Ik lees juist heeeel vaak mee, maar post juist amperquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn ook wel periodes geweest dat ik me voornam even een pauze ofzo te nemen, maar ik bleef dan uit nieuwsgierigheid toch meelezen, en vaak betekent meelezen --> meeposten.
Dit was in de periode tussen 2013/2018, dus wees gerust. Toen had ik nog nooit een kijkje in ESF genomen.quote:
Hey!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ik lees juist heeeel vaak mee, maar post juist amperIk ben zo'n stiekeme gluurderd
Haha ja maar dat is makkelijker als je toch al niet gewend was om echt mee te posten denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Joraan het volgende:
[..]
Ik lees juist heeeel vaak mee, maar post juist amperIk ben zo'n stiekeme gluurderd
T is allemaal onderdeel van de loeminadie!!1!1quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze associatie had ik nog niet eens gemaakt
Ik had gewoon echt eerst zes jaar dat ik nauwelijks postte (amper 20 posts per jaar als het al niet minder wasquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn ook wel periodes geweest dat ik me voornam even een pauze ofzo te nemen, maar ik bleef dan uit nieuwsgierigheid toch meelezen, en vaak betekent meelezen --> meeposten.
Nee, er is een heel nare zware periode tussen mei en september dat er niks gebeurt (alleen maar een heel nare zware zomer waarin we collectief wegsmeltenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ESF is altijd een jaarprogramma.
Er was wel een aanleiding inderdaad. Dat is ook waarom ik weer anoniem verder gegaan ben met dit account, ipv. met m'n vorige. Ik had tijd genoeg (dacht ik), maar door te stoppen kwam ik er achter dat ik nóg meer tijd over had.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was er een aanleiding voor op Fok! zelf? Of was het gewoon echt een kwestie van geen tijd meer voor?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:29 schreef I het volgende:
[..]
Dit was in de periode tussen 2013/2018, dus wees gerust. Toen had ik nog nooit een kijkje in ESF genomen.
Kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeheToen had je ook een ander account toch?
Ja zo heb ik het gevoel jullie wel een beetje te kennenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja maar dat is makkelijker als je toch al niet gewend was om echt mee te posten denk ik.
Er valt zoveel op zijn plek nuquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:30 schreef I het volgende:
[..]
T is allemaal onderdeel van de loeminadie!!1!1
Hoezo, we gaan gewoon weer winnen hoor!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit wordt echt de ergste PED óóit. Bijkomen van een heel jaar aan ESF-rollercoaster van mei vorig jaar tot komend mei, en dan ook nog moeten wennen aan het feit dat ESF geen jaarprogramma meer is, en dan gaan ook nog eens twee van de leukste ESF-ers ons willen verlaten![]()
Ik ga in therapie. Ik weet het nu al.
Je moet er inderdaad wel echt een knop voor om kunnen zetten. Stoppen = stoppen. En dan ook niet sneaky weer teruggaan om mee te lezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Daarom.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ons hóef je ook niet te missen, want je blijft gewoon
Anoniem, maar wel meteen naar een meet komenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:33 schreef I het volgende:
[..]
Er was wel een aanleiding inderdaad. Dat is ook waarom ik weer anoniem verder gegaan ben met dit account, ipv. met m'n vorige. Ik had tijd genoeg (dacht ik), maar door te stoppen kwam ik er achter dat ik nóg meer tijd over had.
Ik kom zelden buiten ESF, dus de kans lijkt me klein dat ik je alter-ego ooit ben tegengekomen, maar lijkt me echt best gek om dan ineens een post te zien van jaren terug en denkt 'waar is die persoon gebleven?' en dan zit diegene gewoon nog op Fok maar onder een andere naamquote:
          👁quote:
En dan nóg niemand die mij herkent.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anoniem, maar wel meteen naar een meet komen
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kom zelden buiten ESF, dus de kans lijkt me klein dat ik je alter-ego ooit ben tegengekomen, maar lijkt me echt best gek om dan ineens een post te zien van jaren terug en denkt 'waar is die persoon gebleven?' en dan zit diegene gewoon nog op Fok maar onder een andere naam
Ja, voor onze gemoedstoestand moet het echt wel!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:35 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hoezo, we gaan gewoon weer winnen hoor!![]()
Ik wist dat ik je wel om kon lullen van dat rare planquote:
Ik heb alvast geld op Jeangu ingezet bij de bookmakersquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor onze gemoedstoestand moet het echt wel!![]()
![]()
GO JEANGU!![]()
![]()
Awhquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
Ik was gestopt met FOK! voor de aandacht maar niemand miste me dus ik ben maar weer terug![]()
Ja dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:36 schreef I het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel echt een knop voor om kunnen zetten. Stoppen = stoppen. En dan ook niet sneaky weer teruggaan om mee te lezen.Maar dat lukt wel als je merkt dat bepaalde zaken een negatieve invloed op je hebben.
Oja shit misschien is dat mijn foutquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef I het volgende:
[..]
Awh
Had je ook zo'n afscheidstopic gemaakt? Zie je ook wel vaak. En dan iedereen bedanken voor je leuke gezellige tijd hier, en mensen afbranden die je haat, en dat je blij bent dat je ze NOOIT MEER ZIET, enzo.
He fuck, heb je stiekem nog meer ogenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:39 schreef I het volgende:
[..]
          👁
      👁👁👁
    👁👁👁👁
Ik welquote:
En je valt met je neus in de aandachtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
Ik was gestopt met FOK! voor de aandacht maar niemand miste me dus ik ben maar weer terug![]()
Vergeet niet te anonimiseren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef I het volgende:
[..]
Awh
Had je ook zo'n afscheidstopic gemaakt? Zie je ook wel vaak. En dan iedereen bedanken voor je leuke gezellige tijd hier, en mensen afbranden die je haat, en dat je blij bent dat je ze NOOIT MEER ZIET, enzo.
De mensen waar je veel contact mee had het laten weten, is inderdaad wel netjesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:43 schreef I het volgende:
[..]Ja 't was wel redelijk abrupt allemaal, maar heb volgens mij nog wel aangegeven aan de mensen die ik wel vaak sprak, en de SC waar ik toen wel vaak postte dat ik er mee stopte. De rest boeide mij niet zoveel.
Yesssss mijn lievelingsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je valt met je neus in de aandacht
Ik heb nog nooit geld ingezet, maar neem me elk jaar weer voor om het toch eens te doen. Lijkt me wel echt heel leuk kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb alvast geld op Jeangu ingezet bij de bookmakers
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, er is een heel nare zware periode tussen mei en september dat er niks gebeurt (alleen maar een heel nare zware zomer waarin we collectief wegsmelten). Dan weten we alleen nog misschien de hoststad in een land dat veel te ver weg ligt en we toch niet heen kunnen.
En dan pas in november ofzo trappen de Albanezen het NSF-seizoen af, waarna het nog tot na de jaarwisseling duurt voor het feest echt losbarst.
Zoveel goede tips!quote:
Dit schemaquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post Eurovision Depression is gewoon een belangrijk onderdeel van het Eurovisiejaar. Dat moet je niet onderschatten.
Allemaal onder elkaar?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:39 schreef I het volgende:
[..]
          👁
      👁👁👁
    👁👁👁👁
Verstandig besluit dan inderdaad. Ook al is het al aan de late kant, beter laat dan nooit. Zo heb je vermeden dat je er nog meer onderdoor zou gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.
Heb er eerder veel over uitgelegd hier, maar had dus eerder een forum met een (toen nog wel) vriend van me. Ik ben veel te lang doorgegaan met de boel te willen redden en ging er mentaal echt aan onderdoor.
Op een gegeven moment (viel ook net samen met mijn studie en mijn verhuizing naar Engeland) had ik bij mezelf zoiets van 'niet meer de site bezoeken, niet meer reageren, gewoon resoluut de stekker eruit'. Dat was even heel lastig, omdat ik daar ook contacten mee ben verloren, maar achteraf had ik die beslissing gewoon eerder moeten nemen.
Zo'n forum hoort een fijne dagbesteding te zijn om gezellig te kunnen kletsen; als het negativiteit brengt, dan ben je het beter kwijt dan rijk.
Het is dan alleen wel verplicht nog minstens een week in dat topic te blijven rondhangen om iedereen van respons te voorzien.quote:
Alleen die in het midden doet het, de anderen zijn er slechts ter afleiding.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He fuck, heb je stiekem nog meer ogenWelke doen het allemaal goed en welke niet?
Gelukkig maar.quote:
Ik had jou dan ook een uitgebreide omschrijving gegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik welMeteen toen ik aan kwam lopen
Zoiets werkt meestal pas na een week of langer!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
Oja, da's tegenwoordig ook helemaal hip inderdaad. En dan denken dat niks meer terug te vinden is. Pfft.quote:
Dat begrijp ik dan wel inderdaad. Daar wil je dan gewoon zo snel mogelijk weg, en je geeft er dan verder ook niks meer om.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De mensen waar je veel contact mee had het laten weten, is inderdaad wel netjes
Ik ben ooit bij een forum vertrokken (heel abrupt) terwijl ik officieel nog een mod-functie had. Maar toen kreeg ik al maandenlang geen respons meer van de admins (die ook met de noorderzon waren vertrokken) en dacht ik ook maar van 'stik erin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |