Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gehad met stoppen met paracetamol.
Ik ook niet, maar ik heb het dan ook nog nooit op dagelijkse basis geslikt voor langer dan 1 dagquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gehad met stoppen met paracetamol.
maar dan is het toch niet emer verslavend dan iets als Meth waarvan ze zeggen dat je na 1x gebruik al verslaafd kan raken?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet emer verslavend dan iets als Meth waarvan ze zeggen dat je na 1x gebruik al verslaafd kan raken?
Ik zoek het ff op.. was bij een kenniskquiz, en de vraagstelling was misschien wat beroerd vertaald.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".
Nee. Waarom zou je dat doen? Als een lage dosis paracetamol niet genoeg is pak je wat sterkers. Duh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikte je ook maandenlang hoge dosissen?
Op die manier zou het wel nog kunnen, maar als je chronische pijn hebt waar je enkel paracetamol voor kunt gebruiken is het ook kut.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhangt van hoe je "meest verslavend" interpreteert. Ik las 'm eigenlijk (wellicht een interpretatiefout van mij) als "medicijn waar de meeste afhankelijken van zijn", niet perse als "hoogste verslavingsrisico".
Niet alles is vrij verkrijgbaar of wegens andere dingen een optie natuurlijk. En als een huisarts zegt "slik er maar een paracetamol bij indien nodig" wíllen mensen daar nog wel eens mee overdrijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je dat doen? Als een lage dosis paracetamol niet genoeg is pak je wat sterkers. Duh.
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog even los van de lui die überhaupt niet naar een arts gaan en gewoon tegen alles een paracetamol pakken. (En dan pijn in hun hoofd krijgen als ze een dagje overslaan, hoi afhankelijkheid.)
Jij bent de eerste die hierover begint he.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die hierover begint he.
Kijk, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hebb gisteren geleerd dat de meest verslavende drug paracetamol is.
Nee, ik doel hierop:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb geen enkele reden om over paracetamol te beginnen of over de verslavendheid ervan
Daar ben je toch echt de eerste mee, met "HET IS ZO SLECHT".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan lekker hun eigen schuld. En niet van "Huu huu kijk paracetamol is zo slecht want zo veel verslaafden ditdat". Je KUNT gewoon normaal doen ermee natuurlijk
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?quote:
Natuurlijk is er altijd een optie in de buurt. thuisbezorgd.nl en afrekenen met de creditcard van je baasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?
Oh, nou. Wat jij wilquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik doel hierop:
[..]
Daar ben je toch echt de eerste mee, met "HET IS ZO SLECHT".
Een redelijke optie dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is er altijd een optie in de buurt. thuisbezorgd.nl en afrekenen met de creditcard van je baas
Enige juiste optie en dan gelijk collegiaal zijn en voor de hele zaak bestellen!quote:
Awwyissquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige juiste optie en dan gelijk collegiaal zijn en voor de hele zaak bestellen!
Ik heb best wel weer zin om vettig voer te eten nu, maar toch maar voor bakje yoghurt met stukjes banaan erin gegaan.quote:
Ik heb nog een appel voor straks. Vandaag voor de rest "braaf" met m'n eten, dan kan ik morgen rommel eten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb best wel weer zin om vettig voer te eten nu, maar toch maar voor bakje yoghurt met stukjes banaan erin gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |