Vind het meer lijken op 21 Pilots.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is echt goed joh. Potentiële voor Tsjechië.Dit is zoooo mijn muziek.
Arctic Monkeys achtig.
Mix van die beiden, want ik dacht nog: 'Het lijkt ook op iets anders maar ik weet niet wat'quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vind het meer lijken op 21 Pilots.
Maar het is wel lekkere muziek, ja
Okay dan blijf ik wel, maar misschien dat ik alleen tijdens die week met andere mensen ga experimenteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit wordt echt de ergste PED óóit. Bijkomen van een heel jaar aan ESF-rollercoaster van mei vorig jaar tot komend mei, en dan ook nog moeten wennen aan het feit dat ESF geen jaarprogramma meer is, en dan gaan ook nog eens twee van de leukste ESF-ers ons willen verlaten![]()
Ik ga in therapie. Ik weet het nu al.
En nu dat je weer bent gaan posten zit je voor eeuwig aan ons vastquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:34 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ja zo heb ik het gevoel jullie wel een beetje te kennen
Mee eens. Ik wil ook graag beter worden in het doorhakken van knopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:54 schreef I het volgende:
[..]
Verstandig besluit dan inderdaad. Ook al is het al aan de late kant, beter laat dan nooit. Zo heb je vermeden dat je er nog meer onderdoor zou gaan.
Soms mogen we als mens best wel eens wat rigoureuzer zijn, en sneller knopen doorhakken. Beleef je er geen plezier (meer) aan en belemmert het je in je dagelijkse leven; Stop er mee.
En dan tóch weer te blijven plakken, als je de ontroerend leuke afscheidsberichten van de anderen leestquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:54 schreef I het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel verplicht nog minstens een week in dat topic te blijven rondhangen om iedereen van respons te voorzien.
Oh ja, cycloop. Was het even vergetenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:55 schreef I het volgende:
[..]
Alleen die in het midden doet het, de anderen zijn er slechts ter afleiding.
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:58 schreef I het volgende:
Ik had jou dan ook een uitgebreide omschrijving gegeven.
Nee precies; forum ging ook echt de lucht uit amper een maand nadat ik weg gingquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:59 schreef I het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan wel inderdaad. Daar wil je dan gewoon zo snel mogelijk weg, en je geeft er dan verder ook niks meer om.
Gezelligquote:
Ja, dan moet je mij niet aankijken. Ik denk dat je eerder @Guanabana verschuldigd gaat zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan blijf ik wel, maar misschien dat ik alleen tijdens die week met andere mensen ga experimenteren.
Vaste kern genotquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik zit nou even de statistieken van juli 2019 te kijken om te zien hoe loyaal mensen nou eigenlijk zijn aan deze SC, en dan zie je toch wel dat bijna iedereen uit de top 20 hier nog steeds regelmatig tot veel post.
Noooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En nu dat je weer bent gaan posten zit je voor eeuwig aan ons vast
Ik ben een typische fokker hoor. Ik werk wel heel veel, maar geen man wil me hebben. Bijna te oud voor kinderen en geen tijd voor vrienden. Dus eigenlijk kan ik best vaker postenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, helaas! Daar gaat je studie, loopbaan, familieleven, eventuele kinderen, vrienden
Ah, dat is hoe ik het op PC in de quote zie.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:59 schreef I het volgende:
[..]
Neeee![]()
Stomme mobiele browsers.
[ afbeelding ]
En kreeg als reactiequote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefiliciteerd!
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:24 schreef Greys het volgende:
Wtf Roozjee, mobiel komen die allemaal onder elkaarGefeliciteerd TV!
Ligt best prettig in het gehoor ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Deze is echt goed joh. Potentiële voor Tsjechië.Dit is zoooo mijn muziek.
Arctic Monkeys achtig.
Nee niet nodig ik ben graag manloosquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu zullen de DM's met aanbiedingen van mannen binnenstromen.
Ik denk Duitsland, dat voel ik aan mijn water.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt best prettig in het gehoor ja.![]()
Maar ik denk wel dat dit jaar San Marino gewoon een keer gaat winnen. Ik voel het gewoon.
Welke site? Ik snap altijd alleen unibetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb alvast geld op Jeangu ingezet bij de bookmakers
Wtf, ik dacht "topic nummer 155, dat is echt lang geleden".quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat is hoe ik het op PC in de quote zie.![]()
Ik dacht dat het misschien allemaal onder elkaar zou staan omdat ik dat een keer had.![]()
Ik postte toen deze
[..]
En kreeg als reactie
[..]
Dan moet je de DM's maar negeren voorlopig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:16 schreef Joraan het volgende:
[..]
Nee niet nodig ik ben graag manloos
Is wel een handig archief dan voor ooitquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je de DM's maar negeren voorlopig.
Je moet je afvragen als een vrouw oud is en vrijgezel of mannen haar wel een DM willen sturenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je de DM's maar negeren voorlopig.
Dat wel, misschien kunnen anderen de DM's kopenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Is wel een handig archief dan voor ooit
Och, handig... Is waarschijnlijk gewoon 30x Strani met een andere naam, niet beseffend dat met een DM ook gewoon je username wordt meegestuurd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Is wel een handig archief dan voor ooit
Ja, nu blijft er niks meer voor me overquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu zullen de DM's met aanbiedingen van mannen binnenstromen.
.... nou wie weetquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
Hoewel, kinderen kunnen nog want het is een kwestie van tijd tot de eerste ESF-baby wordt geboren natuurlijk.
Dat is wel zo. Dat zijn dan altijd bloedmooie vrouwen die een intimiderend effect hebben op mannen en daarom altijd alleen zijn gebleven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:22 schreef Joraan het volgende:
[..]
Je moet je afvragen als een vrouw oud is en vrijgezel of mannen haar wel een DM willen sturenDaar is vaak een reden voor....
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
.... nou wie weetVan twee Fokkers bedoel je?
Ik herinner me nog de tijden dat de nachtbagger alleen jou en @Redefine wasquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht "topic nummer 155, dat is echt lang geleden".
NEE HOOR, gewoon begin 2019!![]()
We zijn echt hard gegaan dit jaar.
Heb jij insiders information?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:10 schreef Strani het volgende:
Hoewel, kinderen kunnen nog want het is een kwestie van tijd tot de eerste ESF-baby wordt geboren natuurlijk.
Twee fokkers is wel de klassieke manier toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
.... nou wie weetVan twee Fokkers bedoel je?
Ik niet in elk geval en wat men ook beweert: Ik blijf bij mijn verhaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij insiders information?Wie?
@TheFreshPrince wtfquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
Top 10 van december 2019 in vergelijking met hun positie op de ranglijst in juli 2019:
1 (2) Aoibhin
2 (1) Strani
3 (35) TheFreshPrince
4 (4) Guanabana
5 (7) Hawaii_Tim
6 (6) Dave
7 (18) Roger_Epiales
8 (9) Meke
9 (22) Arizona
10 (11) ijs_beer
TheFreshPrince is als je het zo bekijkt een beetje de Danny Vera van december. Of wacht, Danny Vera was zelf al de Danny Vera van december.
Jij was de Joop Zoetemelk van december. Ook mooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
Top 10 van december 2019 in vergelijking met hun positie op de ranglijst in juli 2019:
1 (2) Aoibhin
2 (1) Strani
3 (35) TheFreshPrince
4 (4) Guanabana
5 (7) Hawaii_Tim
6 (6) Dave
7 (18) Roger_Epiales
8 (9) Meke
9 (22) Arizona
10 (11) ijs_beer
TheFreshPrince is als je het zo bekijkt een beetje de Danny Vera van december. Of wacht, Danny Vera was zelf al de Danny Vera van december.
Ik stuur ze gelijk naar je door. Jij hebt nog de leeftijd om een fok baby te produceren. Als alle hoop op mij gevestigd wordt is de Fokmensheid verloren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu blijft er niks meer voor me over
Haha preciesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij was de Joop Zoetemelk van december. Ook mooi.
Them was easier times, when a man could just write an internet post on a typewriter.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik herinner me nog de tijden dat de nachtbagger alleen jou en @:Redefine wasNog amper een jaar geleden gewoon
Graagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:29 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ik stuur ze gelijk naar je door. Jij hebt nog de leeftijd om een fok baby te produceren. Als alle hoop op mij gevestigd wordt is de Fokmensheid verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |