Keigaaf! Echt zulke geweldige feestjes zijn dat, het hoeft ook allemaal niet je smaak te zijn, maar de sfeer, die artiesten samen bezig te zien is echt tof!quote:
Dat is dan wel een beetje sneu.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond schrikt nog harder dan dat kind
hoi, ben je weer beter ? (hoop ik)quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef NZ het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker, maar ik drink er vast meer per dag
Oww gaaf!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keigaaf! Echt zulke geweldige feestjes zijn dat, het hoeft ook allemaal niet je smaak te zijn, maar de sfeer, die artiesten samen bezig te zien is echt tof!
vrienden van amstel live ?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef NZ het volgende:
[..]
Oww gaaf!
Zelf nog nooit geweest hoor, maar haast iedereen is zo enthousiast
Die eieren gelanceerd zien worden is zó grappig.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond schrikt nog harder dan dat kind
Gaat wel hoor, thxquote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoi, ben je weer beter ? (hoop ik)
Nee, niet te laat. Moet nog op sjouw/verder loeren. Tnxquote:Op maandag 20 januari 2020 14:20 schreef Deisyy het volgende:
@:oma-Nijn wij hadden ooit een Petsafe kattenluik voor onze poes, werkte prima op de chip, dus alleen onze kant kon naar binnen en je kon het ook zo instellen dat de poes wel naar binnen kon maar niet naar buiten.
Aanrader dus, maar ik zal wel te laat zijn.
Het is echt een mooie belevenis!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:30 schreef NZ het volgende:
[..]
Oww gaaf!
Zelf nog nooit geweest hoor, maar haast iedereen is zo enthousiast
Sterkte, NZ!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:33 schreef NZ het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, thx![]()
Soms is het even veel en langdurig enzo.
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekkenquote:
ja das minder. hou ik ook niet vanquote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekken
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom zou je toch in hemelsnaam je dier een kledingstuk aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |