Mooi dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHAHAHAtwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:28:26Statement incident trein: https://t.co/POP2wdsFj8 reageer retweet
Wie is hij op twitter dan?quote:
Waarom zou ikquote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volg mij eens terug op Twitter teringlijer. Anders laat ik je in elkaar pompen in hveen
Ik volg alleen goede vrienden (zoals @Lange_Lans )quote:Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom niet? Je volgt zoveel debielen dat je matties van FOK er wel bij kunnen toch.
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg alleen goede vrienden (zoals @:lange_lans )
Mes. Steek. Pijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalkaartjes voor @Calandquote:Op maandag 3 februari 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ze me vanmiddag al gemaild (anders had ik hem uiteraard meteen gevolgd).quote:
Dat is niet verboden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb behoorlijk veel zin in VI vanavond
De laatste uitzendingen vond ik echt waardeloos.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Omdat PSV dan weer wordt afgezeken?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:48 schreef Caland het volgende:
Nee, gewoon een potentieel topshowtje.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat PSV dan weer wordt afgezeken?
Kieft vanavond toch?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon een potentieel topshowtje.
Alleen al om Harryquote:Op maandag 3 februari 2020 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon een potentieel topshowtje.
Dat vind ik wel de leukste gast.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |