4 jaar geledenquote:Op maandag 3 februari 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een huis gekocht of woon je nog steeds in die tokkiebuurt van je?
Nice, ook op een uitstekend moment gekocht. Sinds ik gekocht heb is de overwaarde iets van 11% Puur genot.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
4 jaar geleden
105% overwaarde inmiddels
Niet slecht voor een tokkiewijk
Ik huurde het en mocht het toen voor een appel en een ei kopen van de gemeente, iets meer dan 90K toen. Ging zelfs minder hypotheek dan huur betalenquote:Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice, ook op een uitstekend moment gekocht. Sinds ik gekocht heb is de overwaarde iets van 11% Puur genot.
waar is hier?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huurde het en mocht het toen voor een appel en een ei kopen van de gemeente, iets meer dan 90K toen. Ging zelfs minder hypotheek dan huur betalen
In 10 jaar is het hier van een volkswijk naar een juppenbuurt gegaan
Maar ik zit voorlopig nog wel even prima, wellicht gooi ik er in de toekomst wat studenten in
Joheka-straat 88quote:
is het een leuke stad?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wolfskuil, praktisch naast het centrum.
Moest grinniken.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joheka-straat 88
4045 AH Nijmegen
Weinig mis mee, hooguit iets te studentikoos en links. Woon op 4 jaar na hier al mijn hele leven.quote:
Lekker alleen maar wegbrengen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik huur gewoon en geen flauwekulletjes
Ging kijken, viel wat tegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
Arme @:onlogisch dacht er eindelijk vanaf te zijn, rakelt @:donraja de hele boel een dag later nog een keer op.
Gaat het wel goed met je makker? Het is natuurlijk niet niks om VOLLEDIG door de mangel te gaan.quote:
Dit gaat nooit meer weg. Hij is gewoon af.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
Arme @:onlogisch dacht er eindelijk vanaf te zijn, rakelt @:donraja de hele boel een dag later nog een keer op.
Wanneer brengen ze de rest dan uit?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb die nieuwe serie op netflix (fenix) een kans gegeven
Het duurde een halve aflevering
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3quote:Op maandag 3 februari 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb die nieuwe serie op netflix (fenix) een kans gegeven
Het duurde een halve aflevering
Niet iedereen, al hoop je tegen het eind wel dat ze allemaal de pijp uit gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3
@:ggmm iedereen gaat dood ik weet het
Als dat kutjoch maar sterftquote:Op maandag 3 februari 2020 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen, al hoop je tegen het eind wel dat ze allemaal de pijp uit gaan.
Waarom zou ik in de verleiding komen om een serie met Ashton Kutcher te gaan kijken?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Als je ooit in de verleiding komt om The Ranch te kijken op Netflix, doe het niet.
Geen probleemquote:Op maandag 3 februari 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
Leuk, @:coco. heeft in mijn topic gereageerd.
Op sommige mensen kan je altijd rekenen!
Jon Snow gaat dood.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3
@:ggmm iedereen gaat dood ik weet het
Namen en rugnummersquote:Op maandag 3 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niks spoileren, ik gun doublepain een leuke serie.
Alhoewel hij dan beter een andere serie kan gaan kijken.
Ik zou hem The Wire aanraden.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niks spoileren, ik gun doublepain een leuke serie.
Alhoewel hij dan beter een andere serie kan gaan kijken.
Goed punt.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik in de verleiding komen om een serie met Ashton Kutcher te gaan kijken?
Dan weet ik ook eens wat @Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnenquote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je makker? Het is natuurlijk niet niks om VOLLEDIG door de mangel te gaan.
Naast the witcher en HoC heb ik niks gezien dus kom niet haten vriendquote:Op maandag 3 februari 2020 13:34 schreef Coco. het volgende:
Wel irritant die mensen die vragen om een leuke serie en dan niet een hele waslijst met "dit heb ik al gezien" neerzetten.
Zo bont maken Scrummie en ik het zelfs niet makker. Na pijltjesgate is dit toch wel de meest pijnlijke afgang in een clubtopic van de afgelopen jaren. En dat was dan nog wel @klaasweetalles .quote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan weet ik ook eens wat @:Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnen![]()
Ja, het is wat druk zowel privé als zakelijk. Maar het begint rustiger te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles goed maat? We zien je zo weinig het afgelopen jaar
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, het is wat druk zowel privé als zakelijk. Maar het begint rustiger te worden.
Het gaat haar lukken, er zijn nog altijd meer allochtonen dan dieren met stemrecht en toch: Thieme.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sylvana gaat proberen weer een zetel te halen in de 2e kamer
Op wie stem jij?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
ja politiek is zo slecht nog niet als carriere, gewoon alles racisme vinden en het komt goedquote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Clasie was ook een fenomeen in zijn tijd. Hij ziet het spelletje welquote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan weet ik ook eens wat @:Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnen![]()
(lol)twitter:DeSpeld twitterde op maandag 03-02-2020 om 13:27:45Nederlandse evacués uit Wuhan ondergebracht in kelder Ruinerwold - 'We willen er zeker van zijn dat ze niet in contact komen met de buitenwereld' https://t.co/g5hF0eZMsM reageer retweet
naast stofzuiger El Ahmadi ging dat ook primaquote:Op maandag 3 februari 2020 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie was ook een fenomeen in zijn tijd. Hij ziet het spelletje wel
Ik had in 2012 de naïeve gedachte dat het vanaf toen wel helemaal goed zou komen met Feyenoord.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik herinner mij van Clasie soms schitterende steekpasses, maar vaker balverlies door een te trage handelingssnelheid. Daar kwam hij in de eredivisie nog mee weg, maar zeker niet in de PL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zoquote:Op maandag 3 februari 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik herinner mij van Clasie soms schitterende steekpasses, maar vaker balverlies door een te trage handelingssnelheid. Daar kwam hij in de eredivisie nog mee weg, maar zeker niet in de PL.
Maandvoorraadje rode wijn, dan zit je voor Koeman wel op hetzelfde bedrag.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zo
Zivkovic ook naar de PLquote:Op maandag 3 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zo
ja wel leuk voor hem al begrijp ik niet zo goed hoe dat zit, van de 2e Chinese divisie naar de PLquote:
Sheffield heeft een club Chinese investeerders, dus daar zullen ook wel andere belangen spelen dan het sportieve.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja wel leuk voor hem al begrijp ik niet zo goed hoe dat zit, van de 2e Chinese divisie naar de PL
Zou toch ontzettend lachen zijn als dat haar lukt?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
ik gun haar (en nog vele anderen) het salaris nietquote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou toch ontzettend lachen zijn als dat haar lukt?
Sowieso. Die gaat weer flyeren in de Bijlmer.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Baudet, Sylvana en haar voormalige Denk matties. We hebben straks geen Netflix meer nodig in NL.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Baudet, Sylvana en haar voormalige Denk matties. We hebben straks geen Netflix meer nodig in NL.
Tegenwoordig werkt dat niet in de Bijlmer, die zijn allemaal illegaal en hebben geen stemrecht. Ze kan beter in Almere gaan flyeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat weer flyeren in de Bijlmer.
ze moet toch iets van 70.000 mensen zo gek krijgenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt dat niet in de Bijlmer, die zijn allemaal illegaal en hebben geen stemrecht. Ze kan beter in Almere gaan flyeren.
heeft hij ooit de weg gevonden dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Forum, maar ome Thierry is wel een beetje de weg kwijt aan het raken.
Dus ik weet het niet nu.
Nee, maar hij blundert nu zo hard dat zelfs de domste mensen er nu achterkomen dat het een debiel is.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft hij ooit de weg gevonden dan?
@Wereldgozer pik je ditquote:Op maandag 3 februari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar hij blundert nu zo hard dat zelfs de domste mensen er nu achterkomen dat het een debiel is.
Ik heb louter op HiddeGod gestemd trouwens.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft hij ooit de weg gevonden dan?
minder dom maar niet minder pedantquote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb louter op HiddeGod gestemd trouwens.
Ik vrees dat je de domheid van zijn huidige volgers toch enigszins onderschat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar hij blundert nu zo hard dat zelfs de domste mensen er nu achterkomen dat het een debiel is.
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Baudet, Sylvana en haar voormalige Denk matties. We hebben straks geen Netflix meer nodig in NL.
Wtf waarom stem je überhaupt forum met hun enge ideeënquote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Forum, maar ome Thierry is wel een beetje de weg kwijt aan het raken.
Dus ik weet het niet nu.
@Scrummie2.1quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wtf waarom stem je überhaupt forum met hun enge ideeën
Ik heb een land te redden.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij die gast die zei in NWS dat "zodra de pleuris uitbreekt" jij direct een moslim door zijn kop schiet?
(lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is uit de context getrokken
quote:
(lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als jij met een vishengel in elk gaat topic hangen en alleen doorscrollt tot je quotes op je posts ziet.
Dat is goed om te zien! Heeft hij je zelfs niet meer geblokt op twitter?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn en ik zaten toen in een wat mindere fase.
Gelukkig zijn we nu goede vrienden!
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is goed om te zien! Heeft hij je zelfs niet meer geblokt op twitter?
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is goed om te zien! Heeft hij je zelfs niet meer geblokt op twitter?
JAAAAAAAAAAAAAtwitter:NUnl twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:45:28Domino Day keert na elf jaar terug op televisie: https://t.co/7hhVyGml7n reageer retweet
TV / Domino Day na elf jaar terug op televisiequote:Op maandag 3 februari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAtwitter:NUnl twitterde op maandag 03-02-2020 om 14:45:28Domino Day keert na elf jaar terug op televisie: https://t.co/7hhVyGml7n reageer retweet
Hopelijk met Hansie Hansiequote:Op maandag 3 februari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
De aorta loopt nogquote:Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / Domino Day na elf jaar terug op televisie
Dat was best wel tof.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef De_Kraam het volgende:
Het programma van Nederlandse makelij haalde in 2005 het nieuws in veel landen over de hele wereld. Een mus zorgde toen namelijk voor paniek tijdens het opbouwen van de stenen. De vogel vloog het gebouw binnen waar zo'n vier miljoen dominostenen stonden en gooide er zo'n 23.000 om. De vogel werd even later uit de lucht geschoten.
RIP
Domino Hype incoming.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
Dat weet ik welquote:Op maandag 3 februari 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die werkt al een tijdje niet meer voor SBS6
Leeuwarden genot.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef De_Kraam het volgende:
Het programma van Nederlandse makelij haalde in 2005 het nieuws in veel landen over de hele wereld. Een mus zorgde toen namelijk voor paniek tijdens het opbouwen van de stenen. De vogel vloog het gebouw binnen waar zo'n vier miljoen dominostenen stonden en gooide er zo'n 23.000 om. De vogel werd even later uit de lucht geschoten.
RIP
Waarom dan pas?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fort boyard en spel zonder grenzen terug en ik voel me echt bejaard.
Volgens mij was Fort Boyard al terug. Ik kan mij herinneren een aflevering met zo'n kleine rapper te hebben gezien, Keizer ofzo.quote:
Oh echt?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was Fort Boyard al terug. Ik kan mij herinneren een aflevering met zo'n kleine rapper te hebben gezien, Keizer ofzo.
ik ken fort boyard niet eensquote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
genotquote:Op maandag 3 februari 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leukquote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:drizzt_dourden iets voor jou?
VBL ON TOUR.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:08:01Vanavond bij #Op1: @SylvanaSimons wil met @PolitiekBIJ1 de Tweede Kamer in. Deze keer wil ze schaamteloos en net zo luid zijn als @thierrybaudet. Wat stelt de politica zich daar precies bij voor? Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/3agKeFuVKS reageer retweet
Bij1 is engquote:Op maandag 3 februari 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:08:01Vanavond bij #Op1: @:SylvanaSimons wil met @:PolitiekBIJ1 de Tweede Kamer in. Deze keer wil ze schaamteloos en net zo luid zijn als @:thierrybaudet. Wat stelt de politica zich daar precies bij voor? Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/3agKeFuVKS reageer retweet
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:drizzt_dourden iets voor jou?
Zijn er eigenlijk nog wel NAC supporters hier (behalve @Lenny_Leonard )quote:Op maandag 3 februari 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het NAC-topic een schopje gegeven met een interessant nieuwtje
Moet nu al kotsenquote:Op maandag 3 februari 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR.twitter:op1npo twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:08:01Vanavond bij #Op1: @:SylvanaSimons wil met @:PolitiekBIJ1 de Tweede Kamer in. Deze keer wil ze schaamteloos en net zo luid zijn als @:thierrybaudet. Wat stelt de politica zich daar precies bij voor? Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/3agKeFuVKS reageer retweet
• @jpjediquote:Op maandag 3 februari 2020 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel NAC supporters hier (behalve @:lenny_leonard )
Nee, hier moet ik niet naar kijken. Dan kan ik een nieuwe tv gaan kopen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Sedert 1992 jeweetzelluf!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
• @:jpjedi
• @:Superheld
• @:2meter3
• @:Bredanaar
• @:hans12581
• @:Henk_Telefoon
• @:joupee
• @:JJdJ1984
• @:Helsie
• @:Stefkuh
• @:Thieske
• @:Niox
• @:Ritchie
• @:Stofje
• @:snarfbreda
• @:DutchieBre
• @:Mascleta
• @:dockx
• @:IV_Xample
• @:Berto
Hyballa! Hoera! Hup!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwtje in het NAC-topic gepost!!
Superheld was altijd wel een prima userquote:Op maandag 3 februari 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kennikniequote:Op maandag 3 februari 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Superheld was altijd wel een prima user
Tis een redelijke 2010-lijst voor m'n gevoel, maar dat NAC-topic hier leeft ook voor geen meter. Ikzelf zie er de meerwaarde ook niet van in, weinig behoefte om daar fanatiek mee bezig te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kenniknie
Alleen Thieske en Stofje komen me bekend voor uit die lijst.
Ach, zolang ik er maar genoeg NAC-nieuws post wordt dit forum vanzelf overspoeld door NAC-hooligans.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tis een redelijke 2010-lijst voor m'n gevoel, maar dat NAC-topic hier leeft ook voor geen meter. Ikzelf zie er de meerwaarde ook niet van in, weinig behoefte om daar fanatiek mee bezig te zijn.
De mensen die ik van jouw lijstje ken, hebben Twitter. En volgen BN DeStem-verslaggever Yadran Blanco die ook nu weer als eerste was. Nee, jongeman, je nieuws was na één minuut al oud!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, zolang ik er maar genoeg NAC-nieuws post wordt dit forum vanzelf overspoeld door NAC-hooligans.
Het zal wel een Marokkaan zijn, misschien moet je ook maar op de FvD gaan stemmen.quote:
Leuk filmpje vanaf 00:28quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja en Tali in actie:
https://tinyurl.com/yx7xzfpc
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
HAHAHAHAHAHAtwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:28:26Statement incident trein: https://t.co/POP2wdsFj8 reageer retweet
Ok, boemelquote:Op maandag 3 februari 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHAHAtwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:28:26Statement incident trein: https://t.co/POP2wdsFj8 reageer retweet
Check, Hup NACquote:Op maandag 3 februari 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volg mij eens terug op Twitter teringlijer. Anders laat ik je in elkaar pompen in hveenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Hij volgt mij ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volg mij eens terug op Twitter teringlijer. Anders laat ik je in elkaar pompen in hveen
Mooi dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Wie is hij op twitter dan?quote:
Waarom zou ikquote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volg mij eens terug op Twitter teringlijer. Anders laat ik je in elkaar pompen in hveen
Ik volg alleen goede vrienden (zoals @Lange_Lans )quote:Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom niet? Je volgt zoveel debielen dat je matties van FOK er wel bij kunnen toch.
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg alleen goede vrienden (zoals @:lange_lans )
Mes. Steek. Pijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalkaartjes voor @Calandquote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ze me vanmiddag al gemaild (anders had ik hem uiteraard meteen gevolgd).quote:
Dat is niet verboden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb behoorlijk veel zin in VI vanavond
De laatste uitzendingen vond ik echt waardeloos.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Omdat PSV dan weer wordt afgezeken?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Nee, gewoon een potentieel topshowtje.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat PSV dan weer wordt afgezeken?
Kieft vanavond toch?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon een potentieel topshowtje.
Alleen al om Harryquote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik wel de leukste gast.quote:
quote:
Meestal valt het dan juist tegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste tijd helemaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal valt het dan juist tegen.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meestal valt het dan juist tegen.
Zeg dat soort onzin dan ook niet. Je jinxt onze show man.quote:
Ik ga op Sylvana stemmen, op advies van @DonRajaquote:Op maandag 3 februari 2020 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Volgend jaar weer Baudet stemmen @:Onlogisch
Prima keuzequote:Op maandag 3 februari 2020 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga op Sylvana stemmen, op advies van @:DonRaja
Dit is geen typo domme idiootquote:
Ogayquote:Op maandag 3 februari 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima keuze
Mijn steun heb je
[..]
Dit is geen typo domme idioot
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjacks bekt wel lekker, ik hou hem erin
Jij zegt tenminste nog iets!quote:Op maandag 3 februari 2020 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjacks bekt wel lekker, ik hou hem erin
Nog een streamquote:Op maandag 3 februari 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
NWS / LIVE: Noodlanding vlucht Air Canada in Madrid
@:tjacka komt wel dichtbij zo
Ik woon niet in Madridquote:Op maandag 3 februari 2020 18:37 schreef Elan het volgende:
NWS / LIVE: Noodlanding vlucht Air Canada in Madrid
@:tjacka komt wel dichtbij zo
Uiteraard The Sun die dit wil livestreamenquote:
Vorige vriendin ook al via Fok! Duurde 4,5 jaar.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet kunnen. Jullie zijn tenslotte allebei vrijgezel.
Ik heb geen kaarten voor Getafequote:Op maandag 3 februari 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je was er wel een jaar geleden ongeveer.
De ex van Tjacks?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige vriendin ook al via Fok! Duurde 4,5 jaar.
@xcachet ?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vorige vriendin ook al via Fok! Duurde 4,5 jaar.
Werkt @monkyyy bij PwC?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:monkyyy kan ik in de zomer stage lopen bij pwc?
Ga je al kaarten regelenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die was mensenschuw. Durfde mij niet aan te spreken toen me zag in de bus naar school.
Dat durven dames over het algemeen niet bij jou Rensiequote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die was mensenschuw. Durfde mij niet aan te spreken toen me zag in de bus naar school.
Klopt tarado zei ook zoiets, raar meisje.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin joh corona debielquote:Op maandag 3 februari 2020 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet kunnen. Jullie zijn tenslotte allebei vrijgezel.
Maar wel dm'en hèquote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat durven dames over het algemeen niet bij jou Rensie
Picsquote:Op maandag 3 februari 2020 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin joh corona debiel
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin joh corona debiel
Is goed. Waar?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Jij doet ineens heel autistisch op de app
Ga je mee Heerenveen uit
Wanneer spelen ze?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied haalt er al twee voor mij
Hoi Tjacka, Haags hier.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied haalt er al twee voor mij
We kijken hoeveel ik overhoud.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied heb je misschien ook een kaartje voor @:picommp
Pico boeit mij niet zo heel veel als ik er maar twee hebquote:Op maandag 3 februari 2020 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kijken hoeveel ik overhoud.
TarrelGod.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja en Tali in actie:
https://tinyurl.com/yx7xzfpc
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:monkyyy kan ik in de zomer stage lopen bij pwc?
Half jaar geleden een paar prima gesprekken gehad bij EY, maar door verhalen van een vriend van mij die daar werkt er toch maar vanaf gezien.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil zeker later werken bij de Big 4
@KingRoland heeft het liefste een stageplek waar hij in de middag kan beginnen, op tijd naar huis kan, de werkdruk niet hoog is en hij tussendoor de tijd heeft om een paar uur naar K-pop te luisteren.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.
Ze vragen er wel om, echte VI-hooligans blijven kritisch.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb groot nieuws.
Als VI vanavond een flopshow is, dan verander ik mijn UI. Deze UI heb ik al vanaf het begin. Groot nieuws. Breaking!
Welke UI ga je dan nemen?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb groot nieuws.
Als VI vanavond een flopshow is, dan verander ik mijn UI. Deze UI heb ik al vanaf het begin. Groot nieuws. Breaking!
Ik beleef er tegenwoordig zo weinig plezier in, dat ik ze een laatste kans geef. Anders verlaat ik de VI Hooligans.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vragen er wel om, echte VI-hooligans blijven kritisch.
Afgelopen vrijdag heb ik alleen het laatste stukje gezien en heb ik eerst voetbal gekeken, maar ik las dat het toen ook weer een flopshow was.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik beleef er tegenwoordig zo weinig plezier in, dat ik ze een laatste kans geef. Anders verlaat ik de VI Hooligans.
jij bent toch een vrouwquote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is sinds de overstap naar Veronica alleen maar achteruit gegaan. De toptijden rond VI Oranje 2010 en TelevizierRing 2011 komen nooit meer terug.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heb ik alleen het laatste stukje gezien en heb ik eerst voetbal gekeken, maar ik las dat het toen ook weer een flopshow was.
De breuk met VI heeft het programma ook geen goed gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is sinds de overstap naar Veronica alleen maar achteruit gegaan. De toptijden rond VI Oranje 2010 en TelevizierRing 2011 komen nooit meer terug.
Nee nu zit alleen die tering Krabby soms nog aan de bar. Maar meer informatie komt er nooit.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De breuk met VI heeft het programma ook geen goed gedaan.
Gelukkig is er nog Valentijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee nu zit alleen die tering Krabby soms nog aan de bar. Maar meer informatie komt er nooit.
staat goed op je cvquote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En voor je toyboy Rensquote:Op maandag 3 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen voor mijn vrienden uiteraard.
aha dus ik krijg lekker koffie!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen voor mijn vrienden uiteraard.
Oei. Bidden dat je geen corona hebt maat.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
voel me een beetje ziek boys
zondag toch maar kerk skippen denk ik
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei. Bidden dat je geen corona hebt maat.
Helaas heb ik er geen tijd voor.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!
Hoe hou ik door jou constant te moeten corrigeren meer tijd over?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maak mij dan ff mod dan houd je meer tijd over hier
Ik kan autonoom uit de voeten hier en je hebt geen kind aan mijquote:Op maandag 3 februari 2020 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe hou ik door jou constant te moeten corrigeren meer tijd over?
Heb m'n handen al vol aan @:onlogisch
Laten we bidden dat zoveel mogelijk mensen meedoen!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!
Denk dat ggmm liever wel een kind aan je heeftquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan autonoom uit de voeten hier en je hebt geen kind aan mij
Ik verwacht binnen nu en 2 jaar max wel een kind te hebbenquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ggmm liever wel een kind aan je heeft
Er zijn niet zoveel goede modsquote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maak mij dan ff mod dan houd je meer tijd over hier
Ik wilde het internet inschakelen maar zelfs bidden kost geldquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we bidden dat zoveel mogelijk mensen meedoen!
Eensquote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel goede mods
Het moet in je zitten. Ik ben daar het goede bewijs van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |