SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Russisch voor stringquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers:
Del donder doekje = Parachute
Rin hinne bult = Vluchtheuvel
Leech by de grûn frette = Picknick
Foar de harses fege = Tik in het gezicht krijgen
Twallingputsje = BH
Izerenlukbullich = Stoomlocomotief
Bôlebruner = Broodrooster
Earmtakke = Elleboog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deens voor een orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grieks voor incestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, zeg je nou dat je net steeds Translate gebruikte?
Dat dacht ik al, maar ik lees het als Valenciaans en dan is het niet zo beledigendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is leukquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok, die lapo heb ik wel gestolen...
Maar het moest
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Russisch voor stringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deens voor een orgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grieks voor incestJij bent je aan het voorbereiden op het komende ESF zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Komt goed! Gewoon een klein stukje ik die de SC toespreektquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes, heheMaar ik besluit je voor nu even te vertrouwen op je woord.
Zou wel leuk zijn!Maar ik doe het volgende maand wel als ik hier alleen thuis zit. Heb ik ook nog wat te doen
![]()
![]()
Maar nu heb jij wéér de OP niet... en deze keer niet eens door iemand die door het slotje heen schootquote:![]()
![]()
Oh, nou, dan troost ik mij wel met de gedachte dat google translate wel Catalaans doet maar geen Valenciaans.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik lees het als Valenciaans en dan is het niet zo beledigend
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Alleen thuis ook echt...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt goed! Gewoon een klein stukje ik die de SC toespreektMaar ik doe het volgende maand wel als ik hier alleen thuis zit. Heb ik ook nog wat te doen
Is allemaal vrijwel hetzelfdequote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nou, dan troost ik mij wel met de gedachte dat google translate wel Catalaans doet maar geen Valenciaans.Alleen de Catalanen spreken het belachelijk uit
![]()
![]()
Slotjesschieters horen erbij. Dat tuig gun ik ook wel eens watquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar nu heb jij wéér de OP niet... en deze keer niet eens door iemand die door het slotje heen schoot
quote:Ja dat klinkt raar maar het is meer dat het best raar is als ik hier thuis vraag of ik even alleen kan zijn want ik wil een video maken voor de mensen van de SC
![]()
![]()
Ga dan even onderaan de heuvel zitten ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]Ja dat klinkt raar maar het is meer dat het best raar is als ik hier thuis vraag of ik even alleen kan zijn want ik wil een video maken voor de mensen van de SC
Een beetje als Limburgers die Nederlands proberen te spreken dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Is allemaal vrijwel hetzelfdeAlleen de Catalanen spreken het belachelijk uit
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Eigenlijk maar goed dat Friesland en Limburg zo ver uit elkaar liggen, dat Fries met een zachte G... dat zou niet werken...
![]()
Desondanks heb ik ooit gedacht dat Sittard en Bolsward wel bij elkaar in de buurt zouden liggenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigenlijk maar goed dat Friesland en Limburg zo ver uit elkaar liggen, dat Fries met een zachte G... dat zou niet werken...Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Als je ver genoeg uitzoomt op Google Maps dan is dat ook zoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Desondanks heb ik ooit gedacht dat Sittard en Bolsward wel bij elkaar in de buurt zouden liggen
Ik heb een goede vriendin in Noordwijkerhout wel eens wijsgemaakt dat ik die dag in Noordwijk was voor m'n werk.
En ik heb niet gelogen...![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een beetje als Limburgers die Nederlands proberen te spreken dan?
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.![]()
Tsja, zo blijf je altijd afhankelijk he...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets ja
Bijvoorbeeld 'independencia' spreken ze uit als indapandancia. Totaal gestoord.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, zo blijf je altijd afhankelijk he...![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat een topnaam voor jouw reality-soap
@:I RL![]()
Maar ik wil helemaal niet gevolgd worden door camera'sNouja, net als Jan Smit en de anderen, zie ik aardappel gewoon als een mogelijk begin van een pandemie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk wilde jij dus dat aardappel zou winnen en de rest uit zou roeien. Dat vind ik dan weer verrassend van je.Ja precies.. Dan stap ik gewoon m'n bed weer uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ken het. Dan lig je er om 12 uur 's avonds in en maar naar het plafond te staren, en alsnog tot 4 uur wakker liggen, want je kan gewoon echt niet in slaap komen, zelfs al doe je niksBlijven liggen heeft dan toch geen zin.
Voorlopig zit dat nog wel goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graag![]()
Je had het een tijdje geleden over weggaan, dus ik vind dit een fijne ontwikkeling
Daarom laat ik het jullie ook zien.quote:Ah, dus IRL was je al niet onschuldig, en dat laat je ook steeds meer op FOK! merken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We krijgen je nog wel zover, IRLMijn FOK-persona en mijn echte ik beginnen zich ook steeds meer te versmelten
Als ik echt mezelf ben kan ik ook wel wat spraakzamer zijn, maar dat duurt gewoon eventjes.![]()
![]()
Of:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat een topnaam voor jouw reality-soap
@:I RL
@I did not see what you did there
Forum Opties Forumhop: Hop naar: