4 jaar geledenquote:Op maandag 3 februari 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al een huis gekocht of woon je nog steeds in die tokkiebuurt van je?
Nice, ook op een uitstekend moment gekocht. Sinds ik gekocht heb is de overwaarde iets van 11% Puur genot.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
4 jaar geleden
105% overwaarde inmiddels
Niet slecht voor een tokkiewijk
Ik huurde het en mocht het toen voor een appel en een ei kopen van de gemeente, iets meer dan 90K toen. Ging zelfs minder hypotheek dan huur betalenquote:Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice, ook op een uitstekend moment gekocht. Sinds ik gekocht heb is de overwaarde iets van 11% Puur genot.
waar is hier?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik huurde het en mocht het toen voor een appel en een ei kopen van de gemeente, iets meer dan 90K toen. Ging zelfs minder hypotheek dan huur betalen
In 10 jaar is het hier van een volkswijk naar een juppenbuurt gegaan
Maar ik zit voorlopig nog wel even prima, wellicht gooi ik er in de toekomst wat studenten in
Joheka-straat 88quote:
is het een leuke stad?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wolfskuil, praktisch naast het centrum.
Moest grinniken.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joheka-straat 88
4045 AH Nijmegen
Weinig mis mee, hooguit iets te studentikoos en links. Woon op 4 jaar na hier al mijn hele leven.quote:
Lekker alleen maar wegbrengen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik huur gewoon en geen flauwekulletjes
Ging kijken, viel wat tegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
Arme @:onlogisch dacht er eindelijk vanaf te zijn, rakelt @:donraja de hele boel een dag later nog een keer op.
Gaat het wel goed met je makker? Het is natuurlijk niet niks om VOLLEDIG door de mangel te gaan.quote:
Dit gaat nooit meer weg. Hij is gewoon af.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
Arme @:onlogisch dacht er eindelijk vanaf te zijn, rakelt @:donraja de hele boel een dag later nog een keer op.
Wanneer brengen ze de rest dan uit?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb die nieuwe serie op netflix (fenix) een kans gegeven
Het duurde een halve aflevering
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3quote:Op maandag 3 februari 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
Ik heb die nieuwe serie op netflix (fenix) een kans gegeven
Het duurde een halve aflevering
Niet iedereen, al hoop je tegen het eind wel dat ze allemaal de pijp uit gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3
@:ggmm iedereen gaat dood ik weet het
Als dat kutjoch maar sterftquote:Op maandag 3 februari 2020 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen, al hoop je tegen het eind wel dat ze allemaal de pijp uit gaan.
Waarom zou ik in de verleiding komen om een serie met Ashton Kutcher te gaan kijken?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Als je ooit in de verleiding komt om The Ranch te kijken op Netflix, doe het niet.
Geen probleemquote:Op maandag 3 februari 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
Leuk, @:coco. heeft in mijn topic gereageerd.
Op sommige mensen kan je altijd rekenen!
Jon Snow gaat dood.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan GoT en zit nu in seizoen 3
@:ggmm iedereen gaat dood ik weet het
Namen en rugnummersquote:Op maandag 3 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niks spoileren, ik gun doublepain een leuke serie.
Alhoewel hij dan beter een andere serie kan gaan kijken.
Ik zou hem The Wire aanraden.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niks spoileren, ik gun doublepain een leuke serie.
Alhoewel hij dan beter een andere serie kan gaan kijken.
Goed punt.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik in de verleiding komen om een serie met Ashton Kutcher te gaan kijken?
Dan weet ik ook eens wat @Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnenquote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je makker? Het is natuurlijk niet niks om VOLLEDIG door de mangel te gaan.
Naast the witcher en HoC heb ik niks gezien dus kom niet haten vriendquote:Op maandag 3 februari 2020 13:34 schreef Coco. het volgende:
Wel irritant die mensen die vragen om een leuke serie en dan niet een hele waslijst met "dit heb ik al gezien" neerzetten.
Zo bont maken Scrummie en ik het zelfs niet makker. Na pijltjesgate is dit toch wel de meest pijnlijke afgang in een clubtopic van de afgelopen jaren. En dat was dan nog wel @klaasweetalles .quote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan weet ik ook eens wat @:Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnen![]()
Ja, het is wat druk zowel privé als zakelijk. Maar het begint rustiger te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles goed maat? We zien je zo weinig het afgelopen jaar
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, het is wat druk zowel privé als zakelijk. Maar het begint rustiger te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |