SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Russisch voor stringquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers:
Del donder doekje = Parachute
Rin hinne bult = Vluchtheuvel
Leech by de grûn frette = Picknick
Foar de harses fege = Tik in het gezicht krijgen
Twallingputsje = BH
Izerenlukbullich = Stoomlocomotief
Bôlebruner = Broodrooster
Earmtakke = Elleboog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deens voor een orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grieks voor incestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, zeg je nou dat je net steeds Translate gebruikte?
Dat dacht ik al, maar ik lees het als Valenciaans en dan is het niet zo beledigendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, die lapo heb ik wel gestolen...
Maar het moest
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Russisch voor stringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deens voor een orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grieks voor incestJij bent je aan het voorbereiden op het komende ESF zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Komt goed! Gewoon een klein stukje ik die de SC toespreektquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes, heheMaar ik besluit je voor nu even te vertrouwen op je woord.
Zou wel leuk zijn!Maar ik doe het volgende maand wel als ik hier alleen thuis zit. Heb ik ook nog wat te doen
![]()
![]()
Maar nu heb jij wéér de OP niet... en deze keer niet eens door iemand die door het slotje heen schootquote:![]()
![]()
Oh, nou, dan troost ik mij wel met de gedachte dat google translate wel Catalaans doet maar geen Valenciaans.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik lees het als Valenciaans en dan is het niet zo beledigend
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Alleen thuis ook echt...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed! Gewoon een klein stukje ik die de SC toespreektMaar ik doe het volgende maand wel als ik hier alleen thuis zit. Heb ik ook nog wat te doen
Is allemaal vrijwel hetzelfdequote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nou, dan troost ik mij wel met de gedachte dat google translate wel Catalaans doet maar geen Valenciaans.Alleen de Catalanen spreken het belachelijk uit
![]()
![]()
Slotjesschieters horen erbij. Dat tuig gun ik ook wel eens watquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar nu heb jij wéér de OP niet... en deze keer niet eens door iemand die door het slotje heen schoot
quote:Ja dat klinkt raar maar het is meer dat het best raar is als ik hier thuis vraag of ik even alleen kan zijn want ik wil een video maken voor de mensen van de SC
![]()
![]()
Ga dan even onderaan de heuvel zitten ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat klinkt raar maar het is meer dat het best raar is als ik hier thuis vraag of ik even alleen kan zijn want ik wil een video maken voor de mensen van de SC
Een beetje als Limburgers die Nederlands proberen te spreken dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is allemaal vrijwel hetzelfdeAlleen de Catalanen spreken het belachelijk uit
Eigenlijk maar goed dat Friesland en Limburg zo ver uit elkaar liggen, dat Fries met een zachte G... dat zou niet werken...
![]()
Desondanks heb ik ooit gedacht dat Sittard en Bolsward wel bij elkaar in de buurt zouden liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk maar goed dat Friesland en Limburg zo ver uit elkaar liggen, dat Fries met een zachte G... dat zou niet werken...Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Als je ver genoeg uitzoomt op Google Maps dan is dat ook zoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Desondanks heb ik ooit gedacht dat Sittard en Bolsward wel bij elkaar in de buurt zouden liggen
Ik heb een goede vriendin in Noordwijkerhout wel eens wijsgemaakt dat ik die dag in Noordwijk was voor m'n werk.
En ik heb niet gelogen...![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een beetje als Limburgers die Nederlands proberen te spreken dan?
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.![]()
Tsja, zo blijf je altijd afhankelijk he...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, zo blijf je altijd afhankelijk he...![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat een topnaam voor jouw reality-soap
@:I RL![]()
Maar ik wil helemaal niet gevolgd worden door camera'sNouja, net als Jan Smit en de anderen, zie ik aardappel gewoon als een mogelijk begin van een pandemie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk wilde jij dus dat aardappel zou winnen en de rest uit zou roeien. Dat vind ik dan weer verrassend van je.Ja precies.. Dan stap ik gewoon m'n bed weer uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Dan lig je er om 12 uur 's avonds in en maar naar het plafond te staren, en alsnog tot 4 uur wakker liggen, want je kan gewoon echt niet in slaap komen, zelfs al doe je niksBlijven liggen heeft dan toch geen zin.
Voorlopig zit dat nog wel goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graag![]()
Je had het een tijdje geleden over weggaan, dus ik vind dit een fijne ontwikkeling
Daarom laat ik het jullie ook zien.quote:Ah, dus IRL was je al niet onschuldig, en dat laat je ook steeds meer op FOK! merken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We krijgen je nog wel zover, IRLMijn FOK-persona en mijn echte ik beginnen zich ook steeds meer te versmelten
Als ik echt mezelf ben kan ik ook wel wat spraakzamer zijn, maar dat duurt gewoon eventjes.![]()
![]()
Of:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat een topnaam voor jouw reality-soap
@:I RL
@I did not see what you did there![]()
Wablief?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie dat ik vervangen ben door Strani als "die ene post om af te leiden van al die Aoibhin quotes"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
[..]![]()
Maar ik wil helemaal niet gevolgd worden door camera's
[..]
Nouja, net als Jan Smit en de anderen, zie ik aardappel gewoon als een mogelijk begin van een pandemie.
[..]
Ja precies.. Dan stap ik gewoon m'n bed weer uit.Blijven liggen heeft dan toch geen zin.
[..]
Voorlopig zit dat nog wel goed.![]()
[..]
Daarom laat ik het jullie ook zien.
[..]
Ah, dus IRL was je al niet onschuldig, en dat laat je ook steeds meer op FOK! merken?
Als ik echt mezelf ben kan ik ook wel wat spraakzamer zijn, maar dat duurt gewoon eventjes.
Ja, dat is idd wel een flink verschil.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.
Arme jongenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of:
@:I did not see what you did there![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat ik vervangen ben door Strani als "die ene post om af te leiden van al die Aoibhin quotes"wat een eer.
![]()
Ik ga naar bed!
Heb via Aoibhin een geluidsopname verkregen van een 3 uur durende les van Anja dus denk dat ik zo slaap.
Laters![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga naar bed!
Heb via Aoibhin een geluidsopname verkregen van een 3 uur durende les van Anja dus denk dat ik zo slaap.
Laters
Truste!![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of:
@:I did not see what you did there
Tsja, de quote alerts spraken weer voor zich.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat ik vervangen ben door Strani als "die ene post om af te leiden van al die Aoibhin quotes"![]()
![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga naar bed!
Laters![]()
Soms heb je niks te willen en nemen de goede ideeën het over!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
[..]![]()
Maar ik wil helemaal niet gevolgd worden door camera's
Oh, Jan Smit is het met je eens?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
Nouja, net als Jan Smit en de anderen, zie ik aardappel gewoon als een mogelijk begin van een pandemie.Ach ja, die klinkt zelf vaak genoeg alsof er ergens een aardappel is blijven steken, dus dat verklaart een hoop.
Daar heb ik dan weer niet zo veel last van, want te lui om m'n bed uit te stappen en ik dagdroom toch genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
Ja precies.. Dan stap ik gewoon m'n bed weer uit.Blijven liggen heeft dan toch geen zin.
Oef! Dan kan ik toch nog wel aardig goed slapen straks!quote:
Wij hebben geen hulp nodig met ons zichtquote:Zit je te projecteren?
Ehhquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
Ah, dus IRL was je al niet onschuldig, en dat laat je ook steeds meer op FOK! merken?
Ja klopt, heb ik ook wel. Zeker met grotere meets waar ik dan nog niemand ken. Met ESF zal ik dat niet zo snel hebben, want die ken ik inmiddels goedquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:36 schreef I het volgende:
Als ik echt mezelf ben kan ik ook wel wat spraakzamer zijn, maar dat duurt gewoon eventjes.En als er dan een nieuw iemand bij komt, dan is het ook makkelijker.
Veel meeten jijWanneer je oog het toelaat
I've beat you to it!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat ik vervangen ben door Strani als "die ene post om af te leiden van al die Aoibhin quotes"
Welterusten, die opnames werken als een tierelier idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga naar bed!
LatersReality is for people who can't imagine anything better.
Ik slaap anders nooit tijdens Anja's lessen hoor! Veel te bang voor het moment dat mijn huiswerk erbij wordt gepakt en ik word afgeslachtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga naar bed!
Laters
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:52 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Tsja, de quote alerts spraken weer voor zich.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb zelf vaak het idee dat het wel meevalt eigenlijkOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig, maar twee uur is toch wel een beetje tijd om te gaan liggen imo.
Ik vind dit géén goed ideequote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms heb je niks te willen en nemen de goede ideeën het over!
Neee nee, ik bedoel dat ik Jan Smit ook als mogelijk begin van een pandemie zie, en aardappels dus ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, Jan Smit is het met je eens?Ach ja, die klinkt zelf vaak genoeg alsof er ergens een aardappel is blijven steken, dus dat verklaart een hoop.
Ohja, dan is t wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo veel last van, want te lui om m'n bed uit te stappen en ik dagdroom toch genoegIk stap dan liever over naar de bank, waar ik dan languit even een serietje ga kijken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef! Dan kan ik toch nog wel aardig goed slapen straks!
Misschienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben geen hulp nodig met ons zichtZit je te projecteren?
Ik heb je door!quote:Ja precies. Dat maakt het meteen een stukken vertrouwelijker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik ook wel. Zeker met grotere meets waar ik dan nog niemand ken. Met ESF zal ik dat niet zo snel hebben, want die ken ik inmiddels goedEn als er dan een nieuw iemand bij komt, dan is het ook makkelijker.
Veel meeten jijWanneer je oog het toelaat
Ik wil ook heel graag weer meeten.Hopelijk snel weer.
quote:![]()
![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig, maar twee uur is toch wel een beetje tijd om te gaan liggen imo.![]()
![]()
Ik ook, totdat ik het dan op een rijtje zie staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelf vaak het idee dat het wel meevalt eigenlijk![]()
![]()
![]()
Altijd en overal vrolijk. Zelden chagrijnigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:18 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vrolijkheid op de vroege morgen.
Zonder wrijving geen glans![]()
Daar hebben we er meer van nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd en overal vrolijk. Zelden chagrijnig.
Ben je ook goed in peptalks toevallig? Ik ben totaal motivatieloos en heb donderdag tentamen en moet nog 100 dingen doen die allemaal heel saai zijn en veel te veel tijd kosten.
![]()
Haha ik zeg GAAN MET DIE BANAANquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Daar hebben we er meer van nodig.
Ben je ook goed in peptalks toevallig? Ik ben totaal motivatieloos en heb donderdag tentamen en moet nog 100 dingen doen die allemaal heel saai zijn en veel te veel tijd kosten.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dit helpt wel goed ja, dankjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik zeg GAAN MET DIE BANAAN.
![]()
Goedemorgen!
@MMF93 succes met de studie, gaat goedkomen
Ik ben ook motivatieloos vandaag, daar niet van
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dankjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:MMF93 succes met de studie, gaat goedkomen
Ik ben ook motivatieloos vandaag, daar niet van.
Waar heb je motivatie voor nodig? Dan kunnen @haags_kwartiertje en ik gericht peptalken![]()
![]()
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Russisch voor stringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deens voor een orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grieks voor incestChinees voor tamponSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Oh ik moet werken. Zit alleen op kantoor en heb wel wat klusjes liggen, maar niets dat op heel korte termijn af moet, dus dat maakt de verleiding om maar niets te doen groterquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dankje.
Waar heb je motivatie voor nodig? Dan kunnen @:haags_kwartiertje en ik gericht peptalken
Heb nu besloten dat ik maar even verder ga met mijn mindfulness cursus.
Daar heb ik het meest zin in. (Mag onder werktijd dus geen probleem).You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Haha herkenbaar, hoe dichter bij het tentamen komt komende week hoe makkelijker om écht aan de slag te gaan (want dan moet het échtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik moet werken. Zit alleen op kantoor en heb wel wat klusjes liggen, maar niets dat op heel korte termijn af moet, dus dat maakt de verleiding om maar niets te doen groter
Heb nu besloten dat ik maar even verder ga met mijn mindfulness cursus.
Daar heb ik het meest zin in. (Mag onder werktijd dus geen probleem).).
Gaaf een mindfulness cursus! En zeker onder werktijd![]()
![]()
Nou het was van korte duur, er was een storingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, hoe dichter bij het tentamen komt komende week hoe makkelijker om écht aan de slag te gaan (want dan moet het écht).
Gaaf een mindfulness cursus! En zeker onder werktijd
Cursus bevalt me wel heel goed tot nu toe!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:
Mind full of crap
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020Ik ben de kleur MAGENTA
Goed bezig Hawaii_Schimquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020
@MMF93 heel erg veel succes met je studie nog!
Oef, dat gaat nog lastig worden om vol te houden!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020![]()
quote:
Ik kreeg daar woensdag nog een uitnodiging voor van iemand.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nu moet je gewoon Dry 2020 doen ook, kan bestquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020!
Dankjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
@:MMF93 heel erg veel succes met je studie nog!. Jij met schrijven! Niet teveel personages dood laten gaan he
![]()
![]()
Jij bent zeker ook zo iemand die hem op het allerlaatste moment indientquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die hem op het allerlaatste moment indient
Scheelt dat ik standaard geld terug krijg, anders zou vandaag al te laat zijn...![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:13 schreef MMF93 het volgende:
Dankje. Jij met schrijven! Niet teveel personages dood laten gaan he
Het laatste hoofdstuk is ingeleverd. Best apart om het slot te moeten schrijven, terwijl veel in het midden nog niet geschreven is. Maar ik kan het later altijd anders doen
![]()
Vanaf nu moet ik het zonder de houvast van de cursus afmaken, maar ik heb aardig de smaak te pakken, dus dat gaat zeker lukken
Ik ben always dryquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met het motto 'Het is nooit te laat voor goede voornemens' heb ik besloten alsnog mee te gaan doen aan Dry January 2020![]()
Ik lust geen alcohol
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben always dry![]()
Ik lust geen alcohol![]()
Een medestander.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben always dry![]()
Ik lust geen alcoholIk drink heel zelden, af en toe op een feestje drink ik wijn. Maar na 2 glazen ben ik dan al aangeschotenquote:Ik lust ook maar heel weinig alcohol. Alleen sommige droge witte wijn en mojito's
Jij kunt datquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Het laatste hoofdstuk is ingeleverd. Best apart om het slot te moeten schrijven, terwijl veel in het midden nog niet geschreven is. Maar ik kan het later altijd anders doen
![]()
Vanaf nu moet ik het zonder de houvast van de cursus afmaken, maar ik heb aardig de smaak te pakken, dus dat gaat zeker lukken
Oh en @Strani, ik had een sto(o)kbroodje hawai voor de lunch, dus BIJNA eentje met ham en kaas, alleen dus ook nog ananas erbij
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij kunt dat
Oh en @:Strani, ik had een sto(o)kbroodje hawai voor de lunch, dus BIJNA eentje met ham en kaas, alleen dus ook nog ananas erbijIk heb mijn stookbrodje ook net op! Was heel lekker, inderdaad met Spaanse ham en kaas en veel olijfolie, zoals het hier hoort
![]()
![]()
quote:Zelfde hier, ik vind veel alcohol niet zo lekker en ik geniet ook niet van het effect. Ik word er alleen maar slaperig van. Als ik dit zo lees moeten er toch heel veel mensen zijn die weinig tot niets drinken en tóch zien sommigen het nog steeds als iets heel raars.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik drink heel zelden, af en toe op een feestje drink ik wijn. Maar na 2 glazen ben ik dan al aangeschotenIk lust ook maar heel weinig alcohol. Alleen sommige droge witte wijn en mojito's
![]()
Ja irritant hè? Vooral als ik in Engeland ben voor m'n werk dan is het altijd vervelend met collega's die echt niet snappen dat ik niet drink. Ik denk dan altijd 'doe eens volwassen, alsof alcohol zo bijzonder is'.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:49 schreef Mandy040986 het volgende:
De meesten zien het als iets raars inderdaad. Ik moet het ook altijd verdedigen of zo.![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij kunt dat
Oh en @:Strani, ik had een sto(o)kbroodje hawai voor de lunch, dus BIJNA eentje met ham en kaas, alleen dus ook nog ananas erbij
Neem je ons er allemaal van mee uit eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
BTW-aangifte er weer uit.
Krijg ¤19 terug![]()
![]()
Ik had vandaag een nogal onhandig moment. Ik was een paar minuten laat voor een afspraak met vrienden en ik ben heel precies in die dingen dus ik stuur een bericht op Whatsapp dat ik er bijna ben. Maar het typen ging heel lastig en toen knalde ik onoplettend tegen de paal van een verkeersbord
Au aan knie en hand. Knie doet nog steeds een beetje pijn.
Tot zover KLB on Toer.![]()
Het zit gewoon heel erg ingeworteld in de cultuur dat het "erbij hoort". Terwijl het in feite gewoon een drug is. Zonder gelijk verslaafd te zijn, drinken heel veel mensen gewoon echt teveel. En als je niet uitkijkt wordt het een gewoonte.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja irritant hè? Vooral als ik in Engeland ben voor m'n werk dan is het altijd vervelend met collega's die echt niet snappen dat ik niet drink. Ik denk dan altijd 'doe eens volwassen, alsof alcohol zo bijzonder is'.
Ik vind dat niemand zichzelf hoeft te verantwoorden voor het niet drinken van alcohol. Het feit dat het zo vaak moet als je niet drinkt, is eigenlijk gewoon bizar. Want nee, alcohol is niet zo bijzonder.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Goed zo!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
BTW-aangifte er weer uit.
Krijg ¤19 terug
Ahquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag een nogal onhandig moment. Ik was een paar minuten laat voor een afspraak met vrienden en ik ben heel precies in die dingen dus ik stuur een bericht op Whatsapp dat ik er bijna ben. Maar het typen ging heel lastig en toen knalde ik onoplettend tegen de paal van een verkeersbord
Tot zover KLB on Toer.Kusje op knie
Precies. Mijn vader gaf me al jenever toen ik drie was, dus ik heb het nooit gezien als iets heel stoers.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zit gewoon heel erg ingeworteld in de cultuur dat het "erbij hoort". Terwijl het in feite gewoon een drug is. Zonder gelijk verslaafd te zijn, drinken heel veel mensen gewoon echt teveel. En als je niet uitkijkt wordt het een gewoonte.
Ik vind dat niemand zichzelf hoeft te verantwoorden voor het niet drinken van alcohol. Het feit dat het zo vaak moet als je niet drinkt, is eigenlijk gewoon bizar. Want nee, alcohol is niet zo bijzonder.
En ik vind ook oprecht dat een avond uit zonder alcohol minstens net zo leuk is. Klinkt misschien heel EO maar het is wel zo.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:49 schreef Mandy040986 het volgende:
De meesten zien het als iets raars inderdaad. Ik moet het ook altijd verdedigen of zo."Doe niet zo saai"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja irritant hè? Vooral als ik in Engeland ben voor m'n werk dan is het altijd vervelend met collega's die echt niet snappen dat ik niet drink. Ik denk dan altijd 'doe eens volwassen, alsof alcohol zo bijzonder is'.
Ik had de dag voor Oud & Nieuw wel wijn gedronken, feestje bij mensen die altijd écht lekkere wijn hebben en waar enorm veel gedronken werd. Ik stond op het laatst echt me vast te houden aan de statafel en zei niet echt zinnige dingen meer.
En ik had oudjaarsdag een kater van hier tot Chili (daar kwam de wijn vandaan)
Ahh wat zielig!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
Tot zover KLB on Toer.
en oké stiekem moet ik altijd wel lachen als ik filmpjes van zulke momenten zie![]()
![]()
Ik vind van die mensen die zo lopen te zaniken dat een ander geen alcohol drinkt (of dat nou gaat om altijd of iemand die een keertje overslaat gaat) zo ontzettend sneu.
Ja, zelf lust ook wel een biertje op z'n tijd, (ik drink trouwens een stuk minder dan dat imago dat ik ooit had opgebouwd hier) maar waarom zou je zo moeilijk doen om een ander z'n keuze.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mijn ouders zijn ook altijd vrij makkelijk geweest met alcohol. Niet zó jong al, maar ik dronk op feestjes al wel eens voor mijn 16e en daar deden ze nooit zo moeilijk over.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Mijn vader gaf me al jenever toen ik drie was, dus ik heb het nooit gezien als iets heel stoers.
En ik vind ook oprecht dat een avond uit zonder alcohol minstens net zo leuk is. Klinkt misschien heel EO maar het is wel zo.
Ik denk dat alcohol vooral als iets "stoers" wordt gezien voordat je legaal mag drinken. Daarna is het voor velen gewoon een gewoonte geworden om bij feestjes, dagjes uit, een rotdag na werk/studie, etc. aan de borrel te gaan.
En precies, als je alcohol nodig hebt om een leuke avond te hebben, dan was je sowieso al niet echt wat leuks aan het doen
Dat is dan ook gewoon helemaal niet leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
"Doe niet zo saai"
Ik had de dag voor Oud & Nieuw wel wijn gedronken, feestje bij mensen die altijd écht lekkere wijn hebben en waar enorm veel gedronken werd. Ik stond op het laatst echt me vast te houden aan de statafel en zei niet echt zinnige dingen meer.
En ik had oudjaarsdag een kater van hier tot Chili (daar kwam de wijn vandaan)
Als mensen alcohol nodig hebben om zichzelf en anderen leuk te vinden, zijn het wat mij betreft gewoon een beetje treurige figuren.![]()
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar we hebben nu al dry january, dus wie weet worden we wel hip nu.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: