SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Voxs op 20-01-2020 08:57:30 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Heb het al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet, net zoals mooie golven krijgen. Kunstje met kaarsenvet op het doek en dan schilderen lukt wel redelijk maar zo. Heb veel boeken aangeschaft om de kunst goed onder de knie te krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Uitdrukking in het gezicht krijgen is vooral goed kijken en ook weten hoe je iets moet vormgeven.
Ik had 20 jaar niets gedaan en eigenlijk nooit serieus getekend of geschilderd. Ik deed meer aan sculpturen toen. Vier jaar geleden dacht ik: Ik ga dit doen, en heb toen alles wat vast en los was bestudeerd. En gewoon doen.. Al ben ik daar slecht in, ik oefen nooit. Gewoon vol er voor gaan en zien waar het schip strand.
Als je het echt graag wilt, is misschien wat lessen volgen een idee. Veel hangt af van techniek en dat is te leren.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet, net zoals mooie golven krijgen. Kunstje met kaarsenvet op het doek en dan schilderen lukt wel redelijk maar zo. Heb veel boeken aangeschaft om de kunst goed onder de knie te krijgen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, Voxs, pullup en iedereen die over het hoofd gezien is.
Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je het echt graag wilt, is misschien wat lessen volgen een idee. Veel hangt af van techniek en dat is te leren.
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goede en juiste maat penseel is zo belangrijk
JA... dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 januari 2020 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het wordt een hele onderneming om samen te gaan wandelen Fann, wel jammer was wel gezellig geweest
Ha ha, slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenhelemaal gefrustreerd was ik,,,
![]()
ik had wel
goeie grotere kwastjes maar daar heb je op zo'n moment niks aan
[..]
JA... dat dacht ik ookik ga nog maar heel even slapen voordat ik helemaal iedereen in de
war breng![]()
Of andere dingen die beter lukkenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad wel eens aan gedacht.
Nee, dan kan je beter stoppen dan dingen verprutsenquote:Op maandag 20 januari 2020 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Zeker.... ik wat te klooien vannacht.. was niet te doenhelemaal gefrustreerd was ik,,,
![]()
ik had wel
goeie grotere kwastjes maar daar heb je op zo'n moment niks aan
[..]
JA... dat dacht ik ookik ga nog maar heel even slapen voordat ik helemaal iedereen in de
war breng![]()
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buitenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:04 schreef Voxs het volgende:
Ha bijna licht genoeg. Mooie ochtend is het ook
Zag al mensen krabben vanmorgen. Denk dat de meesten vergeten waren wat ook alweer vorst betekende.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buiten
Werkzequote:Op maandag 20 januari 2020 09:10 schreef pullup het volgende:
Oh alweer 9 uur geweest
Even dingen doen
Prachtig, zo fijn dat we seizoenen hebben. Ik zou het hele jaar door ongeveer hetzelfde echt saai vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dun wit laagje van de vorst overal op. Het oogt gelijk anders buiten
Dingdoen'zequote:Op maandag 20 januari 2020 09:10 schreef pullup het volgende:
Oh alweer 9 uur geweest
Even dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |