SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Gemiste kansquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
Ik hoopte ergens dat Meke niet door zou hebben dat ze de LaPo had zodat ik 'm kon kapen met 'S-Meke-n om een nieuw topic. Zou enorm hilarisch zijn geweest.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:55 schreef Strani het volgende:
Ik hoopte ergens dat Meke niet door zou hebben dat ze de LaPo had zodat ik 'm kon kapen met 'S-Meke-n om een nieuw topic. Zou enorm hilarisch zijn geweest.
quote:
Zal vast nog wel eens kunnen jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die houden we in het achterhoofd!
SINTERKLAASquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we onze gevoelens in dit hele deel illustreren met plaatjes uit Flodder.
Ik begin rustig:
[ afbeelding ]
Als je één foto per post doet, heb je dan een losse flodder?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we onze gevoelens in dit hele deel illustreren met plaatjes uit Flodder.
Ik begin rustig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als je één foto per post doet, heb je dan een losse flodder?
Wij zijn geen topic kapers. Ik wacht minstens 4 tellen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:57 schreef Meke het volgende:
Hadden jullie maar sneller moeten kapen, het is niet alsof dit topic binnen drie tellen geopend was!
Ik had de tickets aan mijn moeder gegeven voor kerst, want die is lichtelijk Bowie-fanquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ikIk heb eigenlijk geen idee waar die over gaat, alleen dat het door Bowie geschreven is
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
Ik begin rustig:
[ afbeelding ]
Haha, scherpquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als je één foto per post doet, heb je dan een losse flodder?
Het was bijna twee minuten johquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Wij zijn geen topic kapers. Ik wacht minstens 4 tellen.
Wij ijsen eisquote:
Oeh, waarvoor? Ik kijk nu nog Slimste Mensquote:
Ik dm'de je nogquote:
Floddertjequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, deze gaat mijn matige intelligentie te boven
Beste nieuwkomerquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, waarvoor? Ik kijk nu nog Slimste Mens
Eensquote:
Je hebt geen matige intelligentie joh, je weet alleen niet allesquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, deze gaat mijn matige intelligentie te boven
quote:
Jeugdsentimentquote:
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt geen matige intelligentie joh, je weet alleen niet alles
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:20 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mijn kont geven?
Prima, we willen ook dat je blijft leven!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
Nou ze hebben het over een musical met 3 miljoen bezoekers en steeds verlengd wordt. HET ZAL TOCH NIET SOLDAAT VAN ORANJE ZIJN HÈ?!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:04 schreef Dave het volgende:
Niet zo greysen Edsiel had ook nog gekund.
Het kan niet meer mis gaan!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!Zou wel voor het eerst in lange tijd zijn dat er iets plant-gerelateerds lukt hier
Ja, dan weet je het wel inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
Nou ze hebben het over een musical met 3 miljoen bezoekers en steeds verlengd wordt. HET ZAL TOCH NIET SOLDAAT VAN ORANJE ZIJN HÈ?!
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dan weet je het wel inderdaad![]()
Die wil ik eigenlijk ook nog steeds wel zien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |