SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al zie je waarschijnlijk wel meteen meer de relevante zaken en vis je de mol er sneller uit
Vind het begin al heel tofquote:
Ja en dan verdeeld over die twee auto's en dat je daar meteen al over na gaat denkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:23 schreef I het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
[..]
Vind het begin al heel tof
Precies datquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dan verdeeld over die twee auto's en dat je daar meteen al over na gaat denken
En dan moeten we @Cyan9 maar ontvoeren om daar live ons te gaan therapeuten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietIk wil er NIET aan denken.
Dan moeten we echt speciaal met de Fok!-ploeg ergens op de hei op een boerderijtje gaan zitten ofzo, om elkaar te ondersteunen
Tot straksquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef I het volgende:
Oké, ik ga nu even gefocust De Mol kijken, anders zit ik over een uur alsnog op minuut 7 van de aflevering.![]()
Die was inderdaad heel erg tofquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef I het volgende:
Oké, ik ga nu even gefocust De Mol kijken, anders zit ik over een uur alsnog op minuut 7 van de aflevering.![]()
Dat lijkt me een prima idee!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan moeten we @:Cyan9 maar ontvoeren om daar live ons te gaan therapeuten.![]()
Dan komt hij tenminste opdagen, itt in dat topic van hem.![]()
![]()
Straks is het morgenquote:
Ja dat hoop ik dus te ondervangen met dat ontvoer-gedeelte van die post.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee!
Hoewel, onze Cyan laat het op meets tegenwoordig ook aardig afweten, dus of hij daar wel op komt dagen is ook nog de vraag...
Ja inderdaad, met Frederiquequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was inderdaad heel erg tofZulk soort openingsopdrachten zijn ook gewoon heerlijk om de kandidaten te introduceren, en toch is de opdracht boeiend, en kan er gemold worden.
Moet ook meteen denken aan WIDM 2006, toen waren ze op dezelfde zoutvlakte.
Goed puntquote:
Scherp planquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik dus te ondervangen met dat ontvoer-gedeelte van die post.
Jaquote:
Hoera!quote:
Alles bij elkaar meer dan twee uur. De stations liggen hemelsbreed 63 kilometer uit elkaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoera!Hoe lang was je nou onderweg?
Meer dan twee uur voor 63 kilometer is wel lang jaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alles bij elkaar meer dan twee uur. De stations liggen hemelsbreed 63 kilometer uit elkaarAlleen de eerste trein (van de vier) had vertraging, maar die overstap was lang genoeg om geen verschil te maken.
Jullie waren leuk gezelschap onderweg
Nog 13 minuten!quote:
Hemelsbreed hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer dan twee uur voor 63 kilometer is wel lang ja![]()
Gelukkig!Daar zijn we ook voor!
Gelukkigquote:
quote:
Ik ga even een existentiėle crisis in, brb.quote:
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijnquote:
Nog 6 minuten...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even een existentiėle crisis in, brb.
Sorry dat we je dit zo moeten melden Mekequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
Oh nee brb bestaat dan natuurlijk ook niet![]()
Hee het is avond, vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijn
Volgens mij kan je wel straks terug komen, maar is het geen straks meer op het moment dat je er weer bentquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
Oh nee brb bestaat dan natuurlijk ook niet![]()
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel straks terug komen, maar is het geen straks meer op het moment dat je er weer bent
Nietes, het is gewoon vandaag. Alweer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
Nu (vandaag) is het eindelijk morgen!
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, het is gewoon vandaag. Alweer.
Als dat zo is dan hoefden we toch niet tot middernacht te wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!
quote:
En dus per definitie nooit morgen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!
Ja, dat punt maakte ik dus net een post eerderquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoefden we toch niet tot middernacht te wachten?
Ja, maar morgen is relatief aan vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijn
Morgen is ook weer de vandaag van de dag ernaquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dus per definitie nooit morgen.
Nee, morgen is de gisteren van overmorgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen is ook weer de vandaag van de dag erna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |