ieder seizoen heeft watquote:Op maandag 20 januari 2020 09:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Prachtig, zo fijn dat we seizoenen hebben. Ik zou het hele jaar door ongeveer hetzelfde echt saai vinden.
Zo meteen bezoek, dan fysio, dan een gesprekje, dan weer een gesprekje (op zoek naar een nieuwe hulp) en dan niets meerquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ik vind ze allemaal wat hebben, vooral met zon. Maar een lekkere woei-regendag is soms ook fijn. Ik kan minder goed tegen eindeloze reeksen grijze dagen. Maar dat heeft iedereen denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ieder seizoen heeft wat
Ik ga voor de lente en de winter dat vind ik de fijnste seizoenen, mits het vriest en sneeuwt
In de lente dat alles weer gaat bloeien
Maar ja eigenlijk is de herfst kwa natuur ook heel mooi, alleen die regen en die stormen zijn dat weer wat minder.
Goedemorgen VoxsieLady ..ik ga eerst nog eens ff goed wakker worden . en daarna ga ik me storten op het leren hakenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:40 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen Puzziepie, Made!
Ik ga eens aan de slag.
Haken. Leuk! Ook voor je sieraad maken handig natuurlijk!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goedemorgen VoxsieLady ..ik ga eerst nog eens ff goed wakker worden . en daarna ga ik me storten op het leren haken
Ik wil gewoon meer kunnen dan een ketting van lossenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haken. Leuk! Ook voor je sieraad maken handig natuurlijk!
Gaat je vast lukken, insteken, omhalen, doorhalen! succes!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer kunnen dan een ketting van lossen![]()
Dus ga me daar maar eens op storten
Een lapje zien te haken is een ander verhaalquote:Op maandag 20 januari 2020 10:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken, insteken, omhalen, doorhalen! succes!
Succes!quote:Op maandag 20 januari 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo meteen bezoek, dan fysio, dan een gesprekje, dan weer een gesprekje (op zoek naar een nieuwe hulp) en dan niets meer
Kunnen Koala's zwemmen?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Australië is begonnen aan de Apocalyps als ik het zo lees.
Eerst hadden ze bosbranden, toen overstroomde de boel en nu zandstormen en hagel rotsen.
Ze kunnen het wel maar doen het niet graag.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 januari 2020 11:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel maar doen het niet graag.
Ik ben beter in zwammen.quote:
Stofwolk.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Australië is begonnen aan de Apocalyps als ik het zo lees.
Eerst hadden ze bosbranden, toen overstroomde de boel en nu zandstormen en hagel rotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |