Wanneer spelen ze?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied haalt er al twee voor mij
Hoi Tjacka, Haags hier.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied haalt er al twee voor mij
We kijken hoeveel ik overhoud.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:rensajacied heb je misschien ook een kaartje voor @:picommp
Pico boeit mij niet zo heel veel als ik er maar twee hebquote:Op maandag 3 februari 2020 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We kijken hoeveel ik overhoud.
TarrelGod.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja en Tali in actie:
https://tinyurl.com/yx7xzfpc
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:45 schreef KingRoland het volgende:
@:monkyyy kan ik in de zomer stage lopen bij pwc?
Half jaar geleden een paar prima gesprekken gehad bij EY, maar door verhalen van een vriend van mij die daar werkt er toch maar vanaf gezien.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil zeker later werken bij de Big 4
@KingRoland heeft het liefste een stageplek waar hij in de middag kan beginnen, op tijd naar huis kan, de werkdruk niet hoog is en hij tussendoor de tijd heeft om een paar uur naar K-pop te luisteren.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.
Ze vragen er wel om, echte VI-hooligans blijven kritisch.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb groot nieuws.
Als VI vanavond een flopshow is, dan verander ik mijn UI. Deze UI heb ik al vanaf het begin. Groot nieuws. Breaking!
Welke UI ga je dan nemen?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb groot nieuws.
Als VI vanavond een flopshow is, dan verander ik mijn UI. Deze UI heb ik al vanaf het begin. Groot nieuws. Breaking!
Ik beleef er tegenwoordig zo weinig plezier in, dat ik ze een laatste kans geef. Anders verlaat ik de VI Hooligans.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vragen er wel om, echte VI-hooligans blijven kritisch.
Afgelopen vrijdag heb ik alleen het laatste stukje gezien en heb ik eerst voetbal gekeken, maar ik las dat het toen ook weer een flopshow was.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik beleef er tegenwoordig zo weinig plezier in, dat ik ze een laatste kans geef. Anders verlaat ik de VI Hooligans.
jij bent toch een vrouwquote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |