Het gaat haar lukken, er zijn nog altijd meer allochtonen dan dieren met stemrecht en toch: Thieme.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sylvana gaat proberen weer een zetel te halen in de 2e kamer
Op wie stem jij?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
ja politiek is zo slecht nog niet als carriere, gewoon alles racisme vinden en het komt goedquote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Clasie was ook een fenomeen in zijn tijd. Hij ziet het spelletje welquote:Op maandag 3 februari 2020 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan weet ik ook eens wat @:Elan met enige regelmaat doormaakt. Het moet wel het begin van een hersenbloeding zijn geweest, denken dat Clasie bij een Barça mee zou kunnen![]()
(lol)twitter:DeSpeld twitterde op maandag 03-02-2020 om 13:27:45Nederlandse evacués uit Wuhan ondergebracht in kelder Ruinerwold - 'We willen er zeker van zijn dat ze niet in contact komen met de buitenwereld' https://t.co/g5hF0eZMsM reageer retweet
naast stofzuiger El Ahmadi ging dat ook primaquote:Op maandag 3 februari 2020 14:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie was ook een fenomeen in zijn tijd. Hij ziet het spelletje wel
Ik had in 2012 de naïeve gedachte dat het vanaf toen wel helemaal goed zou komen met Feyenoord.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik herinner mij van Clasie soms schitterende steekpasses, maar vaker balverlies door een te trage handelingssnelheid. Daar kwam hij in de eredivisie nog mee weg, maar zeker niet in de PL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zoquote:Op maandag 3 februari 2020 14:09 schreef DonRaja het volgende:
Ik herinner mij van Clasie soms schitterende steekpasses, maar vaker balverlies door een te trage handelingssnelheid. Daar kwam hij in de eredivisie nog mee weg, maar zeker niet in de PL.
Maandvoorraadje rode wijn, dan zit je voor Koeman wel op hetzelfde bedrag.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zo
Zivkovic ook naar de PLquote:Op maandag 3 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was ook een mats actie van Koeman, zal wel een nieuw zwembad opgeleverd hebben of zo
ja wel leuk voor hem al begrijp ik niet zo goed hoe dat zit, van de 2e Chinese divisie naar de PLquote:
Sheffield heeft een club Chinese investeerders, dus daar zullen ook wel andere belangen spelen dan het sportieve.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja wel leuk voor hem al begrijp ik niet zo goed hoe dat zit, van de 2e Chinese divisie naar de PL
Zou toch ontzettend lachen zijn als dat haar lukt?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
ik gun haar (en nog vele anderen) het salaris nietquote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou toch ontzettend lachen zijn als dat haar lukt?
Sowieso. Die gaat weer flyeren in de Bijlmer.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Baudet, Sylvana en haar voormalige Denk matties. We hebben straks geen Netflix meer nodig in NL.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Baudet, Sylvana en haar voormalige Denk matties. We hebben straks geen Netflix meer nodig in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |