Ging je op je plaat?quote:Op maandag 20 januari 2020 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als fietsen verleer je nooit zeggen ze dan
leuk saarquote:Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen naar Antwerpen. Er is een tentoonstelling over Japan in het MAS (Museum Aan de Stroom).
De eerste keer dat ik daar binnen ga.
Vind musea wel leuk.
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 20 januari 2020 12:05 schreef sjampoeh het volgende:
40+ is net een grammofoonplaat op 33 toeren . of was dat juist snel
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweerquote:Op maandag 20 januari 2020 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die op de snelheid van 33 toeren is opgenomen maakt dat niet zoveel uit
Dan hoor je smurfen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
Ja als je 33 toerenplaat op 45 of 78 afspeelt klinkt het als er helium is gesliktquote:Op maandag 20 januari 2020 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ah ja das waar. maar een plaat op een lp speler van 78 toeren. hoe zat dat ook alweer
ojaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
En bij sommige platen beweerden ze dat als je ze andersom afspeelde dat er satanische boodschappen waarneembaar waren
Dat was wel lachen, ook een singeltje uit het midden leggen en afspelen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als je 33 toerenplaat op 45 of 78 afspeelt klinkt het als er helium is geslikt
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:21 schreef pullup het volgende:
En bij sommige platen beweerden ze dat als je ze andersom afspeelde dat er satanische boodschappen waarneembaar waren
Jaquote:
Oja mijn broer had er zo een, werkte prima. Wat wil je weten danquote:Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemiddag allen.
Iemand verstand van chipgestuurde kattenluiken?
Ik koekel me suf en kom er niet uit. Ik zoek er één, die op de chip van onze kat werkt, alleen opengaat als zij aankomt lopen en die ik eigenlijk ook op slot kan doen.
Ik ben ook echt een kneus
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef franka het volgende:
[..]
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.
Bij de Beatles was er toch ook iets?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef franka het volgende:
[..]
Vooral bij hardrock of metal werd dat gedacht.
Wat een goede is. Ik kom er niet uit.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oja mijn broer had er zo een, werkte prima. Wat wil je weten dan
deze ?quote:Op maandag 20 januari 2020 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een goede is. Ik kom er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |