SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
https://knowyourmeme.com/memes/gekoloniseerdquote:Op maandag 3 februari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie dat regelmatig op Reddit als er weer Nederlanders posten, maar ik weet nog steeds niet waar het van is
Aha! Dank! Ik voel me nu wel in touch met de jeugd en zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/gekoloniseerd
Daaromquote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter nog hou je beide ogen goed open, maar dat maakt in jouw geval toch niet zoveel uit
Inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ookHet ziet er gewoon niet uit!
Nou, ik weet wel wat het (AVRO)Tros Muziekfeest (op het plein) is, en daar heb ik een behoorlijke afkeer van.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had je nog meegekregen, uit 2011?
De ESF-week ben ik toen aardig kwaad begonnen
Jaja, ik vertrouw je niet meer, naar ventjequote:Op maandag 3 februari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
Ter verduidelijking: Ik ben niet stiekem veel ouder dan ik zeg dat ik ben maar we hadden vroeger thuis een hele stapel Donald Ducks uit de jaren 60 liggen en daar zaten veel advertenties van deze Joris Driepinter in.
*stuurt paspoortscan op als bewijsquote:Op maandag 3 februari 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja, ik vertrouw je niet meer, naar ventje
Schuldig aan dat laatste, qua taalgebruik.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha! Dank! Ik voel me nu wel in touch met de jeugd en zo.
Edit: Of zoals ze tegenwoordig zouden zeggen - een soort van in touch of zo.
Oh je rechter is juist wel goed?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
[..]
DaaromZolang ik m'n rechteroog maar openhoud.
Toch nog smaakquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef I het volgende:
Nou, ik weet wel wat het (AVRO)Tros Muziekfeest (op het plein) is, en daar heb ik een behoorlijke afkeer van.![]()
Hahaquote:Op maandag 3 februari 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schuldig aan dat laatste, qua taalgebruik.
Dat wil niet zeggen dat jij dat bent he?quote:
Denkend aan de winnaar dat jaar had het net zo goed Tros Muziekfeest kunnen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh je rechter is juist wel goed?Ik dacht bij de meet gezien te hebben dat juist die een beetje rood aangelopen was.
[..]
Toch nog smaak![]()
Nee, Jan Smit en Daniël Dekker deden in 2011 commentaar, en ze begonnen elke live uitzending van het Songfestival met 'Welkom bij het TROS Muziekfeest', alsof het hetzelfde wasDaar hebben we ons hier echt enorm aan gestoord toen.
Truequote:Op maandag 3 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Denkend aan de winnaar dat jaar had het net zo goed Tros Muziekfeest kunnen zijn.
M'n linkeroog (voor de kijker rechts) is de kapottequote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh je rechter is juist wel goed?Ik dacht bij de meet gezien te hebben dat juist die een beetje rood aangelopen was.
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch nog smaak![]()
Nee, Jan Smit en Daniël Dekker deden in 2011 commentaar, en ze begonnen elke live uitzending van het Songfestival met 'Welkom bij het TROS Muziekfeest', alsof het hetzelfde wasDaar hebben we ons hier echt enorm aan gestoord toen.
Die kwam ik laatst ook tegen ja, wel interessant om te zien hoe lang sommige memes al meegaan of meegingen.quote:
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwamquote:Op maandag 3 februari 2020 23:25 schreef I het volgende:
[..]
M'n linkeroog (voor de kijker rechts) is de kapotteMet m'n rechteroog is gelukkig niks mis, nouja, op een -2 brilsterkte na.
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENTquote:Op maandag 3 februari 2020 23:25 schreef I het volgende:Oh, ja, ik kan me goed voorstellen dat zoiets je gigantisch irriteert ja.
Daarvan wil je niet dat het songfestival er mee vergeleken wordt.
Maar goed, 3J's hè.
![]()
Ah, gelukkig, ik heb de quote-verneukerij verholpenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwam
[..]
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENT![]()
Oh hou oooppp over de 3JS. Dit blijft toch wel echt plaatsvervangende schaamte:
Waarschijnlijk slaapgebrek, of eh, droge ogen, of had ik net gehuild.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Dan vraag ik me af waar dat rooiige dan van kwam
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt, alsnog pochen met je muziekfeest op een HEEL BELANGRIJK EVENEMENT![]()
Oh hou oooppp over de 3JS. Dit blijft toch wel echt plaatsvervangende schaamte:
Huilen terwijl je ons ontmoet?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:39 schreef I het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaapgebrek, of eh, droge ogen, of had ik net gehuild.
Of all of the above.
Trust me, het kan nog erger:quote:
Welke Bond is dit ook al weer? Dalton?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moonraker is maar een matige film eigenlijk. Maar ik had hem nog nooit gezien, en nu wel
Moorequote:Op maandag 3 februari 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke Bond is dit ook al weer? Dalton?
Oh toch Moore, okay. Ik heb als kind wel al die oude films gezien volgens mij, maar ik ben heel oud dus dat is heel lang geleden.quote:
Tranen van geluk uiteraard ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huilen terwijl je ons ontmoet?Nee toch? Of waren het tranen van geluk?
quote:
Jij ook Roggie! En truste.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, een hele fijne dinsdag toegewenst.
Jij ook hartelijk dinsdag!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oei, dat klinkt niet best.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
@:I je zou eens kennis moeten maken met één van m'n vaste bardames. Die heeft woensdag een operatie aan haar rechteroog. En ze is best leuk ook
Helemaal snappen doe ik het niet maar wat het ook is, haar pupil trekt wat naar de buitenkant en dat doet ook nogal pijn begrijp ik.
Het slechte nieuws is dat ik dan wel voor een week of twee één van m'n favoriete bardames kwijt ben.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:03 schreef I het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best.Klinkt als een oogspier die ietwat te strak gespannen staat.
SterkteOok voor de bardame.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.
Maar als je nog eens een leuk meisje wilt ontmoeten die ook een soort lotgenoot is, dan roep je maar. Ze houdt wel van patatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef I het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
Ik vind het wel mooi dat het vooral het feit is dat ze geen kinderen hebben, waar ze zich in deze context aan stoort.quote:My (22f) boyfriend (23m) keeps referring to me as a milf. We don't have kids and it's really annoying me.
Ik haak af bij de 'Computer uitzetten'quote:Op maandag 3 februari 2020 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde dag van de week, maar verder past het leuk bij de TT
Er is heel veel fout aan die clip. Het betasten van het meisje door die gozer. Blijkbaar staat er op zijn borst in Chinese tekens iets wat Pingpong moet betekenen. Vlaggetje tegen de richting in zwaaien. Kan nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Tranen van geluk uiteraard ja.
[..]Wat een gedrocht. En die dansjes ook
!
Gelukkig!quote:
Dat je het hebt aangedurfd!quote:
Hou je niet van pintjes? Of dansen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik haak af bij de 'Computer uitzetten'
Jij ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, dat is niet handig nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht is dat het ja! Ze heeft het wel uitgelegd maar tijdens het staren naar haar ogen om te zien of die pupil nou echt naar buiten staat of niet, was mijn concentratie gelimiteerd.
Naja, een "oudere" vrouw zonder kinderen kun je ook een milf noemen, maar een 22-jarige noem je doorgaans alleen zo als ze kinderen heeft. Anders slaat het ook nergens op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie dit op Reddit in de subreddit Relationship_Advice:
[..]
Ik vind het wel mooi dat het vooral het feit is dat ze geen kinderen hebben, waar ze zich in deze context aan stoort.
Daar haak ik ook niet af neequote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hou je niet van pintjes? Of dansen?
Niet op vrijdagmiddag als het weekend isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar haak ik ook niet af nee![]()
Maar de computer moet gewoon aan blijven, ja toch?
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je nog eens een leuk meisje wilt ontmoeten die ook een soort lotgenoot is, dan roep je maar. Ze houdt wel van patat
Echt niet bestquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er is heel veel fout aan die clip. Het betasten van het meisje door die gozer. Blijkbaar staat er op zijn borst in Chinese tekens iets wat Pingpong moet betekenen. Vlaggetje tegen de richting in zwaaien. Kan nog wel even doorgaan.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat je het hebt aangedurfd!![]()
![]()
Maar dat is ook wel echt erg inderdaad. Er zijn nog veel meer ESF-inzendingen die cultstatus hebben omdat ze zo slecht zijn, maar dat bespaar ik je(liever kijk je voortaan gewoon aandachtig met ons mee
)
Snap ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:44 schreef I het volgende:
JaMet moeite hoor.
Hehe, gelukkigIk ga m'n best doen om voortaan mee te kunnen kijken
Dat heb ik helemaal gemist, maar da's ook niet zo gek als je naar m'n slechte oog staart.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig nee.
Ik heb vast ook heel veel bijzonders gemist bij de juli-meet terwijl ik naar I's rode oog zat te staren
Dat moet wel lukken, tenzij het écht te slecht wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ikIk zal je verder niet meer martelen
![]()
Jaaaaaa!![]()
Dan wel je goede oog open houden!
Ja, maar ik hoor nu van jou dat het juist de goede was!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist, maar da's ook niet zo gek als je naar m'n slechte oog staart.
Dat zit er elk jaar wel tussenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, tenzij het écht te slecht wordt.
Hmm, heel apart.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor nu van jou dat het juist de goede was!
Kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zit er elk jaar wel tussenMaar ook goede nummers, en een heleboel die leuk zijn op het moment zelf.
Nog maar een keer naar een meet komen dan!quote:
Met je voorstellingsvermogen is gelukkig niets mis dusquote:
Staat zeker op de planning.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog maar een keer naar een meet komen dan!Dan kunnen we erover in beraad.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met je voorstellingsvermogen is gelukkig niets mis dus
Jaaaaaaquote:
Gelukkig maar, anders was het al zo duister geweest allemaalquote:
Ik weet niet of ik daarbij aanwezig al kan zijn, ik kan nog steeds niet autorijden, en t is ruim drie uur met OV, wat 's avonds / 's nachts voor mij helemaal een opgave is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa16 februari is de volgende!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was het al zo duister geweest allemaal
Trusteen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten trouwens!Wie hier dan ook nog rond mag hangen
Oh ja, dat is nog steeds zo natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:41 schreef I het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daarbij aanwezig al kan zijn, ik kan nog steeds niet autorijden, en t is ruim drie uur met OV, wat 's avonds / 's nachts voor mij helemaal een opgave is.Maar ik hoop wel snel weer een meet bij te kunnen wonen.
Je hebt het licht gezienquote:
Dat is in mei toch? Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd de operatie er wel op heb zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nog steeds zo natuurlijkEcht jammer... Maar hopelijk komt er toch gauw weer verbetering in!
![]()
Kunnen we je niet alsnog voor een familyshow weten te strikken?Dat is overdag
[..]
Je hebt het licht gezien
Ja mei!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 01:59 schreef I het volgende:
[..]
Dat is in mei toch? Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd de operatie er wel op heb zittenHelemaal na wachtlijstbemiddeling. Dus met een beetje geluk kan ik dan wél weer met de auto.
Zo kan je 't ook noemen ja.
Haagsquote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:51 schreef Aoibhin het volgende:
Succes vandaag @:Greys en @:Cee!
Ik ben moeEn moet zo een uur lang met mijn bek open liggen
Thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jij ook succes. Hopelijk doet het niet al teveel pijn!
Zie het als een langgerekte gaaaaaaaapquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:51 schreef Aoibhin het volgende:
Succes vandaag @:Greys en @:Cee!
Ik ben moeEn moet zo een uur lang met mijn bek open liggen
Dat is nog wel een idee ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zie het als een langgerekte gaaaaaaaap
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Ja hoor, werken en mijn slaapprobleen begint uiteraard weer.
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Ja zo'n verlamde bek is ook heel vervelend iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Nee hoop het ook niet. Ik doe meestal geen verdoving, omdat je anders weer de hele dag met zo'n verlamde bek zit.
Dat is balenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Ja, vooral als je dan iets heets aan het eten bent en dan wanneer het is weggetrokken er ineens achterkomt dat je je tong hebt verbrandquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja zo'n verlamde bek is ook heel vervelend idd. Alhoewel ik toch ook altijd wel heel erg tegen de pijn op zie. Ik mag weer over 2 weken
. Zal wel moeten, want ik heb het weer eens veel te lang uitgesteld
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Oooooh dat klinkt allemaal zo pijnlijk , en je klinkt er echt heel kalm onderquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan iets heets aan het eten bent en dan wanneer het is weggetrokken er ineens achterkomt dat je je tong hebt verbrand![]()
![]()
Bij mij gebeurt er meestal niet zoveel, heb ook nooit gaatjes, maar moet regelmatig langskomen bij de mondhygiëniste om de verkleuringen weg te slijpen. Daar voel ik eigenlijk nooit wat van (hier en daar even een pijnscheutje als ze net bij een zenuw zit), dus verdoving vind ik dan niet nodig.
Vandaag heb ik een wat langere ingreep (er wordt een extra laagje aangebracht over een stukje voortand die deels is afgebrokkeld) en wordt er ook aan de achterkant van mijn voortanden een laagje gemaakt, vanwege mijn afgesleten glazuur. Misschien dat ik vandaag toch maar aan de verdoving ga.
Heel veel succes vandaag!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Allemaal vandaagquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! Interviewdag voor @:Greys & @:cee! Kaartjes personaliseren periode gaat beginnen
.
FEEST
!
Een eerste werkdag is natuurlijk altijd spannend. Ik duim voor je dat het hierna beter wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
Kutquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:52 schreef Guanabana het volgende:
Net aan 4 uur geslapen.
Ik word er gek van![]()
14 februari? Dan mag je niet klagenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben toe aan vakantie.
Wat ik heb vanaf de 14e, maar dat is eigenlijk gewoon te laat!
Yes, ik ga een weekje naar Denemarken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kut
Maar veel plezier en succes op je eerste werkdag, het gaat goedkomen
@:aoibhin succes bij de tandarts, fijn dat je gebit straks weer nog mooier is!
[..]
14 februari? Dan mag je niet klagen. Ga je nog weg?
Goed van je! En zure matjes klinkt als een heel goed alternatief.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Arizona het volgende:
Ik ben bezig met afbouwen met roken, normaal rook ik op mijn werk ieder uur, nu moet dat terug naar iedere 2 uur. Normaliter had ik 10 minuten geleden gaan roken maar nu moet ik dus nog heeeeel lang wachten (voor mijn gevoel) en van de stoppen-met-roken-mevrouw moet ik afleiding zoeken als ik trek heb in een sigaret.
Dus nu ben ik hier op fok en eet ik zure matjes
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniekquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:49 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! Interviewdag voor @:Greys & @:cee! Kaartjes personaliseren periode gaat beginnen
.
FEEST
!
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniek
Ja! Nee. Ja bijna. Alles is uitgebreid voorbereid, alles ligt klaar, maar ik moet nog wel douchen. Wel zo prettig voor die mensen daar.quote:
Succes, jullie gaan het zoooooo goed doenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeee! Zin an! Net wel weer dertig keer m'n voicerecorder getest want als ik maar geen verkeerd knopje indruk enzo paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |