Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.quote:
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zul je zien, heb je vooral een zere reet, maar kan je alsnog werken.
Complexe beenbreuken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed vallen ja. gebroken linker pols ofzo
Lekker ziektewet in, gratis geld!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ziek thuis is ook waardeloos
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker ziektewet in, gratis geld!
En dan lekker paar weken hoeren neuken nooit meer werken
Ijsdraakje betaald de drankjesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, bonus binnen. Halve dag rijk yo.
Want vanmiddag meteen even m'n garagerekening betalen.
Maar vanavond ben ik weer sloeber.quote:
Dus we moeten snel zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar vanavond ben ik weer sloeber.
Aldipils it is.
Mwah, technisch gezien is dat geld al uitgegeven, het chillt alleen nog even op mijn rekening.quote:
erg he.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen reet aan, dat verstandig doen.
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg he.
maar ja, je moet soms wel. dat hoort bij het volwassen leven.
ik kan er niet echt mee lachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Iedereen blijft een kindquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volwassen zijn is wel echt de grootste mop ooit.
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.quote:
De tijd van onbezonnenheid is voorbijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van relaxed rondderpen zonder echte gevolgen.
ik moest even aan het begin van de gtst tune denkenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tijd van onbezonnenheid is voorbij
En nu zit die de rest van de dag in je kopquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest even aan het begin van de gtst tune denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |