quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was een kat met een succeskans dat hij wat pakte van 0,0000001 procent.
Hij keek alleen naar de vissen, want ze hapten en dat vond hij eng.
Dat doe ik zeker niet. Dat doe ik van mensen al niet, dus zeker niet van mijn kat. Vind het alleen niet prettig als ze buiten zit en niet zelf naar binnen kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde verder alleen nog maar zeggen dat je katten ook kunt opvoeden. Je hoeft niet alles te pikken van ze.
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Bedankt voor jullie constructieve bijdragen allen. Ik ben eruit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en voor de angsthazen... Dit wordt de derde meet in Den Haag en Prisha is bij me thuisgeweest... Ze leven allemaal nog
Handigquote:
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zettenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Degenen die het na kunnen vertellen althans.
Ah, komen daar al die #ANONIEMpjes vandaan.....quote:Op maandag 20 januari 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zetten
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja, degene die ik gemold heb, laat ik door Danny op ANONIEM zetten
Tnxquote:
Als in van slot af. Niet open open. Kat moet nog steeds duwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
@:oma-nijn
als t luikje de chip herkent ontgrendeld die en gaat open.. zegt ze
ja das waar.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als in van slot af. Niet open open. Kat moet nog steeds duwen.
Nee, ze moet er eerst tegenaan duwen.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:53 schreef sjampoeh het volgende:
@:oma-nijn
als t luikje de chip herkent ontgrendeld die en gaat open.. zegt ze
dat gaat vast helpenquote:Op maandag 20 januari 2020 12:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ze moet er eerst tegenaan duwen.
Dan dit maar eens proberen![]()
[ afbeelding ]
Tnx, dat hebben we al. Dan gaat ze wel, zodra het dicht is moet ik proppen of niet binnen/buiten laten.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja das waar.
@:oma-nijn nog een tip van een ander filmpje.. laat hem eerst open met tape vast om te oefenen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2020 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, dat hebben we al. Dan gaat ze wel, zodra het dicht is moet ik proppen of niet binnen/buiten laten.
Maar nogmaals tnx. Het komt goed.
Man, man, man... wat een droevenisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |