ook nog op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja, stiekem plan je die reisjes bewust zo!
Nee, maar heel veel plezier in Denemarken!Ooit geweest toen ik heel jong was, maar zou er graag nog eens heen willen (sowieso Scandinavië).
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik zag deze tweet van netflix voorbijkomen gisteren:Ik dacht, ik weet daar wel een ohwahleuk antwoordje op:twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:00:00| ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| KOPIEER DIT || BORD OM || TE VRAGEN | | NAAR SERIES | | DIE WE NIET | | HEBBEN || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Netflix vond dit ook en stuurde dit terug:twitter:Mandy040986 twitterde op maandag 03-02-2020 om 12:34:08@:NetflixNL | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || IK HOU NIET || VAN ||BORDSPELLEN| | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
Geestig natuurlijk, maar nu word ik een beetje overspoeld door mentions van mensen die mijn tweet en die van Netflix liken. Het houdt niet op.twitter:NetflixNL twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:00:25@:Mandy040986 | ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄|| || MENS, || ERGER JE NIET|| | | | | || ________| || (\__/) || (•ㅅ•) || / づ reageer retweet
![]()
Niet vanzelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
Hahaha aaah zo leuk dat zij er ook zo op reageren. Leuke mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]Die giftwitter:BabetVerstappen twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:58:55@:ESF_FOK Are you ready @:SietseBakker voor 1001 vragen van @:ESF_FOK #openuptosongfestivalforum https://t.co/dnk77MIAHt reageer retweet
Noorwegenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zweden, Noorwegen, IJsland en Finland staan ook nog op mijn lijstje!
En Estland, Letland, Litouwen, etc etc.
Je kunt het inderdaad ook gewoon niet getroffen hebben met de plek. Denemarken is wel groter dan Odense natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:17 schreef I het volgende:
Heeft er wel voor gezorgd dat ik weer een keertje terug wil naar Denemarken, maar dan meer naar het noorden ipv op dat eilandje.
Het is al middag, Spanjoolquote:
Alles gaat ook trager daar he in die zuidelijke landenquote:
Dat blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alles gaat ook trager daar he in die zuidelijke landen
Dat probeer ik mezelf ook vaak genoeg wijs te maken, maar de rest van de wereld is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier niet want de ochtend duurt hier tot een uur of 14
Gelukkig wel idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt het inderdaad ook gewoon niet getroffen hebben met de plek. Denemarken is wel groter dan Odense natuurlijk![]()
Wat was er precies zo stom daar eigenlijk?
Geen dank.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nu zit ik met dat zinnetje & melodietje in m'n hoofd
Nu zie ik Baudet voor me in een bloemetjesjurk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet had een "Bucket / Bouquet momentje in de 2e kamer zag ik
SP meneer "Meneer Baudettt".
Baudet "Het is Baudeh, de t spreek je niet uit".
Ah, als jullie dan ook niet echt een kant op kunnen kan ik me wel voorstellen dat je dan eerder vertrekt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:52 schreef I het volgende:
[..]
Gelukkig wel idd.
Er was weinig te zien, en we konden niet echt een kant op in die korte tijd. Het enige wat we daar gezien hebben is een spoorwegmuseum, het huis van Hans Christian Andersen, en het oude wijkje eromheen. Qua bezienswaardigheden was het maar een beetje matig.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
De horrorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu zie ik Baudet voor me in een bloemetjesjurk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Baudet had een "Bucket / Bouquet momentje in de 2e kamer zag ik
SP meneer "Meneer Baudettt".
Baudet "Het is Baudeh, de t spreek je niet uit".
Heel goed! Heel veel succesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer!
Zijn postgedrag is dan wel aardig Nederlands gebleven
Succes vast! Ik voel met jullie mee want ik ben altijd best nerveus voor interviews. Maar komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:11 schreef Greys het volgende:
Onderweg naar Hilversum.
Zie het andere topic.
Succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:11 schreef Greys het volgende:
Onderweg naar Hilversum.
Zie het andere topic.
Lijkt mij ook echt wel de moeite waard jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kopenhagen is wel echt een mooie stad.
Zou hij ook worden verward met de Chinese take-away?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu zie ik Baudet voor me in een bloemetjesjurk.
Nederlanders zijn in andere opzichten zuinigquote:
En dat probeer ik hier in Spanje ook zo goed mogelijk uit te dragen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn in andere opzichten zuinig
Was wel zonde inderdaad..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, als jullie dan ook niet echt een kant op kunnen kan ik me wel voorstellen dat je dan eerder vertrekt inderdaad.
Ik vind het er zelf trouwens wel leuk uitzien, zo op Google Images.
Ik was een paar maanden terug voor het werk een paar dagen in Arhus. Dat is wel een leuke (en dure) stad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:29 schreef I het volgende:
[..]
Was wel zonde inderdaad..
Wat je op de foto's ziet in Google Images zijn nou net die paar straatjes in de oude wijk daarMaar daar ben je na een uurtje ook wel doorheen gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar foto's die ik daar toen geschoten had, en toen had ik het er wel weer gezien
Goed zo, leren ze daar ook eens wat!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat probeer ik hier in Spanje ook zo goed mogelijk uit te dragen.
Ja, maar niet aan het weer in Nederlandquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo, leren ze daar ook eens wat!![]()
Spanje kan wel in meer een voorbeeld nemen aan Nederland
Oh!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:29 schreef I het volgende:
[..]
Was wel zonde inderdaad..
Wat je op de foto's ziet in Google Images zijn nou net die paar straatjes in de oude wijk daarMaar daar ben je na een uurtje ook wel doorheen gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar foto's die ik daar toen geschoten had, en toen had ik het er wel weer gezien
Daar ben ik ooit met een uitwisseling van pianoles geweest. Is in mijn herinnering inderdaad een mooie stadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:32 schreef I het volgende:
Daarna doorgereden naar Bremen, was toch een stuk interessanter.
Het onderwerp was het corona virus dus heel veel scheelde het nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou hij ook worden verward met de Chinese take-away?
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar niet aan het weer in Nederland
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het onderwerp was het corona virus dus heel veel scheelde het niet
Arme @Iquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Speciaal voor enkele regulars van deze SC:
Ja precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!Ja dat werkt dan aardig vertekenend, als je Google Images aanhoudt dan lijkt het wel of dat hele stadje zo is
Veel mooie oude gebouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit met een uitwisseling van pianoles geweest. Is in mijn herinnering inderdaad een mooie stadWel al 18 jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zijn dat er net even een zenuwtje gevoelig is geworden die ook richting/langs je neus loopt. Trekt vanzelf weer weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
De verdoving werkt nu uit en mijn neus doet pijn, is dat normaal?
Nee, dit lijkt me een gevalletje einde verhaalquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
College:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:22 schreef Strani het volgende:
Bijgelezen, geloof ik.
@:MMF93 wat was er nou zo erg aan het college en het OV gisteren? Gooi het in de groep!
Auw. Nog geen pijn aan je tanden in ieder geval? Al gestopt met kwijlen (is altijd een leuk bij-effect van de verdovingquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
College:
1. College werd gegeven door een duitser die geen engels kan (no offence verder)
2. Het was het slotcollege dus dan worden er vragen behandeld. Er werden 60 vragen behandeld, waar er normaal 6 vragen gesteld worden. Dat zegt wel iets over hoeveel verwarring er tijdens het blok ontstaan is.
3. 70% van die vragen waren niet relevant voor het tentamen
4. Dat deze niet relevant waren werd pas aangegeven ná een uitleg van 10min
5. De collegemeneer in kwestie heeft de nare eigenschap om aan een zin te beginnen, na 3 woorden te bedenken dat hij de zin tóch anders wil formuleren, daarom opnieuw aan de zin begint, na 2 woorden toch bedenkt dat er een nóg betere versie van de zin bestaat, dan dus wéér opnieuw begint en uiteindelijk de zin dan toch maar gewoon NIET EENS AFMAAKT![]()
6. Bij de vraag erna werd dan als antwoord gegeven: ja dat heb ik net uitgelegd dus deze slaan we over. NEE DAT HEB JE NIET UITGELEGD WANT JE STOPTE HALVERWEGE JE ZIN![]()
7. Iedereen zat dus met één groot vragenteken boven z'n hoofd en we hebben met z'n allen 2uur van onze tijd verspilt.
Postive note: Verder was het wel gezellig om iedereen weer te zien![]()
OV:
De treinen reden niet, met uur vertraging en vervoerd-worden-als-sardientjes-in-een-blik-scenario als gevolg.
Positive note: ik had lekker wel een zitplek en was precies voor de regen thuis.
Zo dat lucht inderdaad wel op ja. Thanks Strani
Precies! Weet je dat ook weer voor de volgende keer als je die richting op gaatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:48 schreef I het volgende:
[..]
Ja precies.Het stadscentrum daar is verder ook wel een beetje treurig.
Achja. Wel weer een ervaring rijker.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:48 schreef I het volgende:
Veel mooie oude gebouwenWas leuk om daar doorheen te lopen.
Ziet er goed uit inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, zo pontificaal ook in de thumbnailquote:
Ja, mijn neus was ook verdoofd inderdaad. Denk dan dat het wel zoiets isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef I het volgende:
[..]
Kan zijn dat er net even een zenuwtje gevoelig is geworden die ook richting/langs je neus loopt. Trekt vanzelf weer weg.
@Davequote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
(Die tandartsen zijn soms best ruw dus dan kan je wel wat pijn overhouden in de omgeving van je mond)
Och hemelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
College:
1. College werd gegeven door een duitser die geen engels kan (no offence verder)
2. Het was het slotcollege dus dan worden er vragen behandeld. Er werden 60 vragen behandeld, waar er normaal 6 vragen gesteld worden. Dat zegt wel iets over hoeveel verwarring er tijdens het blok ontstaan is.
3. 70% van die vragen waren niet relevant voor het tentamen
4. Dat deze niet relevant waren werd pas aangegeven ná een uitleg van 10min
5. De collegemeneer in kwestie heeft de nare eigenschap om aan een zin te beginnen, na 3 woorden te bedenken dat hij de zin tóch anders wil formuleren, daarom opnieuw aan de zin begint, na 2 woorden toch bedenkt dat er een nóg betere versie van de zin bestaat, dan dus wéér opnieuw begint en uiteindelijk de zin dan toch maar gewoon NIET EENS AFMAAKT![]()
6. Bij de vraag erna werd dan als antwoord gegeven: ja dat heb ik net uitgelegd dus deze slaan we over. NEE DAT HEB JE NIET UITGELEGD WANT JE STOPTE HALVERWEGE JE ZIN![]()
7. Iedereen zat dus met één groot vragenteken boven z'n hoofd en we hebben met z'n allen 2uur van onze tijd verspilt.
Postive note: Verder was het wel gezellig om iedereen weer te zien![]()
OV:
De treinen reden niet, met uur vertraging en vervoerd-worden-als-sardientjes-in-een-blik-scenario als gevolg.
Positive note: ik had lekker wel een zitplek en was precies voor de regen thuis.
Zo dat lucht inderdaad wel op ja. Thanks Strani
Nee, tanden doen gelukkig geen pijn!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Auw. Nog geen pijn aan je tanden in ieder geval? Al gestopt met kwijlen (is altijd een leuk bij-effect van de verdoving)
Ik weet niet hoeveel ervaring hij heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou hij er dan ook een verdoving voor nodig hebben?
Ik denk dat ze het express gedaan hebben inderdaad, zodat we de college's niet gaan missenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar dat is wel matig, dat de universiteit collegemaneren heeft die niet eens fatsoenlijk Engels kunnen. Dat lijkt me toch wel een minimumvereiste. Maar ja, als het college heel leuk was geweest dan had je het misschien jammer gevonden dat het het laatste was
Die positieve note is wel een hele belangrijke! Eind goed al goed. En wat zijn/waren de plannen voor vandaag, je eerste dag na je laatste college?
Dat was ook echt het meest irritante inderdaad. Ongelooflijk dat iemand dat zelf niet doorheeft gewoon, een heel college van 2 uur langquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemelKan me voorstellen dat je daar even een pleurishekel aan had. Vooral dat niet willen afmaken van een zin omdat er betere bestaan, dat is ZO IRRITANT
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, tanden doen gelukkig geen pijn!![]()
Oh ja, ik heb wel wat gekwijld de afgelopen urenVooral héél moeizaam thee gedronken. Had beter een rietje kunnen pakken ofzo
Ja wrijf het er lekker inquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
26 graden vandaagDa's wel absurd veel voor 4 februari.
Nee, wel even wat kleine werkdingen gedaan net omdat mensen erom gevraagd hadden maar verder niks vandaag, op dinsdag werk ik normaal nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het express gedaan hebben inderdaad, zodat we de college's niet gaan missen.
Vandaag mag ik de hele dag leren. Morgenmiddag heb ik het computer-tentamen (SPSS), en donderdagavond het hoofd-tentamen zegmaar. Dus nog even goed blokken!
Jij bent lekker aan het werk?
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies! Weet je dat ook weer voor de volgende keer als je die richting op gaat![]()
Ik heb zelf eigenlijk nooit eerder gehad dat het ergens zodanig tegenviel. Afgelopen juni in Parijs wel even overwogen eerder weg te gaan, maar dat had met de accommodatie te maken, niet met de stad.
[..]
Ziet er goed uit inderdaad!
Idd, dan had ik het beter kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zo pontificaal ook in de thumbnailAls het nou zoete patieten waren
Oh da's wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, mijn neus was ook verdoofd inderdaad. Denk dan dat het wel zoiets isHoop wel dat het snel wegtrekt, want ik moet af en toe mijn neus snuiten en dan is het vervelend als de boel pijn doet
Lekker daar houden die temperaturen, blij dat ik niet naast je zit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
26 graden vandaagDa's wel absurd veel voor 4 februari.
Ja echtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat was ook echt het meest irritante inderdaad. Ongelooflijk dat iemand dat zelf niet doorheeft gewoon, een heel college van 2 uur lang.
Ja, voor de zekerheid ook wat meer af laten koelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:20 schreef MMF93 het volgende:
Gelukkig maar!
Thee met een rietje. Dan moet hij helemaal niet te heet zijn, anders gaat het alsnog mis!
Ik hoef niet ingesmeerd te worden, want het is hier bewolktquote:
Ja dat was echt naar toen; appartement was vies (ook vieze lakens zelfs en vieze borden in de vaatwasser), er werd nog geklust dus er stonden regelmatig - onaangekondigd - vreemde klusjesmannen in de kamer, Wifi was er niet (ondanks wel beloofd), eigenaar woonde niet in de buurt en was amper te bereiken. Daar keer ik echt nooit meer terugquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:24 schreef I het volgende:
[..]
Ahh, ja dat kan ook vies tegenvallen inderdaad.Viel gelukkig in mijn geval wel mee, maar dat kan inderdaad je reisje ook een stuk minder aangenaam maken.
JaVind dat soort gebouwen echt tof om op de foto te zetten, is ook wel aardig gelukt.
Scheelt ook wel dat het weer heel erg meezat. Dagje daarvoor was het heel grauwig en regenachtig.
Gelukkig komt een online thumbnail niet inclusief geur en smaak; dat is dan wel weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef I het volgende:
[..]
Idd, dan had ik het beter kunnen verdragen.
Het gaat nu wel weer wat beterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:25 schreef I het volgende:
Oh da's wel vervelend ja.Laten we 't hopen.
Jij bent fan van kou, regen en windquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker daar houden die temperaturen, blij dat ik niet naast je zit.
Dan wacht ik wel tot er iemand wél ingesmeerd wil worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoef niet ingesmeerd te worden, want het is hier bewolkt
Die katquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn studeer-uitzicht. Goed te doen zo.
Hehe, zit je straks jaren te wachtenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot er iemand wél ingesmeerd wil worden.
Ziet er gezellig uit! En kattenmensen zijn de beste mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom is hij ook zo gefocust op de boreale beschaving, hij zit vol met frustratie over die chinezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou hij ook worden verward met de Chinese take-away?
We zullen zien, we zullen zien!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehe, zit je straks jaren te wachten
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat het morgen weer wordt gemengd met jullie temperaturenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker daar houden die temperaturen, blij dat ik niet naast je zit.
Bornholm is ook wel echt een aanrader, zo'n mooi eiland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:23 schreef I het volgende:
[..]
Lijkt mij ook echt wel de moeite waard jaHadden we toch even net iets verder door moeten rijden
Jij weetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En kattenmensen zijn de beste mensen
Straks is het een complot en zit hij achter het virus!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zo gefocust op de boreale beschaving, hij zit vol met frustratie over die chinezen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit! En kattenmensen zijn de beste mensen(Ik heb er zelf ook twee)
Haha lief he, onze (vrouwelijke) Loganquote:
Dat zegt @I ook tegen zijn ogen. Helpt ook nog niet echtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen zien, we zullen zien!
*houdt moed
Ik ben vooral géén fan van temperaturen boven de 20ºC.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jij bent fan van kou, regen en wind?
Oh ja jullie kat was naar hem vernoemd!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha lief he, onze (vrouwelijke) Logan. Zo leuk om Johnny Logan ook in het echt gezien te hebben in de Ziggodome toen, hij was zo goed
!!
Of iedereen gaat nu juist denken dat hij achter dat virus zit, krijgt hij bij de volgende verkiezingen lekker 0 stemmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het een complot en zit hij achter het virus!!!
Doet dat virus toch nog iets goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of iedereen gaat nu juist denken dat hij achter dat virus zit, krijgt hij bij de volgende verkiezingen lekker 0 stemmen.
Aaah ja dat kan ik me ergens wel voorstellen. Bij mij gaat dat tot 25 graden denk ik. Maar het moet ook vooral boven de 10 zijn, anders is het KOUD.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben vooral géén fan van temperaturen boven de 20ºC.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zegt @:I ook tegen zijn ogen. Helpt ook nog niet echt
Gewoon netjes blijven wachtenquote:
Je smeert 'm?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
Nou als niemand hier ingesmeerd wil worden dan probeer ik het wel in het dorp.
Ik zou voorzichtig zijn om zomaar willekeurige mensen te gaan insmeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
Ja.quote:
Ik zie je nu ook echt voor me terwijl je in dat dorp zit rond te bedelen met zonnebrandcrime in je handquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
je zou er bijna van voor dit virus gaan juichen, maar ik denk niet dat dit veel gewaardeerd zal worden.![]()
![]()
Dat gaat niet altijd gesmeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn om zomaar willekeurige mensen te gaan insmeren.
Ach, wat kan er nou helemaal fout gaan! En helemaal willekeurig is het ook weer niet natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou voorzichtig zijn om zomaar willekeurige mensen te gaan insmeren.
Ik nu ook, en ook achter mensen (vrouwen, laten we wel wezen) aan rennen en zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je nu ook echt voor me terwijl je in dat dorp zit rond te bedelen met zonnebrandcrime in je hand
Smeerkaas:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:13 schreef Strani het volgende:
Goed, tot later! Als jullie nog dingen nodig hebben uit de supermarkt moet je maar een berichtje sturen.
Voor je het weet kom je een smeris tegen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd gesmeerd.
Hm, dat laatste heb ik dan weer niet zo sterk. 'Het is pas koud als het vriest' zeg ik meestal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaah ja dat kan ik me ergens wel voorstellen. Bij mij gaat dat tot 25 graden denk ik. Maar het moet ook vooral boven de 10 zijn, anders is het KOUD.
Die ga ik toevallig wel kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier wat smeerkaas:
[ afbeelding ]
Naar ventjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik nu ook, en ook achter mensen (vrouwen, laten we wel wezen) aan rennen en zo.
Wij hebben een klimaat van kwakkelwinters, dus misschien is het dan handiger naar Zweden ofzo te verhuizen. Dan raak je vanzelf ook gewend aan meer ESF-overwinningen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat laatste heb ik dan weer niet zo sterk. 'Het is pas koud als het vriest' zeg ik meestal.![]()
En vrieskou wil ik ook wel voldoende van hebben in de winter, anders is het imo geen winter geweest. Ik wil zeker 2 of 3 weken aaneen onder 0ºC per winter, liefst met voldoende sneeuw (minimaal 5cm).
Daarvoor heb ik weer te veel wat ik fijn vind aan Nederland. Het liefst zou ik hun klimaat (en ESF succes) hiernaartoe halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben een klimaat van kwakkelwinters, dus misschien is het dan handiger naar Zweden ofzo te verhuizen. Dan raak je vanzelf ook gewend aan meer ESF-overwinningen.
Wat dat betreft doet Nederland het anders niet zo slechtquote:
Oh bahquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was echt naar toen; appartement was vies (ook vieze lakens zelfs en vieze borden in de vaatwasser), er werd nog geklust dus er stonden regelmatig - onaangekondigd - vreemde klusjesmannen in de kamer, Wifi was er niet (ondanks wel beloofd), eigenaar woonde niet in de buurt en was amper te bereiken. Daar keer ik echt nooit meer terug![]()
Ja wat betreft foto's is het inderdaad ook handig om het weer mee te hebbenVaak genoeg ook gehad dat ik niet ergens een mooie foto kon maken, omdat het pokkenweer was
Zweden doet het beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Nederland het anders niet zo slecht![]()
*insert Duncan en John gifje*
Dat scheelt een hoop ja, anders hing die frituurlucht de hele dag in m'n woonkamer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig komt een online thumbnail niet inclusief geur en smaak; dat is dan wel weer mooi meegenomen
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter
Awhhquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Echte winter zou ik ook wel weer eens willenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ergens hoop ik toch nog op 2 weken echte winter. En dan in 1 klap door naar de lente.
Lekker nog wat sneeuw en ijs, met de camera op pad, 's avonds een flinke kom erwtensoep en m'n vingers om de kom om te ontdooien.
Ziet er prachtig uit inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bornholm is ook wel echt een aanrader, zo'n mooi eiland.
Lijkt me ook nog wel tof inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ergens hoop ik toch nog op 2 weken echte winter. En dan in 1 klap door naar de lente.
Lekker nog wat sneeuw en ijs, met de camera op pad, 's avonds een flinke kom erwtensoep en m'n vingers om de kom om te ontdooien.
Nog maar 8 jaar terug was het op 4 februari nog -23° C in Nederland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echte winter zou ik ook wel weer eens willenMaar vrees dat we dat niet echt meer gaan zien
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef I het volgende:
[..]
Oh bahWat smerig en slecht geregeld. Kan me voorstellen dat je daar snel weer weg wou ja. :
Precies, daar blijf je dan wel afhankelijk van. Al ben ik sowieso niet echt een ster in het maken van foto'squote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef I het volgende:
Ja iddHeel jammer is dat. Dan kan je blijven proberen, maar blijven het matige foto's.
Dat klopt, maar we zijn goed op weg om het nieuwe Zweden te worden. Die laten het de afgelopen jaren wel afweten met de televote.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zweden doet het beter.
Vaker gewonnen, vaker top 3, minder vaak laatste.
Frituurluchtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef I het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja, anders hing die frituurlucht de hele dag in m'n woonkamer.
Fijn dat het weer wat beter gaat
Nou ja, onze televote was voor Duncan ook niet altijd even briljant natuurlijk. 15 punten voor OG3NE, Waylon die in de semi nog achter de Russische Yulija 12e werd, enz.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we zijn goed op weg om het nieuwe Zweden te worden. Die laten het de afgelopen jaren wel afweten met de televote.
Haha ja maar ik ben echt een kameleon wat temperatuur betreft, dus als het onder de 0 graden is verandert mijn lichaamstemperatuur gevoelsmatig ook naar onder de 0quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat laatste heb ik dan weer niet zo sterk. 'Het is pas koud als het vriest' zeg ik meestal.![]()
En vrieskou wil ik ook wel voldoende van hebben in de winter, anders is het imo geen winter geweest. Ik wil zeker 2 of 3 weken aaneen onder 0ºC per winter, liefst met voldoende sneeuw (minimaal 5cm).
Echt? Dat heb ik goed uit mijn geheugen weten te houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog maar 8 jaar terug was het op 4 februari nog -23° C in Nederland.
Ik was dat weekend in Aken in Duitsland in een kuuroord. In het buitenzwembad was er zoveel stoomontwikkeling dat je bij het zitten in het water je eigen benen niet meer kon zien. En bij binnenkomst zat je haar vol ijspegeltjesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:50 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik goed uit mijn geheugen weten te houden. Wat een horror moet dat geweest zijn.
Hm, ja, dat klopt dan wel inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, onze televote was voor Duncan ook niet altijd even briljant natuurlijk. 15 punten voor OG3NE, Waylon die in de semi nog achter de Russische Yulija 12e werd, enz.
Het is inderdaad gewoon maandenlang hetzelfde geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Haha ja maar ik ben echt een kameleon wat temperatuur betreft, dus als het onder de 0 graden is verandert mijn lichaamstemperatuur gevoelsmatig ook naar onder de 0.
Maar ik vind ook wel dat het bij de winter hoort zo'n kou, heb nu ook nog steeds het gevoel dat de winter moet gaan beginnen
Wij waren in een centerparcs dat weekend, was ook heel leuk in het buitenbad van de Aqua Mundo toenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was dat weekend in Aken in Duitsland in een kuuroord. In het buitenzwembad was er zoveel stoomontwikkeling dat je bij het zitten in het water je eigen benen niet meer kon zien. En bij binnenkomst zat je haar vol ijspegeltjes
Dat zou ik dan ook gedaan hebben inderdaad, gewoon alleen slapen, en dan heel snel weer weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaUiteindelijk zijn we wel tot het eind gebleven, want we konden niet een trein eerder terug. En zoveel mogelijk niet in dat appartement zijn hielp ook mee.
Wat ik dan weer niet snap is dat als ik op Booking kijk naar de reviews, ze overwegend super-positief zijn allemaal. Hoe dan...Kregen die ineens wel een schoon appartement met Wifi en zonder klusjesmannen?
Zonde is dat ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies, daar blijf je dan wel afhankelijk van. Al ben ik sowieso niet echt een ster in het maken van foto'sIk probeer er wel beter in te worden, want ik vind het altijd zo zonde als ik dan op een mooie plek ben en het enige wat ik produceer zijn van die vage shots met slecht licht.
Vreselijk hè.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FrituurluchtDat vind ik ook echt altijd heel erg stinken. Nu hou ik wel van patiet, maar die lucht vind ik vaak niet te harden.
Ik zou er niet eens van opkijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks is het een complot en zit hij achter het virus!!!
Jaaaquote:
Ik zit 14-16 feb ook in Kopenhagen. Veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, al lag dat matras dus ook echt niet lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef I het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook gedaan hebben inderdaad, gewoon alleen slapen, en dan heel snel weer weg.
Heel bijzonder is dat jaMisschien ook wel gewoon fake-reviews, gekocht voor een paar tientjes.
Ja ik heb ook vaak dat ik heel veel foto's maak en dan aan het eind ga bekijken wat ik de beste vind, en de rest pleur ik wegquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef I het volgende:
Zonde is dat ja.
Vooral veel blijven oefenen, en meerdere foto's van hetzelfde onderwerp maken op meerdere manieren.Dan krijg je vanzelf de smaak te pakken.
Vanuit meerdere hoeken fotograferen helpt ook mee, dan zit er altijd wel eentje tussen waar het licht niet verkeerd valt.
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef I het volgende:
[..]
Vreselijk hè.![]()
Die lucht blijft ook zo erg in je kleding hangen, en in je haren, en in m'n baard, en en, overal!
Ik weet eigenlijk niet precies waar ik zit in Denemarken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zit 14-16 feb ook in Kopenhagen. Veel plezier alvast!
quote:
Dat is wel echt hilarischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was dat weekend in Aken in Duitsland in een kuuroord. In het buitenzwembad was er zoveel stoomontwikkeling dat je bij het zitten in het water je eigen benen niet meer kon zien. En bij binnenkomst zat je haar vol ijspegeltjes
Het is nu vooral veel regen hier, dan heb ik liever niksigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon maandenlang hetzelfde geweestIk mis dat verschil in die seizoenen wel. Nu is het vier maanden hitte en de rest van het jaar een beetje dat niksige.
Ooooooh die zijn ook heel lief!! Nog even geduld hebben danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef I het volgende:
[..]
Jaaa
Heb zelf geen huisdieren helaasWil wel heel graag een hondje, maar dat is nu niet echt een optie.
Maar als ik er wél genoeg ruimte, tijd, liefde, en geld voor heb, wil ik een Beagle
Daar heb ik nu ook zin in ja, na de post van FredBquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt hilarisch.
En nu heb ik zin om naar een kuuroord te gaan.
Regen vind ik vaak nog wel leuk, vooral als het echte stortbuien zijn (en dan het liefst de zomerstormen) en natuurlijk als ik zelf lekker knus binnen zit en er niet uit hoefquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het is nu vooral veel regen hier, dan heb ik liever niksig. Het is ook echt donker, heb al de hele dag de lichten aan omdat ik anders m'n samenvatting niet kan lezen, zo grijs is het buiten
Ik kan het iedereen aanbevelen. Zeker bij onze Oosterburenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook zin in ja, na de post van FredB
Nog nooit in Duitsland geweest, maar staat zeker voor ooit nog wel op de planning!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanbevelen. Zeker bij onze Oosterburen
Zijn de oorden daar beter dan elders?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanbevelen. Zeker bij onze Oosterburen
Ik heb geen wereldwijd vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar mijn ervaring is dat je er duidelijk betere waar voor je geld krijgt dan in de Benelux.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn de oorden daar beter dan elders?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, al lag dat matras dus ook echt niet lekker(we hadden ook niet eens een bed, maar een matras op de grond). Maar goed; het was maar drie nachtjes en verder was Parijs wel leuk; we zaten ook net in een heel leuk wijkje.
Doe ik ook jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb ook vaak dat ik heel veel foto's maak en dan aan het eind ga bekijken wat ik de beste vind, en de rest pleur ik wegZo heb ik af en toe toch wel een goed shot. Maar denk ook wel dat mijn camera gewoon niet zo goed is.
Ja bah, precies dat inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk voel me ook echt met zo'n vetlaag overgoten elke keer als ik in een snackbar sta ofzo
Ik hou wel van snacks, maar niet dat je er nog dagenlang van blijft meuren.
*inb4 Greys die me een airfryer aan gaat proberen te smeren*
Vind dat echt zulke mooie lieve hondjesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ooooooh die zijn ook heel lief!! Nog even geduld hebben dan
Ja, maar ik wil zeker nog wel een keer terug naar Parijs en dan met wat betere accommodatie. Al weet je natuurlijk nooit van tevoren voor de zekerheid of iets gaat bevallen. Maar we zijn wel een volle dag bezig geweest met bellen met de eigenaar en in cafés zitten voor Wifiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef I het volgende:
[..]Da's wel ernstig ja.
Gelukkig was dat het nog wel waard danHeb je niet voor niets geleden.
Dat tikt dan aardig snel aan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef I het volgende:
Doe ik ook jaZo kom ik wel snel aan honderden foto's per tripje
Ik heb een hele poos terug een instapmodel spiegelreflexcamera gekocht, daar ben ik nog steeds heel blij mee.Was even een investering, maar ik kan er nog een hele tijd mee vooruit
Misschien dat ik over een paar jaar weer eens ga kijken naar een wat beter model, maar ik kan me hier voorlopig prima mee uitleven.
Wat lief van de windquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:57 schreef I het volgende:
[..]
Ja bah, precies dat inderdaad.
Ik woon tegenover een snackbar, maar gelukkig staat de wind nooit zo dat het allemaal deze kant op waait.Als ik er langs loop komt die geur mij wel altijd tegemoet, en dan hoop ik maar dat het niet in m'n jas of vest blijft hangen.
Hoe kom je aan die mok?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef MMF93 het volgende:
[ afbeelding ]
Rozjee weetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben vooral géén fan van temperaturen boven de 20ºC.
Je bent een Nederlander van in de 20 en je bent nog nooit in Duitsland geweest! Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog nooit in Duitsland geweest, maar staat zeker voor ooit nog wel op de planning!
Ik bedoelde in een Duits kuuroordquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander van in de 20 en je bent nog nooit in Duitsland geweest! Hoe kan dat?
Kreeg er net zelfs een pushmelding vanquote:
En er zijn er best veel. Als je alleen al op al die Bad Huppeldepup plaatsnamen kijkt.quote:
Ik heb alleen nog maar push-meldingen van Nu.nl aan. Die zijn gelukkig wat selectiever (of ze lopen achter).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kreeg er net zelfs een pushmelding van![]()
Tja, het was te verwachten natuurlijk...
Ik weet niet precies waar die van mij vandaan komen; krijg af en toe standaard zo'n melding op de laptop.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar push-meldingen van Nu.nl aan. Die zijn gelukkig wat selectiever (of ze lopen achter).
Aaaaaawquote:
Parijs lijkt me ook mooi ja, ik ben alleen in Disneyland geweest, en in een hotel daar vlakbijquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil zeker nog wel een keer terug naar Parijs en dan met wat betere accommodatie. Al weet je natuurlijk nooit van tevoren voor de zekerheid of iets gaat bevallen. Maar we zijn wel een volle dag bezig geweest met bellen met de eigenaar en in cafés zitten voor Wifi
Iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat tikt dan aardig snel aan jaMoet zeggen dat ik het zelf wel vaak lastig vind om foto's weg te gooien (dat vind ik dan 'zielig' ofzo
ja, ik ben raar), maar op een gegeven moment zit zo'n SIM-kaart zo snel vol dat ik er wel resoluter in ben geworden.
Ik heb zelf best een vrij standaard camera. Maar ik ben allang blij dat ik alle functies snap
Niemand die gelooft dat die witte smurrie echt zonnebrandcrème isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je nu ook echt voor me terwijl je in dat dorp zit rond te bedelen met zonnebrandcrime in je hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |