quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door bitterbal op 21-01-2020 09:10:20 ]
oh oeps....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Lionne, je moest een nieuw deel openen
een vrouwelijk wielrensterquote:
https://www.google.com/ur(...)ust=1579679789955092quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:58 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Een iets knappere sowieso
En een leuk quoteje
Wie vind jij een knappere wielrenner?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:58 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Een iets knappere sowieso
En een leuk quoteje
Die bestaat nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie vind jij een knappere wielrenner?
Mannen die fietsen zijn nooit knap.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie vind jij een knappere wielrenner?
Peter God welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die fietsen zijn nooit knap.
wel genoeg knappe vrouwen die fietsenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die fietsen zijn nooit knap.
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel genoeg knappe vrouwen die fietsen
Echt wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is er niet beter op geworden
Wel leuk smoeltje toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is er niet beter op geworden
Ik vind het geen aantrekkelijke vrouw.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt wel.
vrouwelijke wielrenster en een quote
Ja maar het draait niet altijd om jou Haags.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het geen aantrekkelijke vrouw.
Nee dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het draait niet altijd om jou Haags.
nou ja, Puck in de OP is al een hele goedequote:
Ik denk er net zo over.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil jij dan nog zien?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor Gianni is dit wel leuk en derrabbit ook.
Nou nee....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt liever een 60 jarige
Elodie Kuyper meer iets voor jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel een leuk bekkiequote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elodie Kuyper meer iets voor jou?
erg jong wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft wel een leuk bekkie
Ja eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg jong wel.
Maar goed. Ik vind Anne van der Breggen ook wel leuk.
Ik had dat dus vorige week. Hele week fucking rustig, gewoon niet leuk meerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
het wordt tijd dat het weer drukker wordt op het werk. ik heb nu te veel tijd om op marktplaats te kijken
ik ving iets op dat ik binnenkort waarschijnlijk weer op een project geplaatst wordt, dus dan komt het wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat dus vorige week. Hele week fucking rustig, gewoon niet leuk meer
Leuk!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ving iets op dat ik binnenkort waarschijnlijk weer op een project geplaatst wordt, dus dan komt het wel weer goed.
Altijd eerst de voorraad checkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
dat moment van blinde paniek als je net gepoept hebt en dan een lege wc-rolhouder ziet
er was gelukkig nog een beetje op de rolquote:
En anders beetje scoopen met de rol zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was gelukkig nog een beetje op de rol
En anders gewoon kranten papier gebuiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was gelukkig nog een beetje op de rol
gewoon de handdoekrol van de muur trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:35 schreef Molo het volgende:
[..]
En anders beetje scoopen met de rol zelf
"als er maar een gat in zit"quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn smaak is best breed.
Haags heeft een groot geslachtsdeel hartquote:
Leiden heeft idd mooie binnenstad! Ben je ik jaren geleden nog weekje op vakantie geweest met paar vriendenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:35 schreef Molo het volgende:
Wat is Leiden toch een mooie stad en de weg erheen ook![]()
Onderweg van genoten, nu naar binnen, op naar koffie
We kunnen ruilen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zo maar eens op richting de Uni. Heb eigenlijk helemaal geen zin
Nee laat maar, ik ga wel baaf koffie drinken op de Uniquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zo maar eens op richting de Uni. Heb eigenlijk helemaal geen zin
tr gemacht.quote:
Lekker spannend wel in zo'n bootje tijdens onweer maar dit zal wel fotoshop zijn, zo zijn ze die gelovige kuthonden.quote:
Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.quote:
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.
Complexe beenbreuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzo
Lekker ziektewet in, gratis geld!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ziek thuis is ook waardeloos
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker ziektewet in, gratis geld!
En dan lekker paar weken hoeren neuken nooit meer werken
Ijsdraakje betaald de drankjesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, bonus binnen. Halve dag rijk yo.
Want vanmiddag meteen even m'n garagerekening betalen.
Maar vanavond ben ik weer sloeber.quote:
Dus we moeten snel zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar vanavond ben ik weer sloeber.
Aldipils it is.
Mwah, technisch gezien is dat geld al uitgegeven, het chillt alleen nog even op mijn rekening.quote:
erg he.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen reet aan, dat verstandig doen.
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg he.
maar ja, je moet soms wel. dat hoort bij het volwassen leven.
ik kan er niet echt mee lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Iedereen blijft een kindquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.quote:
De tijd van onbezonnenheid is voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.
ik moest even aan het begin van de gtst tune denkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tijd van onbezonnenheid is voorbij
En nu zit die de rest van de dag in je kopquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest even aan het begin van de gtst tune denken
beetje hetzelfde als rondsmurfen.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als rondsmurfen.
Oh dat doe k wel regelmatig:pquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als rondsmurfen.
Hoe laat moet je beginnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Denk k vandaag op werk ook een beetje smurf
Altijd goed om met een kut sfeer te beginnenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu. Sfeer is weer gezellig geloof ik :p
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu. Sfeer is weer gezellig geloof ik :p
quote:Klaag niet over de duisternis, maar ben zelf het licht.
ik vind even niet meer erbij waar de tekst van afkomstig is.quote:
Dat is wel vrij ruim genomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind even niet meer erbij waar de tekst van afkomstig is.
ergens uit de bijbel
ik heb echt geen flauw idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is wel vrij ruim genomen.
Kun je om het zoeken wat makkelijker te maken misschien zeggen of het oude of nieuwe testament is?
Duidelijk uit het evangelie van Johannesquote:
ik geloof het meteenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk uit het evangelie van Johannes
De doper?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bestond er toen nog geen dope behalve wiet en drank. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De doper?
Zon kont is van koper…. Zijn kop is van blik.. rikketikketik?
ook geen opium?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bestond er toen nog geen dope behalve wiet en drank. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat wel, maar dat staat niet op de internationale doping lijsten volgens mij.quote:
Ik hebb gisteren geleerd dat de meest verslavende drug paracetamol is.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat staat niet op de internationale doping lijsten volgens mij.
Serieus? Snap niet echt goed wat daar zo verslavend aan isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hebb gisteren geleerd dat de meest verslavende drug paracetamol is.
meteen verbieden!!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gehad met stoppen met paracetamol.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Makkelijk te krijgen en je bouwt er een spiegel van op, dus stoppen is niet zo makkelijk?
Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gehad met stoppen met paracetamol.
Ik ook niet, maar ik heb het dan ook nog nooit op dagelijkse basis geslikt voor langer dan 1 dagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gehad met stoppen met paracetamol.
maar dan is het toch niet emer verslavend dan iets als Meth waarvan ze zeggen dat je na 1x gebruik al verslaafd kan raken?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet emer verslavend dan iets als Meth waarvan ze zeggen dat je na 1x gebruik al verslaafd kan raken?
Ik zoek het ff op.. was bij een kenniskquiz, en de vraagstelling was misschien wat beroerd vertaald.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".
Nee. Waarom zou je dat doen? Als een lage dosis paracetamol niet genoeg is pak je wat sterkers. Duh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?
Op die manier zou het wel nog kunnen, maar als je chronische pijn hebt waar je enkel paracetamol voor kunt gebruiken is het ook kut.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".
Niet alles is vrij verkrijgbaar of wegens andere dingen een optie natuurlijk. En als een huisarts zegt "slik er maar een paracetamol bij indien nodig" wíllen mensen daar nog wel eens mee overdrijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je dat doen? Als een lage dosis paracetamol niet genoeg is pak je wat sterkers. Duh.
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog even los van de lui die überhaupt niet naar een arts gaan en gewoon tegen alles een paracetamol pakken. (En dan pijn in hun hoofd krijgen als ze een dagje overslaan, hoi afhankelijkheid.)
Jij bent de eerste die hierover begint he.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die hierover begint he.
Kijk, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik doel hierop:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb geen enkele reden om over paracetamol te beginnen of over de verslavendheid ervan
Daar ben je toch echt de eerste mee, met "HET IS ZO SLECHT".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijk
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?quote:
Natuurlijk is er altijd een optie in de buurt. thuisbezorgd.nl en afrekenen met de creditcard van je baasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?
Oh, nou. Wat jij wilquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik doel hierop:
[..]
Daar ben je toch echt de eerste mee, met "HET IS ZO SLECHT".
Een redelijke optie dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is er altijd een optie in de buurt. thuisbezorgd.nl en afrekenen met de creditcard van je baas
Enige juiste optie en dan gelijk collegiaal zijn en voor de hele zaak bestellen!quote:
Awwyissquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige juiste optie en dan gelijk collegiaal zijn en voor de hele zaak bestellen!
Ik heb best wel weer zin om vettig voer te eten nu, maar toch maar voor bakje yoghurt met stukjes banaan erin gegaan.quote:
Ik heb nog een appel voor straks. Vandaag voor de rest "braaf" met m'n eten, dan kan ik morgen rommel eten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best wel weer zin om vettig voer te eten nu, maar toch maar voor bakje yoghurt met stukjes banaan erin gegaan.
Er zit een supermarkt om de hoekquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?
Ik ga me vandaag ook maar netjes inhouden, anders kom ik nooit van de kerst kilo's afquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een appel voor straks. Vandaag voor de rest "braaf" met m'n eten, dan kan ik morgen rommel eten.
Die heb ik al ruim 20 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga me vandaag ook maar netjes inhouden, anders kom ik nooit van de kerst kilo's af
Opgebouwd of nooit vanaf gekomen?quote:
Nah, toen ik stopte met groeien ben ik langzaam steeds zwaarder geworden. Tot ik op een gegeven moment 139 kilo woog. Inmiddels weeg ik 98 kilo, maar er mogen er best nog een paar vanaf. Maar die laatste kilo's zijn het moeilijkst. Een paar jaar geleden was ik 95, maar dat vasthouden is echt heel lastig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgebouwd of nooit vanaf gekomen?
Laatste paar kilo's zijn idd lastig. Nu heb ik er geen ervaring mee om meer dan 10kg te zwaar te zijn, maar 3/4 kilo vind ik al lastig genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, toen ik stopte met groeien ben ik langzaam steeds zwaarder geworden. Tot ik op een gegeven moment 139 kilo woog. Inmiddels weeg ik 98 kilo, maar er mogen er best nog een paar vanaf. Maar die laatste kilo's zijn het moeilijkst. Een paar jaar geleden was ik 95, maar dat vasthouden is echt heel lastig.
Wat ik gemerkt hebt met afvallen is dat mijn lichaam bepaalde drempels leek op te werpen. Ik bleef heel vaak lang hangen op en bepaald gewicht en daaronder komen, lukte bijna niet. Als dat dan wel lukte ging het afvallen ineens weer sneller. Blijkbaar zit ik nu ook op zo'n drempelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste paar kilo's zijn idd lastig. Nu heb ik er geen ervaring mee om meer dan 10kg te zwaar te zijn, maar 3/4 kilo vind ik al lastig genoeg
Ik denk dat je daar drie rondjes Amsterdam voor nodig hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Straks weer drie kwartier terug om het er weer af te lopen
Vier rondjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik had vanochtend ook al 4 boterhammen op
Plateausquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik gemerkt hebt met afvallen is dat mijn lichaam bepaalde drempels leek op te werpen. Ik bleef heel vaak lang hangen op en bepaald gewicht en daaronder komen, lukte bijna niet. Als dat dan wel lukte ging het afvallen ineens weer sneller. Blijkbaar zit ik nu ook op zo'n drempel
Jep. Vrij gebruikelijk zelfs.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is een bestaand iets?
ik wil graag weer een plateautje zakkenquote:
Ik heb me nooit verdiept in de theorie achter afvallen, maar gewoon mijn gut feeling (pun intended) gevolgd. En dit dus wel ervarenquote:
Het is meer dan het basic kcal in < kcal out in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me nooit verdiept in de theorie achter afvallen, maar gewoon mijn gut feeling (pun intended) gevolgd. En dit dus wel ervaren
Ik ben in een jaar 30 kilo afgevallen. De overige tien kilo een paar jaar later. Maar alweer heel wat jaren redelijk op gewicht. Het is jammer dat ik zo'n broertje dood heb aan sportenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dan het basic kcal in < kcal out in ieder geval.En niks mis met rustig afvallen, is de kans ook groter dat het een blijvende verandering is geweest.
Sport ernaast maakt het wel makkelijker ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar 30 kilo afgevallen. De overige tien kilo een paar jaar later. Maar alweer heel wat jaren redelijk op gewicht. Het is jammer dat ik zo'n broertje dood heb aan sporten
En die verloor uiteindelijk zijn kop.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Details, detailsquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die verloor uiteindelijk zijn kop.
Ja, ik vind zwemmen heerlijk. Maar het grote nadeel is dat je dan altijd een gaatje moet vinden dat ik zelf kan én dat je terecht kunt in het zwembad. Het zou veel gemakkelijker zijn als ik van rennen hield. Dat kun je gewoon overal en altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sport ernaast maakt het wel makkelijker ja.Al moet je dat wel blijven doen, als ik nu m'n poot breek, moet ik wel écht oppassen, bijvoorbeeld.
![]()
Wel super trouwens, dat het er nog steeds af is!
Als het mogelijk zou zijn dan mocht je wat kilo's aan mij kwijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind zwemmen heerlijk. Maar het grote nadeel is dat je dan altijd een gaatje moet vinden dat ik zelf kan én dat je terecht kunt in het zwembad. Het zou veel gemakkelijker zijn als ik van rennen hield. Dat kun je gewoon overal en altijd
Gewoon blijven wandelen, is prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind zwemmen heerlijk. Maar het grote nadeel is dat je dan altijd een gaatje moet vinden dat ik zelf kan én dat je terecht kunt in het zwembad. Het zou veel gemakkelijker zijn als ik van rennen hield. Dat kun je gewoon overal en altijd
ik moet langzaam weer eens beginnen met wandelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon blijven wandelen, is prima.
Iedere dag 2 carnavals optochten mee lopen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet langzaam weer eens beginnen met wandelen.
kunnen jullie niks in het carnavalsweekend plannen? dan heb ik een excuus om carnaval te ontvluchten
O ja, wandelen is wel lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon blijven wandelen, is prima.
gaat me te langzaamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere dag 2 carnavals optochten mee lopen?
2 rondjes per optocht lopen? Kun je bij iedere wagen even een biertje meenemenquote:
Vast wel, als de hartslag maar omhoog gaat.quote:
dat is dan ook niet goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 rondjes per optocht lopen? Kun je bij iedere wagen even een biertje meenemen
Dus dan moet ik toch maar gewoon mijn fiets rondjes blijven doenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast wel, als de hartslag maar omhoog gaat.
Klinkt alleen niet ideaal, alles schraal enzo.
Is wel efficiënter.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus dan moet ik toch maar gewoon mijn fiets rondjes blijven doen
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan ook niet goed voor de lijn
En meteen een excuus om even thuis weg te zijnquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En meteen een excuus om even thuis weg te zijn
dat is zeker waar.quote:
Alleen zo jammer dat ik net te horen heb gekregen dat naar de kroeg fietsen en daarna weer terug niet zo goed schijnt te zijn voor de lijnquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Arg. Ben wat vergeten aan te slaan. Nou goed. We gingen er zitten. Ze leek super boos maar dat was het niet maar moet weer zorgvuldiger zijn.
Mja k weet hetmoest bijna huilen :p
Gaat dit over je baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
Ze zei ja k weet dat je het ook kan zonder fouten maar goed dat zijn Maar dat zijn maar korte momenten. K zei tegeb haar dat k als we vol gaan vaak als een kip zonder hoofd rondliep in de hoop het allemaal maar te regelen maar dat zag ze niet zei ze
Ze moest eens weten:p
welke groente ga je halen?quote:
Niet zoveel! Vandaag aan de pasta, er ligt nog wel zat thuis daarvoor. Wel even vegabrokjes, wasmiddel, wat biertjes en bananen halen.quote:
ja, daar heb ik niks aan. ik zoek inspiratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zoveel! Vandaag aan de pasta, er ligt nog wel zat thuis daarvoor. Wel even vegabrokjes, wasmiddel, wat biertjes en bananen halen.
storING?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:30 schreef Karzai het volgende:
Salaris nog niet gestort meestal krijg ik het de 21e
Je zal het sowieso krijgenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
nee abn, maar soms krijg het ook de 22e. Denk dat het er morgen wel op staat.
Nou als je je nu al druk maakt dat je geld er nog STEEDS niet is terwijl de dag nog niet eens om is, dan zit je inderdaad wel tegen een burnout aan jaquote:
Echt hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je je nu al druk maakt dat je geld er nog STEEDS niet is terwijl de dag nog niet eens om is, dan zit je inderdaad wel tegen een burnout aan jaIk zou me maar gauw ziekmelden als ik jou was
Ja, dat heeft iedereen. Tenzij er van tevoren goede afspraken over gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:01 schreef Karzai het volgende:
ja als ik er een dag niet ben hangt de baas ook aan de lijn
Net was het nog een maand blaaskaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
dag te laat betalen, een dag niet werken
jij gaat werken als je een maand niet betaald krijgt?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog een maand blaaskaak
denk dat je mij een beetje verkeerd begrijptquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog een maand blaaskaak
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
jij gaat werken als je een maand niet betaald krijgt?
Hou eens op met dat gezwets joh mafkees.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Dat hoop ik maar dan. Ik ga morgen iig lekker werken. Ik heb nog nooit problemen gehad met te laat geld. Denk dat er dan ook wel een beetje de pleuris uit zou breken eerlijk gezegd. Het zal wel goed komen, gewoonquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat je mij een beetje verkeerd begrijpt
Iets met computers, net als elke fok-kneus.quote:
Thats the spirit!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Heuj, dat is de oude naam van mijn werkquote:
Zou mijn werkgever wel even vragen of hij nog van plan is het over te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
ik ben morgen vrij, en ik red het ook wel een maandje zonder salaris
Mijn ex werkgever is wel vaker te laat geweest, maar nooit met salarisquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrijdag salaris. En mijn werkgever is nog nooit te laat geweest
dat lijkt me vervelend, je hebt geen vast inkomen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het altijd een verrassing wanneer er iets binnenkomt
Kijk maar uit, ze pakt zo een pistool uit de verkleedkist.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Het staat er morgen wel op, en anders even op de koffie bij Femke Halsema
Wat heb je dan te vieren?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje gehaald. Ik vond dat ik iets te vieren heb
Ik ben al een poosje aan het pleiten voor wat organisatorische veranderingen. Vandaag een belangrijke meeting over gehad. Die ging erg goedquote:
Dan heb je het verdient!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al een poosje aan het pleiten voor wat organisatorische veranderingen. Vandaag een belangrijke meeting over gehad. Die ging erg goed
Frietzaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik was ook gewoon lui dus even stoppen bij de frietzaak was wel zo makkelijk
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:28 schreef Toekito het volgende:
Papa to be hier
Mijn vrouw is 11 augustus uitgerekend van ons eerste kind. Dus ik kom hier vooral meelezen en tips en tricks te vinden. En waar nodig vragen te stellen
Proficiatquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Toekito het volgende:
Oja ik moet nog wat belangrijks melden:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Proficiat!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Danny vragen of we een My First FOK! in het leven kunnen roepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Straks nemen de mini's het over hier
Met meets bij Smalllandquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Danny vragen of we een My First FOK! in het leven kunnen roepen.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Straks nemen de mini's het over hier
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mompelt iets over een frikadel de gang in gooien.
Kan je ook mee gooien.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Geniet nog van je slaap eheheheheh :p
Gewoon je vrouw harder laten krijsen dan het kind.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Congratzquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Forum Opties | |