Het is sinds de overstap naar Veronica alleen maar achteruit gegaan. De toptijden rond VI Oranje 2010 en TelevizierRing 2011 komen nooit meer terug.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heb ik alleen het laatste stukje gezien en heb ik eerst voetbal gekeken, maar ik las dat het toen ook weer een flopshow was.
De breuk met VI heeft het programma ook geen goed gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is sinds de overstap naar Veronica alleen maar achteruit gegaan. De toptijden rond VI Oranje 2010 en TelevizierRing 2011 komen nooit meer terug.
Nee nu zit alleen die tering Krabby soms nog aan de bar. Maar meer informatie komt er nooit.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De breuk met VI heeft het programma ook geen goed gedaan.
Gelukkig is er nog Valentijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee nu zit alleen die tering Krabby soms nog aan de bar. Maar meer informatie komt er nooit.
staat goed op je cvquote:Op maandag 3 februari 2020 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen idee, kan je dat? Ik ben trouwens een KPMG-vluchteling.
En voor je toyboy Rensquote:Op maandag 3 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen voor mijn vrienden uiteraard.
aha dus ik krijg lekker koffie!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen voor mijn vrienden uiteraard.
Oei. Bidden dat je geen corona hebt maat.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
voel me een beetje ziek boys
zondag toch maar kerk skippen denk ik
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei. Bidden dat je geen corona hebt maat.
Helaas heb ik er geen tijd voor.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!
Hoe hou ik door jou constant te moeten corrigeren meer tijd over?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maak mij dan ff mod dan houd je meer tijd over hier
Ik kan autonoom uit de voeten hier en je hebt geen kind aan mijquote:Op maandag 3 februari 2020 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe hou ik door jou constant te moeten corrigeren meer tijd over?
Heb m'n handen al vol aan @:onlogisch
Laten we bidden dat zoveel mogelijk mensen meedoen!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als we dat allemaal doen komt het zeker goed!
Denk dat ggmm liever wel een kind aan je heeftquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan autonoom uit de voeten hier en je hebt geen kind aan mij
Ik verwacht binnen nu en 2 jaar max wel een kind te hebbenquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ggmm liever wel een kind aan je heeft
Er zijn niet zoveel goede modsquote:Op maandag 3 februari 2020 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maak mij dan ff mod dan houd je meer tijd over hier
Ik wilde het internet inschakelen maar zelfs bidden kost geldquote:Op maandag 3 februari 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we bidden dat zoveel mogelijk mensen meedoen!
Eensquote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel goede mods
Het moet in je zitten. Ik ben daar het goede bewijs van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |