Altijd eerst de voorraad checkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
dat moment van blinde paniek als je net gepoept hebt en dan een lege wc-rolhouder ziet
En anders beetje scoopen met de rol zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was gelukkig nog een beetje op de rol
En anders gewoon kranten papier gebuiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er was gelukkig nog een beetje op de rol
gewoon de handdoekrol van de muur trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:35 schreef Molo het volgende:
[..]
En anders beetje scoopen met de rol zelf
"als er maar een gat in zit"quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn smaak is best breed.
Haags heeft een groot geslachtsdeel hartquote:
Leiden heeft idd mooie binnenstad! Ben je ik jaren geleden nog weekje op vakantie geweest met paar vriendenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:35 schreef Molo het volgende:
Wat is Leiden toch een mooie stad en de weg erheen ook![]()
Onderweg van genoten, nu naar binnen, op naar koffie
We kunnen ruilen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zo maar eens op richting de Uni. Heb eigenlijk helemaal geen zin
Nee laat maar, ik ga wel baaf koffie drinken op de Uniquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zo maar eens op richting de Uni. Heb eigenlijk helemaal geen zin
Lekker spannend wel in zo'n bootje tijdens onweer maar dit zal wel fotoshop zijn, zo zijn ze die gelovige kuthonden.quote:
Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.quote:
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.
Complexe beenbreuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzo
Lekker ziektewet in, gratis geld!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ziek thuis is ook waardeloos
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker ziektewet in, gratis geld!
En dan lekker paar weken hoeren neuken nooit meer werken
Ijsdraakje betaald de drankjesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, bonus binnen. Halve dag rijk yo.
Want vanmiddag meteen even m'n garagerekening betalen.
Maar vanavond ben ik weer sloeber.quote:
Dus we moeten snel zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar vanavond ben ik weer sloeber.
Aldipils it is.
Mwah, technisch gezien is dat geld al uitgegeven, het chillt alleen nog even op mijn rekening.quote:
erg he.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen reet aan, dat verstandig doen.
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg he.
maar ja, je moet soms wel. dat hoort bij het volwassen leven.
ik kan er niet echt mee lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Iedereen blijft een kindquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.quote:
De tijd van onbezonnenheid is voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.
ik moest even aan het begin van de gtst tune denkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tijd van onbezonnenheid is voorbij
En nu zit die de rest van de dag in je kopquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest even aan het begin van de gtst tune denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |