Echt hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als je je nu al druk maakt dat je geld er nog STEEDS niet is terwijl de dag nog niet eens om is, dan zit je inderdaad wel tegen een burnout aan jaIk zou me maar gauw ziekmelden als ik jou was
Ja, dat heeft iedereen. Tenzij er van tevoren goede afspraken over gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:01 schreef Karzai het volgende:
ja als ik er een dag niet ben hangt de baas ook aan de lijn
Net was het nog een maand blaaskaakquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
dag te laat betalen, een dag niet werken
jij gaat werken als je een maand niet betaald krijgt?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog een maand blaaskaak
denk dat je mij een beetje verkeerd begrijptquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog een maand blaaskaak
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
jij gaat werken als je een maand niet betaald krijgt?
Hou eens op met dat gezwets joh mafkees.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Dat hoop ik maar dan. Ik ga morgen iig lekker werken. Ik heb nog nooit problemen gehad met te laat geld. Denk dat er dan ook wel een beetje de pleuris uit zou breken eerlijk gezegd. Het zal wel goed komen, gewoonquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat je mij een beetje verkeerd begrijpt
Iets met computers, net als elke fok-kneus.quote:
Thats the spirit!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Heuj, dat is de oude naam van mijn werkquote:
Zou mijn werkgever wel even vragen of hij nog van plan is het over te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
ik ben morgen vrij, en ik red het ook wel een maandje zonder salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |