Er zit een supermarkt om de hoekquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu. Andere opties in de buurt of wordt het hongerlijden?
Ik ga me vandaag ook maar netjes inhouden, anders kom ik nooit van de kerst kilo's afquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een appel voor straks. Vandaag voor de rest "braaf" met m'n eten, dan kan ik morgen rommel eten.
Die heb ik al ruim 20 jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga me vandaag ook maar netjes inhouden, anders kom ik nooit van de kerst kilo's af
Opgebouwd of nooit vanaf gekomen?quote:
Nah, toen ik stopte met groeien ben ik langzaam steeds zwaarder geworden. Tot ik op een gegeven moment 139 kilo woog. Inmiddels weeg ik 98 kilo, maar er mogen er best nog een paar vanaf. Maar die laatste kilo's zijn het moeilijkst. Een paar jaar geleden was ik 95, maar dat vasthouden is echt heel lastig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgebouwd of nooit vanaf gekomen?
Laatste paar kilo's zijn idd lastig. Nu heb ik er geen ervaring mee om meer dan 10kg te zwaar te zijn, maar 3/4 kilo vind ik al lastig genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, toen ik stopte met groeien ben ik langzaam steeds zwaarder geworden. Tot ik op een gegeven moment 139 kilo woog. Inmiddels weeg ik 98 kilo, maar er mogen er best nog een paar vanaf. Maar die laatste kilo's zijn het moeilijkst. Een paar jaar geleden was ik 95, maar dat vasthouden is echt heel lastig.
Wat ik gemerkt hebt met afvallen is dat mijn lichaam bepaalde drempels leek op te werpen. Ik bleef heel vaak lang hangen op en bepaald gewicht en daaronder komen, lukte bijna niet. Als dat dan wel lukte ging het afvallen ineens weer sneller. Blijkbaar zit ik nu ook op zo'n drempelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste paar kilo's zijn idd lastig. Nu heb ik er geen ervaring mee om meer dan 10kg te zwaar te zijn, maar 3/4 kilo vind ik al lastig genoeg
Ik denk dat je daar drie rondjes Amsterdam voor nodig hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
Straks weer drie kwartier terug om het er weer af te lopen
Vier rondjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik had vanochtend ook al 4 boterhammen op
Plateausquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ik gemerkt hebt met afvallen is dat mijn lichaam bepaalde drempels leek op te werpen. Ik bleef heel vaak lang hangen op en bepaald gewicht en daaronder komen, lukte bijna niet. Als dat dan wel lukte ging het afvallen ineens weer sneller. Blijkbaar zit ik nu ook op zo'n drempel
Jep. Vrij gebruikelijk zelfs.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is een bestaand iets?
Ik heb me nooit verdiept in de theorie achter afvallen, maar gewoon mijn gut feeling (pun intended) gevolgd. En dit dus wel ervarenquote:
Het is meer dan het basic kcal in < kcal out in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me nooit verdiept in de theorie achter afvallen, maar gewoon mijn gut feeling (pun intended) gevolgd. En dit dus wel ervaren
Ik ben in een jaar 30 kilo afgevallen. De overige tien kilo een paar jaar later. Maar alweer heel wat jaren redelijk op gewicht. Het is jammer dat ik zo'n broertje dood heb aan sportenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dan het basic kcal in < kcal out in ieder geval.En niks mis met rustig afvallen, is de kans ook groter dat het een blijvende verandering is geweest.
Sport ernaast maakt het wel makkelijker ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar 30 kilo afgevallen. De overige tien kilo een paar jaar later. Maar alweer heel wat jaren redelijk op gewicht. Het is jammer dat ik zo'n broertje dood heb aan sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |