SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
De pup
AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt zo'n help-mij blik
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb je er vertrouwen in voor vrijdag?quote:
Hehe, ineens heel ander onderwerpquote:Op maandag 20 januari 2020 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in voor vrijdag?
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was meer de "zet mij neer, dan kan ik verder met het balletje spelen" blik.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar goed, het is een try-out. Jij komt toch wel?
De foto is al bij mijn moeder thuis gemaakt, dus jaquote:Op maandag 20 januari 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar deze wordt het nu dus definitief?
Wat een lieverdquote:Op maandag 20 januari 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was meer de "zet mij neer, dan kan ik verder met het balletje spelen" blik.
Ja, dat is het ook echtquote:
Ik ben op het punt gekomen dat ik helemaal achterloop en niet meer weet waar te beginnen en vooral klik op nummers waarvan gezegd wordt dat ze mooi zijnquote:Op maandag 20 januari 2020 22:30 schreef lashatumbai het volgende:
Alle moldavische liedjes zijn nu te beluisteren in het moldavie topic!
*gaat hier misbruik van maken.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben op het punt gekomen dat ik helemaal achterloop en niet meer weet waar te beginnen en vooral klik op nummers waarvan gezegd wordt dat ze mooi zijn
Ik hou het nu al niet meer bij wat een toooeeeestand.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:30 schreef lashatumbai het volgende:
Alle moldavische liedjes zijn nu te beluisteren in het moldavie topic!
Je moet pas gaan kijken als het belangrijk wordt, zeggen ze toch? Ik beluister doorgaans ook alleen even de favorieten of de pijnlijk slechte dingen.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben op het punt gekomen dat ik helemaal achterloop en niet meer weet waar te beginnen en vooral klik op nummers waarvan gezegd wordt dat ze mooi zijn
Wellicht verras ik je nog eensquote:Op maandag 20 januari 2020 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Het zou inderdaad niet opvallen als jij ineens opduikt in een landentopic
Ik kijk nooit als Peter R. ergens aanwezig is, dus reken niet op mij.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het nu al niet meer bij wat een toooeeeestand.Is iemand hier nobel genoeg om OP1 te kijken? Mijn bloeddruk kan Peter R niet aan. Als er nieuws is, geef effe een gil.
Ik heb mezelf voorgenomen om zo veel mogelijk mee te pikken, dacht dat dat fysiek en mentaal wel haalbaar zou zijn maar ik heb toch niet genoeg getraind. Dit is echt topsport.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet pas gaan kijken als het belangrijk wordt, zeggen ze toch? Ik beluister doorgaans ook alleen even de favorieten of de pijnlijk slechte dingen.
Ja ik begin altijd weer met de instelling dat ik alles even luister, wat in het begin goed te doen is. Tot dit punt weer komt en je ineens zo’n 40 liedjes achterloopt.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet pas gaan kijken als het belangrijk wordt, zeggen ze toch? Ik beluister doorgaans ook alleen even de favorieten of de pijnlijk slechte dingen.
Ik ga het terugkijken en Peter R doorspoelen denk ikquote:Op maandag 20 januari 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het nu al niet meer bij wat een toooeeeestand.Is iemand hier nobel genoeg om OP1 te kijken? Mijn bloeddruk kan Peter R niet aan. Als er nieuws is, geef effe een gil.
Ik loop ook echt gigantisch achter. Ik probeer komende week wel even een inhaalslag te maken, maar het is echt zoveelquote:Op maandag 20 januari 2020 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om zo veel mogelijk mee te pikken, dacht dat dat fysiek en mentaal wel haalbaar zou zijn maar ik heb toch niet genoeg getraind. Dit is echt topsport.
Echt he, en hoe krijgt Peter R het ook altijd voor mekaar om aan tafel te zitten als het over het songfestival gaatquote:Op maandag 20 januari 2020 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ‘m opgezet maar na de eerste kutgrap van Youp staat ie alweer uit.
quote:
Als het over het songfestival gaat, dan is Peter R.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:05 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Echt he, en hoe krijgt Peter R het ook altijd voor mekaar om aan tafel te zitten als het over het songfestival gaat
Ja, maar ze was wel de enige die eruitzag of ze er een beetje lol in had.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:07 schreef grazz het volgende:
Ohja Anouk tijdens de flagparade. Loopt ze daar met haar oranjesjaaltje met d'r kont te draaien
Topartiesten is vaak gebleken een erg breed begripquote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
Geen Madonna, wel NLse topartiesten volgens Van Tijn. Geen buitenlandse artiesten
Oh dat is uitstekend nieuwsquote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
Geen Madonna, wel NLse topartiesten volgens Van Tijn. Geen buitenlandse artiesten
Geen ABBA dus.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
Gelukkig!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
Haha, waarquote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ze was wel de enige die eruitzag of ze er een beetje lol in had.
Glennisquote:Op maandag 20 januari 2020 23:09 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Topartiesten is vaak gebleken een erg breed begrip
Vengaboys niet vergetenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:11 schreef Strani het volgende:
Wordt gewoon 2 Unlimited, 2 Brothers on the Fourth Floor en T-Spoon samen in de interval-act.
Lijkt het helaas niet op...quote:Op maandag 20 januari 2020 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Geen ABBA dus.
15 miljoen studenten waarschijnlijk.
Ch!pz ook nietquote:
Oh ja natuurlijkquote:
quote:
Oh,...je bent serieusquote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Maar goed, als je dan ook nog de Nederlandse Top-DJ's in het rijtje zet hebben we best wat leuke acts. En Within Temptation natuurlijk, maar dat zou zielig zijn voor de kandidaten.
Dat zeiden ze bij Madonna ookquote:Op maandag 20 januari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Maar goed, als je dan ook nog de Nederlandse Top-DJ's in het rijtje zet hebben we best wat leuke acts. En Within Temptation natuurlijk, maar dat zou zielig zijn voor de kandidaten.
Half, halfquote:
twitter:cornaldm twitterde op maandag 20-01-2020 om 23:13:21‘Zingende kip’ (Dijkstra dixit), ‘bepaalde landen’ met k-inzendingen (Youp dixit) - ha, de Hollandse arrogantie barst alweer uit z’n voegen qua #songfestival #Op1 reageer retweet
Kan ik best wel boost over worden ditquote:Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op maandag 20-01-2020 om 23:13:21‘Zingende kip’ (Dijkstra dixit), ‘bepaalde landen’ met k-inzendingen (Youp dixit) - ha, de Hollandse arrogantie barst alweer uit z’n voegen qua #songfestival #Op1 reageer retweet
De interval tijdens de semi’s moet ook gevuld worden dus wie weetquote:Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Half, half
Maar ja, dit is wel het ESF he? Als je opeens Boom Boom Boom Boom uit de speakers hoort in die zaal en de Vengaboys komen het podium op, wordt het publiek helemaal gek.
Niet kijken was dus de goede keuze.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef grazz het volgende:
Mja, maar van Youp moeten we niet verwachten dat hij over iets dat wij toevallig leuk vinden ineens wel harstikke aardig gaat doen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan ik best wel boost over worden dit
Dat was inderdaad ook zielig voor de kandidatenquote:
Oh wat heerlijk dat ik dat nu niet live kijk...quote:Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef grazz het volgende:
Heb dan liever Anouk ofzoquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben wel voor hoor
Dan krijg je iig geen Madonna perikelen qua valsheid
Wat een treurnisquote:Op maandag 20 januari 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
Bij De Slimste Mens weten DRIE mensen niet dat Duncan's liedje voor het ESF Arcade heette
Voor die act doen we Remco Vrijdag die Mark Rutte nadoet.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
De interval tijdens de semi’s moet ook gevuld worden dus wie weet
Ik bedoelde meer de arrogantie in het algemeenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar van Youp moeten we niet verwachten dat hij over iets dat wij toevallig leuk vinden ineens wel harstikke aardig gaat doen.
Dan was het een hele kleine spoiler, maar wel van maatschappelijk belangquote:Op maandag 20 januari 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een treurnisMoet het nog terugkijken
Youp moet gewoon zijn muil houdenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, maar van Youp moeten we niet verwachten dat hij over iets dat wij toevallig leuk vinden ineens wel harstikke aardig gaat doen.
Glennis of OG3NE kan je dan wel weer prima inzetten voor een ESF medley, Anouk is toch wat beperkter qua stem.quote:
Ik zie den @Greys, @Cee, @Roger_Epiales, @Hawaii_Tim, @Fred_B, @Cyan9 iig niet gek worden van zo een nummer.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Half, half
Maar ja, dit is wel het ESF he? Als je opeens Boom Boom Boom Boom uit de speakers hoort in die zaal en de Vengaboys komen het podium op, wordt het publiek helemaal gek.
Nee serieus ik ben dus bang dat ze er echt ineens iets van de tv kantine ofzo instoppenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor die act doen we Remco Vrijdag die Mark Rutte nadoet.
Nachtmerriesquote:Op maandag 20 januari 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee serieus ik ben dus bang dat ze er echt ineens iets van de tv kantine ofzo instoppen![]()
Afschi.... Niet heel slim van zequote:Op maandag 20 januari 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
Bij De Slimste Mens weten DRIE mensen niet dat Duncan's liedje voor het ESF Arcade heette
een ESF medley zie ik ook wel gebeuren door de presentatorenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Glennis of OG3NE kan je dan wel weer prima inzetten voor een ESF medley, Anouk is toch wat beperkter qua stem.
Maar wat mij betreft trekken ze alles van de laatste 10 jaar uit de kast
Dan liever een Arjen Lubach oid? Zie ik ook wel iets worden.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee serieus ik ben dus bang dat ze er echt ineens iets van de tv kantine ofzo instoppen![]()
Oh dat van die treurnis ging niet over de spoiler hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan was het een hele kleine spoiler, maar wel van maatschappelijk belang
Glennis is gewoon een ex-deelneemster die gefaald heeft. Dan komt Sieneke ook in aanmerking.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Glennis of OG3NE kan je dan wel weer prima inzetten voor een ESF medley, Anouk is toch wat beperkter qua stem.
Dat wist ik hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat van die treurnis ging niet over de spoiler hoorMaar een treurnis dat ze het niet wisten. Dan moet je wel echt onder een hele grote steen hebben gelegen.
Ik wil nog steeds dat we iets met de 'rampjaren' gaan doenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
JAAquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
een ESF medley zie ik ook wel gebeuren door de presentatoren
Ik zie jou daar wel eens gelijk in hebben.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zie den @:Greys, @:Cee, @:Roger_Epiales, @:Hawaii_Tim, @:Fred_B, @:Cyan9 iig niet gek worden van zo een nummer.
Dat soort imitaties kunnen leuk zijn, maar Carlo Boshardt als Verka Serduchka maakt mij ook niet meteen wildquote:Op maandag 20 januari 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb alles goed op een rijtje hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
*belt het verplegend personeel om Aoibhin iets kalmerends te geven.
Subliem!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds dat we iets met de 'rampjaren' gaan doenMaar die artiesten zullen daar wel te trots voor zijn.
Ik had daar geen getuige van willen zijn nee. Wat dat betreft ben ik wel blij dat we geen grote buitenlandse naam hebben. Zijn vaak ook veeleisend. Past niet bij het ESF wat mij betreft.quote:
Zoiets gaat er ook wel komen denk ikquote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hooverphonic schijnt wel te komen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had daar geen getuige van willen zijn nee. Wat dat betreft ben ik wel blij dat we geen grote buitenlandse naam hebben. Zijn vaak ook veeleisend. Past niet bij het ESF wat mij betreft.
Kan Edsilia wel wat mee doen misschien! Maar die zal wel minder beschaamd zijn omdat ze zelf succes had gehad natuurlijkquote:
Dit kan niet meer misgaan dit!quote:
BoomX4 is inderdaad niet mijn favoriete track van de 'boysquote:Op maandag 20 januari 2020 23:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zie den @:Greys, @:Cee, @:Roger_Epiales, @:Hawaii_Tim, @:Fred_B, @:Cyan9 iig niet gek worden van zo een nummer.
Ja, dat wil ik sws terug zien.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Edsilia zie ik die zelfspot wel hebben inderdaad. En ze zingt On Top of the World ook nog steeds op ESF-concerten enzo, dus ze schaamt zich er ook duidelijk niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan Edsilia wel wat mee doen misschien! Maar die zal wel minder beschaamd zijn omdat ze zelf succes had gehad natuurlijk
Ja, maar als ze een stukje over de rampjaren moet doen komt ze zelf toch ook nog ff langs.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan Edsilia wel wat mee doen misschien! Maar die zal wel minder beschaamd zijn omdat ze zelf succes had gehad natuurlijk
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
BoomX4 is inderdaad niet mijn favoriete track van de 'boys
Een groepje Belgen.quote:
Ja en aangezien ze van de filmpjes opnemen met winnaars zal dat wel een beetje als rode draad door de uitzendingen lopenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets gaat er ook wel komen denk ikZe hebben drie vocalisten als presentatietrio, dus zou wel raar zijn als ze dat niet benutten.
Stel je voor dat Jan Smit zelf iets over de rampjaren moet zingen. En dat je dan enorm groot op het LED-scherm 'DIT KAN NIET MEER MIS' ziet staan.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar als ze een stukje over de rampjaren moet doen komt ze zelf toch ook nog ff langs.
Hond is wel leuk ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Maar een Glennis, Treble, Edsilia, Hond, Toppers, Sieneke, 3JS en Joan Franka die nogmaals even revanche mogen nemen. Ik zie het wel zitten
Zucht waren we net zo enthousiastquote:Op maandag 20 januari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
Een medley hoeft voor mij dan weer niet echt, da's ook niet erg origineel.
Volgens mij is Treble al jaren gestopt. Maar die zullen best te porren zijn voor een reünie.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Maar een Glennis, Treble, Edsilia, Hind, Toppers, Sieneke, 3JS en Joan Franka die nogmaals even revanche mogen nemen. Ik zie het wel zitten
Shit, te laat de typo gecorrigeerdquote:
Waarvan? Van het veeleisend zijn?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Belgische deelnemers. Die zijn heel bekend.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat Jan Smit zelf iets over de rampjaren moet zingen. En dat je dan enorm groot op het LED-scherm 'DIT KAN NIET MEER MIS' ziet staan.
Dát zou al helemaal toffe zelfspot zijnquote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat Jan Smit zelf iets over de rampjaren moet zingen. En dat je dan enorm groot op het LED-scherm 'DIT KAN NIET MEER MIS' ziet staan.
Hé daar ga jij niet in je eentje over!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, het hele feest gaat niet door!
Hind/Hond is ook wel echt een niet/neit die vaak fout gaat op de één of andere manier.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit, te laat de typo gecorrigeerd
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarin Anouk ze allemaal achterlaat bij de braderie in Leuvenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Maar een Glennis, Treble, Edsilia, Hind, Toppers, Sieneke, 3JS en Joan Franka die nogmaals even revanche mogen nemen. Ik zie het wel zitten
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarin Anouk ze allemaal achterlaat bij de braderie in Leuven
Hahahaquote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan Edsilia en Chantal die langs de kant "SUBLIEM, SUBLIEM!" staan te roepen ofzo.
Precies, dit.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé daar ga jij niet in je eentje over!
Zorg jij er maar eens voor dat de Spanjolen het weer eens beter gaan doen
Chantal "Wat kan hij presenteren hè, die knul"quote:Op maandag 20 januari 2020 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan Edsilia en Chantal die langs de kant "SUBLIEM, SUBLIEM!" staan te roepen ofzo.
En aan het einde dan Cornald die hem gaat afzeiken over de zang in het commentaarquote:Op maandag 20 januari 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, die saboteer ik al 21 jaar met veel succes.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé daar ga jij niet in je eentje over!
Zorg jij er maar eens voor dat de Spanjolen het weer eens beter gaan doen
En Chantal: Wat kan hij presenteren hè, die jongen.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde dan Cornald die hem gaat afzeiken over de zang in het commentaar
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon een filmpje waarin Anouk ze allemaal achterlaat bij de braderie in Leuven
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
En Chantal: Wat kan hij presenteren hè, die jongen.
GMTAquote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Chantal "Wat kan hij presenteren hè, die knul"
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
En Chantal: Wat kan hij presenteren hè, die jongen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat 'er werd ons net een briefje in onze handen gedrukt' moet er ergens ook nog in, vind ikquote:Op maandag 20 januari 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde dan Cornald die hem gaat afzeiken over de zang in het commentaar
Molletjequote:Op maandag 20 januari 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, die saboteer ik al 21 jaar met veel succes.
En dan bij Pierre Kartner op de knie.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dit dan toch gaan doen vind ik wel dat Jan dat hele stukje moet zingen met een grote puntmuts op.
Dat is wel een mutshave jaquote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dit dan toch gaan doen vind ik wel dat Jan dat hele stukje moet zingen met een grote puntmuts op.
Terwijl Pierre op een eenwieler zit.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan bij Pierre Kartner op de knie.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel een DNA-onderzoek voor, je moet wel familie zijn.
Gewoon een minuut stilte voor alles wat met Volendam en het ESF te maken heeft. Jan zelf, de 3JS, Maribelle en haar jurk.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat 'er werd ons net een briefje in onze handen gedrukt' moet er ergens ook nog in, vind ik
Ja een soort Love Love Peace Peace met Nederlandse opvallende props en kostuumsquote:
Een Moldaafse puntmuts!quote:Op maandag 20 januari 2020 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijk uit met verre prinsen die claimen familie te zijn en niet op linkjes klikken als ze je een mailtje sturen.quote:
Een minuut stilte! Altijd beter dan een minuut Madonnaquote:Op maandag 20 januari 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een minuut stilte voor alles wat met Volendam en het ESF te maken heeft. Jan zelf, de 3JS, Maribelle en haar jurk.
Pierre weet zo'n ding niet te besturen joh. Die kan nooit beslissen of hij nou naar links of rechts moet gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl Pierre op een eenwieler zit.
De vraag is wie van ons je daarvoor moet waarschuwenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk uit met verre prinsen die claimen familie te zijn en niet op linkjes klikken als ze je een mailtje sturen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk uit met verre prinsen die claimen familie te zijn en niet op linkjes klikken als ze je een mailtje sturen.
Eerder een ruïne.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is Treble al jaren gestopt. Maar die zullen best te porren zijn voor een reünie.
Die hadden toch ruzie gekregen?quote:
Die praten ook al niet meer met elkaar. Het ESF maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Ja, Nederland en ESF-duo's....quote:Op maandag 20 januari 2020 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die praten ook al niet meer met elkaar. Het ESF maakt meer kapot dan je lief is.
Heb vandaag mooi m'n cursus Rotterdammish kunnen gebruiken! Het baasje van de pup kwam uit Rotterdamquote:Op maandag 20 januari 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Nederland en ESF-duo's....
En dan hebben we Maxine en Franklin die wel nog steeds dikke mik zijn
Ik kan me dan eigenlijk alleen maar bedenken dat je gewoon zo stoned als één van je garnalen was.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag wel 1 van de meest "toevallige" momenten ooit meegemaakt.
Hoe groot is de kans dat er iemand op de radio het woord "mustang" zegt terwijl ik op dat moment een Ford Mustang naar de rotonde zie komen rijden...
Dat je echt denkt van "wtf"Er zat ook geen seconde tussen...
Zender was BNR, zal rond 14u50 geweest zijn...
Saskia en Serge waren een tijdje terug 50 jaar getrouwd, dus het kan welquote:Op maandag 20 januari 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Nederland en ESF-duo's....
En dan hebben we Maxine en Franklin die wel nog steeds dikke mik zijn
Ja... zou je zeggenquote:Op maandag 20 januari 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me dan eigenlijk alleen maar bedenken dat je gewoon zo stoned als één van je garnalen was.
Soww! Kan je bek niet verder opeh? Tebbie? Ja tog, niet dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb vandaag mooi m'n cursus Rotterdammish kunnen gebruiken! Het baasje van de pup kwam uit Rotterdam
Oh ja, die ook inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2020 23:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Saskia en Serge waren een tijdje terug 50 jaar getrouwd, dus het kan wel
Daar kon ik ff niet op komenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soww! Kan je bek niet verder opeh? Tebbie? Ja tog, niet dan?
Ja maar, ja maar... kijk dan naar... eh... Sonny & Cher... oh... eh... slecht voorbeeld... de zusjes Maywood! Eh... laat maar... eh... Simon & Garfunkel! NVM... euh... Gert en Herm... ohw... er zal toch... hmmm...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, die ook inderdaadMaar voor de rest is het toch vaak ruzie met onze duo's.
Ik heb wel eens iemand op de radio het woord "fiesta" horen zeggen, terwijl ikzelf op dat moment in een Ford Fiesta reed.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag wel 1 van de meest "toevallige" momenten ooit meegemaakt.
Hoe groot is de kans dat er iemand op de radio het woord "mustang" zegt terwijl ik op dat moment een Ford Mustang naar de rotonde zie komen rijden...
Dat je echt denkt van "wtf"Er zat ook geen seconde tussen...
Zender was BNR, zal rond 14u50 geweest zijn...
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand op de radio het woord "fiesta" horen zeggen, terwijl ikzelf op dat moment in een Ford Fiesta reed.
Ike en Tina Turner? Nee, ook niet... hm, best nog lastig idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... kijk dan naar... eh... Sonny & Cher... oh... eh... slecht voorbeeld... de zusjes Maywood! Eh... laat maar... eh... Simon & Garfunkel! NVM... euh... Gert en Herm... ohw... er zal toch... hmmm...
Toch beter de Rotterdammish lessen luisteren prins!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar kon ik ff niet op komenGeen korting gehad...
Die zitten in mijn toneelstuk! Komt dichtbij zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ike en Tina Turner? Nee, ook niet... hm, best nog lastig idd.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch beter de Rotterdammish lessen luisteren prins!
Ok, als het heel erg realistisch wordt hoop ik niet dat jij Tina hoeft te spelen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zitten in mijn toneelstuk! Komt dichtbij zo
Nou, die moeten er ook maar aan wennen hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk dat ze best raar had opgekeken als ik dat gezegd had
(m'n moeder nog meer)
Ja... het voelt toch wel als een gemiste kans...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, die moeten er ook maar aan wennen hoor!
Zelfs Samson en Gert zijn niet meer bij elkaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ike en Tina Turner? Nee, ook niet... hm, best nog lastig idd.
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, als het heel erg realistisch wordt hoop ik niet dat jij Tina hoeft te spelen?
De bel doet het wel weer...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs Samson en Gert zijn niet meer bij elkaar
Dus er wordt ook niet meer geklopt?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De bel doet het wel weer...
Nou...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, als het heel erg realistisch wordt hoop ik niet dat jij Tina hoeft te spelen?
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus er wordt ook niet meer geklopt?
quote:
Goh, hoe groot zou die kans nou zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
Kan ook dat dan de hele dag iedereen ergens anders gaat posten, dat zou jammer zijn.
het zijn pittige beestjes, maar het ligt ook een hoop aan het baasje. Hebben de fretten al kennisgemaakt? Benieuwd hoe dat zal gaan!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook echtEr waren in huis nog 4 volwassen chihuahua's en die maakten het vooroordeel dat het "krengen" zijn absoluut niet waar. Wel verdrongen ze zich om op schoot te mogen zitten
twitter:ADnl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 08:11:33Trouwen met de liefde van je leven en dan negen maanden later vaststellen dat je eigen moeder bevalt van zíjn kind: het overkwam Lauren Wall (34) uit het Britse Twickenham https://t.co/BEEszibXN9 reageer retweet
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:43 schreef Em31 het volgende:
Wtf![]()
twitter:ADnl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 08:11:33Trouwen met de liefde van je leven en dan negen maanden later vaststellen dat je eigen moeder bevalt van zíjn kind: het overkwam Lauren Wall (34) uit het Britse Twickenham https://t.co/BEEszibXN9 reageer retweet
Die man is dus vader van een dochter bij haar, en van een ander kind bij haar moeder? Wat zijn die kinderen dan van elkaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:43 schreef Em31 het volgende:
Wtf![]()
Dit is weer zo typisch Brits.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:43 schreef Em31 het volgende:
Wtf![]()
Halfbroer* van Lauren en Laurens dochter sowieso. De neef/nichtsituatie vind ik al snel te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Die man is dus vader van een dochter bij haar, en van een ander kind bij haar moeder? Wat zijn die kinderen dan van elkaar
Stiefbroer/zus en halfneef/nicht?
Lekker naar Jeremy Kyle met z'n allenquote:
Dit verhaal kan maar op één manier nog gekker wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Halfbroer* van Lauren en Laurens dochter sowieso. De neef/nichtsituatie vind ik al snel te ingewikkeld worden.
*Er staat nergens dat het kind van Laurens moeder een zoon is, maar dat leek me makkelijker voor het geval de redenering uit de hand zou lopen en het onderscheid met de bevestigde dochter van belang zou worden
Oh natuurlijk, niet eens bij stil gestaan, maar moeder en dochter hebben dezelfde halfbroer. Alleen via een andere bloedlijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Halfbroer* van Lauren en Laurens dochter sowieso
Goedemórgenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:43 schreef Em31 het volgende:
Wtf![]()
Belarusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:09 schreef Fred_B het volgende:
Bij de landentopics gaan we nu van de ene topper naar de andere. Vandaag is de update van niemand minder dan Wit-Rusland!
ESF / ESF-Land van de week: WIT-RUSLAND
Valt mee, wel groterquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemórgen![]()
Ik vond die pup zo schattig @:Thefreshprince, hoe groot is zo'n pup nou? Maat cavia?
Nee, dat nog niet. Ze zal vast ook wel eens een dag hier zijn in de toekomst maar het is m'n moeder's hond hèquote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:44 schreef summer52 het volgende:
[..]
het zijn pittige beestjes, maar het ligt ook een hoop aan het baasje. Hebben de fretten al kennisgemaakt? Benieuwd hoe dat zal gaan!
Hoop het ook! Succes!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef Kyran het volgende:
Stressss, zo weer bezoek aan ziekenhuis bij OSAS-kliniek. Hopen dat ze mij eindelijk eens kunnen helpen. Wish me luck!
Good luck!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef Kyran het volgende:
Stressss, zo weer bezoek aan ziekenhuis bij OSAS-kliniek. Hopen dat ze mij eindelijk eens kunnen helpen. Wish me luck!
Succes!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef Kyran het volgende:
Wtf inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:43 schreef Em31 het volgende:
Wtf![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf inderdaadDaar kom je nooit meer overheen lijkt me
Succes!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef Kyran het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg net deze via Whatsapp, moe van het spelen en wandelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zelf denken, de groeten en zoek het uit, maar ze is zelfs nog naar de bruiloft van haar moeder en haar ex geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wtf inderdaadDaar kom je nooit meer overheen lijkt me
ahhquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna was 1 van haar dochters waarschijnlijk zwanger van 'm.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zelf denken, de groeten en zoek het uit, maar ze is zelfs nog naar de bruiloft van haar moeder en haar ex geweest
Ja dat is dan wel echt sterk van haar. Maar het blijft natuurlijk ook de vader van haar kind. Wel echt knap van haar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou zelf denken, de groeten en zoek het uit, maar ze is zelfs nog naar de bruiloft van haar moeder en haar ex geweest
quote:Star Trekkin 'en todo el universo
En la Enterprise de la nave bajo el Capitán Kirk
Star Trekkin 'en todo el universo
Avanzando audazmente porque no podemos encontrar el reverso
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:41 schreef Dave het volgende:
De eerste lyrics van Universo van Blas Cantó zijn ook gelekt
[..]
AAAAWquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wel! Lijkt me heel lastig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel echt sterk van haar. Maar het blijft natuurlijk ook de vader van haar kind. Wel echt knap van haar.
Dat slaapt toch een stuk lekkerderquote:Op dinsdag 21 januari 2020 02:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goh, hoe groot zou die kans nou zijn?![]()
*geeft alsnog een nachtzoen aan Strani*
Graag gedaan, je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 07:05 schreef ato het volgende:
Mogge, bedankt voor de ochtend zoen Strani
Misschien wat laat, maar succes!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:30 schreef Kyran het volgende:
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:38 schreef Kyran het volgende:
Jezus, dacht dat ik 1 afspraak had, maar heb er gewoon 3. KNO-arts, longarts en OSAS-verpleegkundige...
Zag brief bij vertrek pas in brievenbus liggen. Had blijkbaar ook om 1300 al bloed moeten laten afnemen... Goed geregeld!
Enige wat ik kreeg was een SMS op vrijdag met "vergeet uw afspraak op 21-1 1330 niet", zonder dat ik wist wie of wat. Online in systeem toen gevonden dat ik om 1330 afspraak had bij longarts, maar verder niks.quote:
Als het bedrijven waren die écht moesten concurreren dan waren ze al failliet...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ik kreeg was een SMS op vrijdag met "vergeet uw afspraak op 21-1 1330 niet", zonder dat ik wist wie of wat. Online in systeem toen gevonden dat ik om 1330 afspraak had bij longarts, maar verder niks.
Nu blijkt dat ik om 1300 1330 1410 en 1450 afspraken heb...
Je wordt in ieder geval goed ‘doorgelicht’.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ik kreeg was een SMS op vrijdag met "vergeet uw afspraak op 21-1 1330 niet", zonder dat ik wist wie of wat. Online in systeem toen gevonden dat ik om 1330 afspraak had bij longarts, maar verder niks.
Nu blijkt dat ik om 1300 1330 1410 en 1450 afspraken heb...
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je wordt in ieder geval goed ‘doorgelicht’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Meer schaamteloze topic promotie!
[ afbeelding ]Je bent er weer als de kippen bij zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
In dit geval was ik eigenlijk rijkelijk laat.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je bent er weer als de kippen bij zie ik
Qua topicpromotie kon het niet veel sneller, daar doelde ik opquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dit geval was ik eigenlijk rijkelijk laat.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je bent er weer als de kippen bij zie ik
Dan zet je de wasmachine toch uit?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n wasmachine piept om de 5 seconden omdat hij klaar is met de was.
Heel irritant.
Dan moet je het knopje 'zoemer' volgende keer niet indrukken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n wasmachine piept om de 5 seconden omdat hij klaar is met de was.
Heel irritant.
Heb je daar geen machine voor?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het opgelost door de was op te hangen. Best handige oplossing.
Ik hoop dat je er niet wakker van ligtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:38 schreef Kyran het volgende:
Eerste 2 afspraken achter de rug. Mag zo naar OSAS-verpleegkundige waar ze masker gaan aanmeten.
Mag dus proberen of zo'n masker helpt fatsoenlijk te slapen.
Naam veranderen Darth Kyran
Werkt dat, dan ga ik dat ook eens proberen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het opgelost door de was op te hangen. Best handige oplossing.
Godver en nu ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:47 schreef Dave het volgende:
Ja mense, ik heb nu "Ik heb een masker opgezet" in m'n hoofd. Dank u!
Hoop dat het werkt allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:38 schreef Kyran het volgende:
Eerste 2 afspraken achter de rug. Mag zo naar OSAS-verpleegkundige waar ze masker gaan aanmeten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:47 schreef Dave het volgende:
Ik ken het nietquote:
Of zo'n zwart sluiertje, met bijpassende scheurjurk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt allemaal.![]()
Misschien hebben ze wel een kek maskertje in de vorm van zo'n zwarte panter.
Oei, die is met de Trijn toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:47 schreef Dave het volgende:
Skywalker, Anakin.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:38 schreef Kyran het volgende:
Succes ermee! Ik hoop voor je dat het gaat helpenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:38 schreef Kyran het volgende:
Oh, dat zou ik ook niet willen, maar hoe je daar het best onderuit komt weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Voor een soort van sollicitatiegesprek willen ze een Whatsapp videogesprek doen, maar dat zie ik echt totaal niet zitten.Nu zit ik te bedenken hoe ik er onderuit kan komen of dat het raar is om te zeggen dat ik gewoon wil bellen of zo.
Wat apart dat ze het persé zo willen. Misschien dat ze alvast een beter beeld bij iemand willen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Voor een soort van sollicitatiegesprek willen ze een Whatsapp videogesprek doen, maar dat zie ik echt totaal niet zitten.Nu zit ik te bedenken hoe ik er onderuit kan komen of dat het raar is om te zeggen dat ik gewoon wil bellen of zo.
Doe een plakkertje op je camera en zeg "oh, wat gek, ik krijg geen beeld, zien jullie mij? En nu? En nu?"quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
En dat is de eerlijke manierquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon toch voorstellen dat je liever wilt bellen.
Zou het voor het werk zelf ooit voor kunnen komen dat je per video moet communiceren?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon zeggen dat je frontcamera stuk is. Dat vind ik wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het ook niet doen, begrijp het wel. Heb een giga hekel aan videobellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Verder: Ik zou het eerlijk gezegd toch maar gewoon doen, als dit hun procedure is.
Via een webcam is het meestal wel wat flatteuzer dan via whatsapp.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het voor het werk zelf ooit voor kunnen komen dat je per video moet communiceren?
Verder: Ik zou het eerlijk gezegd toch maar gewoon doen, als dit hun procedure is.
Hier, een ander lied met een masker erin, dat ook goed blijft hangen:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:47 schreef Dave het volgende:
Ik ook, een enorme hekel. Maar ja, het is dan 10 minuten afzien of zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, begrijp het wel. Heb een giga hekel aan videobellen.
Ik heb het bij mijn vorige werk weleens gedaan, als interviewer dan. Lekker babbelen met een half haperende verbinding en een beeld dat steeds blijft hangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, begrijp het wel. Heb een giga hekel aan videobellen.
Ik heb ook wel eens geskypet voor zoiets. Viel me uiteindelijk meer mee dan bellen, puur omdat de vertraging je iets meer tijd geeft om na te denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:55 schreef Dave het volgende:
"Sorry, ik heb alleen Snake op m'n telefoon."
Raar systeem.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet, het is niet ondenkbaar maar kleine kans.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het voor het werk zelf ooit voor kunnen komen dat je per video moet communiceren?
Altijd gedacht dat er ergens nog een 2e exemplaar van mezelf bestondquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja ik ben nogal eigenwijs in dat soort zaken, ik denk dan, dan maar niet als het daar zo gaat.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat er ergens nog een 2e exemplaar van mezelf bestond
Je zou hem op een (geknustelde) standaard kunnen zetten zodat hij op de perfecte hoogte blijft staan, even experimenteren met de frontcamera kan helpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Het zou al anders zijn als het via laptop/Skype was, maar via telefoon videobellen vind ik helemaal niks, ik weet nooit hoe ik mijn telefoon moet houden zonder er belachelijk uit te zien.
Volg je hartje Guana!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet, het is niet ondenkbaar maar kleine kans.
Tja ik ben nogal eigenwijs in dat soort zaken, ik denk dan, dan maar niet als het daar zo gaat.
Bedankt voor alle antwoorden!weet nog niet wat ik moet doen though.
Of juist nietquote:
Dat vind ik teveel moeite voor iets waar ik het niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou hem op een (geknustelde) standaard kunnen zetten zodat hij op de perfecte hoogte blijft staan, even experimenteren met de frontcamera kan helpen.
Een kartonnen doos met wat tape doet al wonderen
Dat zien ze aan de andere kant toch niet.
Dan zou ik voor de "stukje tape op de camera" oplossing gaan. Matglas of van die "doffe" tape kan ook, dan lijkt het net alsof hij niet scherp stelt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vind ik teveel moeite voor iets waar ik het niet mee eens ben.
quote:
Ja en dan zou ik op bed liggen zonder ooit ever nog ergens te solliciteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of juist nietAls ik altijd m'n hart volgde had ik nu een nieuwe Tesla, 2 honden, een Volvo oldtimer en een lege bankrekening
Oh, volg dan je hartje inderdaad maar juist nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan zou ik op bed liggen zonder ooit ever nog ergens te solliciteren.
In dat geval zal ik streng zijn:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Mwe.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In dat geval zal ik streng zijn:
Kom op Guana, het is maar voor even en het is belangrijk voor je toekomst!
Je kan ook nog ergens een burka huren maar ik weet niet of dat je kansen vergroot.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwe.
*gaat als puber op bed liggen. Met chips*
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan ook nog ergens een burka huren maar ik weet niet of dat je kansen vergroot.
*Gaat met armen over elkaar en heel afkeurend naast TheFreshPrince in the deuropening staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwe.
*gaat als puber op bed liggen. Met chips*
Dit ja. Zo zou ik het ook doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je zou hem op een (geknustelde) standaard kunnen zetten zodat hij op de perfecte hoogte blijft staan, even experimenteren met de frontcamera kan helpen.
*ontwijkt de gegooide kussensquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
*Gaat met armen over elkaar en heel afkeurend naast TheFreshPrince in the deuropening staan.
Je kunt ook vanaf je bed videobellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
En dan kom je er pas na 5 minuten achter dat de telefoon wat verschoven is en dat de heren en dames personeelszaken al die tijd naar je boezem hebben zitten kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou wel de kansen vergroten though.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan kom je er pas na 5 minuten achter dat de telefoon wat verschoven is en dat de heren en dames personeelszaken al die tijd naar je boezem hebben zitten kijken.
Met het risico dat er op de achtergrond nog bepaalde speeltjes in beeld zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je kunt ook vanaf je bed videobellen.![]()
Ik weet niet of dat een goed signaal afgeeft though.
Na 5 seconden één of andere kerel op de achtergrond: "Ja, duidelijk de beste kandidaat, natuurtalent!"quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zou wel de kansen vergroten though.
"We zien de pluspunten van deze kandidaat".quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Na 5 seconden één of andere kerel op de achtergrond: "Ja, duidelijk de beste kandidaat, natuurtalent!"
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"We zien de pluspunten van deze kandidaat".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |