3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191222913
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 20:27:48 #2
3928 Ulx
pi_191222941
maggieNYT twitterde op maandag 27-01-2020 om 19:09:30 RNC sends out email attacking Bolton https://t.co/rgrfSS6awN reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 20:30:51 #3
3928 Ulx
pi_191223007
Santucci twitterde op maandag 27-01-2020 om 19:01:47 Senior level White House sources tell @ABC the president’s legal team is preparing for the possibility of witnesses in the impeachment trial. Sources tell @jonkarl @KFaulders & me legal team preparing aggressive, drawn out legal fight to block testimony of potential witnesses. reageer retweet
Niet heel slim als een van de aanklachten "obstruction of congress" is.
pi_191223062
kylegriffin1 twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:20:04 Several Republican senators had angrily called the White House trying to determine who at the admin knew about Bolton's manuscript, which aides there have had for several weeks, and what was in it. They told the White House they felt blindsided. https://t.co/SZgZiY7fjp reageer retweet
pi_191223069
Intussen gaan ze gewoon door alsof het Bolton-bommetje niet gevallen is. Een duidelijk gebrek aan flexibiliteit binnen het defense team.

tribelaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:27:21 Jay Sekulow and Mike Purpura are arguing the “facts” as though the Bolton bombshell hadn’t exploded. This displays incomprehensible argumentative ineptitude. Adapting to radically changed circumstances is the least that respect for one’s audience demands. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191223129
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:33 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen gaan ze gewoon door alsof het Bolton-bommetje niet gevallen is. Een duidelijk gebrek aan flexibiliteit binnen het defense team.

tribelaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:27:21 Jay Sekulow and Mike Purpura are arguing the “facts” as though the Bolton bombshell hadn’t exploded. This displays incomprehensible argumentative ineptitude. Adapting to radically changed circumstances is the least that respect for one’s audience demands. reageer retweet
quote:
Ken Starr, one of President Trump’s defense lawyers, is arguing now in an impeachment trial in dramatically changed circumstances. John R. Bolton, the former national security adviser, revealed in a manuscript that Mr. Trump wanted to continue freezing security aid to Ukraine until he got help with investigations into Democrats, and now calls are intensifying for witnesses to appear in the trial. Mr. Starr, whose investigation of former President Bill Clinton led to Mr. Clinton’s impeachment, said that “like war, impeachment is hell.”

Republicans are angrily pressing the White House in private about the revelations from the manuscript, saying they were blindsided by the former adviser’s account — especially because the administration has had a copy of it since Dec. 30. Many Republicans have adopted the arguments offered by Mr. Trump’s defense team, but Mr. Bolton’s assertions directly contradict them.

Senator Mitch McConnell privately urged his colleagues to “take a deep breath” at a luncheon before the trial resumed. Just after midnight, President Trump denied Mr. Bolton’s account, accusing his former adviser of trying to sell books. Mr. Trump has survived numerous scandals that could have been turning points for past presidents, but Mr. Bolton’s revelations could hardly come at a worse time for the president.
pi_191223232
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:31:32 Trump's lawyers are now making their *strangest* argument: the fact that Ukraine is infamously corrupt *across the board* means that Trump *only* caring about the alleged corruption of a single *American* with *no business* in Ukraine—his political rival, Joe Biden—is exculpatory reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:33:16 A related *insane* defense: Trump's lawyers say the fact that Trump could easily have confirmed that the EU was giving *tons* of aid to Ukraine but decided to ignore that data and accept *instead* the representations of foreign agents, including Kremlin agents, means he did good reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:34:59 You know who told Trump that the EU wasn't aiding Ukraine? LEV PARNAS, the employee of Ukrainian oligarch and international fugitive DMYTRO FIRTASH who Trump, his legal team, and all his defenders now say is a criminal and scoundrel who *no one should ever believe about anything* reageer retweet
pi_191223271
De bekende leugens:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191223700
kylegriffin1 twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:00:13 "I'm already hearing a number of Republicans who are moving toward voting to at least hear from John Bolton," Sen. Angus King said.When asked if four Republicans would vote for witnesses: "I think there'll be more. My bold prediction will be five or 10."https://t.co/LT2ZZUixb3 reageer retweet
*O*
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 21:03:42 #10
3928 Ulx
pi_191223741
kylegriffin1 twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:00:13 "I'm already hearing a number of Republicans who are moving toward voting to at least hear from John Bolton," Sen. Angus King said.When asked if four Republicans would vote for witnesses: "I think there'll be more. My bold prediction will be five or 10."https://t.co/LT2ZZUixb3 reageer retweet
Yeah!
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 21:07:43 #11
3928 Ulx
pi_191223844
oliverdarcy twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:31:40 Rush Limbaugh today: "I’ve had dinner with John Bolton a couple times. I’ve met him two or three times, and if this passage in the book is true, and this is actually what he’s intending, it’s not the John Bolton I thought I knew, this kind of disloyalty." reageer retweet
Niet loyaal aan wie? Aan een crimineel?
pi_191224017
Nog even over de hypocrisie van Ken Starr: een betoog houden over het gevaar van een te lage drempel van het middel van impeachment om een president af te zetten? Really?

Tien pakken boter op zijn hoofd 8)7

SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 19:40:37 (FACT) Starr's funky math aside, the Trump impeachment trial is only the *second* presidential impeachment trial in the last 151 years—and the other was the shameful one Starr himself forced upon America after *7 years* of failing to find any misconduct by the president in office reageer retweet
pi_191224384
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:25:38 Hopefully some of these courtroom artists will be able to capture GOP senators wincing visibly each and every time Jane Raskin says the name "Giuliani" reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:27:26 The Trump impeachment trial is the first time in U.S. legal history a man (Sondland) speaking directly and repeatedly to another man (Trump) both in person and on the telephone is referred to as "third-hand information" reageer retweet
wauw, geen zee te hoog, geen argument te gek 8)7

SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:30:58 And there it is: Jane Raskin has just accused Giuliani of *going rogue*, despite Giuliani saying for nine months that everything he did was on Trump's behalf and with Trump's knowledge reageer retweet
en hij was niet op een political errand... hij was op zoek naar bewijs voor iets dat allang weerlegd was.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 21:35:07 #14
3928 Ulx
pi_191224516
kylegriffin1 twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:20:19 .@AriMelber: "This was a disaster for Republicans. A total unmitigated legal and constitutional disaster. Ken Starr, at no point in this dramatic, at times mournful, opening explained in any factual or legal way what's different." @MSNBC reageer retweet
Dus....
pi_191224563
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:25:38 Hopefully some of these courtroom artists will be able to capture GOP senators wincing visibly each and every time Jane Raskin says the name "Giuliani" reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:27:26 The Trump impeachment trial is the first time in U.S. legal history a man (Sondland) speaking directly and repeatedly to another man (Trump) both in person and on the telephone is referred to as "third-hand information" reageer retweet
wauw, geen zee te hoog, geen argument te gek 8)7

SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:30:58 And there it is: Jane Raskin has just accused Giuliani of *going rogue*, despite Giuliani saying for nine months that everything he did was on Trump's behalf and with Trump's knowledge reageer retweet
en hij was niet op een political errand... hij was op zoek naar bewijs voor iets dat allang weerlegd was.
'Giuliani is just a minor player' :')
pi_191224631
Filmpje zonder geluid, waarin Nadler leek op iets dat je zo in de Efteling bij de laven kon neerzetten.

Niet zo goed voorbereid. En ook niet zo soepel als Schiff gereageerd op een niet-werkend filmpje.
  maandag 27 januari 2020 @ 21:41:26 #17
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191224639
Giuliani wordt binnenkort opgepakt, lijkt me duidelijk. Ze hebben zich echt niet voor niets zojuist van hem ontdaan.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_191224664
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:41 schreef kladderadatsch het volgende:
Giuliani wordt binnenkort opgepakt, lijkt me duidelijk. Ze hebben zich echt niet voor niets zojuist van hem ontdaan.
Jane Raskin zong evenwel zijn lof in alle toonaarden, als misdaad- en corruptiebestrijder, overal ter wereld zeer gewaardeerd en meer hyperbolen. Toch?
Ophemelen voor neersabelen?
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 21:44:33 #19
3928 Ulx
pi_191224696
Idd. Giuliani heeft als privépersoon diplomatie beoefend zonder opdracht. Dat is toch wel verboden.
pi_191224727
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:07 schreef Ulx het volgende:
oliverdarcy twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:31:40 Rush Limbaugh today: "I’ve had dinner with John Bolton a couple times. I’ve met him two or three times, and if this passage in the book is true, and this is actually what he’s intending, it’s not the John Bolton I thought I knew, this kind of disloyalty." reageer retweet
Niet loyaal aan wie? Aan een crimineel?
jgeltzer twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:30:42 Wouldn’t the more natural conclusion from Limbaugh be: “if this passage in Bolton’s book is true, it’s not the DONALD TRUMP I thought I knew” . . . ? https://t.co/dAC3HkprdT reageer retweet
pi_191224819
petridishes twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:46:58 so if i am understanding correctly, a fair process should happen neither in public nor behind closed doors, not with witnesses nor without witnesses, quickly but in due time, neither by day nor by night reageer retweet
_O-
pi_191224822
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:49:46 I have to think that sometime within the next few hours—in some small office somewhere in the Capitol, where Trump's legal team is huddling during a recess—the door will suddenly slam open and a red-faced McConnell will burst in shouting, "What in actual f*ck are you *doing*...?" reageer retweet
pi_191224847
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef Kijkertje het volgende:
petridishes twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:46:58 so if i am understanding correctly, a fair process should happen neither in public nor behind closed doors, not with witnesses nor without witnesses, quickly but in due time, neither by day nor by night reageer retweet
_O-
skolanach twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:47:42 @petridishes Schrödinger’s Impeachment reageer retweet
_O_
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 21:58:55 #24
3928 Ulx
pi_191224979
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:49:46 I have to think that sometime within the next few hours—in some small office somewhere in the Capitol, where Trump's legal team is huddling during a recess—the door will suddenly slam open and a red-faced McConnell will burst in shouting, "What in actual f*ck are you *doing*...?" reageer retweet
SethAbramson twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:51:39 McConnell would go on to underscore the *insanity* of having a whole presentation about Rudy Giuliani, having Ken Starr be Team Trump's "expert witness" on (OMG) restraint in impeachment proceedings, having Purpura pretend for 20 minutes that Bolton's bombshell never happened.... reageer retweet
pi_191224990
HouseIntel twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:57:51 White House Claim: The House denied due process.Reality: President Trump was offered the same or better procedural privileges than those given to Nixon and Clinton. He chose not to avail himself of these privileges. #TruthMatters https://t.co/qIxNYbiv1d reageer retweet
pi_191224991
Oh ik hoor ook net dat Trump's officials in feite zijn alter ego's zijn en daarom recht hebben op immunity :X
  maandag 27 januari 2020 @ 22:08:06 #27
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191225153
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef Kijkertje het volgende:
Oh ik hoor ook net dat Trump's officials in feite zijn alter ego's zijn en daarom recht hebben op immunity :X
Damn' had ik het toch goed gehoord! Ik vond het zo absurd dat ik het niet eens durfde te posten omdat ik bang was dat jullie me uit zouden lachen. _O-
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_191225207
Het is vermakelijk om alle reacties en tweets te lezen.
Hoef er niet eens voor te kijken.
pi_191225367
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:10 schreef AnneX het volgende:
Het is vermakelijk om alle reacties en tweets te lezen.
Hoef er niet eens voor te kijken.
Beter niet, nu verkondigt een groenige, geregeld over zijn woorden en zinnen struikelende man allerlei onzin over hoe een impeachment procedure zou moeten verlopen.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 22:33:44 #30
3928 Ulx
pi_191225674
frankthorp twitterde op maandag 27-01-2020 om 21:52:34 NEW RE: Bolton Manuscript, per a McConnell spox: “The Leader did not have any advance notice.” reageer retweet
Duh dat hij dat beweert. Maar niet bepaald loyaal aan Trump.
pi_191225754
Filmpje in tweet:
TONIGHT: White House impeachment defense surrogate Mark Meadows (R-NC), alongside three GOP members of Congress, tells @NorahODonnell that he believes Republican senators will face political repercussions if they break with Pres. Trump; watch more at 6:30 p.m. ET....”
pi_191225925
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Beter niet, nu verkondigt een groenige, geregeld over zijn woorden en zinnen struikelende man allerlei onzin over hoe een impeachment procedure zou moeten verlopen.
Hij zegt hetzelfde als hij zaterdag al deed (over the second article of impeachment: obstruction of Congress).

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 27-01-2020 22:54:58 ]
The view from nowhere.
pi_191226063
RudyGiuliani twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:12:40 Jane Raskin is doing a masterful job defending me in my role as defense counsel. As she pointed out, I did not dig up dirt on Joe Biden. The information RE his outrageous criminal conduct was handed to me, along with a video tape, 4 witnesses &... reageer retweet
No comment. B-)

Rudy had toch nog een insurance, als hij voor coffeeboy wordt uitgemaakt.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 27 januari 2020 @ 22:59:54 #34
408813 crew  trein2000
pi_191226159
Wacht even? Rudi er uit gekickt? Wat is daar dan weer gebeurd?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:11:15 #35
3928 Ulx
pi_191226351
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Wacht even? Rudi er uit gekickt? Wat is daar dan weer gebeurd?
Niks bijzonders, iedereen gaat uiteindelijk voor de bus.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:12:56 #36
3928 Ulx
pi_191226387
waltshaub twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:47:25 Pam Bondi is making the case that nepotism involving government officials is bad. 👀 reageer retweet
Het is absurd en bezopen.
pi_191226394
rgoodlaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:10:17 Just a little something #PamBondi omits:US Ambassador 2015 speech, coordinated with VP Biden, excoriating Ukraine Prosecutor Office for having covered up Burisma corruption.That's right: They went after Prosecutor Office for failing to confront Burisma.(Also Kent testimony) https://t.co/ACfOwsrPyW reageer retweet

Nog een artikel hierover in tweet:
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:27:35 In a speech in 2015, the US ambassador to Ukraine specifically castigated Shokin's office for its obstruction of the investigation into the owner of Burisma, and called for firings, "at minimum," of people in Shokin's office. https://t.co/gO3hKlK0i6 reageer retweet
Pam Bondi didn't tell you that!
rgoodlaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:11:48 2. Plus this from @mikercarpenter:"Biden supported the fight against corruption and advocated increased scrutiny of wrongdoing, including urging an investigation of Burisma."https://t.co/W4zxaVaqAh reageer retweet
svdate twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:02:32 The conspiracy theory Pam Bondi is laying out on the floor of the Senate is the one Tom Bossert called "completely debunked" and one that was invented, according to Fiona Hill, by the Russian spy agencies. reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:06:21 Trump lawyer Bondi played the vid of Joe Biden talking about trying to get Ukraine prosecutor Shokin fired. She said Shokin was "investigating Burisma."She didn't say: A) Shokin was widely accused of corruption; B) Former Shokin deputy has said Burisma probe was dormant; 1/2 reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:06:22 C) Ousting Shokin was widely seen as a move that would increase, not decrease, the chance of aggressive action against companies like Burisma; D) Biden was acting in accordance with the policy of the US and its allies. reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:08:46 Bondi then read what Trump said on the Zelensky call - that "Biden went around bragging that he stopped the prosecution." She accused House managers of omitting this important fact. Biden never bragged he stopped any prosecution. He bragged that he'd gotten a corrupt guy fired. reageer retweet
AshaRangappa_ twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 14:40:49 GOP has been asking for a while, "What's the crime?" when it comes to Trump. Have they articulated the actual crime committed by Joe or Hunter Biden? I mean, can they point to any statute, under U.S. or Ukrainian law, which was broken by either one of them? reageer retweet

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 28-01-2020 00:00:01 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 27 januari 2020 @ 23:14:41 #38
408813 crew  trein2000
pi_191226418
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niks bijzonders, iedereen gaat uiteindelijk voor de bus.
Kat in het nauw? Maar Guiliani was altijd wel iemand die al heel lang dicht bij hem stond. Als die ook al geslachtofferd wordt...
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:23:32 #39
3928 Ulx
pi_191226581
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kat in het nauw? Maar Guiliani was altijd wel iemand die al heel lang dicht bij hem stond. Als die ook al geslachtofferd wordt...
Alleen Haley is niet uitgemaakt voor disloyal/ coffeegirl/ whatever. De rest van de ontslagenen zijn allemaal door de mangel gehaald.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:32:45 #40
3928 Ulx
pi_191226725
JoyceWhiteVance twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:21:02 Trump is arguing Hunter Biden’s Burisma work warranted a criminal investigation. Which means all the deals, trademarks & loans Ivanka, the Kushners, Don jr & Eric have received during his presidency should get the same. reageer retweet
Goede vraag.
pi_191226728
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Alleen Haley is niet uitgemaakt voor disloyal/ coffeegirl/ whatever. De rest van de ontslagenen zijn allemaal door de mangel gehaald.
Het vertrek van Haley is voor mij nog een grote vraagteken. Ze moet iets geweten hebben, want haar vertrek was plotseling en Trump heeft haar niet aangevallen.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:33:52 #42
3928 Ulx
pi_191226738
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:32 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het vertrek van Haley is voor mij nog een grote vraagteken. Ze moet iets geweten hebben, want haar vertrek was plotseling en Trump heeft haar niet aangevallen.
Ze uit ook absoluut geen kritiek.
pi_191226749
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze uit ook absoluut geen kritiek.
Dat ook. Het is een mysterie.
  maandag 27 januari 2020 @ 23:38:49 #44
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191226797
De fact checkers hebben voorlopig wel wat te doen, kolere zeg...
pi_191226801
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat ook. Het is een mysterie.
Ik weet dat het categorisch ontkend wordt door Trump maar het zou me niks verbazen als ze toch Pence gaat vervangen om stemmen te trekken onder vrouwen.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:41:21 #46
3928 Ulx
pi_191226827
washingtonpost twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:51:47 Toomey proposes a "one-for-one" witness deal in Trump impeachment after Bolton revelations https://t.co/h5soiCXyOZ reageer retweet
Zoals ook al eerder is opgemerkt kan Joe Biden best komen om uit te leggen dat hij gewoon amerikaans beleid uitvoerde, en dat de senaat dat wist. Ik zie weinig problemen. Hij kan dit zooitje amateurs wel aan.

En in ruil voor een getuigenis van Bolton is dat helemaal niet zo slecht voor de dems.
pi_191226874
quote:
3s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik weet dat het categorisch ontkend wordt door Trump maar het zou me niks verbazen als ze toch Pence gaat vervangen om stemmen te trekken onder vrouwen.
Dat zou wel slim zijn.
pi_191226884
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:41 schreef Ulx het volgende:
washingtonpost twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:51:47 Toomey proposes a "one-for-one" witness deal in Trump impeachment after Bolton revelations https://t.co/h5soiCXyOZ reageer retweet
Zoals ook al eerder is opgemerkt kan Joe Biden best komen om uit te leggen dat hij gewoon amerikaans beleid uitvoerde, en dat de senaat dat wist. Ik zie weinig problemen. Hij kan dit zooitje amateurs wel aan.

En in ruil voor een getuigenis van Bolton is dat helemaal niet zo slecht voor de dems.
Biden in ruil voor Bolton lijkt mij een goede deal.
  maandag 27 januari 2020 @ 23:48:43 #49
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191226905
Zal wel te principieel zijn, maar van mij konden ze toch echt fijn de tering krijgen. Waarom moeten de Dems meewerken aan die idioterie? Het gaat helemaal niet om Hunter Biden en bovendien riekt het naar chantage.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:53:57 #50
3928 Ulx
pi_191226950
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat zou wel slim zijn.
Gaan de evangelicals niet waarderen.
pi_191226951
Ik ben vrij zeker dat de Democraten moeten kiezen tussen het 1-op-1 systeem of geen getuigen. Dat is ook makkelijker te verdedigen voor de gematigde Republikeinen. Het heeft feitelijk niks met de impeachment te maken, maar in een politiek proces zijn die grenzen niet zo scherp. Het argument zal zijn dat Biden het gewoon moet doen, want hij heeft toch niks te verbergen?
pi_191226952
Dit proces gebruiken om Biden aan te klagen slaat helemaal nergens op. Geen enkele rechter zou dat toestaan?
pi_191226957
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Gaan de evangelicals niet waarderen.
Dat is waar. Hij doet het waarschijnlijk alleen als hij de evangelicals in the pocket heeft.
  Overall beste user 2022 maandag 27 januari 2020 @ 23:56:15 #54
3928 Ulx
pi_191226964
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:48 schreef kladderadatsch het volgende:
Zal wel te principieel zijn, maar van mij konden ze toch echt fijn de tering krijgen. Waarom moeten de Dems meewerken aan die idioterie? Het gaat helemaal niet om Hunter Biden en bovendien riekt het naar chantage.
True. Maar Joe Biden maakt gehakt van de aantijgingen omdat die aantijgingen bullshit zijn. Daarmee beschadigen de Republikeinen zichzelf uiteindelijk meer.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:03:22 #55
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227003
Het meest normale systeem lijkt me dat de aanklagers en verdediging getuigen mogen oproepen en dat de opperrechter bepaalt welke relevant zijn. Wel onwaarschijnlijk.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:11:00 #56
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191227039
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

True. Maar Joe Biden maakt gehakt van de aantijgingen omdat die aantijgingen bullshit zijn. Daarmee beschadigen de Republikeinen zichzelf uiteindelijk meer.
Niet Joe, Hunter hoor. Maar goed, het lijkt me gewoon een slecht idee omdat je op deze manier hun BS nog legitimiert ook. Trump staat terecht, niemand anders.
pi_191227051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:11 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Niet Joe, Hunter hoor. Maar goed, het lijkt me gewoon een slecht idee omdat je op deze manier hun BS nog legitimiert ook. Trump staat terecht, niemand anders.
Nee joh. Ze willen Joe Biden grillen en hopen op de kans dat hij zichzelf voor schut zet. Na 1 getuigeruil is het ongetwijfeld uit met de pret.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:16:11 #58
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191227064
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee joh. Ze willen Joe Biden grillen en hopen op de kans dat hij zichzelf voor schut zet. Na 1 getuigeruil is het ongetwijfeld uit met de pret.
Weet je dat zeker? Ik heb MSNBC opstaan en daar hebben ze het toch echt over Hunter.

Chris Hayes is het er ook totaal niet mee eens.
pi_191227091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:16 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Ik heb MSNBC opstaan en daar hebben ze het toch echt over Hunter.

Chris Hayes is het er ook totaal niet mee eens.
Je hebt gelijk. Ze hopen blijkbaar dat Hunter zijn vader voor schut zet :Y
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:22:00 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227093
Nooit doen, het is geen partisan spelletje van uitruilen. Als ze iemand willen uitnodigen kunnen ze erover stemmen of over laten aan de voorzitter.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 00:22:13 #61
408813 crew  trein2000
pi_191227096
Kun je niet gewoon een truc uithalen en Bolton horen in de fractiekamer van de dems? Het woordelijk verslag voeg je vervolgens toe aan het bewijs en tadaa.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 00:22:24 #62
408813 crew  trein2000
pi_191227097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nooit doen, het is geen partisan spelletje van uitruilen. Als ze iemand willen uitnodigen kunnen ze erover stemmen of over laten aan de voorzitter.
Oh en dit.
pi_191227101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:23:54 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227110
Ze hebben de Democraten ook heel niet nodig om Hunter Biden uit te nodigen, dus wat let ze? :D
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 00:25:40 #65
408813 crew  trein2000
pi_191227124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ze hebben de Democraten ook heel niet nodig om Hunter Biden uit te nodigen, dus wat let ze? :D
Dat ze dan getuigen moeten toestaan en het PR-technisch spinnen dan nog lastiger wordt?
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 00:26:37 #66
3928 Ulx
pi_191227132
SethAbramson twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 00:22:58 *TRUMP'S BIZARRE DEFENSE, DAY TWO*🔷 corrupt lawyer Bondi lectures on corruption🔷 conflicted lawyer Hershmann lectures on conflicts of interest🔷 Purpura lectures on no quid pro quo after Bolton confirms one🔷 pro-impeachment lawyer Starr lectures on the evil of impeachment reageer retweet
Goede samenvatting.
pi_191227139
Samenvatting van vandaag tot nu toe:

:D ikke spuitelf
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:30:52 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat ze dan getuigen moeten toestaan en het PR-technisch spinnen dan nog lastiger wordt?
Mja, ik was wat sarcastisch. Ze hebben de stemmen niet en hebben dus voor zo’n stunt wel de Democraten nodig om de verclowning compleet te maken... dat zou ze pr technisch idd dekking geven. Dat ze de stemmen niet hebben zal vast onder andere komen door de dingen die je aanhaalt inderdaad.)
pi_191227167
Overigens zei Chris Hayes ook dit:
Mimirocah1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 00:24:39 Key point made by @chrislhayes. Even IF there were any legitimate basis to investigate H. Biden- that should be done through proper channels of DOJ like in every other case where we investigate Am. citizens. Asking of foreign country to do it should terrify everyone. reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 00:33:29 #70
3928 Ulx
pi_191227171
Maar moet Hunter wel komen?

KlasfeldReports twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:56:23 Pam Bondi notes that Hunter Biden joined the Burisma board while there was an *open* investigation into the company, emphasizing that word. That emphasis cuts against her point: Any alleged misconduct predated Hunter Biden's work there. reageer retweet
pi_191227176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:33 schreef Ulx het volgende:
Maar moet Hunter wel komen?

KlasfeldReports twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:56:23 Pam Bondi notes that Hunter Biden joined the Burisma board while there was an *open* investigation into the company, emphasizing that word. That emphasis cuts against her point: Any alleged misconduct predated Hunter Biden's work there. reageer retweet
Pam Bondi didn't tell you that! :D
pi_191227212
JDiamond1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 00:12:24 Wow, the State Department is removing an NPR reporter who was set to travel w Pompeo to Europe & Central Asia as part of the pool.The State Department Correspondents' Association says “we can only conclude that the State Department is retaliating against” NPR. (via @jmhansler) reageer retweet
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:42:28 #73
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227214
Trouwens, nog even over dat 1 tegen 1 ruilen. Wat nou als je daar wel op in gaat en je als eerste keuze Trump neemt?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 00:43:41 #74
408813 crew  trein2000
pi_191227223
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
JDiamond1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 00:12:24 Wow, the State Department is removing an NPR reporter who was set to travel w Pompeo to Europe & Central Asia as part of the pool.The State Department Correspondents' Association says “we can only conclude that the State Department is retaliating against” NPR. (via @:jmhansler) reageer retweet
Staatscensuur in the land of the free :')
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:46:27 #75
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191227234
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, ik was wat sarcastisch. Ze hebben de stemmen niet en hebben dus voor zo’n stunt wel de Democraten nodig om de verclowning compleet te maken... dat zou ze pr technisch idd dekking geven. Dat ze de stemmen niet hebben zal vast onder andere komen door de dingen die je aanhaalt inderdaad.)
Je had het toch gewoon bij het juiste eind? Ze hebben in principe de stemmen wel want er zijn maar 51 stemmen nodig om op te roepen wie ze willen en met een meerderheid van 54 moet dat toch lukken als ze zo eensgezind en overtuigd zijn van hun gelijk? Tenzij het zo is dat er een paar dwars liggen, maar dat is dan toch echt hun probleem, dunkt mij.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:52:14 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227258
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Je had het toch gewoon bij het juiste eind? Ze hebben in principe de stemmen wel want er zijn maar 51 stemmen nodig om op te roepen wie ze willen en met een meerderheid van 54 moet dat toch lukken als ze zo eensgezind en overtuigd zijn van hun gelijk? Tenzij het zo is dat er een paar dwars liggen, maar dat is dan toch echt hun probleem, dunkt mij.
Ja, theoretisch hebben ze de stemmen wel, want ze hebben de meerderheid (van 53 btw), maar in de praktijk niet. Als ze de stemmen nu al hadden hoeven ze helemaal geen deal te sluiten. Dan stemmen ze gewoon voor het dagvaarden van Biden en er stemmen sowieso genoeg Democraten mee voor Bolton (of genoeg Republikeinen mee met de Democraten zo je wil).
  dinsdag 28 januari 2020 @ 00:59:18 #77
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191227284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, theoretisch hebben ze de stemmen wel, want ze hebben de meerderheid (van 53 btw), maar in de praktijk niet. Als ze de stemmen nu al hadden hoeven ze helemaal geen deal te sluiten. Dan stemmen ze gewoon voor het dagvaarden van Biden en er stemmen sowieso genoeg Democraten mee voor Bolton (of genoeg Republikeinen mee met de Democraten zo je wil).
Daar gaat het imo helemaal niet om... Het is gewoon een farce. Ze kunnen oproepen wie ze willen en ze hebben echt de stemmen wel, maar als ze dan vervolgens elke getuige blokkeren die de Dems willen horen komt het niet bepaald goed over. Ik zou zeggen tamelijk verdacht. Dįįr gaat het om!
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 01:10:51 #78
408813 crew  trein2000
pi_191227352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik denk dat 50-50 voor de democraten voldoende is.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 01:11:16 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191227353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 00:59 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Daar gaat het imo helemaal niet om... Het is gewoon een farce. Ze kunnen oproepen wie ze willen en ze hebben echt de stemmen wel, maar als ze dan vervolgens elke getuige blokkeren die de Dems willen horen komt het niet bepaald goed over. Ik zou zeggen tamelijk verdacht. Dįįr gaat het om!
Volgens mij zeggen we zo’n beetje hetzelfde... ze hebben nu de stemmen niet, en een van de redenen zal zijn hoe dat over zou komen inderdaad. Echter, voor een 1 tegen 1 uitruil hebben ze geen democratisch akkoord nodig ofzo. Die stemmen toch wel voor om Bolton of Mulvaney oid te dagvaarden.
pi_191227540
The impeachment trial kan slecht uitpakken voor Trump en Biden. Waar twee vechten om een been ... Dit kan goed uitpakken voor Sanders. Is dit de reden dat Michael Bloomberg, late in the game, alsnog deelneemt aan presidentsverkiezing?
The view from nowhere.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 01:56:36 #81
3928 Ulx
pi_191227587
Niet persé. Slecht voor Sanders kan ook als Biden gehakt maakt van de aantijgingen. Als Sanders dan toch weer op dezelfde toer gaat als vier jaar terug en liever Pence ziet dan Biden kan het verkeerd uitpakken om hem aan te vallen op een GOP/Rusland talking point.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 01:58:10 #82
3928 Ulx
pi_191227593
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 01:50:45 Trump defense att'y Robert Ray: "Many of you may come to conclude or may have already concluded that the call was less than perfect. I have said on any number of occasions ... it would have been better ... to have done so through proper channels ... There is consequence to that." reageer retweet
Die verdediging begint steeds gekker te worden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2020 @ 02:04:33 #83
3928 Ulx
pi_191227607
LisaDNews twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 01:20:17 WITNESS NEWS: Multiple GOP sources tell me there are or seem to be 51 votes for the first vote on witnesses - whether to consider the idea of witnesses. But not yet 51 votes for any *specific* witness. reageer retweet
pi_191227620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 01:56 schreef Ulx het volgende:
Niet persé. Slecht voor Sanders kan ook als Biden gehakt maakt van de aantijgingen.
Hunter Biden en Burisma maakt hoe dan ook geen goede indruk, ook niet als het 'slechts' nepotisme is.

quote:
Als Sanders dan toch weer op dezelfde toer gaat als vier jaar terug en liever Pence ziet dan Biden kan het verkeerd uitpakken om hem aan te vallen op een GOP/Rusland talking point.
Vergezocht. Hij laat Biden en Trump dat uitvechten.

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 28-01-2020 02:19:34 ]
The view from nowhere.
pi_191227679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 02:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hunter Biden en Burisma maakt hoe dan ook geen goede indruk, ook niet als het 'slechts' nepotisme is.
[..]

Vergezocht. Hij laat Biden en Trump dat uitvechten.
Vooral als naar buiten komt dat Hunter betaald is met witgewassen geld.
pi_191227714
tribelaw twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 02:37:51 .@AlanDersh thinks he’s shown something significant by demonstrating that lots of things can be called “abuse of power.” Not so. What counts is whether the SPECIFIC ACTS charged in articles 1 and 2 meet the standard the Constitution sets for removal. reageer retweet
pi_191227727
Meer uit Bolton's boek:

nytimes twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 02:36:35 Breaking News: From John Bolton’s book draft: He says he voiced concerns to William Barr that President Trump was effectively granting personal favors to autocrats https://t.co/ygK7JjeLNi reageer retweet

Bolton Was Concerned That Trump Did Favors for Autocratic Leaders, Book Says

The former national security adviser shared his unease with the attorney general, who cited his own worries about the president's conversations with the leaders of Turkey and China.
quote:
John R. Bolton, the former national security adviser, privately told Attorney General William P. Barr last year that he had concerns that President Trump was effectively granting personal favors to the autocratic leaders of Turkey and China, according to an unpublished manuscript by Mr. Bolton.

Mr. Barr responded by pointing to a pair of Justice Department investigations of companies in those countries and said he was worried that Mr. Trump had created the appearance that he had undue influence over what would typically be independent inquiries, according to the manuscript. Backing up his point, Mr. Barr mentioned conversations Mr. Trump had with the leaders, President Recep Tayyip Erdogan of Turkey and President Xi Jinping of China.

Mr. Bolton's account underscores the fact that the unease about Mr. Trump's seeming embrace of authoritarian leaders, long expressed by experts and his opponents, also existed among some of the senior cabinet officers entrusted by the president to carry out his foreign policy and national security agendas.

Mr. Bolton recounted his discussion with Mr. Barr in a draft of an unpublished book manuscript that he submitted nearly a month ago to the White House for review. People familiar with the manuscript described its contents on the condition of anonymity.

[..]
blakehounshell twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 03:58:38 In a parallel universe, the Halkbank and ZTE stuff would be major scandals in their own right. Now they are just story B-matter. https://t.co/H64pscVOng reageer retweet
tribelaw twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 04:45:07 Shows how terrible the normalization of corruption has become https://t.co/vq6cPB1r18 reageer retweet

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 28-01-2020 04:58:11 ]
pi_191227810
Het is een beginnetje:

LisaDNews twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 01:20:17 WITNESS NEWS: Multiple GOP sources tell me there are or seem to be 51 votes for the first vote on witnesses - whether to consider the idea of witnesses.But not yet 51 votes for any *specific* witness. reageer retweet
pi_191228185
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 02:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vooral als naar buiten komt dat Hunter betaald is met witgewassen geld.
Hoe wilde je Hunter Biden afzetten? Eerst president maken?
pi_191228271
quote:
atrupar twitterde op maandag 27-01-2020 om 22:43:23 Pam Bondi, who dropped an investigation into Trump University after Trump's foundation gave her campaign $25,000, is here to lecture us about corruption https://t.co/XH5nlwGrqK reageer retweet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_191228336
quote:
Pam Bondi didn't tell you this!

Facts First!

Weet je hoeveel Pam Bondi verdient trouwens?
craig_crawford twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:02:17 Funny Pam Bondi not mentioning she was making twice as much per month as Hunter from Qatar for no apparent reason. "Bondi registered in July under FARA — Foreign Agents Registration Act — as a part-time, $115,000-per-month lobbyist for Qatar." https://t.co/x4JU7XK0t1 reageer retweet
pi_191228351
Trump: "Romney Begged Me For Endorsement, I Could Have Said 'Mitt, Drop To Your Knees' And He Would Have."

Romney gaat hier logischerwijs nog wraak over nemen en zal mogelijk degene zijn die het presidentschap van Trump diep onder de zoden stopt.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 08:39:08 #94
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191228803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 07:37 schreef Beathoven het volgende:
Trump: "Romney Begged Me For Endorsement, I Could Have Said 'Mitt, Drop To Your Knees' And He Would Have."

Romney gaat hier logischerwijs nog wraak over nemen en zal mogelijk degene zijn die het presidentschap van Trump diep onder de zoden stopt.
Waarom zou hij dit willen doen? Romney wil net zo graag als de rest van de senaat weten wat er allemaal speelt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191228887
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2020 23:13 schreef Kijkertje het volgende:
rgoodlaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:10:17 Just a little something #PamBondi omits:US Ambassador 2015 speech, coordinated with VP Biden, excoriating Ukraine Prosecutor Office for having covered up Burisma corruption.That's right: They went after Prosecutor Office for failing to confront Burisma.(Also Kent testimony) https://t.co/ACfOwsrPyW reageer retweet
[ afbeelding ]
Nog een artikel hierover in tweet:
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:27:35 In a speech in 2015, the US ambassador to Ukraine specifically castigated Shokin's office for its obstruction of the investigation into the owner of Burisma, and called for firings, "at minimum," of people in Shokin's office. https://t.co/gO3hKlK0i6 reageer retweet
rgoodlaw twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:11:48 2. Plus this from @:mikercarpenter:"Biden supported the fight against corruption and advocated increased scrutiny of wrongdoing, including urging an investigation of Burisma."https://t.co/W4zxaVaqAh reageer retweet
svdate twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:02:32 The conspiracy theory Pam Bondi is laying out on the floor of the Senate is the one Tom Bossert called "completely debunked" and one that was invented, according to Fiona Hill, by the Russian spy agencies. reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:06:21 Trump lawyer Bondi played the vid of Joe Biden talking about trying to get Ukraine prosecutor Shokin fired. She said Shokin was "investigating Burisma."She didn't say: A) Shokin was widely accused of corruption; B) Former Shokin deputy has said Burisma probe was dormant; 1/2 reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:06:22 C) Ousting Shokin was widely seen as a move that would increase, not decrease, the chance of aggressive action against companies like Burisma; D) Biden was acting in accordance with the policy of the US and its allies. reageer retweet
ddale8 twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:08:46 Bondi then read what Trump said on the Zelensky call - that "Biden went around bragging that he stopped the prosecution." She accused House managers of omitting this important fact. Biden never bragged he stopped any prosecution. He bragged that he'd gotten a corrupt guy fired. reageer retweet
AshaRangappa_ twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 14:40:49 GOP has been asking for a while, "What's the crime?" when it comes to Trump. Have they articulated the actual crime committed by Joe or Hunter Biden? I mean, can they point to any statute, under U.S. or Ukrainian law, which was broken by either one of them? reageer retweet

:')

What they didnt tell you... Al die post inclusief de speech gaan over de prosecutor general die voor Shokin diende...

De Zlochevsky en Burisma assets die de Uk bevroren hadden werden vrijgegeven vanwege gebrek aan bewijs op 20 januari 2015.
https://www.kyivpost.com/(...)-burisma-378190.html

De prosecutor general die toen diende en verweten werd deze zaak tegen te werken heet Vitaly Yarema. Hij werd ontslagen op 8 februari 2015 waarna Shokin zijn plek overnam.
https://ethixbase.com/ean(...)nnouncement-pending/

En dan de MSM leugen dat ze zaken long dormant waren.

Op 2 februari 2016 krijgt Shokin van de rechtbank goedkeuring voor de inbeslagname van Zlochevsky's bezittingen.
https://en.interfax.com.ua/news/general/322395.html

Op 11,18 en 19 februari belt Joe Biden met Poroshenko.
https://ua.usembassy.gov/(...)enko-ukraine-021916/

Op 19 februari trekt Shokin zich gedwongen terug uit zijn functie als prosecutor general nadat dat hem is opgedragen door Poroshenko.
https://www.unian.info/m/(...)-administration.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 28-01-2020 08:58:55 ]
  dinsdag 28 januari 2020 @ 08:59:03 #96
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191228992
Doen alsof dit het proces van Joe Biden is. Wat een moreel leeg geleuter.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 09:13:12 #97
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191229110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat komt omdat Joe Biden vooralsnog een gewone amerikaan is. Ze pakken deze zaak dus civiel aan, want dat is het handelsmerk van dit soort juristen. Het lijkt ook een vooropgesteld plan dat ze zelfs na de impeachment procedure Biden willen blijven bestoken. En hem op deze manier te beschadigen in zijn campagne.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191229186
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 07:32 schreef Kijkertje het volgende:

Weet je hoeveel Pam Bondi verdient trouwens?
craig_crawford twitterde op maandag 27-01-2020 om 23:02:17 Funny Pam Bondi not mentioning she was making twice as much per month as Hunter from Qatar for no apparent reason. "Bondi registered in July under FARA — Foreign Agents Registration Act — as a part-time, $115,000-per-month lobbyist for Qatar." https://t.co/x4JU7XK0t1 reageer retweet
Pam is tenminste gekwalificeerd in tegenstelling tot crackhead Hunter.
pi_191229191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar wat vind je hier nou van. Totaal niet verdacht ? Allemaal puur toeval ?
pi_191229283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 09:23 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Maar wat vind je hier nou van. Totaal niet verdacht ? Allemaal puur toeval ?
Wat denk je zelf? _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')