SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Voxs op 20-01-2020 08:57:30 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Heb het al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet, net zoals mooie golven krijgen. Kunstje met kaarsenvet op het doek en dan schilderen lukt wel redelijk maar zo. Heb veel boeken aangeschaft om de kunst goed onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uitdrukking in het gezicht krijgen is vooral goed kijken en ook weten hoe je iets moet vormgeven.
Ik had 20 jaar niets gedaan en eigenlijk nooit serieus getekend of geschilderd. Ik deed meer aan sculpturen toen. Vier jaar geleden dacht ik: Ik ga dit doen, en heb toen alles wat vast en los was bestudeerd. En gewoon doen.. Al ben ik daar slecht in, ik oefen nooit. Gewoon vol er voor gaan en zien waar het schip strand.
Als je het echt graag wilt, is misschien wat lessen volgen een idee. Veel hangt af van techniek en dat is te leren.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet, net zoals mooie golven krijgen. Kunstje met kaarsenvet op het doek en dan schilderen lukt wel redelijk maar zo. Heb veel boeken aangeschaft om de kunst goed onder de knie te krijgen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Voxs, pullup en iedereen die over het hoofd gezien is.
Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je het echt graag wilt, is misschien wat lessen volgen een idee. Veel hangt af van techniek en dat is te leren.
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede en juiste maat penseel is zo belangrijk
JA... dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 januari 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het wordt een hele onderneming om samen te gaan wandelen Fann, wel jammer was wel gezellig geweest
Ha ha, slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenhelemaal gefrustreerd was ik,,,
![]()
ik had wel
goeie grotere kwastjes maar daar heb je op zo'n moment niks aan
[..]
JA... dat dacht ik ookik ga nog maar heel even slapen voordat ik helemaal iedereen in de
war breng![]()
Of andere dingen die beter lukkenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht.
Nee, dan kan je beter stoppen dan dingen verprutsenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenhelemaal gefrustreerd was ik,,,
![]()
ik had wel
goeie grotere kwastjes maar daar heb je op zo'n moment niks aan
[..]
JA... dat dacht ik ookik ga nog maar heel even slapen voordat ik helemaal iedereen in de
war breng![]()
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buitenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:04 schreef Voxs het volgende:
Ha bijna licht genoeg. Mooie ochtend is het ook
Zag al mensen krabben vanmorgen. Denk dat de meesten vergeten waren wat ook alweer vorst betekende.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buiten
Werkzequote:Op maandag 20 januari 2020 09:10 schreef pullup het volgende:
Oh alweer 9 uur geweest
Even dingen doen
Prachtig, zo fijn dat we seizoenen hebben. Ik zou het hele jaar door ongeveer hetzelfde echt saai vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buiten
Dingdoen'zequote:Op maandag 20 januari 2020 09:10 schreef pullup het volgende:
Oh alweer 9 uur geweest
Even dingen doen
ieder seizoen heeft watquote:Op maandag 20 januari 2020 09:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Prachtig, zo fijn dat we seizoenen hebben. Ik zou het hele jaar door ongeveer hetzelfde echt saai vinden.
Zo meteen bezoek, dan fysio, dan een gesprekje, dan weer een gesprekje (op zoek naar een nieuwe hulp) en dan niets meerquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ik vind ze allemaal wat hebben, vooral met zon. Maar een lekkere woei-regendag is soms ook fijn. Ik kan minder goed tegen eindeloze reeksen grijze dagen. Maar dat heeft iedereen denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ieder seizoen heeft wat
Ik ga voor de lente en de winter dat vind ik de fijnste seizoenen, mits het vriest en sneeuwt
In de lente dat alles weer gaat bloeien
Maar ja eigenlijk is de herfst kwa natuur ook heel mooi, alleen die regen en die stormen zijn dat weer wat minder.
Goedemorgen VoxsieLady ..ik ga eerst nog eens ff goed wakker worden . en daarna ga ik me storten op het leren hakenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen Puzziepie, Made!
Ik ga eens aan de slag.
Haken. Leuk! Ook voor je sieraad maken handig natuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen VoxsieLady ..ik ga eerst nog eens ff goed wakker worden . en daarna ga ik me storten op het leren haken
Ik wil gewoon meer kunnen dan een ketting van lossenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haken. Leuk! Ook voor je sieraad maken handig natuurlijk!
Gaat je vast lukken, insteken, omhalen, doorhalen! succes!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer kunnen dan een ketting van lossen![]()
Dus ga me daar maar eens op storten
Een lapje zien te haken is een ander verhaalquote:Op maandag 20 januari 2020 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken, insteken, omhalen, doorhalen! succes!
Succes!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo meteen bezoek, dan fysio, dan een gesprekje, dan weer een gesprekje (op zoek naar een nieuwe hulp) en dan niets meer
Kunnen Koala's zwemmen?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Australië is begonnen aan de Apocalyps als ik het zo lees.
Eerst hadden ze bosbranden, toen overstroomde de boel en nu zandstormen en hagel rotsen.
Ze kunnen het wel maar doen het niet graag.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel maar doen het niet graag.
Ik ben beter in zwammen.quote:
Stofwolk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Australië is begonnen aan de Apocalyps als ik het zo lees.
Eerst hadden ze bosbranden, toen overstroomde de boel en nu zandstormen en hagel rotsen.
Ging je op je plaat?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als fietsen verleer je nooit zeggen ze dan
leuk saarquote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen naar Antwerpen. Er is een tentoonstelling over Japan in het MAS (Museum Aan de Stroom).
De eerste keer dat ik daar binnen ga.
Vind musea wel leuk.
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
40+ is net een grammofoonplaat op 33 toeren . of was dat juist snel
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uit
Dan hoor je smurfen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
Ja als je 33 toerenplaat op 45 of 78 afspeelt klinkt het als er helium is gesliktquote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
ojaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
En bij sommige platen beweerden ze dat als je ze andersom afspeelde dat er satanische boodschappen waarneembaar waren
Dat was wel lachen, ook een singeltje uit het midden leggen en afspelen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als je 33 toerenplaat op 45 of 78 afspeelt klinkt het als er helium is geslikt
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
En bij sommige platen beweerden ze dat als je ze andersom afspeelde dat er satanische boodschappen waarneembaar waren
Jaquote:
Oja mijn broer had er zo een, werkte prima. Wat wil je weten danquote:Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allen.
Iemand verstand van chipgestuurde kattenluiken?
Ik koekel me suf en kom er niet uit. Ik zoek er één, die op de chip van onze kat werkt, alleen opengaat als zij aankomt lopen en die ik eigenlijk ook op slot kan doen.
Ik ben ook echt een kneus
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef franka het volgende:
[..]
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.
Bij de Beatles was er toch ook iets?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef franka het volgende:
[..]
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.
Wat een goede is. Ik kom er niet uit.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oja mijn broer had er zo een, werkte prima. Wat wil je weten dan
deze ?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een goede is. Ik kom er niet uit.
Sureflap. werkt op de chip van de kat.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allen.
Iemand verstand van chipgestuurde kattenluiken?
Ik koekel me suf en kom er niet uit. Ik zoek er één, die op de chip van onze kat werkt, alleen opengaat als zij aankomt lopen en die ik eigenlijk ook op slot kan doen.
Ik ben ook echt een kneus
Ja sureflapquote:
Oma slaat je zo de teringquote:Op maandag 20 januari 2020 12:28 schreef pullup het volgende:
Hele hordes van die dingen te vinden
Zou er geen durven aanbevelen
opgelost, slotjequote:Op maandag 20 januari 2020 12:31 schreef pullup het volgende:
3 x een stem voor sureflap
Dat moet hem dan worden
Is ookquote:Op maandag 20 januari 2020 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Satanische boodschappen doet mij altijd denken aan: zet een aap lang genoeg achter de typemachine en er komt vanzelf een kloppende zin uit.
Dan moet de kat er nog zelf tegenaan duwen. Ze is is half rood, maar lijkt wel een blondje.. Ze snapt van het gewone luik al geen hol. Helaas, alle katten van de buren wel.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oma slaat je zo de teringscheelt dat wij niet naar de meet gaan
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ja en je zal dan net zien dat door dat luikje dat je aanbeveelt er een nachtelijke katten party/orgie in de keuken van Oma gevierd gaat worden
Ik zou een butler dan in dienst nemen voor je kat.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet de kat er nog zelf tegenaan duwen. Ze is is half rood, maar lijkt wel een blondje.. Ze snapt van het gewone luik al geen hol. Helaas, alle katten van de buren wel.
Hij moet eigenlijk opengaan als ze aan komt lopen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou een butler dan in dienst nemen voor je kat.
Oh dat weet ik nietquote:Op maandag 20 januari 2020 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet de kat er nog zelf tegenaan duwen. Ze is is half rood, maar lijkt wel een blondje.. Ze snapt van het gewone luik al geen hol. Helaas, alle katten van de buren wel.
Hij moet eigenlijk opengaan als ze aan komt lopen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]Die functie heeft oma vast al zelf nu
Ja, daar was ik ook beland. 160 euro, maar ik haal er niet uit of hij opengaat als ze aankomtquote:Op maandag 20 januari 2020 12:29 schreef made het volgende:
[..]
Sureflap. werkt op de chip van de kat.
How do you sayquote:Op maandag 20 januari 2020 12:09 schreef sjampoeh het volgende:
@:Charmian where are you
charmanin ? charmin
Nee, gaan niet vanzelf open !quote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook beland. 160 euro, maar ik haal er niet uit of hij opengaat als ze aankomt
Ook geen dierenwinkel in de buurt waar je het even kan laten demonstreren?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook beland. 160 euro, maar ik haal er niet uit of hij opengaat als ze aankomt
Ik prop haar al een paar weken zelf naar buiten, maar krijg niet de indruk, dat ze het ooit gaat snappen....quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou een butler dan in dienst nemen voor je kat.
Nee hij moet met kopf al in de tunnel zittenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
yeah lokroep heeft gewerktquote:Op maandag 20 januari 2020 12:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
How do you say
De-Groovy
How do you say
De-Gorgeous?
Ooh la la la la-la-la-la la lala
pushuppushupitapatwhatsuppedepipidepoep Ah
Deee-Lite Deee-Lite Deee-Lite Deee-Lite
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ja en je zal dan net zien dat door dat luikje dat je aanbeveelt er een nachtelijke katten party/orgie in de keuken van Oma gevierd gaat worden
met een stukkie worstquote:Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik prop haar al een paar weken zelf naar buiten, maar krijg niet de indruk, dat ze het ooit gaat snappen....
hey sjampiequote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
yeah lokroep heeft gewerkthai guuuurl
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gebeurt dus al..... iedere morgen is die complete bak leeggevreten... en die sufkut gaat er gewoon bij zitten kijken als een ander zit te vreten
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat gebeurt dus al..... iedere morgen is die complete bak leeggevreten... en die sufkut gaat er gewoon bij zitten kijken als een ander zit te vreten
Nu heb je mij bang gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Oh jij gaat jaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb je mij bang gemaakt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb je mij bang gemaakt.
Ja die had ik ook had die zichzelf zowat verwurgt met zijn halsbandje een keerquote:Op maandag 20 januari 2020 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
mijn kater gaat aan de deurklink hangen en mauwenen ophouden ho maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en voor de angsthazen... Dit wordt de derde meet in Den Haag en Prisha is bij me thuisgeweest... Ze leven allemaal nog
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Bedankt voor jullie constructieve bijdragen allen. Ik ben eruit...
Ja de vrouwen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en voor de angsthazen... Dit wordt de derde meet in Den Haag en Prisha is bij me thuisgeweest... Ze leven allemaal nog
I may be wrong, but it's highly unlikely.
En vis in de vijver?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden nooit katten luiken thuis. Onze kat kwam binnen voor het slapen gaan, kreeg natvoer en moest dan gewoon wachten tot wij weer wakker waren. Kwam hij niet thuis had hij pech.
Zelfde als je niet thuis was, maar als we de hele dag weg gingen dan moest hij binnen blijven.
Voor de rest waren wij gewoon zijn persoonlijke dienaren.
En we hadden een vijver dus er was sowieso altijd water.
Degenen die het na kunnen vertellen althans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en voor de angsthazen... Dit wordt de derde meet in Den Haag en Prisha is bij me thuisgeweest... Ze leven allemaal nog
Dit was een kat met een succeskans dat hij wat pakte van 0,0000001 procent.quote:
Maak dat die kat maar eens wijs!quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde verder alleen nog maar zeggen dat je katten ook kunt opvoeden. Je hoeft niet alles te pikken van ze.
Ik heb Chufi ook niet gesloopt en dat was nog wel in 020.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Degenen die het na kunnen vertellen althans.
Prima. Wij hadden een kat die niet boven mocht komen of op het aanrecht etc. Je riep zijn naam streng en hij kwam al weer naar beneden.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was een kat met een succeskans dat hij wat pakte van 0,0000001 procent.
Hij keek alleen naar de vissen, want ze hapten en dat vond hij eng.
Dat doe ik zeker niet. Dat doe ik van mensen al niet, dus zeker niet van mijn kat. Vind het alleen niet prettig als ze buiten zit en niet zelf naar binnen kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde verder alleen nog maar zeggen dat je katten ook kunt opvoeden. Je hoeft niet alles te pikken van ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en voor de angsthazen... Dit wordt de derde meet in Den Haag en Prisha is bij me thuisgeweest... Ze leven allemaal nog
Handigquote:
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zettenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Degenen die het na kunnen vertellen althans.
Ah, komen daar al die #ANONIEMpjes vandaan.....quote:Op maandag 20 januari 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zetten
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zetten
Tnxquote:
Als in van slot af. Niet open open. Kat moet nog steeds duwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
@:oma-nijn
als t luikje de chip herkent ontgrendeld die en gaat open.. zegt ze
ja das waar.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in van slot af. Niet open open. Kat moet nog steeds duwen.
Nee, ze moet er eerst tegenaan duwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
@:oma-nijn
als t luikje de chip herkent ontgrendeld die en gaat open.. zegt ze
dat gaat vast helpenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ze moet er eerst tegenaan duwen.
Dan dit maar eens proberen![]()
[ afbeelding ]
Tnx, dat hebben we al. Dan gaat ze wel, zodra het dicht is moet ik proppen of niet binnen/buiten laten.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja das waar.
@:oma-nijn nog een tip van een ander filmpje.. laat hem eerst open met tape vast om te oefenen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, dat hebben we al. Dan gaat ze wel, zodra het dicht is moet ik proppen of niet binnen/buiten laten.
Maar nogmaals tnx. Het komt goed.
Man, man, man... wat een droevenisquote:
ja gelezenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:03 schreef mazaru het volgende:
Ik ga toch ook maar eens op zo'n site kijken of er mannen met geld te veel zijn .![]()
[ afbeelding ]
Waar is dat verhaal te lezen?, ik zie geen linkiequote:
https://www.nu.nl/tech-ac(...)-werd-opgelicht.htmlquote:Op maandag 20 januari 2020 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is dat verhaal te lezen?, ik zie geen linkie
Thnx effe checkenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech-ac(...)-werd-opgelicht.html
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx effe checken
Ik zat net over het noodweer in Spanje te lezen
https://nos.nl/artikel/23(...)breidt-zich-uit.html
Dan maak ik me nog meer zorgen over het nieuwe noro virus uit Chinaquote:Op maandag 20 januari 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]Hopelijk komt dat niet deze kant op
Ja vnl regio Valencia en de binnenlanden ...quote:Op maandag 20 januari 2020 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Thnx effe checken
Ik zat net over het noodweer in Spanje te lezen
https://nos.nl/artikel/23(...)breidt-zich-uit.html
ja wat is dat nu weerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan maak ik me nog meer zorgen over het nieuwe noro virus uit China
wordt nu een modderstroom vanwege de regenvalquote:Op maandag 20 januari 2020 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja wat is dat nu weer![]()
en die stofwolk in aussie dan
Weer een of andere enge mutatie. Voorlopig nog kleinschalig maar dat zou zo mis kunnen gaan volgens wat expertsquote:Op maandag 20 januari 2020 14:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja wat is dat nu weer![]()
en die stofwolk in aussie dan
Zonder de koffie en room zekerquote:
quote:
Eej, dame NZ! Meteen even op uw site gluren. Dat is thee waar je maar 2 kopjes per jaar van mag drinken of zo?quote:
Ja, het is lullig voor het kind, maar wel erg grappig om te zien.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dit zijn van die geweldige filmpjes, dat je je bijna schaamt dat je om de ellende van die kinderen moet lachen.
Die hond schrikt nog harder dan dat kindquote:
Dat zag ik niet, zo petieterig die chocola van jouquote:
Hoor ik wel vaker, maar ik drink er vast meer per dagquote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, dame NZ! Meteen even op uw site gluren. Dat is thee waar je maar 2 kopjes per jaar van mag drinken of zo?
Keigaaf! Echt zulke geweldige feestjes zijn dat, het hoeft ook allemaal niet je smaak te zijn, maar de sfeer, die artiesten samen bezig te zien is echt tof!quote:
Dat is dan wel een beetje sneu.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond schrikt nog harder dan dat kind
hoi, ben je weer beter ? (hoop ik)quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef NZ het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker, maar ik drink er vast meer per dag
Oww gaaf!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keigaaf! Echt zulke geweldige feestjes zijn dat, het hoeft ook allemaal niet je smaak te zijn, maar de sfeer, die artiesten samen bezig te zien is echt tof!
vrienden van amstel live ?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef NZ het volgende:
[..]
Oww gaaf!
Zelf nog nooit geweest hoor, maar haast iedereen is zo enthousiast
Die eieren gelanceerd zien worden is zó grappig.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond schrikt nog harder dan dat kind
Gaat wel hoor, thxquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoi, ben je weer beter ? (hoop ik)
Nee, niet te laat. Moet nog op sjouw/verder loeren. Tnxquote:Op maandag 20 januari 2020 14:20 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-Nijn wij hadden ooit een Petsafe kattenluik voor onze poes, werkte prima op de chip, dus alleen onze kant kon naar binnen en je kon het ook zo instellen dat de poes wel naar binnen kon maar niet naar buiten.
Aanrader dus, maar ik zal wel te laat zijn.
Het is echt een mooie belevenis!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef NZ het volgende:
[..]
Oww gaaf!
Zelf nog nooit geweest hoor, maar haast iedereen is zo enthousiast
Sterkte, NZ!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:33 schreef NZ het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, thx![]()
Soms is het even veel en langdurig enzo.
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekkenquote:
ja das minder. hou ik ook niet vanquote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekken
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekken
Die snap ik nog wel. Dat beest heeft geen haarquote:
Wat is er?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snap ik nog wel. Dat beest heeft geen haar
Daar is FF maanden mee bezig geweest met tondeuse en pincet!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die snap ik nog wel. Dat beest heeft geen haar
Vooral dat epileren was veel werk.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is FF maanden mee bezig geweest met tondeuse en pincet!
Met een epilady valt het wel mee toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dat epileren was veel werk.
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral dat epileren was veel werk.
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een epilady valt het wel mee toch?
Ja, deze zal het nodig hebben, maar ik blijf het geen pan vinden.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is FF maanden mee bezig geweest met tondeuse en pincet!
Wat is daar het praktisch nut van, buiten wat lol en een hoop zooi om?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
jammmmmer ik heb geen crocs, anders ging ik dit echt doen
de beleving en het gevoelquote:Op maandag 20 januari 2020 14:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van, buiten wat lol en een hoop zooi om?
Het lijkt me een heel apart gevoel.quote:
Van binnen?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel apart gevoel.
Als jij me aankijkt lieve schat.quote:
Ik heb wel eens met mijn blote voeten een naaktslak verpletterd. Waarschijnlijk lijkt het wel een beetje daaropquote:
Wat moet ik zonder jou beginnen?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als jij me aankijkt lieve schat.
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met mijn blote voeten een naaktslak verpletterd. Waarschijnlijk lijkt het wel een beetje daarop
GADVERDAMMEquote:Op maandag 20 januari 2020 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met mijn blote voeten een naaktslak verpletterd. Waarschijnlijk lijkt het wel een beetje daarop
Net als de koffie was.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan wordt 't warm en koud van binnen
Deed je dat expres?quote:
Neeeee het was donker en ik zag dat mijn tuinstoel nog buiten stond dus liep ik even op mijn blote voeten het gras op om hem in de schuur te zetten.... FLATSSJJJJJJquote:
Eww!!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik stond een keer met mijn blote voetje op een kikker![]()
![]()
![]()
Nee, maar anders blijft het de rest van de week in mijn kop zitten. Tis al treurig genoeg dat ik het ken.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeee het was donker en ik zag dat mijn tuinstoel nog buiten stond dus liep ik even op mijn blote voeten het gras op om hem in de schuur te zetten.... FLATSSJJJJJJ
De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door...
Ja, die wél!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
De panda`s in Ouwehand hebben gepaard.
quote:
quote:
Geen pandapunten voor ze vandaagquote:Op maandag 20 januari 2020 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
en public? Wat een exhibitionisten!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan ook met blote voeten in een baal stront gaan staan. Zelfde gevoel denk ikquote:Op maandag 20 januari 2020 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
jammmmmer ik heb geen crocs, anders ging ik dit echt doen
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan ook met blote voeten in een vaal stront gaan staan. Zelfde gevoel denk ik
@D.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan ook met blote voeten in een baal stront gaan staan. Zelfde gevoel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |