Ik ben beter in zwammen.quote:
Stofwolk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Australië is begonnen aan de Apocalyps als ik het zo lees.
Eerst hadden ze bosbranden, toen overstroomde de boel en nu zandstormen en hagel rotsen.
Ging je op je plaat?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als fietsen verleer je nooit zeggen ze dan
leuk saarquote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen naar Antwerpen. Er is een tentoonstelling over Japan in het MAS (Museum Aan de Stroom).
De eerste keer dat ik daar binnen ga.
Vind musea wel leuk.
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
40+ is net een grammofoonplaat op 33 toeren . of was dat juist snel
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uit
Dan hoor je smurfen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
Ja als je 33 toerenplaat op 45 of 78 afspeelt klinkt het als er helium is gesliktquote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |