Gelukkigquote:
quote:
Ik ga even een existentiële crisis in, brb.quote:
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijnquote:
Nog 6 minuten...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even een existentiële crisis in, brb.
Sorry dat we je dit zo moeten melden Mekequote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
Oh nee brb bestaat dan natuurlijk ook niet
Hee het is avond, vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijn
Volgens mij kan je wel straks terug komen, maar is het geen straks meer op het moment dat je er weer bentquote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Meke het volgende:
Oh nee brb bestaat dan natuurlijk ook niet
Precies.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij kan je wel straks terug komen, maar is het geen straks meer op het moment dat je er weer bent
Nietes, het is gewoon vandaag. Alweer.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
Nu (vandaag) is het eindelijk morgen!
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nietes, het is gewoon vandaag. Alweer.
Als dat zo is dan hoefden we toch niet tot middernacht te wachten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!
quote:
En dus per definitie nooit morgen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar vandaag is altijd de morgen van de dag ervoor!
Ja, dat punt maakte ik dus net een post eerder Spuit 11quote:Op woensdag 22 januari 2020 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hoefden we toch niet tot middernacht te wachten?
Ja, maar morgen is relatief aan vandaag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is hooguit vandaag. Het kan wel ochtend zijn
Morgen is ook weer de vandaag van de dag ernaquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dus per definitie nooit morgen.
Nee, morgen is de gisteren van overmorgenquote:Op woensdag 22 januari 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen is ook weer de vandaag van de dag erna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |