Je hoeft je ook niet schuldig te voelen! Je hebt voor jullie de beste keus gemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen discussie ontketenen, maar toch zit het me best hoogMisschien ook omdat ik besloten heb om flesvoeding te geven. Ik lees berichten hier over bv geven en ondanks ik weet dat ik hier geen type voor ben en de bv de vorige keer niet liep zoals het zou moeten, voel ik me toch ook voor een deel schuldig. Het is dubbel: want aan de andere kant vind ik niet dat ik me schuldig hoef te voelen. Ik probeer te doen wat het beste is voor mij en daarmee ook voor het kind. Iets in de trant van: blije moeder, blij kind.
Maar toch, het knaagt wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
oh, dat is wel fijn! Maar wel direct naar het ziekenhuis als het begint, neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:22 schreef QuattroF het volgende:
Nee gelukkig gewoon natuurlijk en spontaan. Dus ook zonder inleiding. Tenzij er nog iets veranderd natuurlijk.
Ja klopt, wel direct naar het ziekenhuis inderdaad! En ja dat heb ik gezien. Wat een heftige aflevering was dat zeg.. Zo zielig dat die kleine zo ziek was. Deze baby van 4 handen had een gastro-schizis en onze baby heeft een omphalocele, dat is wel een verschil ‘gelukkig’. Bij onze baby zitten de darmpjes in een klein vliesje op zijn/haar buikje waardoor de kans op infecties heel veel kleiner is en de operatie en herstel veel makkelijker. Maar dan nog raakte deze aflevering me wel heel erg. Ik hoop dat onze kraamtijd en periode daarna toch een heel stuk prettiger en gezonder verloopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:26 schreef SQ het volgende:
[..]
oh, dat is wel fijn! Maar wel direct naar het ziekenhuis als het begint, neem ik aan?
Bij 4 handen op 1 buik hadden ze 2 weken geleden ook een baby met dezelfde aandoening, heb je die gezien?
Misschien wel grappig om te vertellen dat de eerste keer dat ik op mijn werk moest kolven ik dat in de auto geparkeerd voor de stal van mijn “collega’s” uitkijkend op een koeienmelktap wasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:06 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wbt borstvoeding, iedereen moet toch lekker doen wat ie fijn vindt? Flesvoeding is heus niet opeens heel erg slecht, is ook gewoon prima voeding.
Ik heb zelf alleen tijdens mijn verlof borstvoeding gegeven, in mijn verlof al afgebouwd en toen deed ik alleen nog ochtend en avond en dat was al snel niet meer genoeg. Ik weigerde om te kolven, heb ik gelukkig ook niet hoeven doen om het op gang te krijgen. Zonder respectloos te zijn naar anderen die het wel doen, ik wilde mezelf niet als ‘melkkoe’ zien. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.😬
Ik was net bij de vk, goedgekeurd weer. Ijzer was alleen laag, maar ik vind dat ze het niet goed gedaan heeft. Ze deed een vingerprik maar ze kneep gigantisch in mijn vinger en zo hoort dat niet. Nu moet ik dus naar het lab wat me weer mijn eigen risico gaat kosten. Natuurlijk maakt me dat niet uit als het om mijn gezondheid (en die van kindje) gaat maar ik weet gewoon zeker dat dit niet goed was.. grrrr!
Hoi! Welkomquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:28 schreef Toekito het volgende:
Papa to be hier
Mijn vrouw is 11 augustus uitgerekend van ons eerste kind. Dus ik kom hier vooral meelezen en tips en tricks te vinden. En waar nodig vragen te stellen
Welcome back! Wij moeten ook nog een badkamer en babykamer uit de grond stampenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:21 schreef Ggirl het volgende:
Zo. Stof van mijn account afgeblazen!
Ik kom hier voorzichtig om de hoek kijken.
Afgelopen zondag positief getest dus nog echt heel pril. (Voor de bekenden dus graag nog even mondje dicht).
Met een kleuter van 4,5 en peuter van 3,5 word dit onze derde.
Als alles goed gaat willen we zelf naar zolder verhuizen en daar buiten onze slaapkamer een tweede badkamer realiseren dus dan kan ik tzt nog wel wat klus inspiratie gebruiken!
Wat ruk zeg, fijn dat je je al iets beter voeltquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:26 schreef Hilmo het volgende:
Leuk, welkom alle nieuwe zwangeren!
Ik lees elke keer mee maar ben te zwak geweest om te reageren door de HG helaas. Ben nu sinds zondag bij mijn moeder, en hier gaat het meteen stukken beter. Nu wel flinke ontstopping, kan niet meer naar de wc, en pijn! Vorige week 11 weken echo gehad, weer beetje teruggezet, nu 7 augustus datum.
Bij de VK ook over eerste bevalling gehad. Man raakte geëmotioneerd toen hij daarover sprak, zitten nog flink wat onverwerkte stukken. Ook bloedgeprikt voor nipt en bloedgroep, suiker en weet ik veel. Over een week mag ik extra (korte) echo omdat ik me zon zorgen maak of alles wel goed gaat. Ik groei ook niet, nu 7 kg afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sterkte Hilmo, klinkt heftig allemaal!Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:28 schreef Toekito het volgende:
Papa to be hier
Mijn vrouw is 11 augustus uitgerekend van ons eerste kind. Dus ik kom hier vooral meelezen en tips en tricks te vinden. En waar nodig vragen te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |